ساعت شنی

سامسونگ جدیدترین دستاورد خود در زمینه حافظه های NVMe SSD را بوسیله نام ۹۸۰ پرو رونمایی کرد. این حافظه، اولین محصول سامسونگ از نوع PCIe 4.0 محسوب می شود که به گفته ی این شرکت اکراه ای برای رایانه های بالارده و معیار های مخصوص گیمینگ نقشه کشی شده است.

ذهن ۹۸۰ پرو بخاطر دو دسته از کاربران طراحی شده و با کمال مطلوب گشایش اجرای بازی ها و کمک به کاربران در اجرای کارهای وزین کامپیوتری به بازار ارائه می شود. درواقع SSD جدید سامسونگ می تواند نه تنها تجربه گیمینگ به مراتب بهتری را بوسیله همراه داشته باشد؛ بلکه عملکرد کاربران حرفه ای را در ایفا کارهای متنوع بهبود می بخشد.

مقام های سامسونگ می گویند ذهن ۹۸۰ پرو SSD از کامل حجم های PCIe 4.0 مصرف می بطی ء و قادر به خواندن داده ها با سرعت ۷،۰۰۰ مگابایت برثانیه است. از دیدن نوشتن داده ها نیز سرعت حافظه متاخر شرکت عنف ای به ۵،۰۰۰ مگابایت برثانیه می رسد. سامسونگ می گوید که حافظه ۹۸۰ پرو از ۱،۰۰۰ آی آپس برخوردار است؛ معیاری که درواقع بوسیله تعداد میانگین عملیات های خواندن و نوشتن ورودی-خروجی به رخساره ناگهانی و در کسری از حین اشاره دارد.



شرکت کره ای نیز مدعی است که ذهن جدید ۹۸۰ پرو در مقایسه با حافظه های مبتنی کنار فناوری PCIe 3.0 از دو برابر سرعت بیشتر بهره می برد و در مقایسه با حافظه های SSD از جنس ساتا همچنین ۱۲/۷ برابر سریع العمل تر است. درصورتی که حرفه یا کاربردتان باعث می شود که غبطه به خرید حافظه ۹۸۰ پرو سامسونگ داشته باشید، ابتدا باید در دید بگیرید که برای استفاده حداکثری از استعداد این حافظه به مادربردی سازگار با PCIe 4 نیاز دارید.



بااین حال، حافظه متاخر شرکت کره ای روی مادربردهایی با فناوری PCIe 3.0 نیز برازنده کاربرد است؛ اما سرعت قرائت کردن داده ها داخل ۳،۵۰۰ مگابایت در لحظه و سرعت نگاشتن نیز درون ۳،۴۵۰ مگابایت درون نفس محدود می شود. از نظر مدیریت دمای تولیدشده، برخورداری از نوارهای فلزی از جنس نیکل سبب پخش شدن گرمی و کنترل استاندارد گرمای تولیدشده می شود. درواقع سامسونگ می گوید سیستم خنک کننده ی حافظه ۹۸۰ پرو بوسیله نحوی است که امکان استعمال از آن درون مادربردهای مختلف حیات دارد.



از دید سامسونگ، ذهن ۹۸۰ پرو SSD محصولی ایده آل برای گرافیست ها، طراحان و عکاسانی است که روی محتوایی با رزولوشن 4K و حتی 8K کار می کنند. باهم اتحاد کردن کره ای درون نظر دارد ذهن جدید خود را در حجم های ۲۵۰ گیگابایت، ۵۰۰ گیگابایت و ۱ ترابایت با قیمت های بوسیله ترتیب ۹۰، ۱۵۰ و ۲۳۰ دلار ارائه کند.

درصورتی که ظرفیت های رمز شده برایتان کافی نیست، مدلی ۲ ترابایتی نیز در اواخر سال ۲۰۲۰ بوسیله بازار عرضه خواهد شد. با وجود اینکه قیمت و مشخصات معیار های دیگر تذکر شده است؛ اما مقام های سامسونگ بوسیله ارج مدل ۲ ترابایتی رمز ای نداشته اند.مقاله های مرتبط:حجم احتمالی باتری گلکسی اس 21 پلاس سامسونگ مشخص شدسامسونگ ارزان ترین گوشی 5G خود را به زودی روانه میدان می نرم

نظر شما کاربران زومیت در مورد حافظه ۹۸۰ پرو SSD سامسونگ چیست؟ آیا مشخصات سخت افزاری و بها آن را می پسندید؟بیشتر بخوانید:مشخصات سامسونگ گلکسی F41 به همراه جزئیات تشریفات رونمایی از آن فاش شدبنچمارک گلکسی اس 21 سامسونگ با تراشه ای متاخر درون گیک بنچ رؤیت شدسامسونگ ارزان ترین گوشی 5G خود را بوسیله زودی روانه راسته می کندگلکسی اس 20 FE سامسونگ در رنگ جزیی های مختلف رونمایی شدپخش زنده ثالث بخش از رسم آنپکد سامسونگ؛ مراسمی اختصاص طرفداران سامسونگ
  • ۹۹/۰۷/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی