ساعت شنی

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از نیویورک تایمز، لارا شوهر اریک ترامپ، پسر دوم دانلد ترامپ است و تو انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا مسئولیت تامین محتوای تبلیغات تو فضای آنلاین را کنار عهده داری داشت. با وجود ناکامی خاندان ترامپ برای چهار سال اقامت بیشتر در کاخ سفید و در شرایطی که تصور می شد رئیس جمهوری آمریکا یا دخترش ایوانکا برای انتخابات اطراف آینده داوخواه شوند، این عروس خانواده حیات که گوی سبقت جویی را از دیگران ربود.

لارا ترامپ ۳۸ ساله مربی انحصاری و تمهید کننده تلویزیون است و از شش سال پیش عروس قوم ترامپ شده است. برخی افراد نزدیک به ترامپ ها گفته اند لارا می خواهد سال ۲۰۲۲ از زادگاهش کالیفرنیای شمالی داوطلب انتخابات سنا شود و جای خالی سناتور ارشد جمهوریخواه ریچار بر را لبریز نرم که درون آستانه بازنشستگی است. لارا در این بخانه برگشتن چهره ای سرشناس و محبوب است و شاید بتواند درون ۴۰ سالگی نماینده آنها در سنا بشود.



این در حالی است که برخی کارشناسان معتقدند ترامپ بزرگ اگر انقراض را بپذیرد و از قلعه سفید خارج شود، چهار سال دیگر دوباره برای پس قبض قدرت تقلا می کند. ایوانکا ترامپ اندوه شاید بخواهد شهردار نیویورک شود و نکته جالب اینکه پسران ترامپ یعنی دانلد کوچک و اریک هنوز برای دخول رها بوسیله عرصه سیاست تصمیم نگرفته اند و بیشتر دم و استعداد خود را برای سر و ماشین دادن به کسب و کار پدر داخل اداره ترامپ صرف می کنند.
  • ۹۹/۰۹/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی