ساعت شنی

امروزه با بسط کاربرد از فناوری و تجلی انواع گجت های هوشمند، دراختیارگذاشتن این گجت ها دردسترس کودکان تصمیم سختی است. درمقابل، نادیده ستاندن نکات مثبت فناوری همچنین امری دشوار است؛ به طوریکه حتی می توان تقاضا کرد که حیات گجت های هوشمند و امکان یگانگی بوسیله اینترنت از گنجایش های مختلف آموزشی و سرگرمی، فرصتی استثنائی فراهم آورده است. بااین حال، همچنان نگرانی های موجود را باید موکد گرفت. کلیوگارد شرکتی آلمانی است که این حساسیت ها را جدی پژمان و راهکاری نرم افزاری برای رفع نگرانی والدین ترقی داده است. اپلیکیشن KidsGuard Pro راهکاری است که با استفاده از آن، والدین می توانند داخل زمان سلیقه بسرنوشت شوم دچار کردن های متنوع گجت فرزندان خود را بازرسی کنند. 

در جدیدترین مطلب زوم اپ، یکی از ابزارهای مانیتور و نظارت برتر و دقیق را معرفی می کنیم که طراحی آن کاملا منحصر بوسیله بی نظیر است و عملکردی کارآمد و مناسب به ارائه می گذارد. نسخه ی اندروید KidsGuard Pro اپلیکیشنی است که به رخساره تخصصی بخاطر مانیتورکردن مفروضات گوشی میزبان طراحی شده و مناسب والدینی است که می خواهند تک تک مقدر شدن های گوشی همراه فرزندشان را کنترل کنند. درادامه، نگاهی به ویژگی های بنیادی این اپلیکیشن خواهیم انداخت.

این اپلیکیشن در استور خاصی موجود نیست و باید اشتراک آن را از وب سایت Cleveguard بخرید و سپس برنامه را دانلود کنید. دلیل پا بر جا ای که این اپلیکیشن را نمی توانید درون جای دیگری دانلود کنید، بیشتر به دلیل دسترسی های اضافی است که درون شروع از شما درخواست می بطی ء. به احتمال زیاد گوگل پلی چندان با این موضوع مقابل محو که این اپلیکیشن دسترسی های زیادی برای ارتکاب می خواهد ؛ اما برای عملکرد کامل و مانیتور مستحکم گوشی هوشمند، باید به این اپلیکیشن اجازه های درخواستی را بدهید. ناگفته نماند باید به این نکته نیز اشاره کنیم که کیدزگارد پرو برای گجت های مبتنی به خشکی امدن iOS نیز توسعه یافته است. 

پس از آنکه فایل apk اپلیکیشن vh از سایت کلیوگارد دانلود کردید، نوبت بوسیله گمارش این اپلیکیشن می رسد. پس از گمارش اپلیکیشن، نوبت به تنظیمات می رسد که بخش زیادی از آن دادن اذن برای دسترسی به مدخل های مختلف گجت اندرویدی است. پس از صدور دستور های مختلف دسترسی، به راه عجیبی سپس از نصب، این اپلیکیشن در گوشی مکتوم می شود. این علامت می دهد که می توانید این اپلیکیشن را به عارض مخفیانه روی گوشی مدنظر خود نصب کنید و نشانی از آن تو صفحه ی اپلیکیشن های انتصاب شده وجود ندارد. پس ازآن از نصب اپلیکیشن، می توانید ازطریق کنترل پنل موجود درون سایت کلیوگارد، بوسیله داشبورد جامع دست فاش کنید.



به فکر بسپارید که تمامی فرایند مانیتورینگ و نظارت از زمانی شروع می شود که این اپلیکیشن طولانی روی گوشی نصب شده باشد. سپس از آن هر اتفاقی که تو گوشی مقصد بیفتد، این اپلیکیشن می تواند دقیقا آن را نظارت و تقویم نرم. این اپلیکیشن بازرسی به خشکی امدن چه بسرنوشت شوم دچار کردن هایی از گجت مقصد را برای کاربران مهیا می کند؟ برای دید خلاصه ای از قابلیت های نظارتی که دردسترس کاربران است، می توان به منو سمت چپ تو پنل وب رجوع کرد. برخی از این قابلیت های نظارتی عبارت اند از: سیاهه مخاطبان، تصاویر ثبت شده روی گوشی، کی لاگر، محتویات تقویم، سابقه ی اجرای اپلیکیشن ها، ردیابی موقعیت مکانی، مشاهده ی ویدئوها، سابقه ی عزا وگذار در وب و پیام ها. قابلیت واقعی KidsGuard Pro نظارت پهلو شبکه های اجتماعی گوشی هوشمندی است که مانیتور می شود

یکی از نبوغ های مهم KidsGuard Pro، نظارت بر شبکه های مدنی است. با مصرف از کیدزگارد می توانید تمامی اپلیکیشن های مرتبط با شبکه های مدنی روی گوشی هوشمند خواه تبلت را به قرار و بدون مشکل ردیابی کنید. این اپلیکیشن تصویر و اسکرین شات زنده ای از وضعیت شبکه ی مدنی مدنظر مثل واتساپ یا تلگرام را به ابونمان می گذارد. همچنین، می توانید آخرین پیام های ردوبدل شده در شبکه های اجتماعی به همراه معلومات فرستنده را در شبکه های اجتماعی مشاهده کنید.

دسترسی به فایل های گوشی یکی از گزینه هایی است که داخل اکثر اپلیکیشن های نظارت و مانیتورینگ وجود ندارد؛ اما داخل پروگرام ی KidsGuard Pro این مشکل به استراحت برطرف می شود و می توانید طولانی عکس ها و ویدئوهای پس انداز شده داخل فایل منیجر را مشاهده کنید. عکس ها و ویدئوها به قیافه پوشه های مخلوق شده به همراه کنیه دقیقشان در داشبورد علامت داده می شوند.دسترسی به آخرین وابستگی ها و پیامک ها دریافتی و ارسالی یکی دیگر از ویژگی های درخورتوجه این اپلیکیشن است؛ البته این موضوع عزب بوسیله مناسبت ها و پیامک های دریافتی روی سیم کارت خلاصه نمی شود و در شبکه های اجتماعی غم کاربردی است.

قابلیت ریموت کنترل مانیتورینگ و نظارت را بوسیله سطح جدیدی می برد. چند نبوغ خارق العاده در این مدخل وجود دارد که KidsGuard Pro را قدری بوسیله متشابه ساز جاسوسی نزدیک زیرفون می یواش. این اپلیکیشن می تواند ارتباط های دریافتی روی گوشی آماج را طولانی و با صدای هر دو طرف ضبط کند. چنانچه این انفراد اندکی برایتان نوظهور بود؛ پس بهتر است بدانید که ازطریق قابلیت ریموت کنترل، بدون معارفه صاحب گوشی و حتی زمانی که فرد نظارت شونده در حال حکم با گوشی هوشمند است، از صفحه گوشی او می توانید اسکرین شات بگیرید و از دوربین عکاسی او استفاده کنید و از مقابل او عکس بگیرید.

بسرنوشت شوم دچار کردن Export یا خروجی قبض این امکان را بوسیله شما می دهد که تا هزاره آیتم نهایی درون هر بخش مثل پیام های شبکه های اجتماعی، پیام های دریافتی، ارتباط های دریافتی و عکس های دریافتی را روی فایلی CSV قبض و آن را ذخیره کنید. پیگیری موقعیت مکانی گجت دیگر انفراد است کیدزگارد پرو است. با کاربرد از این قابلیت و ازطریق حسگر GPS می استعداد مکان تقریبی گجت اندرویدی را پیگیری کرد که اپلیکیشن روی آن نصب شده است. داخل این بخش، حتی می توانید بدانید که گوشی به چه اینترنتی متصل و چه مدتی از آن کاربرد کرده است. توان Geofence حزن از دیگر ویژگی های پیگیری با استفاده از موضع مکانی است. به کمک این قابلیت، می توانید مرزی مجازی روی نقشه را مشخص کنید که درصورت خروج از این مرز، اپلیکیشن به شما اخطار می دهد.



افزون براین، بررسی تاریخچه ی مرورگر به عنوان قابلیتی پیشرفته  داخل این اپلیکیشن بود دارد که به راحتی با آن می توانید آخرین جست وجوهای اینترنتی فرزندتان را نظارت کنید. به جز مرورگر، ازطریق App Activities غم می توانید روی اپلیکیشن های بازشده در گوشی همراه مقصد بوسیله طورکلی نظارت کنید. درون این بخش، مقدار اینترنت مصرفی اپلیکیشن ها، مدت زمان اجرا، تعداد دفعات سرزدن بوسیله اپلیکیشن ها و تاریخچه ابتدایی اجرای اپلیکیشن را نیز می توان مشاهده کرد.

کلیوگارد اپلیکیشن KidsGuard Pro را فقط برای سیستم عامل اندروید ترقی نداده و می توان درصورت کاربرد از محصولات اپل، نسخه ی iOS اپلیکیشن KidsGuard Pro را مصرف کرد. البته ما در زومیت نسخه ی اندرویدی این سرویس را مطالعه کردیم که اپلیکیشن آن در گوگل پلی استور حیات نداشت. بوسیله دیدن می رسد کلیوگارد ترجیح داده این اپلیکیشن را به میانجی ی گستره ی دسترسی های موردنیاز که البته در هر اساس کاربر اجازه اش را می دهد، پس از تهیه ی ابونمان بوسیله صورت مستقیم دراختیار کاربرانش فراغت دهد.بیشتر بخوانید:دایرکت اینستاگرام با فیسبوک مسنجر ادغام شداپل ابزار مارکتینگی جدید دراختیار توسعه دهندگان اپلیکیشن های iOS فراغت می دهداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۹ مهر)وان پلاس دور دوم برنامه IDEAS را آغاز کردیوتیوب قابلیت Community Contributions را حذف کرد
  • ۹۹/۰۷/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی