ساعت شنی

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار علیرضا لطفی مهتر پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به متد اندازی سامانه نمایش دارایی مسروقه مکشوفه پلیس آگاهی، گفت: هموار یکی از مسائل جدی که پاسبان با آن مواجه بود، مساله بازگرداندن اموال مسروقه مکشوفه از سارقان و مالخران بود، به طوری که تا مدت ها این مایملک در خزانه ها و انبارهای پلیس آگاهی ابدی می ماند و صاحبان بسیاری از آنها شناسایی نمی شدند.

وی ادامه داد: مساله دیگر این بود که برای شناسایی مایملک مسروقه بعضا چندین بار از مالباختگان دعوت می شد که به انبارهای پلیس آگاهی بروند و همین موضوع بی قراری تردد را افزایش می انصاف و اندوه معطلی متجاوز زیادی داشت. در شرایط عالمگیر کرونا بی آرامی که این طور موثر حتی خطرناک حزن هست. به همین برهان در راستای هوشمندسازی پلیس و همچنین کاهش مراجعات درگاه به پلیس که یکی از ترجیح ها و مرام های واقعی طرح هوشمندسازی است. سامانه نما راه اندازی شده و ارتقا یافت.

رئیس پلیس آگاهی تهران ارشد با بیان اینکه داخل این سامانه تصاویر و شماره سریال مایملک مسروقه درج می شود، گفت: شهروندانی که اموالشان به سرقت رفته می توانند با ادخال به این سامانه ابتدا در دسته بندی ها سنخ اقلامی که از آنان به اختلاس رفته را گزینش کنند و پس ازآن ملتفت یک دسته بندی معدود مرطوب شده و از آنجا با معادله عکس وسیله و شماره سریال وسیله خود را معارفه کنند.

لطفی افزود: در دنباله مالباختگان با فرمی که داخل عرشه تصویر امکان دسترسی به آن حیات دارد، می توانند التماس خود را مطرح کرده و با مراجعه به مقر پاسبان و ارائه مستندات و اسنادی که مدال دهد صاحب آن دستگاه هستند، اشیا و اقلام سرقتی خود را تحویل بگیرند.

مهتر پلیس آگاهی تهران بزرگ افزایش کرد: شهروندان برای دسترسی به این سامانه می توانند بوسیله آدرس سایت پلیس (اینجا) مراجعه کنند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین در جدیدترین رده بندی آویشن های ارزشمند قاره کهن، تیم های فوتبال ایران بعد ازژاپن درون رده دوم فهرست ارزشمندترین تیم های آسیایی فراغت دارند.



تیم های ژاپنی با ارزش ۱۰۷.۷۵ میلیون یورو در رده اول، تیم های ایرانی با ۴۹.۱۰ میلیون در رده دوم، تیم های استرالیایی با ۴۳.۸۰ درون رده سومین و تیم های ازبکستان، امارات و چین در رده های مربوط باینده جای دارند. نکته جالب این رده بندی آستان تیم های لبریز خرج حاشیه نویسی خلیج فارس در رده پنجم بوسیله سپس این مسوده است.

آویشن های عراقی هم در رده دوازدهم این لیست جای گرفته اند.
پس از شناساندن آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی، لیسا جکسون، از مدیران بزرگ اپل که برای اطلاع دادن خبر حذف شارژر و ایرباد از جعبه های آیفون، درکنار پنل های خورشیدی روی بام اپل پارک ایستاده بود، سپس از نمایش ی آمارهایی از وضعیت محیط زیستی باهم اتحاد کردن و اهداف آن برای چسبیدگی بوسیله «وضعیت خنثی از شمارش پاشیدن کربن» تا سال ۲۰۳۰، از دلایل تصمیم مناظره برانگیز اپل گفت:همین حالا ۷۰۰ میلیون هدفون لایتنینگ و تعداد زیاد زیادی هدفون متفرقه و بیسیم، ۲ میلیارد آداپتور شارژ اپل و میلیاردها شارژر دیگر درون جهان بود دارد؛ پس ما این موارد را از مجری ی آیفون حذف می کنیم تا از ترویج بیشتر کربن و معدن کاوی بیشتر برای استخراج مواد ارزشمند زمین جلوگیری شود. حذف این اقلام همچنین به معنی امکان استفاده از جعبه هایی سبک پر حرارت و مخلوق تر است که باعث گنجایش ۷۰ درصد دشت بیشتر در هر پالت و کاهش گستردن کربن داخل زنجیره ی لاجستیک اپل می شود. با در دید گرفتن مجموع اقدامات هوا زیستی برای ساخت آیفون ۱۲، از انتشار ۲ میلیون تن کربن در سال جلوگیری خواهد شد.



لیسا جکسون، معاونت فضا زیست در اپل آیا حذف شارژر و هدفون از جعبه بوسیله حفظ کردن محیط زیست معاون می کند؟

۱۳ سال از عرضه ی مقدماتی آیفون به بازار می گذرد و همانطور که اپل تو روانی رویداد خود گفت، تعداد یدکی از کاربران همین حالا یک یا چند شارژر و هدفون دارند. باتوجه به اینکه اپل سالانه بیش از ۲۰۰ میلیون آیفون جدید روانه ی بازار می کند. حتی اگر تنها ۳۰ درصد از خریداران نیازی به شارژر یا هدفون جدید نداشته باشند، از تولید و ارائه ی سالانه ۶۰ میلیون شارژر و هدفون اضافه جلوگیری می شود.

به نظر نمی رسد افراد زیادی درون اینکه حذف شارژر و هدفون از جعبه ی گوشی ها درنهایت بوسیله صرفه محیط زیست کامل شود، شک داشته باشند؛ بلکه سؤال اصلی بسیاری این است که آیا هدف اپل از این کار داشتن دغدغه ی محیط زیستی است؟هدف واقعی یک شرکت

اپل ارشد ترین شرکت دنیا از سنخ سهامی عام (Public) است. هنگام مواجه شدن با تصمیمات بزرگ و تحول در سیاست های کلان شرکت ها، یکی از بدوی سؤالاتی که به ذهن می رسد این است که «هدف اصلی یک انبازی چیست؟»

موارد اضافی بوسیله عنوان شعار پا بر جا شریک ها عنوان می شود؛ تولید عالی ترین ثمر ممکن، ایجاد شغل، بوسیله مشت آوردن رضایت مشتریان، تلاش بخاطر ساختن دنیایی بهتر و... بسته به شرایطی که مشارکت ها در آن فعالیت می کند، مقدور است هرکدام از این هدف ها تو اولویت باشند. بخاطر شهید تو کشوری کمونیستی، شاید ایجاد شغل رادیکال ترین هدف همکاری باشد؛ یا در جهانی آرمانی و ایده آل، پیدایش دنیایی بهتر. ولی تو دنیایی که در آن عمر می کنیم، «ایجاد سرمایه و راضی نگاه داشتن سرمایه داران»، مبصر ترین شعار و موتور محرک شرکت ها است. تا اینکه اگر شرکتی بوسیله پشت دست یابی بوسیله سایر هدف هایی که به آن ها اشاره شد باشد، بقا در راسته سرمایه داری ایجاب می بطی ء که این اهداف تو راستای همان هدف اصلی؛ خواه در بهینه حالت، بدون تباین با آن باشند.



به همین دلیل است که قیمت آیفون ۱۲ بدون شارژر و ایربادز، نه تنها از قیمت آیفون ۱۱ تو زمان عرضه ارزان تر نیست، بلکه ۵۰ دلار از آن گران خیس است. البته با توجه به اینکه دقیقا رک حلق استفاده از مودم 5G و ورقه نمایش OLED چقدر برای اپل نفقه تراشیده است، نمی استعداد مطمئن بود که هزینه ی نهایی تولید آیفون ۱۲ و آیفون ۱۱ دقیقا هم پایه باشد؛ ولی با تقریب دهش می قابلیت اطمینان داشت که اپل حاضر نیست بخاطر اهدافی چون حفاظت از محیط زیست، از حاشیه ی سود خود بکاهد.اقدام داوطلبانه یا اضطرار قانونی

نمی توان منکر اقدامات مثبت باهم اتحاد کردن های بزرگ فناوری قرین اپل، گوگل و مایکروسافت داخل راستای حفظ محیط زیست تو سال های اخیر شد؛ ولی باید توجه داشت که این همدستی ها NGO یا سازمان خیریه نیستند. شهریه ی پا بر جا حفاظت از محیط زیست کنار عهده داری ی حکومت ها و اداره های سر گذار است. باید دید چه مدل از اقدامات این باهم اتحاد کردن ها در راستای چسبیدگی به چشم اندازهای قانونی قلمرو یا کشورهایی است که تو آن فعالیت می کنند.

بسیاری از کشورها قوانینی وضع کرده اند که شریک شدن ها را مجبور می درنگ تا ۲۰ خواه ۳۰ سال آینده تولید گازهای گلخانه ای را به صفر برسانند. از همین منظر، می توان با اندکی بدبینی، رفتار باهم اتحاد کردن ها در این راستا را به نوعی آماده شدن برای قوانین سخت گیرانه تر محیط زیستی ارزیابی کرد.

بخاطر مثال، نروژ منظور دارد تولید گازهای گلخانه ای را تا سال ۲۰۳۰ به صفر برساند و حتی چین بوسیله عنوان مبصر ترین تولیدکننده ی گازهای گلخانه ای چندی پیش در قضیه نشست سالانه ی موسسه ملل از تعهد خود بخاطر به صفر رساندن گستردن کربن تا سال ۲۰۶۰ گفت. افکار عمومی

از طرف دیگر می توان به بحث افکار عمومی رمز کرد. با گذشت زمان، مسائل هوا زیستی بوسیله دغدغه ی تعداد بیشتری از انسان جهان تبدیل می شود. همدستی هایی که محاکمه های سبزتری داشته باشند، تو چشمان استفاده کننده تصویر بهتری خواهند داشت و درنتیجه تو رجحان بالاتری برای فروش فراغت می گیرند.

براساس نتایج یک نظرسنجی که در سال ۲۰۱۹ تو آمریکا انجام شد، ۳۷ درصد خریداران حاضرند بابت محصولی که با محیط زیست سازگارتر است، تا ۵ درصد هزینه ی بیشتری بپردازند. بیش از نیمی از شرکت کنندگان درون همین نظرسنجی اعلام کرده اند که بوسیله مسائل هوا زیستی «بی نهایت» یا «به شدت» بزرگی می دهند.



بر بن نظرسنجی مؤسسه نیلسن، ۷۳ درصد از افراد جوان، تا اینکه با وجود وضعیت سخت اقتصادی نیز حاضرند مبلغ بیشتری برای فروش محصولات سازگار با فضا زیست بپردازند.جمع بندی

در اینکه غرض اخیر اپل درنهایت بوسیله نفع محیط زیست تمام می شود، تقریبا شکی نیست؛ ولی همانطور که در بالا اشاره شد، عوامل دیگری را همچنین می قابلیت داخل این تصمیم دخیل دانست.

چنانچه هدف غایی اپل به عنوان یک باهم اتحاد کردن نگاهداری از محیط زیست بود، وضع هایی متجاوز مؤثرتر از حذف شارژر و هدفون از قوطی ی گوشی برای رسیدن بوسیله این کمال مطلوب وجود داشت. برای مثال، با ترغیب کردن مصرف کنندگان به ارتقا ندادن گوشی نسبتا جدید خود، می توان از تولید جاهل ضروری سالانه چند میلیون وسیله گوشی جلوگیری کرد. اگر تولید نشدن شارژر و هدفون غیر ضروری باعث کاهش نشر گازهای گلخانه ای می شود، تولید نشدن و ارسال نشدن چندین میلیون گوشی همچنین باعث کاهش انتشار چندین میلیون تن کربن در سال خواهد شد.

اما اپل یک شرکت است و درقبال سهام داران خود نیز مسئولیت دارد؛ برای همین است که لیس اتخاذ چنین سیاست هایی از سوی آن کاملا قابل درک است و نمی توان کنار آن خرده گرفت. 

درنهایت باید توجه داشت که این طور تصمیماتی ناشی از مجموعه ای از عوامل است. همانطور که با قطعیت نمی قابلیت گفت غرض اخیر اپل برای حذف شارژر و ایرباد از جعبه آیفون صرفا با موجب ی مالی و سودجویانه بوده است؛ نمی توان آن را تماما شاگرد از دغدغه ی هوا زیستی دانست.بیشتر بخوانید:بنچمارک آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو در وبسایت AnTuTu منتشر شدمقدار رم آیفون ۱۲ چقدر است؟آیا هواوی برند آنر را می فروشد؟نسخه محدود وان پلاس نورد با رنگ متاخر رونمایی شدوان پلاس 8T با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و فناوری شارژ ۶۵ وات رونمایی شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز این همکاری قبلا از کار افتادن مقامات هندی را بخاطر آزمایش این دارو داخل کارآزمایی های مرحله ابتدا گرفته بود.

شریک شدن دوونگ می گوید در بررسی که با همکاری شرکت هندی منکایند ادا داده است، بی خطر وجود داشتن این دارو را مدلل کرده است.

دوونگ در شهریور ماه به نعوظ جداگانه کارآزمایی انسانی این دوا را درون فیلپین آغاز کرده بود.

دوونگ همچنین به دنبال کسب اثبات مشروط داروی ضد ویروسی DWRX2003 برای استعمال اضطراری پس از پاشیدن کارآزمایی بالینی وعده دوم این دارو است.

دوونگ گفته است که این داروی ضد ویروسی در آزمایش های پیش بالینی کروناویروس جدید را به نعوظ کامل از کبد های حیوانات پاک کرده است. محققان استرالیایی یک داروی ضد شپش را برای تداوی کرونا پیشنهاد کردند

محققان اس
اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دنیا است که کاربران بسیار زیادی بی آرامی داخل ایران دارد. این شبکه ی مدنی ششم اکتبر (۱۵ مهر) امسال ۱۰ ساله شد. اینستاگرام در ابتدا بوسیله نشانی سرویسی کوچک آغازبه حکم کرد؛ اما ناچیز کم بسط یافت و امروزه تقریبا در هر خال ای از جهان کاربر دارد. اینستاگرام رنجور متجاوز ارزان بخاطر درآمدزایی محسوب می شود و افراد زیادی مشغول فعالیت در آن هستند.

از زمان آغازبه کار تاکنون، اینستاگرام بوسیله شکلی محسوس متحول شده است و خیر تنها مدل سازی قشری جدیدی نسبت بوسیله گذشته دارد بلکه از قابلیت های متنوع بهره می گیرد و هرچه زمان می گذرد تنوع این استعداد ها افزودن پیدا می نرم. یکی از بزرگ ترین تغییرات چند وقت اخیر، ادغام بخش دایرکت اینستاگرام با فیسبوک مسنجر بود. بوسیله لطف این کار، کاربران فیسبوک مسنجر می توانند به رخساره مستقیم به کاربران اینستاگرام پیام ارسال کنند و وارونه. 

اینستاگرام درون دنیای امروز شکوه بسیار زیادی دارد؛ بنابراین پیش بینی آینده ی آن می تواند حاوی نکات جالبی باشد. در همین راستا به تازگی سخن سنج ی وب سایت ورج در مقاله ای جالب، آینده ی اینستاگرام را پیش دماغ کرده است. در ادامه به پیش دماغ او از آینده ی پلتفرم محبوب این روزها نگاهی می اندازیم. مقاله ی تصنیف شده توسط ورج قالب عجیبی دارد، ما تکاپو کرده ایم تا حد امکان بوسیله این قالب وفادار جاویدان بمانیم.

[رونوشت شده برای دستگاه های دو اتیه قدیمی]۶ اکتبر ۲۰۳۰ (۱۴ مهر ۱۴۰۹)

اینستاگرام، همان اپلیکیشن کوچک فیلتر عکس که اکنون بزرگ ترین پلتفرم سودا و ارتباطات در دنیا است، امروز ۲۰ ساله شد.

[تصاویر پراکنده ی آرشیوی از اپلیکیشن اینستاگرام درون نزدیک سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ و ۲۰۱۲]

اینستاگرام هنگام یک دهه ی اخیر بوسیله شکلی صریح متحول شد؛ زمانی یک شبکه ی اجتماعی کوچک محسوب می شد، ولی اکنون پلتفرمی همگی انسداد است که بسیاری از کارهای روزانه ی ما به آن مناسبت دارد. اینستاگرام مدتی پیش به نخستین مشارکت ۱۰ تریلیون دلاری دنیا تبدیل شد، آن غم با وجود دنباله ی مسئله توفیق آمیز فیسبوک و واتساپ و مسنجر. 

با درون نظر داشتن سالگرد ۲۰ سالگی اینستاگرام، درون ادامه شماری از بنیادی ترین اتفاقاتی را که در دهه ی گذشته برای اینستاگرام رخ دادند مرور می کنیم:۲۰۲۱

اینستاگرام میزبان یک تب متاخر در اپلیکیشن خود برای سودا اجناس می شود؛ این تب در نقش مقدمه ای برای خلق کردن شبکه ی تجارت جهانی اینستاگرام ظاهر می شود. درخت سرو متاخر اینستاگرام تو هنگام آغازبه کار به شما امکان می دهد تو بین انواع محصولات و فروشگاه ها و عکس های تگ شده جابه جا شوید تا بتوانید هر چیزی را که می بینید بخرید. 

[۲۰۲۱ - اسکرین شاتی از قابلیت های سرو جدید اینستاگرام]

اینستاگرام نسخه ی قرین اسباب پینترست بخاطر بوکمارک کردن محصولات را نحو اندازی می کند. گزینه ای دامن نشانی «به وجه اشتراک مجله گذاری تو اینستاگرام» (Share to Instagram) کمتر کم در فضای وب ظاهر می شود و به شما امکان می دهد محصولات موردعلاقه را پس انداز کنید و به دنبال استایل های قرین در تو اپلیکیشن بگردید. ۲۰۲۲

سیستم پیام رسانیِ اینستاگرام با واتساپ و SMS هماهنگ می شود و اقتدار برقراری تماس با آن ها را پیدا می کند. مؤسسه ی پژوهشی Cheshire Analytics تقویم می زند تا پایان سال ۲۰۲۲، نیمی از تمامی پیام هایی که پیاده شدن بستر موبایل ارسال می شوند از سرورهای فیسبوک گذر کنند.

[ویدئوی تبلیغاتی اینستاگرام؛ حقیقت: Instagram Studios]

اینستاگرام رقیب نت فلیکس را با شهرت Flicks راه اندازی می نرم. مقدماتی تلاش شدید اینستاگرام تو حوزه ی فیلم گروهی جهانی از اینفلوئنسرها را شامل می شود و به متد ای طراحی شده که زیادترین لذت را به کاربران موبایل منتقل نرم. تماشای محتوا بوسیله صورت محدود امکان پذیر است. در همین دوران یک اینفلوئنسر با استفاده از کارت اعتباری مادرش جزیره ای کوچک خریداری می درنگ و این کار در بین اینفلوئنسرها مرسوم می شود. خریداری جزیره به نمادی برای شرایط آن روزها تغییر می شود و صنعت خرید و معامله جزیره که توسط انسان ها ساختن شده تو حیثیت یک سال به ارزشی بالغ پیاده شدن ۱۰ میلیارد دلار می رسد. ۲۰۲۳

اینستاگرام سرویس های IG Cards و IG Codes و Insta Tap Points را روش اندازی می کند تا فروشندگان فیزیکی بتوانند ازطریق اپلیکیشن اینستاگرام، خریدها را تصویب کنند. خرج های ارزش افزوده ی کمینه و یکپارچگی این نحو فروش با روش های مدنی (همچون کاستن های محبوب Share to Buy) باعث می شوند فروشگاه های رخت خانگی و تکه فروشی های متداول و رستوران ها به شکلی فراخ از اینستاگرام استقبال کنند. 

پس از دلبستگی ی قطعی مردم بوسیله قوطی های رمزآلود (Mystery Box)، اینستاگرام Instabox را راه اندازی می کند که بوسیله شما امکان می دهد اقلامی تصادفی را که خودتان از ماهیت آن ها شناسایی ندارید در اعتبار یک شب دریافت کنید. یکی از مدیرمحصول های اینستاگرام در آن زمان می گوید: «صندوق های ما نسبت به دیگر جعبه های رمزآلودی که تو بازار صریح می شوند دو موافق رمزآلودتر هستند». پس از اینکه سه خریدار اعضای بدن را دریافت می کنند، جعبه های اینستاباکس از بازار جمع آوری می شوند. 

[تصویر اطلاعیه ی کمیسیون امنیت کالاهای مصرفی ایالات متحده با محوریت جمع آوری اینستاباکس از بازار]

اینستاگرام سرویسی مشابه اوبر بخاطر هم چشمی با آن، روش اندازی می بطی ء. این سرویس شما را قادر می سازد با منتشر کردن یک ویدئو از منطقه ای که درون آن حضور دارید، راننده را فرا بخوانید. 

سرویس اینستاگرام نیوز (Instagram News) نخست به کار می درنگ و زمان اضافی نمی گذرد که به اصلی ترین لب خبری برای کبیر ترین کاربران اینستاگرام دگرگونی می شود. در همین راستا صنعتی خبری جدیدی با محوریت خبررسانی در مناطق محلی شکل می گیرد و کاربران فاتحه به خبررسانی از منطقه ی خود می کنند. این اتفاق باعث می شود کسب و کارهای کوچک، یک شبه به جاذبه ی توریستی تبدیل شوند. ۲۰۲۴

صدها نفر از اینفلوئنسرها اینستاگرام را بوسیله ایجاد اتحادیه ای جدید تهدید می کنند؛ این اینفلوئنسرها می گویند اینستاگرام باید قدری از منفعت IG Shops را به آن ها بدهد. اینستاگرام به درخواست آن ها پاسخ نمی دهد و شماری از رهبران این جنبش بخاطر همیشه از پلتفرم اینستاگرام بیرون انداخته می شوند. 

[تصاویری از تجمعات اعتراض آمیز اینفلوئنسرها با شعار «جلوه گر ما، زندگی ما»]

اینستاگرام درخت سرو متشابه Lolcate می سازد؛ این اپلیکیشن که محبوبیت ناگهانی محسوس می کند، باعث می شود نوجوانانی که در مناطق غیرقابل پیش دماغ بوسیله یک باره مهیا می شوند، تبدیل بوسیله ستاره شوند. والدین با ذکر دلایلی همچون گم شدن فرزندشان ابتدا بوسیله انتقاد از این سرویس می کنند. 

اینستاگرام سرویس Stores را راه اندازی می کند و ازطریق آن بوسیله لقمه فروشی ها امکان می دهد فروشگاه های واقعیت افزوده خلق کنند. کاربران می توانند به صورت مجازی شکل های فروشگاه را بر تن کنند و با آن لباس ها از خود عکس بگیرند و سپس به اشتراک بگذارند. لقمه فروشی های ول توقع می کنند فروشگاه های رمزی کمیت دزدی از فروشگاه است؛ در مدت اینفلوئنسرها با این روش، بدون تهیه کردن محصولات از آن ها منفعت می برند. 

قابلیت متاخر Instachow بخاطر تحویل غذا به کاربران آغازبه امر می کند و به شما امکان می دهد عکس هر غذایی را که دیدید، در این بخش وارد کنید و اپلیکیشن به رخساره خودکار، نزدیک ترین نتیجه به عکس آن خوردنی را از یکی از رستوران های مجاور توصیه می دهد. میخانه هایی که نمی توانند به شکلی کم قیمت غذاهای موردنیاز کاربران را تهیه کنند، درون اغلب اوقات با شکایات وافر مواجه و سپس از پلتفرم خارج انداخته می شوند.

بعد آشپزخانه های تاریک (Dark Kitchens) روی کار می آیند. این آشپزخانه ها به طور ویژه در مبنا ی طبخ بار های غذایی که از آن ها عکس محزون شده است، فعالیت خواهند کرد. مهمانخانه هایی که مرحله های غذایی متجاوز کوچک سرو می کنند کمینه اندک کنار بازار غالب می شوند، زیرا تنوع غذایی زیاد بالایی دارند. کوچک بودن غذاها باعث می شود عکاسان بتوانند تعداد زیادی از آن ها را درون یک عکس جای دهند (درحالت معمول: چایِ داغ، سه کاسه نودل، یک شیرینی ماکارون کوچک و... .)۲۰۲۵

مقدماتی نسخه از اینستاگرام لنز (Instagram Lens) برایاپل گلس و عینک های هوشمند سری گلکسی گلس سامسونگ و و دیگر عینک های هوشمند منتشر می شود. این اپلیکیشنِ واقعیت افزوده روی افراد و جا هایی که ازطریق عینک می بینید فیلتر اضافه می کند.

به لطف اپلیکیشن اینستاگرام لنز غشا انسان بی پیرایه می شود، استخوان وضع فرم دار می شود، مژه ها بلندتر بوسیله نظر می رسند، چشم ها مبصر ترند و جوهر ها همچون ریشه های پروتز شده به نظر می رسند. برای کسانی که به ریش علاقه دارند، فیلتر اینستاگرام لنز بهترین ادوات است. اگر ریش نخواهید، می توانید با اینستاگرام لنز ریش را از بین ببرید. به لطف این اپلیکیشن آسمان آبی زیرفون و ابرها جذاب ترند و چمن ها متصل مصالحه شده و با قاعده بوسیله چشم می آیند. در پاییز، انبوهی از برگ های درختان روی زمین ظاهر می شوند.

داخل همین دوران، کاربران مشغول به انتقاد از اینستاگرام لنز می شوند و می گویند این ابزار واقعیت افزوده نظام های غیرواقعی به دنیا تزریق می درنگ. مدتی بعد، نویسندگانی که همسرشان راضی نمی شود عینک را در مسکن بردارد، دست به فرمان می شوند و مقالاتی درون این زمینه می نویسند. یک عیال که همسرش کاربر اپل گلس محسوب می شود، می گوید: «شوهرم بوسیله من گفت بنیادی حلق که فیلترها مرا چگونه مدال می دهند؛ اخلاق و باطن مهم است». 

[فیلتری درون سطح جهان اعمال می شود: نسل فاتحه عینک های هوشمند داخل حدود سال های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴، استایل و رنگی ناگهانی به اشیاء می بخشند]

اینستاگرام سرویسی جدید را معرفی کردن می کند که بوسیله شما امکان می دهد با پست کردن تمثال از محصولات یک شرکت، سهام آن باهم اتحاد کردن را خریداری و معامله کنید. در جریان نمایش نسخه ی آزمایشی این قابلیت، یکی از مدیران اجرایی اینستاگرام تصویری از خودروی تسلا مدل ۸ خود را ثبت کرد، ولی نتوانست فروش را تکمیل کند؛ برای اینکه در آن لحظه بوسیله برهان حادثه ای که تو توییتر رخ داده بود، معاملات به حالت تعلیق درآمده بودند. ۲۰۲۶

شریک شدن Quibi که درون حوزه ی رسانه های کلاسیک فعالیت می کرد و در آن زمان از بین رفته بود مدعی شد اینستاگرام یکی از پتنت ها را نقض کرده است. بااین حال اینستاگرام تو خارج از محکمه سریعا با این انبازی به سازش دست علنی کرد.

InstaImplants قابلیت جدید اینستاگرام است که به اینفلوئنسرها امکان می دهد تراشه های بی سیم کوچک را داخل گردن خویشتن جاسازی کنند؛ این تراشه ها می توانند با اینستاگرام لنز وابستگی بگیرند و به اپلیکیشن بگویند که کاربر به چشم افراد دیگر، چگونه به نظر برسد. افراد نوجوان ظاهری بی سابقه و غریب برای خود گزینش می کنند تا والدین خود را زجر کنند. طرفداران سلبریتی ها ظاهری کاملا شبیه بوسیله سلبریتی موردعلاقه شان برای خود می سازند. مدت زیادی نمی گذرد که شرکت ها فرایند توسعه ی چهره های سفارشی را آغاز می کنند. این چهره های سفارشی در سپرده های ویژه به طرفداران فروخته می شوند و به همراه آن ها صندوق های رمزآلود دردسترس خریدار قرار می گیرد. 

اینستاگرام سرویسی مانند Airbnb روش اندازی می کند. کاربران داخل این سرویس جدید می توانند با جابه جایی در بین تصاویر، خانه ها یا آپارتمان هایی را که می توانند از پس هزینه ی آن ها بربیایند اجاره کنند.  ۲۰۲۷

فیسبوک پروژه ی جدیدی بخاطر ساختن روستا دیجیتالی روی کار می آورد؛ اما این پروژه باعث نابودی هزاران هکتار جنگل بارانی می شود. پس از این اتفاق، تنخواه گذاران تعلق ی خود را به فیسبوک از مشت می دهند و این شرکت رزین خسارت اضافی می شود. در پی این اتفاق، فیسبوک به The Instagram Group تغییر نام می دهد. 

[لوگوی Instagram Group به همراه لوگوی سرویس های مختلف محتوی WhatsApp و Messenger و Lens و Shops و Flicks و Clips و Pops و Go و... ]

Baldwell Grou، شرکتی عالی در حوزه ی تحلیل بازار، پیش بینی می درنگ که تا ۲۰۴۰ سه گانه چهارم تمامی کالاهای فروخته شده داخل ایالات متحده ی آمریکا، پهلو بستر اینستاگرام به سودا برسند. 

پس از سال ها نگرانی درباره ی بازرسی روی محتوا و دگرگون سازی واقعیت (فیلترهای واقعیت افزوده)، اینستاگرام طرحی عرشه عنوان «قاعده گذار رمزی» روی کار می آورد که امکان اجابت کردن تغییرات سیاست های مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش پلتفرم را فراهم می کند. نیز طرح یادشده مجاهدت کرد جلوی بازنویسی فیلترها به صرفه افراد ثروتمند گرفته شود.

داخل این دوران کاربران بوسیله دو بخش تقسیم می شوند؛ در مدخل پایینی برترین اینفلوئنسرها و طراحان محبوب فیلتر و کلکسیون ای از نوجوانانی که محتواهایشان وایرال شده است، حضور دارند. بسرنوشت شوم دچار کردن بالایی دربرگیرنده رهبرانی است که توسط آویشن اینستاگرام انتخاب می شوند. آویشن مدیران اجرایی اینستاگرام توسط سهام داران اصلی مدیریت می شود و همین سیاست، مارک زاکربرگ را به نشانی مدیر اصلی نگه می دارد.

نهادهای رگولاتوری اروپایی مبدا به ارتکاب تحقیقات گسترده روی اینستاگرام می کنند تا بفهمند که این پلتفرم در بازارِ پرداخت های واقعیت افزوده رفتار انحصارگرایانه دارد یا خیر. تحقیقات به طور عمده روی این موضوع صورت می گیرد که احتمالا اینستاگرام نمی گذارد دیگر اپلیکیشن های واقعیت افزوده ی مخصوص عینک های هوشمند در میدان هم چشمی کنند. رهبران آمریکا می گویند که یک انبازی آمریکاییِ به خصوص به دلیل موفقیت هایی که تصرف کرده، بوسیله عارض ناعادلانه هدف نهادهای رگولاتوری اروپایی صبر خمود است. ۲۰۲۸

کیتی فلایستایل، سناتور آمریکایی و اینفلوئنسر پیشین اینستاگرام، بوسیله عارض عمومی اخبار نکرد که بخاطر ارتکاب تبلیغات کرم ضد خستگی چشم پول قبض کرده و به همین دلیل توسط دادگاه جزا شد. این دشت که جزو بازارِ نوظهور و درحال پیشرفتِ استروئید های تأییدنشده با دوز پایین بود تلاش می کرد فشاری را که نمایشگرها به چشم دانا می کنند، کاهش دهد.

کیتی فلایستایل داخل سال اول فقره خود نیمی از پست هایش را با محوریت نعمت ضد خستگی چشم منتشر کرد. این سناتور در دفاع از خود گفت حتی درصورتی که تبلیغات ایفا نمی داد همچنین از این نعمت استعمال می کرد. او تو دنباله گفت کالایی که به مجانی ستاندن کرده و همچنین پولی که بابت پست ها به حسابش ریخته شده نمی تواند او را به عنوان حامی پروژه ی نعمت ضد خستگی چشم معرفی کردن کند؛ زیرا این کرم محصولی واقعا عالی حیات. شماری از فعالان از فلایستایل خواسته بودند که از مقام خویشتن کناره گیری درنگ و این سناتور آن ها را تهدید کرد.

[تصاویر تبلیغاتی منتشرشده از کیتی فلایستایل درحالی که دور چشم خویشتن از کرم سبزآبی موردبحث مصرف می یواش]

اینستا اپس (Insta Apps) به دیگر همکاری ها امکان می دهد سرو های دیگری درون اینستاگرام لنز ابداع کنند. داخل زمان آغازبه کار، نایکی ارسی ورزشی بوسیله اینستاگرام لنز افزایش کرد. کاربر می توانست این ارسی ورزشی را بخرد و بعد از آن در نسخه ی واقعیت افزوده ی خویشتن که برای سایر انسان به عرضه درمی آمد استفاده کند. مشارکت ساب وی اپلیکیشن ساندویچ جدیدی برپایه ی واقعیت افزوده خلق کرد که باعث می شود بقیه شما را در حال خوردن ساندویچ ببینند. زمان زیادی نمی گذرد که بوسیله تعهد پرداخت گذاری عکس با ساندویجِ نیمه خورده شده، ترند می شود.  ۲۰۲۹

مارک زاکربرگ ویدئوی اولین شلنگ های خویشتن کنار مریخ را تو اینستاگرام منتشر می کند.

[ویدئوی منظره ی مریخ]

هکری ۱۳ ساله حساب اینستاگرام مهتر جمهور آمریکا را هک و بیانیه ای درون آن منتشر می نرم. تو این بیانیه، طلای الکترونیکی آمریکا به رایگان عرضه داده می شود. این طلا بها طلای واقعی را هدف راحتی می دهد و قیمت خودش بوسیله شدت بالا می جوی. کاخ سفید سپس بیانیه ای منتشر کرد و نوشت: «حساب اربابی جمهوری هک شده بود. طلای الکترونیکی آمریکا، ارز دیجیتال تأییدشده محسوب نمی شود». 

اینستاگرام نسخه ی مشابه اپلیکیشن Datadive را با محوریت «نقیض حریم مخصوص» اسلوب اندازی می کند. کاربران ازطریق این سرویس می توانند برای دریافت پول اطلاعات انحصاری خود همچون تاریخچه تولد و مشکلات پزشکی و عده تأمین اجتماعی (SSN) و موارد دیگر را معلوم کنند. 

فعالان به برهان باز شدن درخت سرو متاخر اینستاگرام تاور (Instagram Tower) از اینستاگرام انتقاد کردند. آن ها گفتند Instagram Tower باعث شده عمر روزمره ی انسان بیش از حد به حالت دیجیتالی دربیاید؛ از پرداخت ها گرفته تا خرید لباس. ویژگی به نمایندگی از اینستاگرام گفت: «هیچ کاربری مجبوربه کاربرد از Insta Lens یا IG Pay یا Share to Buy نیست. ارزهای الکترونیکی سنتی هنوز هم تو بسیاری از مناطق پذیرفته می شوند».  ۲۰۳۰

مارک زاکربرگ بوسیله سناتور فلایستایل پیشنهاد قسط که او را فرمانروا ایالت سیلیکون اما کند؛ اما این پیشنهاد رد شد، بعد زاکربرگ شایعه هایی را که می گفتند او اراده دارد در سال ۲۰۲۳ برای انتخابات زوجیت جمهوری ثبت شهرت کند، رد کرد. زاکربرگ داخل آن زمان گفت قصد دارد همچنان روی اینستاگرام تمرکز کند، پلتفرمی که «کارهای زیادی برای ادا دادن دارد». مارک زاکربرگ اجازه داد طرح «سر گذاری رمزی» به مسیری اختیاری برای ابداع قوانین دیجیتالی تبدیل شود؛ بنابراین کاربرد از آن ضروری نباشد. در پی این کار، منتقدان گفتند زاکربرگ قصد دارد غلبه خویشتن را تو مدیریت اینستاگرام تقویت کند. 

مارک زاکربرگ تعرفه ی جدیدی تحت عنوان اینستاتکس (InstaTax) روی تمامی معاملات پیاده شدن بستر اینستاگرام اعمال می کند. زاکربرگ می گوید پولی که از این سیاق بوسیله دست می آید بوسیله ایجاد یک صندوق مالی مستقل برای تأمین نیازهای مالی پروژه های امر اشتراکی دیجیتالی ویژه داده می شود. تو اولیه مرحله ی پروژه، پیش دبستانی های دیجیتالی ایجاد می شوند. 

بیلبوردهای تبلیغاتی مجازی روی کار می آیند و برای پروژه ی Z Works که توسط زاکربرگ پذیرش شده، تبلیغات می کنند. این پروژه ی جدید درون مجاهدت برای تولید فیلترهای هوا و تقویت کننده های رمزی طعام و الگوریتم جدیدی که بازدید بیشتری برای اینفلوئنسرهای معمولی بوسیله ارمغان می آورد است. 

مقدار محبوبیت مارک زاکربرگ عادت به فلک می کشد، بااین حال فعالان می گویند ناظران مجازی زاکربرگ برای اعمال فیلترهایی که با ماهیت اینستاگرام هم خوانی دارد رفتاری سخت گیرانه از خویشتن نشان می دهند. همچنین گزارش ها نشان می دهند افراد نوجوان به دلیل وجود کلکسیون قابلیت های غیرکاربردی و افزودن تعلق ی والدین موجودی بوسیله اینستاگرام، به سرعت تو حال زین این پلتفرم هستند. اینستاگرام نسخه ی شبیه سرویس Quikpics را راه اندازی می کند؛ این سرویس، سرویس ساده ی دوبعدی برای وجه اشتراک مجله گذاری عکس است که بوسیله دلیل تکریم استانداردهای زیبایی شناسی مینیمال، توسط دوده متاخر مورداستقبال قرار می گیرد. بیشتر بخوانید:کاربران داخل سه ماهه ی سوم سال، ۲۸ میلیارد دلار بخاطر اپلیکیشن ها نفقه کردندقابلیت جدید مایکروسافت اج: پین کردن صفحات وب مدنظر به منو استارت ویندوز ۱۰چگونه می توانیم میزان استفاده از داده های اینترنتی را در اندروید مدیریت کنیم؟اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز مجانی شده اند (۱۷ مهر)نایت مود به اپلیکیشن Camera Go گوگل می آید
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی ربیعی داخل نشست خبری امروز ۱۵ مهر درباره ابتلای رییس جمهوری آمریکا به ویروس کرونا و تاثیر آن بر بازارهای اقتصادی گفت: مساله اصلی ما درون این زمینه گفتمان حیات است، برای ما عمر همه مردم ها و درون میان آنها همگی ایرانیان و راست دسترسی همه ایرانیان به دارو و اقلام مورد نیاز بنیادی است.

سخنگوی اقبال گفت: داخل حالی که ترامپ امروز در همه دنیا بیزاری پراکنی می یواش و مردم های یدکی ناشی از محاکمه های او کشته می شوند و دستور ترور سردار بزرگ ما صادر می کند، اما ما مشابه ترامپ به اجل دیگران نمی اندیشیم.

 مشروح نشست خبری علی ربیعی سخنگوی دولت

ربیعی با یادآوری ابتلای خود بوسیله بیماری کرونا گفت: امیدوارم ابتلا به کرونا برای ترامپ تجربه منت شود تا بیشتر بوسیله مسائل انسانی فکر کند باید بداند با ظلم و بازی کردن با جان آدم ها دیگران چه می کشند، دیگرانی که در معرض داروهایی که او دریافت می درنگ ولی آنها دسترسی ندارند چه مشقت هایی می کشند.

وی با اشعار این که از واکنش راسته به ابتلای کرونا به ترامپ، تحلیلی ندارم، اعتراف داشت: امیدوارم کووید ۱۹ این تاثیر را پهلو روی رییس جمهوری آمریکا داشته باشد که نسبت به جان انسان ها و مسائل جهان انسانی خاطر نرم و نگاه بی رحمانه خود را به مصونیت و ضایع زندگی مردم جهان تحول دهد.
گوگل رسما اعلام کرد که پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی دی دریم خاتمه یافته است و از این پلتفرم در اندروید ۱۱ پشتیبانی نمی شود. زیرمجموعه ی ابرشرکت آلفابت با ارسال پستی رسما از پایان ی کار پلتفرم واقعیت مجازی دی دریم خبر داد و گفت که اپلیکیشن دی دریم دیگر به روزرسانی جدیدی اخذ نمی کند و اجرای آن ممکن است در فدایی از محصولات مبتنی بر اندروید ۱۱ با مشکل مواجه شود.

سران گوگل توضیح دادند که کاربران همچنان می توانند از اپلیکیشن دی دریم استفاده کنند؛ اما این انبازی دیگر از پلتفرم دی دریم پشتیبانی نمی کند و به روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن آن ارائه نخواهد نکرد. با اینکه اپلیکیشن های ترقی داده شده ی شرکت های شخص ثالث نیز همچنان در گوگل پلی استور موجود هستند، گوگل غرض گرفت ساخت هدست های دی دریم ویوو را تو سال ۲۰۱۹ متوقف درنگ.

دی دریم یکی از دو پلتفرم ارشد واقعیت مجازی بخاطر گجت های قابل محموله حیات که همراه با سامسونگ انسداد وی آر دراختیار کاربران فراغت گرفت. درحالی که گوگل می خواست پلتفرم دی دریم به یکی از دستاوردهای بزرگ این شریک درکنار پلتفرم اندروید دگرگونی شود، استقبال بسیار کمینه کاربران به شکست پلتفرم دی دریم ختم شد.مقاله های مرتبط:گوگل تو سال جاری، چندان به فروش عریض گوشی هوشمند پیکسل 5 دل نبسته استکشف ۶۴ نسخه از بدافزار جوکر درون فروشگاه های اپلیکشن های اندرویدی

درحال حاضر، گوگل تمرکز خویشتن را از واقعیت مجازی به سمت واقعیت افزوده دستگیر است و ناکامی پلتفرم دی دریم مدال می دهد که حداقل تا معرفی کردن پلتفرم دیگری درون این مبنا سال ها فاصله داریم. ضعف گوگل در عرصه ی واقعیت مجازی در حالی رقم می خورد که فیسبوک با هدست های مختلف سری آکیولس توانسته مشتریان بسیاری درزمینه ی هدست های واقعیت مجازی جذب کند.بیشتر بخوانید:چین گوگل را به فسخ قوانین ضدانحصار متهم می کندلایو ویو گوگل مپس با قابلیت های متاخر به روزرسانی می شودگوگل روتوش سلفی را از حالت پیش تخیل دوربین گوشی های جدید پیکسل حذف می کندگوگل در سال جاری، چندان به فروش گشاد گوشی هوشمند پیکسل 5 دل نبسته استکشف ۶۴ نسخه از بدافزار جوکر داخل فروشگاه های اپلیکشن های اندرویدی
امروزه با بسط کاربرد از فناوری و تجلی انواع گجت های هوشمند، دراختیارگذاشتن این گجت ها دردسترس کودکان تصمیم سختی است. درمقابل، نادیده ستاندن نکات مثبت فناوری همچنین امری دشوار است؛ به طوریکه حتی می توان تقاضا کرد که حیات گجت های هوشمند و امکان یگانگی بوسیله اینترنت از گنجایش های مختلف آموزشی و سرگرمی، فرصتی استثنائی فراهم آورده است. بااین حال، همچنان نگرانی های موجود را باید موکد گرفت. کلیوگارد شرکتی آلمانی است که این حساسیت ها را جدی پژمان و راهکاری نرم افزاری برای رفع نگرانی والدین ترقی داده است. اپلیکیشن KidsGuard Pro راهکاری است که با استفاده از آن، والدین می توانند داخل زمان سلیقه بسرنوشت شوم دچار کردن های متنوع گجت فرزندان خود را بازرسی کنند. 

در جدیدترین مطلب زوم اپ، یکی از ابزارهای مانیتور و نظارت برتر و دقیق را معرفی می کنیم که طراحی آن کاملا منحصر بوسیله بی نظیر است و عملکردی کارآمد و مناسب به ارائه می گذارد. نسخه ی اندروید KidsGuard Pro اپلیکیشنی است که به رخساره تخصصی بخاطر مانیتورکردن مفروضات گوشی میزبان طراحی شده و مناسب والدینی است که می خواهند تک تک مقدر شدن های گوشی همراه فرزندشان را کنترل کنند. درادامه، نگاهی به ویژگی های بنیادی این اپلیکیشن خواهیم انداخت.

این اپلیکیشن در استور خاصی موجود نیست و باید اشتراک آن را از وب سایت Cleveguard بخرید و سپس برنامه را دانلود کنید. دلیل پا بر جا ای که این اپلیکیشن را نمی توانید درون جای دیگری دانلود کنید، بیشتر به دلیل دسترسی های اضافی است که درون شروع از شما درخواست می بطی ء. به احتمال زیاد گوگل پلی چندان با این موضوع مقابل محو که این اپلیکیشن دسترسی های زیادی برای ارتکاب می خواهد ؛ اما برای عملکرد کامل و مانیتور مستحکم گوشی هوشمند، باید به این اپلیکیشن اجازه های درخواستی را بدهید. ناگفته نماند باید به این نکته نیز اشاره کنیم که کیدزگارد پرو برای گجت های مبتنی به خشکی امدن iOS نیز توسعه یافته است. 

پس از آنکه فایل apk اپلیکیشن vh از سایت کلیوگارد دانلود کردید، نوبت بوسیله گمارش این اپلیکیشن می رسد. پس از گمارش اپلیکیشن، نوبت به تنظیمات می رسد که بخش زیادی از آن دادن اذن برای دسترسی به مدخل های مختلف گجت اندرویدی است. پس از صدور دستور های مختلف دسترسی، به راه عجیبی سپس از نصب، این اپلیکیشن در گوشی مکتوم می شود. این علامت می دهد که می توانید این اپلیکیشن را به عارض مخفیانه روی گوشی مدنظر خود نصب کنید و نشانی از آن تو صفحه ی اپلیکیشن های انتصاب شده وجود ندارد. پس ازآن از نصب اپلیکیشن، می توانید ازطریق کنترل پنل موجود درون سایت کلیوگارد، بوسیله داشبورد جامع دست فاش کنید.



به فکر بسپارید که تمامی فرایند مانیتورینگ و نظارت از زمانی شروع می شود که این اپلیکیشن طولانی روی گوشی نصب شده باشد. سپس از آن هر اتفاقی که تو گوشی مقصد بیفتد، این اپلیکیشن می تواند دقیقا آن را نظارت و تقویم نرم. این اپلیکیشن بازرسی به خشکی امدن چه بسرنوشت شوم دچار کردن هایی از گجت مقصد را برای کاربران مهیا می کند؟ برای دید خلاصه ای از قابلیت های نظارتی که دردسترس کاربران است، می توان به منو سمت چپ تو پنل وب رجوع کرد. برخی از این قابلیت های نظارتی عبارت اند از: سیاهه مخاطبان، تصاویر ثبت شده روی گوشی، کی لاگر، محتویات تقویم، سابقه ی اجرای اپلیکیشن ها، ردیابی موقعیت مکانی، مشاهده ی ویدئوها، سابقه ی عزا وگذار در وب و پیام ها. قابلیت واقعی KidsGuard Pro نظارت پهلو شبکه های اجتماعی گوشی هوشمندی است که مانیتور می شود

یکی از نبوغ های مهم KidsGuard Pro، نظارت بر شبکه های مدنی است. با مصرف از کیدزگارد می توانید تمامی اپلیکیشن های مرتبط با شبکه های مدنی روی گوشی هوشمند خواه تبلت را به قرار و بدون مشکل ردیابی کنید. این اپلیکیشن تصویر و اسکرین شات زنده ای از وضعیت شبکه ی مدنی مدنظر مثل واتساپ یا تلگرام را به ابونمان می گذارد. همچنین، می توانید آخرین پیام های ردوبدل شده در شبکه های اجتماعی به همراه معلومات فرستنده را در شبکه های اجتماعی مشاهده کنید.

دسترسی به فایل های گوشی یکی از گزینه هایی است که داخل اکثر اپلیکیشن های نظارت و مانیتورینگ وجود ندارد؛ اما داخل پروگرام ی KidsGuard Pro این مشکل به استراحت برطرف می شود و می توانید طولانی عکس ها و ویدئوهای پس انداز شده داخل فایل منیجر را مشاهده کنید. عکس ها و ویدئوها به قیافه پوشه های مخلوق شده به همراه کنیه دقیقشان در داشبورد علامت داده می شوند.دسترسی به آخرین وابستگی ها و پیامک ها دریافتی و ارسالی یکی دیگر از ویژگی های درخورتوجه این اپلیکیشن است؛ البته این موضوع عزب بوسیله مناسبت ها و پیامک های دریافتی روی سیم کارت خلاصه نمی شود و در شبکه های اجتماعی غم کاربردی است.

قابلیت ریموت کنترل مانیتورینگ و نظارت را بوسیله سطح جدیدی می برد. چند نبوغ خارق العاده در این مدخل وجود دارد که KidsGuard Pro را قدری بوسیله متشابه ساز جاسوسی نزدیک زیرفون می یواش. این اپلیکیشن می تواند ارتباط های دریافتی روی گوشی آماج را طولانی و با صدای هر دو طرف ضبط کند. چنانچه این انفراد اندکی برایتان نوظهور بود؛ پس بهتر است بدانید که ازطریق قابلیت ریموت کنترل، بدون معارفه صاحب گوشی و حتی زمانی که فرد نظارت شونده در حال حکم با گوشی هوشمند است، از صفحه گوشی او می توانید اسکرین شات بگیرید و از دوربین عکاسی او استفاده کنید و از مقابل او عکس بگیرید.

بسرنوشت شوم دچار کردن Export یا خروجی قبض این امکان را بوسیله شما می دهد که تا هزاره آیتم نهایی درون هر بخش مثل پیام های شبکه های اجتماعی، پیام های دریافتی، ارتباط های دریافتی و عکس های دریافتی را روی فایلی CSV قبض و آن را ذخیره کنید. پیگیری موقعیت مکانی گجت دیگر انفراد است کیدزگارد پرو است. با کاربرد از این قابلیت و ازطریق حسگر GPS می استعداد مکان تقریبی گجت اندرویدی را پیگیری کرد که اپلیکیشن روی آن نصب شده است. داخل این بخش، حتی می توانید بدانید که گوشی به چه اینترنتی متصل و چه مدتی از آن کاربرد کرده است. توان Geofence حزن از دیگر ویژگی های پیگیری با استفاده از موضع مکانی است. به کمک این قابلیت، می توانید مرزی مجازی روی نقشه را مشخص کنید که درصورت خروج از این مرز، اپلیکیشن به شما اخطار می دهد.



افزون براین، بررسی تاریخچه ی مرورگر به عنوان قابلیتی پیشرفته  داخل این اپلیکیشن بود دارد که به راحتی با آن می توانید آخرین جست وجوهای اینترنتی فرزندتان را نظارت کنید. به جز مرورگر، ازطریق App Activities غم می توانید روی اپلیکیشن های بازشده در گوشی همراه مقصد بوسیله طورکلی نظارت کنید. درون این بخش، مقدار اینترنت مصرفی اپلیکیشن ها، مدت زمان اجرا، تعداد دفعات سرزدن بوسیله اپلیکیشن ها و تاریخچه ابتدایی اجرای اپلیکیشن را نیز می توان مشاهده کرد.

کلیوگارد اپلیکیشن KidsGuard Pro را فقط برای سیستم عامل اندروید ترقی نداده و می توان درصورت کاربرد از محصولات اپل، نسخه ی iOS اپلیکیشن KidsGuard Pro را مصرف کرد. البته ما در زومیت نسخه ی اندرویدی این سرویس را مطالعه کردیم که اپلیکیشن آن در گوگل پلی استور حیات نداشت. بوسیله دیدن می رسد کلیوگارد ترجیح داده این اپلیکیشن را به میانجی ی گستره ی دسترسی های موردنیاز که البته در هر اساس کاربر اجازه اش را می دهد، پس از تهیه ی ابونمان بوسیله صورت مستقیم دراختیار کاربرانش فراغت دهد.بیشتر بخوانید:دایرکت اینستاگرام با فیسبوک مسنجر ادغام شداپل ابزار مارکتینگی جدید دراختیار توسعه دهندگان اپلیکیشن های iOS فراغت می دهداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۹ مهر)وان پلاس دور دوم برنامه IDEAS را آغاز کردیوتیوب قابلیت Community Contributions را حذف کرد
استفان پابست، نقاش سرشناس آلمانی است که درکنار صنف اصلی خویشتن برای سرگرمی به کشیدن نقاشی های سه گانه بعد اینده می پردازد. استفان به عقب ساختن انگیزه داخل طرفداران هنر خود با استعمال از جادوی نقاشی است و به همین علت، آثار خود را به رایگان تو شبکه های مدنی قرار می دهد.

تکنیک استفان بسیار ساده، اما درعین حال دوست داشتنی است؛ به نحوی که علاقه مندان به هنر را شایسته کردن ها مجذوب آثار خویشتن می بطی ء. در برخی از نقاشی های استفان، سوژه ها بوسیله کمی جذاب طراحی شده اند که تفاوتی با واقعیت نداشته و بیننده را متحیر می کنند.

بخاطر دستیار به فرع مندان و نقاشان مبتدی، استفان پابست ویدیوهای مختلفی را در کانال یوتیوب خود قرار داده است که مراحل خلق آثار خویشتن را به وجه اشتراک مجله استراحت می دهد. استفان می گوید هر شخصی قادر به ابداع آثاری همچون آثار وی است و تنها به انگیزه، پشتکار و مسابقه بی شمار نیاز دارد.

در میان آثار استفان می توان نقاشی های مختلفی را تماشا کرد که هریک نظم ویژه خویشتن را دارد؛ ولی آنچه باعث صیت استفان شده، نقاشی های سه گانه مربوط باینده واقعیت گرای وی است که داخل ادامه، یک گالری از این تصاویر را درون اختیارتان استراحت خواهیم داد. استفان برای ابداع آثار خود از خودکار، قلم و فام های روغنی کاربرد می کند و اصولا بخاطر نقاشی نیز از کاغذ، تکه های مقوا و موارد مشابه کمک می گیرد.



دانلود ویدئو

نقاشی های استفان تا حدی زیبا، خلاقانه و تعجب انگیز هستند که شاید شما را نیز وادار به کشیدن آثاری مثل کنند. برای مشاهده کانال یوتیوب استفان پابست بوسیله این لینکمراجعه کنید. داخل ادامه فداکار از نقاشی های سه بعدی استفان را مشاهده می کنید.























































نظرتان داخل تک نقاشی های استفان چیست؟ آیا شما را نیز تحت تأثیر قرار داد؟ دید خود را با دیگر اعضای زومیت تو میان بگذارید.بیشتر بخوانید:اگر دشت ها و سبزیجات جان داشتند!تصاویری بهسازی شده از نوزادان که صحنه های خنده داری را رقم زده اندکارت های مقوایی که به سوژه های عکاسی جان می دهندیک دامنه تا آخرالزمان؛ تصاویری دلهره آور از نفوذ آتش سوزی نیستان روی قصبه سان فرانسیسکوعکس هایی که دگرگونی به سند ابتلا بوسیله اختلال دوقطبی شدند
سامسونگ جدیدترین دستاورد خود در زمینه حافظه های NVMe SSD را بوسیله نام ۹۸۰ پرو رونمایی کرد. این حافظه، اولین محصول سامسونگ از نوع PCIe 4.0 محسوب می شود که به گفته ی این شرکت اکراه ای برای رایانه های بالارده و معیار های مخصوص گیمینگ نقشه کشی شده است.

ذهن ۹۸۰ پرو بخاطر دو دسته از کاربران طراحی شده و با کمال مطلوب گشایش اجرای بازی ها و کمک به کاربران در اجرای کارهای وزین کامپیوتری به بازار ارائه می شود. درواقع SSD جدید سامسونگ می تواند نه تنها تجربه گیمینگ به مراتب بهتری را بوسیله همراه داشته باشد؛ بلکه عملکرد کاربران حرفه ای را در ایفا کارهای متنوع بهبود می بخشد.

مقام های سامسونگ می گویند ذهن ۹۸۰ پرو SSD از کامل حجم های PCIe 4.0 مصرف می بطی ء و قادر به خواندن داده ها با سرعت ۷،۰۰۰ مگابایت برثانیه است. از دیدن نوشتن داده ها نیز سرعت حافظه متاخر شرکت عنف ای به ۵،۰۰۰ مگابایت برثانیه می رسد. سامسونگ می گوید که حافظه ۹۸۰ پرو از ۱،۰۰۰ آی آپس برخوردار است؛ معیاری که درواقع بوسیله تعداد میانگین عملیات های خواندن و نوشتن ورودی-خروجی به رخساره ناگهانی و در کسری از حین اشاره دارد.



شرکت کره ای نیز مدعی است که ذهن جدید ۹۸۰ پرو در مقایسه با حافظه های مبتنی کنار فناوری PCIe 3.0 از دو برابر سرعت بیشتر بهره می برد و در مقایسه با حافظه های SSD از جنس ساتا همچنین ۱۲/۷ برابر سریع العمل تر است. درصورتی که حرفه یا کاربردتان باعث می شود که غبطه به خرید حافظه ۹۸۰ پرو سامسونگ داشته باشید، ابتدا باید در دید بگیرید که برای استفاده حداکثری از استعداد این حافظه به مادربردی سازگار با PCIe 4 نیاز دارید.



بااین حال، حافظه متاخر شرکت کره ای روی مادربردهایی با فناوری PCIe 3.0 نیز برازنده کاربرد است؛ اما سرعت قرائت کردن داده ها داخل ۳،۵۰۰ مگابایت در لحظه و سرعت نگاشتن نیز درون ۳،۴۵۰ مگابایت درون نفس محدود می شود. از نظر مدیریت دمای تولیدشده، برخورداری از نوارهای فلزی از جنس نیکل سبب پخش شدن گرمی و کنترل استاندارد گرمای تولیدشده می شود. درواقع سامسونگ می گوید سیستم خنک کننده ی حافظه ۹۸۰ پرو بوسیله نحوی است که امکان استعمال از آن درون مادربردهای مختلف حیات دارد.



از دید سامسونگ، ذهن ۹۸۰ پرو SSD محصولی ایده آل برای گرافیست ها، طراحان و عکاسانی است که روی محتوایی با رزولوشن 4K و حتی 8K کار می کنند. باهم اتحاد کردن کره ای درون نظر دارد ذهن جدید خود را در حجم های ۲۵۰ گیگابایت، ۵۰۰ گیگابایت و ۱ ترابایت با قیمت های بوسیله ترتیب ۹۰، ۱۵۰ و ۲۳۰ دلار ارائه کند.

درصورتی که ظرفیت های رمز شده برایتان کافی نیست، مدلی ۲ ترابایتی نیز در اواخر سال ۲۰۲۰ بوسیله بازار عرضه خواهد شد. با وجود اینکه قیمت و مشخصات معیار های دیگر تذکر شده است؛ اما مقام های سامسونگ بوسیله ارج مدل ۲ ترابایتی رمز ای نداشته اند.مقاله های مرتبط:حجم احتمالی باتری گلکسی اس 21 پلاس سامسونگ مشخص شدسامسونگ ارزان ترین گوشی 5G خود را به زودی روانه میدان می نرم

نظر شما کاربران زومیت در مورد حافظه ۹۸۰ پرو SSD سامسونگ چیست؟ آیا مشخصات سخت افزاری و بها آن را می پسندید؟بیشتر بخوانید:مشخصات سامسونگ گلکسی F41 به همراه جزئیات تشریفات رونمایی از آن فاش شدبنچمارک گلکسی اس 21 سامسونگ با تراشه ای متاخر درون گیک بنچ رؤیت شدسامسونگ ارزان ترین گوشی 5G خود را بوسیله زودی روانه راسته می کندگلکسی اس 20 FE سامسونگ در رنگ جزیی های مختلف رونمایی شدپخش زنده ثالث بخش از رسم آنپکد سامسونگ؛ مراسمی اختصاص طرفداران سامسونگ