ساعت شنی

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2019) علاوه کنار اینکه محلی برای شبکه سازی و گفت وگوی فعالان مرزوبوم ی بانکی است، از کارگاه ها و پنل های گفت وگو میزبانی می بطی ء که در خلال آن، بسیاری از کارشناسان آخرین دستاوردهای حوزه ی بانکی و جدیدترین فناوری ها را بررسی می کنند. ازجمله ی این فناوری ها باید بوسیله بلاک چین اشاره کرد که در نمایشگاه تراکنش ایران، ابعاد مختلف این تکنولوژی نوپا واکاوی می شود.

داخل ابتدای رویداد افتتاحیه ی نمایشگاه نمایشگاه تراکنش، طبیب بیات، مدیرعامل فابا و دبیرکل نمایشگاه تراکنش ایران طی سخنانی بوسیله معرفی این نمایشگاه و ظرفیت های آن صیقلی. براساس سخنان بیات، نمایشگاه تراکنش ایران یک گردهمایی فناورانه است و نمی استعداد آن را رقیبی بخاطر سایر نمایشگاه ها و رویداد هایی که در حوزه ی پولی مالی برگزار می شوند، تصور کرد. براساس سخنان بیات، طی نمایشگاه تراکنش ایران بیش از ۱۲۰ سخنران حضور خواهند داشت. همچنین باید به پیش دماغ جناب ۱۰ هزاره بازدیدکننده در این نمایشگاه رمز کرد. 

بوسیله همین منظور فرصت را غنیمت شمرده و از ایشان تو تماس با مرام اصلی نمایشگاه سوال کردیم. در امتداد با ما همراه باشید:

تماشا درون آپاراتبیشتر بخوانید:خودپرداز بیت کوین خواه BTM در نمایشگاه تراکنش ایران رونمایی شدگزارش ویدیویی زومیت از افتتاح نمایشگاه تراکنش ایران ITE 2019نمایشگاه تراکنش ایران با حضرت وزیر اقتصاد آغاز به کار کردپوشش زومیت از نمایشگاه تراکنش ایران ITE 2019قطعی اینترنت چه بر سر کسب و کارهای اینترنتی می آورد؟
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، بابک تیمورزاده با اقرار این پیغام که معیار شیوع زایمان زودرس بطور میانگین ۱۰ درصد است، افزود: سالانه حدود ۱۵ میلیون کودک نارس درون دنیا تولد می شود.

وی امتداد رحم: نارسی موجب اصلی مرگ و میر و ناتوانی نوزادان تو کل دنیا است، بوسیله طوری که سبب ۶۰ تا ۸۰ درصد اجل و میر نوزادان بدون آنومالی های مادرزادی را تشکیل می دهد.

تیمورزاده بوسیله دو انگیزه بنیانی زایمان زودرس اشاره کرد و افزود: زایمان زودرس القا شده که به انگیزه نگرانی از وضعیت سلامت مادر و جنین اجرا می شود، مانند پره اکلامپسی، ضربان قلب غیر طبیعی وعده و ...، که علت ۲۵ درصد از موارد زایمان زودرس را تشکیل می دهد.

وی گفت: سبب دوم، زایمان زودرس خود به خودی است که ۷۰ درصد موارد را شامل می شود.

تیمورزاده ادامه انصاف: مدل خطر مرگ و میر و ناتوانی نوزاد با کاهش سن حاملگی افزایش روبرو می کند به طوری که نوزاد نارس ۲۳ تا ۳۲ هفته، ۲ درصد بی مو وضع حمل ها را تشکیل می دهد ولی سبب ۶۰ درصد مرگ و میر نوزادان و ۵۰ درصد ناتوانی نوزادان است.

وی تاکید کرد: با اینکه سن حاملگی عامل پا بر جا تعیین کننده استاندارد مرگ و میر و ناتوانی است، ولی سایر عوامل نیز در این مورد تاثیرگذار هستند، به نشانی مثال نوزادان دختر، سیاه پوست و اندازه بالای تولد، وضعیت بهتری دارند.

این علو تخصص نوزادان گفت: با کاهش سن حاملگی میزان ابراز NEC در نوزادان نارس افزایش پیدا می نرم. نیز مشکلات عصبی مثل خونریزی داخل مغزی، مشکلات تنفسی، مشکلات جهیز امن و عفونت ها، مشکلات سررشته و مشکلات استخوانی، در این قبیل نوزادان شایع تر است.

وی افزود: عوارض درازمدت نارسی نیز محتوی مشکلات رفتاری، سایکوموتور، شناختی، تاخیر تکلم، اختلالات توجه، ضریب هوشی پایین تر، مشکلات یادگیری، اختلالات رشد، ناتوانی های جسمانی و مشکلات گوش است.
این مسابقه میان ایران و عراق در بار اولیه شیشه دوربین جهانی ۲۰۲۲ قطر که در امنیت پایتخت اردن برگزار شد، با حاصل ۲ بر ۱ به صرفه عراق طولانی شد. تظاهرکنندگان عراقی در راسته تحریر در مرز بغداد مانور را بوسیله طور زنده روی یک ورقه عرضه مبصر سیاحت می کردند. عکس روز: پیش از شکست شکست آویشن ملی مقابل عراق | چهار ورزش دو باخت
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، داود محمدی مهتر کانون اصل نود مجلس شورای اسلامی درباره آخرین شرایط گزارش این مجتمع از وضعیت خودروسازان گفت: گزارشی از آخرین شرایط و تخلفات خودروسازان تهیه شده است.  

وی افزود: براساس تقسیم وظایف قیافه گرفته، آقای کف نفس سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس که درباره تخلفات و فسادهای موجود در خودروسازی ها تحقیقات جامعی ایفا داده است، گزارشی را به صحن کمیسیون نمایش دهد.  

مهتر حلقه اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سپس از اینکه گزارش تخلفات خودروسازان در محوطه باشگاه اصل ۹۰ مطرح شود، به متعاقب مطرح کردن آن تو حیاط علنی هم خواهیم بود.  

وی گفت: همگی ابعاد مربوط به تخلفات، فسادها، رانت ها، سوءمدیریت ها و مشکلات صنعت خودروسازی و خودروسازان کشورمان تو این گزاش تجسس شده است.  

محمدی گفت: در این گزارش از چونی خودرو تا قیمت آن، پرسنل مازاد درون خودروسازان، نقش خودروسازان درون تصادفات، عدم ایفای به موقع بوسیله تعهد تو قبال مشتریان، راهکارها و رفع مشکلات در حوزه های مختلف در این گزارش حلقه عنصر ۹۰ موجود است.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، «کنستانتین کاساچوف»، مهتر کمیسیو امور بین الملل شورای فدراسیون روسیه چهارشنبه ۱۵ آبان در فیس بوک خود نوشت: هیچ خبری از واکنش متحدان اروپایی آمریکا داخل شیطنت امیز که تو پارلمان اروپا بسیار شناخت دارند از سلطه قانون واج بگویند به شنوایی نمی رسد.

کاساچوف اقدامات اخیر آمریکا درون سوریه را به احداث موجودی داخل کوزوو تشبیه کرد که پس از بمباران یوگسلاوی سابق تو سال ۱۹۹۹ رخساره رحم و آمریکا در آن زمان دومین سندیت مبصر خویشتن در اروپا را در این منطقه درست کرد.

او گفت: ما می دانیم که آمریکا برای مطمئن هزینه درگاه نظامیان خود داخل سوریه میادین نفت این سرزمین را اشغال می یواش چنانچه چه دستاویز آنها جلوگیری از گشادگی داعش و تو اختیار گرفتن میادین نفتی توسط تروریست ها است.

گفتنی است، رسانه ها اعلام کردند که آمریکا درحال احداث دو پایگاه نظامی داخل استان دیرالزور سوریه است و «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا نیز گفته که نیروهای این کشور قرار است از این پایگاه حمایت میادین نفت سوریه را مطمئن کنند.

مقام های روس درون چند هفته اخیر، آمریکا را بوسیله دزدیدن نفت سوریه قاضی کرده اند و هواخواه پایان دادن به این رفتار تبهکارانه شده اند.

«سرگئی لاوروف»، وزیر امور خارجه روسیه به تازگی به بی توجهی آمریکا بخاطر مبارزه با گروه تروریستی داعش اشاره و خاطرنشان کرد: واشنگتن برروی میادین نفتی سوریه تمرکز کرده است. لاوروف: البغدادی ساخته آمریکا بود

او به کنایه گفت: آمریکا می خواهد از میادین نفتی سوریه محافظت کند تا انسان سوریه نتواند به این میادین مشت یابد.
بسیار از ۱۰۰ سال است که بازیگر شناس ها مشغول رصد ستاره ای عجیب هستند که در فاصله ی ۱۹۰ سال نوری از زمین در صورت فلکی مقیاس راحتی دارد. این ستاره با سرعت بالای ۱/۳ میلیون کیلومتربرساعت در فلک شب حرکت می کند؛ ولی نکته ی جالب درباره ی HD 140283 خواه متوشالح این است که یکی از مسن ترین ستاره های شناخته شده درون جهان محسوب می شود.

دانشمندان در سال ۲۰۰۰ از طریقرصدهای ماهواره ی هیپارکوس متعلق به ESA (آژانس فضایی اروپا) قدمت هنرمند ی متوشالح را ۱۶ میلیارد سال تقویم زدند. این رقم به شدت گیج کننده بود بجهت به گفته ی هوارد باند، ستاره شناس دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا، سن گیتی براساس تابش پس اساس ی مایکروویوی کیهانی، ۱۳/۸ میلیارد سال است.

به همین دلیل عمر تقریبی متوشالح روند ی پیچیده ای را به وجود می آورد: چگونه یک ستاره می تواند مسن پر حرارت از دنیا باشد؟ یا برعکس، چگونه ممکن استجهاناز ستاره ی خود جوان برنده باشد؟ واضح است که متوشالح (معروفیت این هنرمند برگرفته از اسطوره ی سامی بوده که با کشش عمر ۹۶۹ سال سالخورده ترین افسانه ی سامی است) سن یدکی دارد زیرا حصه زیادی از این غول فلزی از هیدروژن و هلیوم و بخش اندکی از آن را آهن تشکیل می دهد و این ترکیب یعنی ستاره قبل از فراوانی عنصر آهن لباس گرفته است. ولی چگونه ممکن است هنرپیشه ی متوشالح پیرتر از فضا خویشتن باشد؟ قطعا این طور چیزی ممکن تراشیدن.



شمایل دیجیتالی Sky Survey مسن ترین هنرمند ی شناخته شده در کهکشان را مدال می دهد. این هنرپیشه که متوشالح یا HD 140283 نامیده می شود، ۱۹۰.۱ سال نوری از زمین فاصله دارد. موافق تقویم بازیگر شناس ها سن این ستاره تقریبا ۱۴/۳ میلیارد سال با احتمال خطای ۸۰۰ میلیون سال است. این تصویر تو تاریخ ۷ مارس ۲۹۱۳ منتشر شده است.نگاهی دقیق تیز به متوشالح

باند و همکاران او به تجسس درستی تخمین عمر ۱۶ میلیارد سال برای متوشالح پرداختند؛ به این نیت از ۱۱ کلکسیون رصد استفاده کردند که بین سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۱۱ از طریق حسگرهای Fine Guidanceتلسکوپ فضایی هابل ثبت شده اند و شامل اطلاعاتی شبیه موضع ستاره ها، بور و انرژی خروجی از آن ها هستند. در اندازه گیری های نورسنجی و طیف سنجی می نبوغ به درک بهتری از سن ستاره ها رسید. باند می گوید:یکی از ابهامات مربوط به سن HD 140283 خواه متوشالح فاصله ی دقیق آن از زمین است. مداقه این بررسی وقار زیادی دارد زیرا با جای پا بردن به درخشندگی هنرپیشه می توان سن آن را به مشت آورد. هرچقدر درخشش بازیگر ای بیشتر باشد ستاره بالغ تر است. تو این وزن گیری، به دنبال تضاد منظر رفتیم؛ یعنی ۶  ماه بعد مجددا بوسیله رصد آن پرداختیم و براساس جابه جایی موقعیت هنرمند پهلو اثر حرکت مداری زمین، می توانیم بور را به دست آوریم.

از طرفی، ابهاماتی قرین نسبت باریک بین فعل و انفعالات هسته ای در هسته یستاره و عناصری که بوسیله سمت لایه های بیرونی ستاره توزیع می شوند، بر وزن گیری تأثیر می گذارند. توزیع پاینده الباقی ی هلیوم به هسته باعث می شود، هیدروژن کمتری بخاطر فرایند همجوشی هسته ای باقی بماند. هرچقدر سرعت مصرف سوخت بالاتر برود سن ستاره کاهش پیدا می درنگ.



این شمایل نمای پشتی آسمان ستاره ی قدیمی متوشالح یا HD 140283 را نشان می دهد و تو تاریخچه ۷ مارس ۲۰۱۳ منتشر شد.

به گفته ی باند معیار مهم دیگر در تقویم سن ستاره ، نمونه اکسیژن موجود در آن است. نسبت اکسیژن بوسیله آهن درون هنرپیشه ی HD 140283 فراتر از انتظار است و ازآنجاکه به مدت چند میلیون سال فراوانیاکسیژندر جهان پائین بوده است، سن ستاره کمینه تقویم می شود.مقاله های مرتبط:ماده تاریک قدمتی متجاوز از مه آژیر داردهر آنچه باید درمورد انواع ستاره ها و ساختار آن ها بدانیم

طبق تخمین باند و همکاران، ستاره ی HD 140283 عزب ۱۴/۴۶ میلیارد سال دارد که نسبت بوسیله ادعای قبلی (۱۶ میلیارد سال) کاهش چشمگیری داشته است. سن تخمینی باز هم بیشتر از سن جهان بود؛ به همین برهان دانشمندان حدس خطای ۸۰۰ میلیون ساله را برای آن در نظر گرفتند که به نظر باند با این جرم سن هنرمند منطبق با سن کیهان می شود؛ اگرچه باز هم این نمونه دقیق نیست. به گفته ی روبرت متیوس، فیزیک دان دانشگاه آستون بیرمنگام بریتانیا که در این بررسی مشارکتی نداشته است:قرین بسیاری از تخمین های دیگر احتمال خطای تصادفی و سیستماتیک در این تخمین هم وجود دارد. همپوشانی در نوارهای بزه مدال دهنده ی فرق بین قطع گیری های سن کیهانی است. بوسیله بیان دیگر سن زیبنده اطمینان هنرپیشه درون مغایرت با سن به دست آمده از جهان است که براساس قطع گیری های الو مایکروویوی پس زمینه ی کیهانی به دست آمده و این تباین را می استعداد با رساندن نوارهای خطا به قطع نهایی حل کرد.

براساس اصلاحات بعدی سن HD 140283 اندکی کاهش یافت. در معاینه سال ۲۰۱۸ سن ستاره بوسیله ۱۴/۲۷ میلیارد سال رسید. باند می گوید:براساس نتایج، سن ستاره ۱۴ میلیارد سال است و در صورتی که کل منابع ابهام شامل قطع گیری های عینی و مدل سازی تئوری درون نظر پژمرده شوند، خطا تقریبا ۷۰۰ یا ۸۰۰ میلیون سال خواهد بود بنابراین هیچ اختلافی وجود نخواهد داشت از طرف ۱۳/۸ میلیارد سال سن جهان در نوار خطای ستاره قرار خواهد گرفت.



این بی پرده گرافیکی طول عمر کیهان را براساس عملی ی بیگ بنگ و مدل های انبساط علامت می دهد نگاهی کنجکاو تر به سن جهان

از دیدگاه باند، شباهت های بین سن گیتی و ستاره ی قدیمی آن (هر دو با وضع های متفاوت تحلیلی تقویم زده شدند) دستاورد علمی شگفت انگیزی است که می تواند مدرکی متجاوز پرعضله بخاطر چشم انداز بیگ بنگباشد. امروزه جریان سن ستاره های باستانی نسبت بوسیله دهه ی ۱۹۹۰ دقیق تر شده است. در آن زمان سن هنرپیشه ها بوسیله ۱۸ میلیارد سال یا حتی بیست میلیارد سال هم می رسید. باند می گوید: «با تیرگی درون تخمین ها، سن های قابل قبول تری بوسیله دست می آیند.»

بااین حال، به اعتقاد متیوس این قضیه هنوز حل نشده است. درون ژوئیه ی ۲۰۱۹، ستاره شناسان در کنفرانس بین المللی کیهان شناسان برتر درون مؤسسه ی فیزیکی تئوری کاویل (واقع در سانتا باربارا، کالیفرنیا) به مطالعه روانی ی سن دنیا پرداختند. آن ها نگاهی به کهکشان های نسبتا نزدیک تر انداختند که نشان می دهند جهان نسبت به اندازه گیری تابش پس زمینه ی مایکروویوی کیهانی، صدها میلیون سال جوان پر حرارت است.

درواقع مقابل اندازه گیری های باریک بین تلسکوپ فضایی پلانک از پرتوهای کیهانی تو سال ۲۰۱۳، دنیا مقدور است تا اینکه ۱۱/۴ میلیارد سال عمر داشته باشد. یکی از حامیان این بررسی، آدام ریس، پر حرارت ی جایزه ی نوبل از مؤسسه ی تلسکوپ فضایی بالتیمور مریلند است.طبق محاسبات جدید سن جهان تنها ۱۱/۴ میلیارد سال است

نتایج پژوهش یاد شده براساس نظریه ی جهان در حال انبساطادوین هابل (۱۹۲۹) بوسیله دست آمده اند. این فرضیه شالوده بیگ بنگ است. موافق نظریه ی بیگ بنگ، جهان در اول تراکمی از گازهای داغ بوده است که منفجر می شود و به نرم کردن انبساط پیدا می کند. بیگ بنگ خال ی شروعی برای کمیت گیری سن دنیا است اما موافق یافته های جدیدتر، سرعت انبساط جهان خانه دادن درصد بیشتر از سرعت پیشنهادی پلانک است.

براساس وزن گیری های تیم پلانک، نسبت انبساط ۶۷/۴ کیلومتر بر ثانیه بر مگاپارسک است اما در اندازه گیری های جدید نسبت انبساط گیتی بوسیله ۷۳ یا ۷۴ می رسد. این یعنی بین قطع گیری سرعت انبساط کنونی جهان و پیش دماغ های گذشته درباره ی انبساط جهان آغازین تفاوت وجود دارد. نتیجه ی این اختلاف، ارزیابی مجدد تئوری های پذیرفته شده و داخل منبع حال تأثیر احتمالی ماده یا انرژی تاریک به خشکی امدن این مسئله است.

هرچقدر میزان ثابت هابل بیشتر باشد، سن دنیا کمتر است. ثابت ۶۷.۷۴ کیلومتر پیاده شدن وقت بر مگاپارسک به معنی سن ۱۳.۸ میلیارد ساله است، درحالی که در بعضی بررسی های این استاندارد ۷۳ یا ۷۷ است که نشان می دهد سن گیتی بیشتر از ۱۲/۷ میلیارد سال زدودن. همین عدم معادله یک بار دیگر ثابت می درنگ HD 140283 مرشد تر از گیتی است. براساس پژوهشی که در سال ۲۰۱۹ در مجله ی Science منتشر شد، ثابت هابل ۸۲/۴ به دست آمده وجود که نشان می دهد سن جهان تنها ۱۱/۴ میلیارد سال است.

متیوس معتقد است پاسخ در تصحیح کیهانی بیشتر نهانی است. او می گوید:حدس می کنم کیهان شناسان چیزی را از قلم انداخته باشند و این اختلاف بوسیله وجود آمده است و اندیشه نمی کنم خطایی ملتفت بازیگر شناسان باشد. به همین برهان شاید بهتر است اندازه گیری ها دقیق تر باشند. البته دلیل این مشکل، بی نظمی خواه بی دقتی کیهان شناس ها زدودن از طرف به نعوظ کلی اندازه گیری سن گیتی دشوارتر و از نظر تئوری حاضر بودن قطعیت در آن بیشتر از معادل گیری های بازیگر ای است.



طرحی از شکل گیری نخستین هنرپیشه ها دانشمندان چگونه این روانی را حل می کنند؟

اما چه عاملی باعث می شود جهان از یک ستاره کبیر تر شود؟ متیوس می گوید:دو احتمال وجود دارد و تاریخچه ی بینش مدال می دهد در چنین مواردی، نسب ترکیبی از هر دو احتمال است. در این استاندارد ، منابع خطاهای عینی که به خوبی درک نشده اند به علاوه ی فدایی برش ها در نظریه ی تغییرات گیتی متشابه میزان قدرت ماده ی تاریک از عوامل خطا هستند. ماده ی تاریک به مدت میلیاردها سال محرک حقیقی انبساط کیهانی بوده است.

متیوس مدال می دهد «پارادوکس اهل سنت» فعلی نشان دهنده ی تغییرات زمانی در کارمایه تاریکو درنتیجه تغییر سرعت است؛ احتمالی که به اعتقاد ی نظریه پردازها منطبق با ماهیت بنیادی جاذبه از جمله نظریه ی مجموعه ی علیتی است. براساس استیناف های متاخر امواج گرانشی می توان این پارادوکس را حل کرد.درک سن ستاره متوشالح می تواند حس طاسی از انبساط جهان را متحول کند

دانشمندان برای حد گیری ثابت هابل، بوسیله جای تکیه گاه به خشکی امدن تابیدن پس اساس ی مایکروویوی کیهانی خواه بازرسی بر اجرام نزدیک به آن مثلمتغیرهای قیفاووسیو سوپرنواها، به مطالعه لرز های موجود در بافت هوا و زمان پرداختند که توسط که ستاره های اسایش بوسیله حیات آمده اند. نتیجه ی وضع اول سرعت ۷۳ کیلومتر پهلو دم بر مگاپارسک و حاصل ی وضع دوم سرعت ۶۷ کیلومتر بر ثانیه بر مگاپارسک وجود.

البته کمیت گیری امواج گرانشی فقره آسانی محو و پژوهشگرها تنها یک وهله داخل سال ۲۰۱۵ موفق بوسیله کشف مستقیم آن ها شدند؛ ولی بوسیله نقل از استفان فینی، اخترفیزیک دان مؤسسه ی فلاتیرون نیویورک در دهه ی آینده گواه پیشرفت دراین ماخذ خواهیم حیات. از طریق جمع آوری داده های حاصل از برخورد دو که ستاره ی نوترونی با کاربرد از پرتو مرئی مولود از این برخورد، می توان بوسیله شمارش ی سرعت حرکت آن ها نسبت به زمین پرداخت. بعد می توان هر دو را برای اندازه گیری باریک بین ترین ثابت هابل با یکدیگر ترکیب کرد. راز سن HD 140283 از دید علمی پیچیده تر است و می تواند درک فعلی از عملکرد جان را تغییر دهد. بوسیله گفته ی متیوس:محتمل ترین توضیح برای این پارادوکس می تواند درون خطای چشم پوشی شده نهفته شده یا ناشی از حفره ای ارشد درون درک ما نسبت به تغییرات انبساط کیهانی باشد.

سبب این رویداد هرچه باشد، مدتی است ذهن ستاره شناس ها را به خود مبتلا کرده است.بیشتر بخوانید:محدوده سکونت پذیر، عزب معیار کافی برای ضربان وجوی وجود فرازمینی نیستتلسکوپ eROSITA موفق به ثبت اولین تمثال خویشتن از جهان شدیک هیگز نادیده می تواند عامل غیب شدن پادماده دنیا باشدعکس های منتخب محیط از ستاره های باینری تا مول های مریخآزمایش های تایید متشابه سازی جهان، می توانند باعث نابودی دنیا شوند
ایرنا بوسیله نقل از الجزیره نوشت:  «میشل لوهان» پدر لیندسی در گفت وگو با مجله آمریکایی « Page Six» با رد اینکه روابط استتار میان فرزندش با جانشین سعودی وجود دارد، اما بود روابط بی وقفه میان آن دو را رد نکرد.

میشل لوهان گفت که روابط دخترش با محمد بن سلمان افلاطونی، محترمانه و دوستانه است و او با محمد بنیان سلمان درون رابطه با فعالیت هایی که برای پناهجویان داخل منطقه انجام می دهد، ملاقات داشته است.

بر مبنا این گزارش بابا لوهان در پاسخ بوسیله این سئوال که او نسبت به اینکه فرزندش با کسی که شماری از افراد خاندانش را به زندان انداخته و دستور کشتار «جمال خاشقچی» روزنامه نگار منتقد سعودی صادر کرده ربط دارد، نگران نیست، گفت: تا این لحظه هیچگاه یک از این ادعاها ثابت نشده است.

پیش تر روزنامه « Page Six» گزارش داده بود که لیندسی لوهان، بازیگر مشهور آمریکایی و محمد بن سلمان با یکدیگر آشنایی دارند و سال گذشته میلادی تو مسابقات اجرت بزرگ فرمول یک با یکدیگر دیدار کردند.

بوسیله تصنیف این مجله آمریکایی، شایعاتی حیات دارد که جانشین سعودی با لوهان تو هواپیمای شخصی اش ملاقات کرده و هدایایی گرانبهایی از یکسره کارت های اعتباری بوسیله او داده است.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، خداوندگار کارفرما حسینی در خصوص خدمات راه اندازی رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در روزهای بارانی اخیر، گفت: همکارانم با مشارکت مددجوهایی که در گذشته زندگی در بخاری ها را امتحان کرده اند در ۴۸ ساعت گذشته زیاد از ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین افراد بی خانمان دره فرحزاد توزیع کردند.

وی با دعوت از موسسه های آدم نهاد و موسسات خیریه فعال درون حوزه آسیب های اجتماعی برای جذب افراد بی خانمان به فرخوراک پزی ها، افزود: با توجه بوسیله بارش هایی که تو چند روز آینده پیش دماغ شده است و همچنین کاهش محسوس دمای هوا، این نگرانی وجود دارد که افراد بی خانمان و کارتن خواب بدون روال پناه الباقی و تو معرض خطر صمیمی فراغت بگیرند.

حامی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: اتفاقات گذشته برای این افراد ذهنیت ایجاد کرده و جلب اعتماد بخشی از آنها که خارج از بخاری ها و تو پاتوق های نامناسب تثبیت دارند را با مشکلاتی مواجه باریک است.

حسینی افزود: با توجه بوسیله اینکه حجم های لازم بخاطر حضور تمام این افراد درون گرمخانه ها مهیا شده است، اما فدایی از آن ها از حضور در گرمخانه ها امتناع می کنند و ما نگرانیم با کاهش شدید گرمی با شاق و خطر جانی مواجه شوند.

وی تاکید کرد: افراد کارتن خواب نسبت به دایره های مردم نهاد اعتماد بیشتری دارند. بوسیله همین میانجی از آن ها و هر شخص یا سرشت با فعالیت داوطلبانه که دارای ظرفیت های لازم تو این خصوص است درخواست داریم ما را برای جذب آن بخش از افراد بی سرپناه مانده و نیازمند امان که تاکنون بخاطر جناب داخل بخاری ها انکار کرده اند، یاری کنند.

حسینی افزایش کرد: این اشخاص حقیقی یا حقوقی می توانند آمادگی خود را از طریق شماره تماس ۵۵۵۵۲۲۱۲۲-۰۲۱ که به نعوظ ۲۴ ساعته پاسخگو است، به ما اعلام کنند.

وی افزود: از این دایره ها درخواست دارم تا ۴۸ زمانه آینده آمادگی خودشان را اعلام کنند تا بتوانیم با پیش دماغ هواشناسی برای روزهای آینده و برودت هوا از ظرفیت داوطلبانه آن ها بخاطر جذب افراد بی خانمان در بخاری ها مصرف کنیم.
ماه گذشته،گوگل به تغییرات جدید مرورگر کروم اشاره کرد که بیشتر درزمینه گزینه های بیشتر شخصی سازی بودند. اکنون به لطف به روزرسانی جدید، کاربران مرورگر کروم می توانند بیش از تغییرات تصویر پس زمینه، مرورگر خویشتن را شخصی سازی کنند.مقاله های مرتبط:هشت افزونه ی جاسوسی که باید فورا آن ها را پاک کنیدآموزش گمارش افزونه های مرورگر کروم در جهیز عامل اندروید

برای دسترسی به گزینه های انحصاری سازی، همچنان باید از تکمه ی Customize  در تقدیر حق و پایین ورق استعمال کرد. داخل نسخه ی ۷۸ مرورگر کروم، تقدیر تصاویر پس بنیان تقریبا تغییری نکرده و شما همچنان می توانید از میان تصاویر برگزیده گوگل یا تصاویر آپلودی تان، یکی را بوسیله عنوان پس مبنا انتخاب کنید. با این حال، اضافه شدن قسمت جدیدی به نام Shortcut را شاهد هستیم که داخل صفحه ی اصلی، وب سایت های منتخب را شخصی سازی می کند. 

هم اکنون کاربران می توانند وب سایت های پربازدید خویشتن را در سه حالت مختلف چیدمان کنند: ۱. با گزینش گزینه ی My shortcuts، تنها وب سایت هایی درون بخش یادشده نمایش داده می شوند که بیشترین معیار مراجعه ی شما را به خود اختصاص می دهند؛ ۲. اگر اراده داشته باشید فهرست وب سایت ها را به صورت دستی خودتان مرتب سازی کنید، گزینه ی Most Visited Sites این امکان را دراختیار شما استراحت می دهد؛ ۳. حالت دیگر Hide Shourcuts است که به کلی این سرنوشت را از صفحه ی اصلی پنهان می کند.

گزینه ی جدید دیگری که بوسیله قسمت شخصی سازی افزودن شده، Color and theme است که به کاربران اجازه می دهد از بین ۲۳ تم پیش تخیل یکی را تفویض کنند. چنانچه قصد داشته باشید از رنگ خاصی تو کروم استعمال کنید که داخل این ۲۳ تم پیش فرض معلوم نمی شود، می توانید کد رنگ آن را ازطریق Color Picker انتخاب کنید. توجه کنید این قابلیت فعلا بخاطر همگی ی کاربران دردسترس نیست.



از استعداد های شخصی سازی که بگذریم، بوسیله یکی از ویژگی های جدید و جذاب مرورگر کروم می رسیم که هماهنگی مایه های اندرویدی را با این مرورگر بیش از پیش می کند. پیش نم داخل سپتامبر، گوگل توان جدیدی بوسیله نام Send This Page را رونمایی کرد که امکان ارسال لینک ها از کامپیوتر به گوشی اندرویدی را فراهم می کرد. حال بوسیله لطف اضافه شدن قابلیت جدیدی با نام Click to Call، کاربران می توانند با انتخاب عده تماس و سپس راست کلیک کردن روی آن، شماره تلفن را به گوشی خویشتن ارسال کنند و بعد ازطریق تلفن همراه، با آن شماره تماس بگیرند. با ایفا این کار، کروم اعلانیه ای تو گوشی نمایش می دهد که با برگزینی آن، مستقیما بوسیله ورقه ی تماس هدایت می شوید. توجه داشته کنید این ویژگی فعلا به صورت گسترده دردسترس راحتی نگرفته است.



در به روزرسانی ۷۸ گوگل کروم، طراحی رابط کاربری همچنین تغییراتی به خود دیده است. بی آرامی اکنون، چنانچه نشانگر ماوس را روی زبانه ای فراغت دهید، به جای نمایش نواری مخلوق از اطلاعات صفحه، نمایش پوششی حبابی را درست درون دامن زبانه تماشاچی خواهیم حیات که داده ها را در قالبی مشهودتر نمایش می دهد. موافق گفته ی گوگل، آن ها امکان نمایش پیش عرضه وب سایت را تو بوسیله روزرسانی های آتی فراهم می کنند.



از فوریه ی امسال، افزونه ی Password Checkup که به تجسس سلامت اشاره های عبور ویژه دارد، به قیافه پیش تخیل در مرورگر کروم تو سازی می شود. این افزونه در طول ورودتان به هر سایت، از ادخال اشخاص سومین به حساب کاربری تان معارفه می دهد. نمایش پیام قرمزرنگ بوسیله معنای دگرگونی رمزعبور برای حفظ ایمنی احصائیه کاربری تان است و پیام سبز رنگ نیز به معنی نبود کار بزرگ خواهد وجود.

گوگل داخل این باره می گوید: اگر تشخیص دهیم نام کاربری و رمزعبورتان یکی از چهارمیلیارد داده ها هویتی درمعرض خطر باشد، به صورت خودکار هشدار می دهیم و پیشنهاد می کنیم اشاره عبورتان را تغییر دهید.



افزون پهلو آنچه گفته شد، گوگل در این نسخه از مرورگر کروم پاک سازی تقدیر Flags را آغاز کرده است. گوگل تو تفسیر این کارش بوسیله کاربران سازمانی اشاره کرده است. صبر است بسیاری از Flag ها بخاطر همیشه از مرورگر کروم پاک شوند؛ با این حال، قرار حلق این پاک سازی به تجربه ی کاربری افراد عادی خدشه ای بیدار سازد.  بیشتر بخوانید:پردازنده های اینتل سری Gemini Lake داخل اجرای فدایی بطی ء افزارها دستخوش باگ می شودهشت افزونه ی جاسوسی که باید فورا آن ها را پاک کنیدبرای رفع باگ امنیتی جدید گوگل کروم، مرورگر خویشتن را همین زمان حال به روزرسانی کنیدجایزه ۳۰ هزار دلاری مایکروسافت برای گزارش باگ درون مرورگر کرومیوم اجگوگل پشتیبانی از FTP درون گوگل کروم را پایان می دهد