ساعت شنی

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

ASشریک شدنHAROOOON خودروسازی VinFast مستقر تو ویتنام از سریع ترین و گران ارزش ترین خودرو خود تا به امروز، با نام شاسی اهتزاز لوکس President رونمایی کرد. وین فست پرزیدنت تنها با تیراژ محدود ۵۰۰ وسیله ساخته شده و کمیت ۱۶۴،۰۰۰ دلار قیمت دارد. چنین مبلغی برای خرید مقدماتی میوه این خودروساز که دقیقا سال گذشته اول به ساخت خودروکرده است، زیاد متجاوز به نظر می رسد. این نکته را اندوه اضافه کنید که شاسی اهتزاز پرزیدنت منحصراً برای راسته ویتنام مخلوق شده است و داخل بازار سایر کشورها بوسیله خرید نمی رسد.



درواقع، باتوجه بوسیله قیمت بسیار زیاد شاسی اهتزاز پرزیدنت، انتزاع گران، این مدل لوکس را ناچیز به عنوان محصولی بخاطر استفاده کنندگان تویی و بیشتر به عنوان نمادی برای ابراز وجود وین فست می دانند. 

وو تان کونگ، معاون انبازی مشاوره صنعت و تجاری خودرو ویتنام به نشریه Nikkei Asian Review گفت:آن ها می خواهند به آدم بکلی گیتی مدال دهند که ویتنام می تواند خودروی لوکس بسازد. بوسیله این دلیل، شرکتی که توسط ثروتمندترین بی مانند ویتنام یعنی اثر جزیی نات وونگ تأسیس شده است، آرزو دارد که صادرات اسباب نقلیه را به ایالات متحده، اروپا و روسیه انجام دهد. وین فست می گوید که شاسی اهتزاز پرزیدنت، ابراز وجود ما برای ظرفیت تولید خودرو در ویتنام است.



درحالی که اکثر خودروهای اتومبیل در ویتنام با قطعات وارداتی مونتاژ می شوند، وین فست اولیه شرکتی بوسیله احصائیه می رود که خودروهای خود را به طور کامل در داخل همین کشور تولید می درنگ. این خودروساز همچنین سدان Lux A2.0 و شاسی بلند Lux SA2.0 را با فناوری شرکایی از جمله بی ام و و بوش، خودروی شهری Fadil را تحت مجوز جنرال موتورز و نیز انواع موتورسیکلت های برقی را بخاطر نمایش در بازار داخلی ویتنام می سازد.مقاله های مرتبط:شاسی بلند و سدان وین فست ویتنام، با طراحی پینین فارینا معرفی شدندپرفروش ترین خودروهای سال ۲۰۱۸ در کشورهای متنوع دنیا

استاندارد پرزیدنت از شاسی بلند Lux SA2.0 الهام محزون که خود از روی پلتفرم سراب قبلی بی ام و X5 F15 ساخته شده است. اما پرزیدنت به جای پیشرانه ۴ ستون ۲ لیتری توربوشارژ، از پیشرانه ۶/۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر ساخت جنرال موتورز با قدرت ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور ۶۲۴ نیوتن متر روزی میبرد. پیشرانه خورجینی هشت سیلندر، نیروی خویشتن را ازطریق جعبه کنگره هشت سرعته خودکار و سیستم طولانی چرخ محرک (AWD) تمام وقت به چرخ های خروجی منتقل می کند. پیشرانه قدرتمند این امکان را حاضر می بطی ء تا شاسی اهتزاز ۵،۱۴۶ میلی متری وین فست بتواند درون مدت زمان ۶/۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد و بیشینه سرعت آن به ۳۰۰ کیلومتربرساعت می رسد.



با دیدن تصاویر و قدری مداقه باخبر می شویم که پرزیدنت در حقیت مدل توسعه یافته از نمونه نخستین Lux V8 است که در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ رونمایی شد. برخی از تغییرات این معیار شامل کاپوت دارای دریچه هوا، تزئینات دل مسی، رینگ های جدید، کنسول مرکزی تجدیدنظر شده با صفحه عرضه لمسی بزرگ زیرفون ۱۲/۳ اینچی و همچنین استفاده از مواد لوکس نم مانند روکش کوهمیز طبیعی برای تزئینات در کابین و روکش چرمی با طرح دوخت تزئینی برای صندلی ها می شود.بیشتر بخوانید:تسلا مدل ایکس با کیت آیرودینامیکی RevoZport معرفی شدوانت فوتون جنرال با بدنه مشابه فورد F-150 معرفی شدریمک داخل تقلا برای بیع بوگاتی از فولکس واگن استرانا پلاس؛ قیمت، مشخصات فنی و امکانات احتمالیآئودی A3 اسپرت بک G-G Tron گازسوز معرفی
سال گذشته ی میلادی، دو هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس در بور ی چند ماه کاستی کردند و متأسفانه ۳۴۶ نفر جان خویشتن را از مشت دادند. در پی آن اتفاق ها، تحقیقات وسیع درباره ی هواپیمای مذکور آغاز شد و هنوز هم دنباله دارد. بوسیله تازگی گزارش جدید وابسته به دنده ی آمریکا مدعی شده که بوئینگ نقص های موجود تو نقشه کشی هواپیمای ۷۳۷ مکس (Boeing 737 Max) را از خلبانان و نهادهای ناظر پنهان کرده است که ادعای جلال به شمار می آید. درواقع، بوئینگ می خواسته هواپیمای ۷۳۷ مکس در موعد مقرر به پرواز دربیاید و فراهم نبود نقص های مدل سازی را به خلبانان و نهادها بگوید تا آغاز بوسیله کار رسمی جت به تعویق نیفتد. 

گزارش جدیدی که کمیته ی حمل و نقل مجلس نمایندگان ایالات متحده ی آمریکا منتشر کرده است، با ارائه ی فداکار شواهد اعلام می یواش شریک هواپیماساز بوئینگ تصمیم پژمرده راهِ میان به خشکی امدن را انتخاب کند و نهادهای بازرس را زیرفشار قرار دهد تا از بازرسی دقیق روی تمامی جوانب طراحی هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس چشم پوشی کنند. کنگره ی آمریکا می گوید بوئینگ از این طریق قصد داشته است سعی کند در میدان هم چشمی با رقیب بزرگش، یعنی ایرباس، باقی بماند. ظاهرا بوئینگ به نهادهای ناظر نیز گفته است که برای اعمال نظارت درست، بسیار از حد ناراحت هستند. 

گزارش متاخر کمیته ی حمل و نقل مجلس نمایندگان می گوید دو جنین افت بوئینگ ۷۳۷ مکس درون سال گذشته مولود ی کلکسیون ای از فرضیات فنی غلط مهندسان بوئینگ و مشعشع نبودن گروه مدیریتی بوئینگ درباره ی نقشه کشی این جت بوده است. دنده می گوید واضح است دایره ی هوانوردی فدرال آن نعوظ که باید و شاید بر بوئینگ ۷۳۷ مکس نظارت نکرده و این حکم نیز به کاستی مرگ بار جت منتهی شده است.

کنگره ی آمریکا بوسیله مجموعه ای از محاسبات متخصص اشتباه و قضاوت های نادرست گروه مدیریت رمز می کند که همگی تقصیر بوئینگ هستند. کنگره باردیگر روی عیب های موجود در سیستم نظارتی راه اندازی ی هوانوردی فدرال تأکید می کند و از نقش درخورتوجه این اتفاق روی سقوط ۷۳۷ مکس سخن به میان می آورد.

از سال گذشته ی میلادی، تحقیقات وسیع و متعددی روی فعالیت های بوئینگ عمل شده است و چند نهاد بازرسی را اول کرده اند. بوئینگ ۷۳۷ مکس درون مدت پنج ماه دو مرحله کمبود کرد و نگرانی های زیاد زیادی به بار آورد. بوسیله متعاقب این موضوع، مجوز پرواز این هواپیما بوسیله سرعت لغو شد تا دراین ماخذ بررسی هایی نکته سنج انجام شود.

در اکتبر ۲۰۱۸، نخستین وعده یکی از پروازهای خطوط آسمانی «لایِن ایر» (Lion Air) دقایق کوتاهی پس از بلندشدن از فرودگاهی درون نزدیکی جاکارتا داخل اندونزی سقوط کرد که درنتیجه ی آن، تمامی ۱۵۷ مسافر جت بوسیله همراه خدمه به شوق مرگ کشانده شدند. چند ماه سپس و در مارس ۲۰۱۹، یکی از هواپیماهای خطوط آسمانی «اتیوپین ایرلاینز» (Ethiopian Airlines) داخل مباشرت منطقه ای به اشتهار آدیس آبابا در ناحیه اتیوپی هبوط کرد و درنتیجه ی آن، ۱۸۹ نفر فوت شدند.  مقاله های مرتبط:بوئینگ با حیات ممنوعیت پرواز، تولید هواپیمای 737 مکس را ادامه می دهدبوئینگ نقص نرم افزاری جدیدی در هواپیمای 737 مکس کشف کرد

دلایلی که باعث سقوط هواپیما شدند، کمینه نیستند. مجموعه ی اشتباه ها و عیب های متخصص درنهایت دست به دست هم دادند و صدها نفر را به شوق مرگ کشاندند.

معاینه نهادهای ناظر نشان می دهد یکی از حسگرهای ویژه ی جت دستخوش نقص فنی بوده و باعث شده ۷۳۷ مکس بوسیله یک باره دماغه ی خود را به جانب پایین متمایل کند تا فرایند سقوط آغاز شود. خلبانان هر دو هواپیمایی که کمبود کردند، جدیت کرده بودند دماغه ی ۷۳۷ مکس را باردیگر به جانب بالا راهنمایی کنند؛ اما سیستم راهنمایی خودکار هواپیما کنار آن ها غلبه کرد. 

از عزل اول سال گذشته ی میلادی، اعضای کنگره اعلام کردند که داخل پی تجسس جوانب پرونده ی بوئینگ هستند. گزارشی که روز چهارشنبه ی این هفته منتشر شد، مولود ی ۱۷ ماه تحقیقات باریک بین و وسیع است. این تحقیقات پنج نشست ی استماع عمومی و ۲۴ مصاحبه و ۶۰۰،۰۰۰ ورق سند را شامل می شود. اداره ی هوانوردی فدرال در بیانیه ای گفت خویشتن را به باهم اتحاد کردن با کمیته ی حمل و نقل مجلس نمایندگان به عزم اعمال تغییرات لازم متعهد می داند.بیشتر بخوانید:معارفه اسلوب هایی از ماهی که احتمالا قادر بوسیله راه روبیدن روی هوازی هستندساخت مولکول جدیدی برای ذخیره کارمایه خورشیدی داخل پیوندهای شیمیاییویروس های غول پیکر، تکامل اسرارآمیز بخش مهمی از سلول های ما را توضیح می دهندآیا تاردیگریدها سرسخت ترین موجودات روی زمین هستند؟آیا درختان می توانند به پیداکردن جسد در حال پوسیدن دستیار کنند؟
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا صلواتی، مجری طرح های زیربنایی شریک پیدایش و ترقی زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: کنارگذر شرقی اصفهان بخش مرکزی و در واقع قلب کریدور خصیصه بوسیله جنوب است که تبریز را به بوشهر و خزر را به خلیج فارس متصل می یواش. این پروژه با هزینه ای حدود ۸۰۰۰ میلیارد ریال که ۳۰ درصد آن را نوبت و ۷۰ درصد را تنخواه گذار یعنی قوطی بازنشستگی کشوری صیقلی کرد آماده یکروز برداری و گشادن است و بی آرامی اکنون ارزشی بالغ کنار ۱۳۰۰ میلیارد تومان دارد.

وی درباره مشخصات فنی پروژه اضافه کرد: آزادراه کنارگذر شرق اصفهان طولی حدود ۶۳ کیلومتر دارد و شامل پنج تقاطع اصلی غیرهمسطح و پل های بزرگ فولادی و جزو آزادراه هایی است که با فناوری روز دنیا باریک شده است. آزادراه کنارگذر شرقی اصفهان ۸۰ دقیقه زمان سفر استان های شمالی را به جنوب کوتاه برنده می بطی ء. کاهش ۳۵ کیلومتری مسیر اتصال خصیصه به جنوب اصفهان، کاهش کاربرد سوخت سالانه ۷۴۰ میلیون لیتر، کاهش ۲۵۰ نفری تلفات جاده ای و کاهش دو میلیون تن آلاینده های محیطی در یک پرگیر ۲۰ ساله از مزایای آن است.

صلواتی ادامه قسط: مطالعات اولیه و طراحی این آزادراه سال ۱۳۵۵ اجرا و سال ۱۳۶۵ تملک اراضی و آزادسازی آنها برای اجرای پروژه ادا شد اما با وجود آغاز شدن عملیات اجرایی تاسیس این آزادراه در سال ۱۳۸۲ و اجرای این پروژه تا دو سال پس از آن، گواه توقف حکم تا سال ۱۳۹۵ بودیم. مجددا سال ۱۳۹۵ عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد و حزن اینک آزادراه کنارگذر شرقی اصفهان که متجاوز از ۴۵ درصد آن درون سال گذشته اتمام شده، آماده روزی برداری است.

صندوق طرح های زیربنایی همکاری ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تو استان اصفهان با رمز به بهره برداری آزمایشی از آزادراه کنارگذر شرقی اصفهان درون هفته های آینده گفت: تو این آزادراه گیشه شهود عوارض نداریم و مالیات الکترونیکی دریافت می شود. مبلغی که برای عوارض این آزادراه داخل دید محزون شده خیر عزب باید متناسب با نرخ روز باشد بلکه باید به گونه ای تعیین و تصویب شود که بازگشت سرمایه را برای سرمایه گذار در معلول داشته باشد اما به دیدن می رسد عوارضی ناچیز از ۱۰ هزار تومان بخاطر آن در نظر اندوهناک شود.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، انتخابات دور دوم کانون شورای اسلامی از ساعت۸ امروز آغاز شد. مهلت رای گیری داخل چند حوزه تمدید و ساعت۲۰ رای گیری در همه حوزه های رای گیری بوسیله پایان رسید.

با آخر مهلت رای گیری، شمارش آرا آغاز شده است. ستاد انتخابات کشور اعلام کرده است که نتایج بیشتر مرزوبوم ها را تا نیمه شب امشب اخبار می یواش و در صورتی که شمارش آرا حوزه ای به پایان نرسد، نتایج تا بامداد فردا اعلام می شود. تصاویر | انتخابات درون دوران کرونا | بار دوم یازدهمین انتخابات محفل برگزار شد
مصرف از فلزات مرغوبی که دربرابر هرگونه تری مقاوم باشد، بزرگی بسیار یدکی دارد. «ورقه گالوانیزه» یکی از محصولاتی است که بوسیله دلیل مقاومت بی شمار دربرابر عوامل محیطی مثل تازگی و اکسیژن هوا، استعمال زیادی دارد. درادامه ی این مقالهسایت  ایران فرمینگ قصد دارد تا درباره ی ورقه های گالوانیزه و شیوه های نوین و تکنولوژیک ساخت این ورق ها گپ نرم که تو کاهش نفقه ی تمام شده ی تولید وقیمت صفحه گالوانیزه می تواند اثرگذار باشد. مختصری درباره ورقه گالوانیزه

برای جلوگیری از زنگ فرسایش و تخریب فولاد و آهن، از راه های گوناگونی برای مراقبت از سازه های فولادی استفاده می کنند. ورقه های گالوانیزه یا فولاد گالوانیزه یکی از محصولاتی است که در این مبنا به نیت حراست از سازه های فولادی تولید می شود.

ورق های گالوانیزه بوسیله دلیل پوشش ویژه خویشتن دچار زنگ خوردگی نمی شود؛ به همین دلیل، مصرف فراوانی در صنایع مختلف مثل سامان سازی و ساختمان دارد و آن ها را دربرابر صدماتی مانند رطوبت، مسکن های فلزی خواه آسیب هایی مثل آتش سوزی، طوفان و بارش های سیل آسا محافظت می درنگ.

مراحل تولید ورق گالوانیزه

در مرحله ی ابتدایی، ورقه ها به شکل کلاف به یکدیگر جوش می خورند و برای رفع آلودگی ها با آب شسته می شوند. بعد از اتمام شست وشو، آن ها ملتفت کوره ی حرارت می شوند تا مراحل بازپخت را پشت سر بگذارند. بعد از کوره ی حرارت، وارد کوره ی مذاب شد و روی ورق ها لایه ی نازکی به منظور محافظت کشیده می شود. این لایه با معاون تنگ کردن هوا روی ورق های گالوانیزه انتظام می شود. سپس از این مرحله، با کمک تانک آب و ضیق هوا ورقه را بی آب می کنند.

با ترفیع جوامع و حرکت آن ها به سمت صنعتی شدن، تولید و استفاده از این سنخ ورق ها گسترش زیادی نمایان کرده است و به ممارست روش های متنوعی بخاطر تاسیس و تولید این نوع ورقه های ایجاد شده است. این رویه های نوین شکست فلزات دربرابر عوامل محیطی مشابه رطوبت و اکسیژن را برطرف و محصول باکیفیت لطافت بوسیله میدان نمایش می کند. باید توجه کرد که داخل محاسبهوزن ورق گالوانیزه، متد تولید (تکنولوژیک یا سنتی) این محصولات فولادی اهمیتی ندارد و فرمول آن به پارامترهایی همچون عرض ورق، طول ورق و خلل وفرج دار ورقه مرتبط است.روش های نوین درون پیدایش ورقه گالوانیزهآب کار کننده

روی هنگامی که در آب کاری الکتریکی عادی و بدون عملیات مربوط باینده استعمال می شود. بعد از مدتی در محیط به رنگ خاکستری تیره درمی آید. بخاطر جلوگیری از این اتفاق، پوشش های ورق گالوانیزه گَرم معمولا از سه لایه مجزای فلزی تشکیل شده که از واکنش متالوژیکی میان آهن و روی نتیجه می شود. روکش های محافظتی صفحه گالوانیزه داخل دو دسته والا اشکوب بندی می شود:گروه اول مثل اکثر اثر جزیی ها و پلاستیک ها، پوشش حفاظتی ساده ای را روی صفحه گالوانیزه به حیات می آورند.دسته دوم متشکل از سیستم حفاظتی همانند اکثر پوشش های روی است که با استفاده از مکانیزم حفاظت فداشوندگی ارتکاب می کند و تا اینکه بعد از بروز زیان هم این جنس حفاظت عمل می شود.

بنابراین، «فلز روی» نیز بوسیله دو حالت پوشش تشکیل می دهد. فاتحه آن هایی که روی با فلز پایه آلیاژی تشکیل داده و نوع بعدی پوشش هایی است که روی یک ترکیب آلیاژی با فلز پایه ساختن می یواش. روش غوطه وری گَرم یکی از مهم ترین انواع پوشش ها روی ورق گالوانیزه از نوع دوم است.لباس پذیری

از خواص مهمی که روکش ورق گالوانیزه تو کود حراست باید داشته باشد تا به عنوان پوشش ایدئال برای فولاد شناخته شود؛ توان شکل پذیری آن است؛ چون ورق های گالوانیزه در صنایه مخلف کاربرد دارند و بخاطر قابل استفاده بودن؛ باید لباس پذیر باشند. برای مثال، ورقه های مورداستفاده در بدنه خودرو فاتحه تحت فرایند گالوانیزاسیون شکل پژمرده و پس ازآن از دگرگونی شکل؛ روی بدنه خودرو سوار می شود. بوسیله همین منظور، امروزه در مملکت تولید ورق های گالوانیزه، این فرایند را بوسیله مداقه بررسی می کنند تا دم فرایند لباس دهی، روکش از سطح صفحه گالوانیزه جدا نشود و بعد از عملیات نیز نفوذ کردن حفاظت از ورق فولادی را نیز حفظ درنگ.نرخِ خوردگی

مقاومت ورقه های گالوانیزه دربرابر شرایط محیطی به مقدار زیادی بستگی به ماهیت و نهاد حفاظتی لایه های سطحی نتیجه از اکسیدهایی دارد که روی آن به شکل پوشش کشیده شده است. این لایه های نازک عمدتا از اکسید روی، هیدروکسید روی و کربنات روی تشکیل شده است. قیمت خوردگی خواه قدرت محافظت پوشش های ورق گالوانیزه به سنخ هوا بستگی دارد.

برای جلوگیری از خوردگی ورق های گالوانیزه، در فرایند تولید اثر جزیی آمیزی می شوند. این کار موجب ساختن یک لایه محافظتی می شود که بوسیله سیستم دوبلکس معروف است و کنار عمر صفحه می افزاید.

روکش ورق گالوانیزه

ضخامت این پوشش بسته به نوع مصرف می تواند تا ۲۰۰ میکرون باشد. اثر جزیی این پوشش سفید و مایل به خاکستری است و می تواند حالت تزئینی هم داشته باشد. برای حفظ کردن و کنترل ضخامت پوشش صفحه های گالوانیزه درون حالت استاندارد؛ از دو نحو استفاده می شود:عبور جسمانی که باید زیر پوشش راحتی بگیرد، از تو دوش مذاب فلز روی که به آن «گالوانیزه به روش غرق وری گرم» می گویند. در ایجاد پوشش به روش صفحه های گالوانیزه گرم، اتصال بین قطعه و فلز باید یک اتصال محکم و بادوام باشد. به عبارت دیگر، بین قطعه و فلز پوشش دهنده باید یک ترکیب فلزی بوسیله وجود آید. ابدیت این پوشش به سنخ متد و استاندارد مداقه در انجام آن و کیفیت آن پوشش بستگی دارد. درون این مرحله، ورق باید در گرمابه مناسبی که قبلا آماده شده است براساس هدف و کاربرد نهایی برملا بخاطر مدت زمانی محسوس و با دمای از قبل محاسبه شده  صبر بگیرد. تو این مرحله کلکسیون ای از واکنش های شیمیایی پا بر جا روی ورق رخساره گرفته و لایه های آلیاژی لباس می گیرند و در پایان در شرایط کنترل شده قطعه سرد می شود.استفاده از آب کاری که معمولا به آن گالوانیزه سرد یا الکتروگالوانیزاسیون می گویند. درون این روش حفاظتی، با ایجاد خردگی گالوانیک یا درواقع پوشیدن فلز والده توسط لایه محافظی از فلزات دیگر به خاص روی، از فلز محور یا والده مراقبت می شود. مکانیزم حکم بدین رخساره است که این لایه محافظ درواقع به عنوان آند عمل می کند و دچار زنگ زدگی می شود و از فرسایش فلز پایه جلوگیری می کند؛ بوسیله همین دلیل، به عنوان لایه فداشونده شناخته می شود.بسته بندی ورق گالوانیزه

بخاطر بسته بندی ورق های گالوانیزه به قصد جلوگیری از تخریب و آسیب دیدن سطح ورق، اضافه کشش عمر این ورقه ها و سهولت درون محموله ونقل باید اصول خاصی را بزرگداشت کرد. انواع مختلف بسته بندی ورقه های گالوانیزه وجود دارد که از سهل تا پیشرفته قسمت قسمت کردن بندی می شود. در ساده ترین جنس بسته بندی تنها از لبه های داخلی و خارجی ورقه مراقبت می شود. کامل ترین نوع بسته بندی ورق های گالوانیزه، همه سطوح ورق و لبه های داخلی و خارجی آن توسط کاغذ ضدآب و پوشش های خصوصی نگهداری می شود و بخاطر مدت طولانی تری قابلیت استفاده و نگه داری دارد.ایران فرمینگ؛ ارائه کننده محصولات فولادی باکیفیت

با صنعت خیس و گشاد نمدار شدن کشورها، استفاده از این فلزات و کاربرد آن ها گسترش یافته است. «ایران فرمینگ» یکی از ارائه کنندگان گوناگون محصولات فولادی باکیفیت قرین صفحه گالوانیزه، ورق رنگی، ورقه شیروانی و... است که با قیمتی کم قیمت آن ها را بوسیله شما عرضه می بطی ء. این مجموعه امتحان بسیاری در حوزه تولید محصولات فولادی دارد و با تکریم استانداردها، حفظ تنوع محصولات و ارزش مناسب جایگاه احسان در تولید محصولات مقدماتی پیدا کرده است.

شما می توانید برای سودا ورق گالوانیزه از مشاوران و کارشناسان این مجموعه مدد بخواهید. شما می توانید بخاطر وقوف از انواع و مقدار محصولات از «ایران فرمینگ» دید کنید یا با شماره های کوچکتر در تماس باشید.۰۲۱-۵۵۵۰۸۲۷۸۰۹۱۲۱۱۲۷۷۸۷۰۹۱۲۰۴۱۴۱۰۰بیشتر بخوانید:خرید انواع گوشی موبایل از فروشگاه اینترنتی 19کالاخرید لوازم آرایشی مرغوب از فروشگاه اینترنتی میس و مسترفروشگاه آنلاین مای شیائومی، مرجع تخصصی اطلاع دادن و محصولات شیائومی، افتتاح شددر جشنواره تابستانی پارس پک PS4 مرطوب شویداچ معلول سرویس، تعمیرات لپ تاپ hp در ایران
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، تجسس پشته و فرودهای قیمت اوراق تسهیلات خانه تو ۵ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با دو میدان اثرگذار بر تحولات نفیس این اوراق دربرگیرنده میدان سرمایه و راسته مسکن، علامت می دهد که نرخ اوراق تسهیلات بناء تابعی از هر دو بازار مذکور بوده است.

به خصوص که همزمان با فراز گیری بورس در نیمه های خرداد و ابتدای تیرماه امسال، قیمت هر برگه تسهیلات مسکن از کانال ۴۰ هزاره تومانی تا کانال ۹۰ هزار تومانی رشد کرد؛ اما در مرداد ماه امسال که شاخص کل بورس با کاهش شدیدی مواجه شد، به دلیل آنکه بازار ساختمانی داخل پشته بازدهی ماه به ماه قرار داشت، نرخ برگه های تسهیلات مسکن بوسیله برهان اضافه تقاضای خرید مسکن، همچنان در کانال قیمتی بالای ۷۰ هزاره تومان تثبیت شد. اوراق تسهیلات ساختمان صادره درون اسفند ۹۸ (تسه ۹۸۱۲)

به نشانی مثال سابقه قیمت اوراق تسهیلات ساختمانی صادره در اسفند سال گذشته با نماد تسه ۹۸۱۲ که از ۱۰ فروردین امسال به بازار عرضه شدند مدال می دهد این برگه ها در نیم مقدمه فروردین بین ۴۹ هزار و ۹۰۰ تا ۵۳ هزار تومان عرضه می شدند همچنین تا سرانجام اردیبهشت نیز نرخ این برگه ها تا کمتر از ۶۰ هزاره تومان حیات اما ناگهان در ۱۲ اردیبهشت بوسیله حدود ۸۷ هزار تومان رسید ولی درون هفته سرانجام اردیبهشت به تحت ۶۰ هزار تومان برگشت اما در ۱ مرداد به ۹۴ هزاره تومان افزایش یافت که گرانبها ترین قیمت این تشبیه کردن داخل ۵ ماهه ابتدا امسال است.

این داخل حالی است که متمایز بازار در این روز در حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد قرار داشت و متوسط مقدار هر مترمربع واحد مسکونی داخل تهران در آماج ماه امسال که همان روز اطلاع دادن شد، ۲۱ میلیون تومان بوده است. اما قیمت این نماد معاملاتی درون حال حاضر (شنبه ۱۵ شهریور) ۷۲ هزار و ۲۰۰ تومان است داخل حالی که شاخص بورس در بازه یک میلیون و ۶۴ هزار واحدی سرمد مانده ولی مقدار بناء بوسیله متری ۲۳ میلیون و ۱۰۰ هزاره تومان رشد یافته است.

بازدهی این اوراق تو صورتی که دارنده تسه ۹۸۱۲ آن را در ۱۰ فروردین خریداری کرده باشد، برای فروش تو معاملات امروز ۳۳.۸ درصد است اما درون معاملات یکم مرداد ۸۸.۳ درصد بود. اوراق تسهیلات مسکن صادره درون فروردین امسال (تسه ۹۹۰۱)

اوراق تسهیلات ساختمانی صادره تو فروردین امسال همچنین با نماد تسه ۹۹۰۱ از ۲ اردیبهشت در بازار فرابورس شروع بوسیله ارائه شد با ۴۷ هزاره تومان کشف قیمت شد ولی در آخرین روز اردیبهشت به ۶۸ هزار و ۳۰۰ و سپس تو ۱۲ خرداد بوسیله ۸۷ هزار تومان رسید اما مجدداً مسئله نزولی در پیش گرفت و بوسیله کانال ۷۰ هزار تومانی بازگشت حتی در اول تیر به ۵۹ هزار تومان سقوط کرد ولی بلافاصله هنگام یک هفته در کانال ۷۰ هزار تومانی تثبیت شد.

۳۱ نشانه ماه، اوراق ۹۹۰۱ بوسیله قیمت ۹۳ هزاره تومان فروخته شد که بالاترین قیمت ثبت شده برای این برگه ها طی ۴ ماهه گذشته از گستردن آن است.

در مرداد ماه امسال اوراق با تشبیه کردن ۹۹۰۱ در کانال ۷۰ تا اوایل ۸۰ هزاره تومان سرگردان بود اما داخل معاملات امروز، کار خود را با ۷۲ هزار تومان به پایان رساند.

بازدهی نماد ۹۹۰۱ تو صورتی که دارنده این برگه ها آن را در ۲ اردیبهشت خریداری کرده باشد، داخل معاملات امروز ۳۴.۷ درصد و تو معاملات ۳۱ تیر ماه ۴۹.۴ درصد بوده است. اوراق تسهیلات مسکن صادره تو اردیبهشت امسال (تسه ۹۹۰۲)

اوراق تسهیلات مسکن صادره درون اردیبهشت ماه نیز که با نماد تسه ۹۹۰۲ داخل ۷ خرداد واقف بازار شد، با کشف قیمت ۷۸ هزار و ۴۱۰ تومان شروع بوسیله ابتیاع و فروش شد اما تو تیرماه و خردادماه درون کانال ۶۰ تا ۸۰ هزار تومان لرزه ارج داشت هرچند که در معاملات ۳۱ تیرماه با معامله این برگه ها بوسیله قیمت ۹۳ هزار و ۸۰۰ تومان که بالاترین ارج این برگه ها در ۳ ماه از زمان انتشار آن است، توانست رکوردزنی کند؛ قیمت پایانی این برگه ها در معاملات امروز ۷۱ هزار و ۶۰۰ تومان است که نشان می دهد سرمایه گذاری در این اوراق، بازدهی سلبی داشت.

سایر اوراق تسهیلات ساختمان منتشر شده از خرداد به این سو همگی یا زیان ده هستند یا حول و حوش مقدار خریداری شده درون معاملات روزهای اخیر خرید و فروش داشته اند.

این در حالی است که بسیاری از روزهایی که شاخص کل بورس هنگام ماه های تیر و مرداد امسال با کمبود اکید مواجه بود، ارزش اوراق تسهیلات ساختمانی یا رشد داشته یا با کاهش چندانی مواجه نبوده است.

به نظر می رسد بازدهی بالای بخش مسکن در ۵ ماهه مقدمه امسال جهت افزایش تقاضای ابتیاع مسکن و بوسیله تبع آن، افزایش تقاضای معامله اوراق تسهیلات مسکن با هدف شهود وام خرید خانه بوده است.

قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در ۵ ماهه نخستین امسال از ۱۵ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان در فروردین ماه بوسیله ۲۳ میلیون و ۱۰۰ هزاره تومان درون مرداد ماه رسید که نمو ۳۲.۷ درصدی داشته است. وضعیت امروز میدان اوراق تسهیلات بناء چگونه بود؟

تو معاملات امروز اوراق تسهیلات مسکن تقریباً همه نمادهای معاملاتی درون بازه ۷۰ تا ۷۳ هزاره تومان ابتیاع و فروش شدند.

گران ترین ارج بیع برای اوراق تسهیلات ساختمان صادره در فروردین (تسه ۹۹۰۱) با قیمت ۷۴ هزار و ۳۰۰ تومان در یکی از معاملات روز ساری این تشبیه کردن علاقه داشت و ارزان ترین برگه همچنین ۶۳ هزار تومان فروخته شد که بوسیله یکی از معاملات اوراق تسهیلات مسکن صادره در شهریور ۹۷ با نماد ۹۷۰۶ اختصاص داشته است. با قرضه مسکن چند متر از یک خانه را می توان خرید؟

با توجه به اینکه متوسط مقدار هر متر مربع واحد مسکونی داخل تهران، در مرداد ماه امسال ۲۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود، درون صورتی که خواهان خرید مسکن بتواند سقف تسهیلات ابتیاع بناء (۲۴۰ میلیون تومان) را گرفتن کند، می تواند با این مبلغ، حداکثر ۱۰ متر از یک واحد ۵۰ متری را که یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان ارزش دارد، خریداری کند که کمیت یک پنجم (۲۰ درصد) قیمت یک واحد مسکونی ۵۰ متری است.

از سوی دیگر، برای دریافت بدهی مسکن ۲۴۰ میلیون تومانی، متقاضی باید ۴۸۰ برگه خریداری کند که با در نظر قبض مقدار هر برگه، ۷۰ هزار تومان، خواستگار دریافت تسهیلات مسکن می بایست ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را که معادل ۱۴ درصد طاس وام می شود، به عنوان هزینه خرید اوراق تسهیلات ساختمان نفقه درنگ.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فردا ۱۳ شهریور، محمد اسلامی برای نصیب برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های حمل و نقل جاده ای و فلکی و بازدید از چند پروژه بنیانی از جمله فرودگاه یاسوج و برقراری و افزودن پروازها وارد استان می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداریکهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر اسلوب  و شهرسازی در این سفر یک روزه، علاوه بر بهره برداری از چند طرح عمده مانند توسعه باند و ویرایش مجموعه فرودگاهی و تجهیز جهیز ناوبری فرودگاه از ساختمان و سالن های فرودگاه یاسوج بازدید خواهد داشت.

وی افزود: کلنگ زنی تقاطع بزرگ غیر همسطح مهریان در مرکز استان، بازدید از بزرگ ترین پروژه راه سازی جنوب ملک (محور ملی پاتاوه _ دهدشت)، دیدار از محور چرام بوسیله گچساران و بازدید از چند پروژه دیگر راز برنامه های دیگر عروج وزیر راه  و شهرسازی در این استان است.

معزز فیلی افزود: سیر به شهرستان گچساران و  افتتاح بزرگراه گچساران بوسیله بهبهان(پل خیر آباد انتهای حوزه استان)  از دیگر دستور کار های اسلامی است.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد، رسیدگی به پرونده سابق الذکر در حالی فرجام یافته که در ۳ ماه گذشته کمتر خبری از کیفیت نحوه تفحص بوسیله آن در رسانه های رسمی کشور منتشر شده و بوسیله دید می رسد، خبرنگاران همچنین در جلسات رسیدگی جناب نداشته اند.

  این تشریح ضروری به نظر می رسد که هدف از پرداختن به چنین موضوعاتی نباید به منظور پر کردن ستون ها و صفحات نشریات باشد. جان شیرین دختری نوجوان از دست رفته، دختری که شاید می توانست یکی از افتخارآفرینان در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و .... باشد و با عمری طبیعی شاد و خوشبخت زندگی کند. امی داغدار فرزندش شده و سراسیمه فرزند دیگرش.

پدری که می توانست گرمی مدخل باشگاه خانواده اش باشد در شباب و با برچسب «فرزندکش»  حتی چنانچه در میانسالی آزاد شود، زندانی پایا عذاب ضمیر خود خواهد ماند. ماه ها لمحه و هزینه از بودجه عمومی صرف کردن رسیدگی به این بایگانی شده و احساسات مردم جریحه دار و نگران از جبران چنین وقایعی. هدف ما باید ذات یابی و آگاهی قدری در موجب تغییر در رویه ها بخاطر حذف یا کاهش موارد مشابه باشد و این بنیادی تحقق نمی یابد جز با بررسی و استیناف های همه جانبه، با دقت در جزییات و به دور از تعصب و سوگیری. 

به طور معمول برای به دست آوردن نتایج سزاوار سرزنش قبول و تجزیه و تجرید های منطبق پیاده شدن واقعیت از حوادثی این گونه، احتیاج به کندوکاو تو جزییات و زندگی مخصوص افراد دخیل درون سانحه داریم اما بوسیله خصوص در جامعه ما با مانعی به معروفیت «حفظ کردن آبروی افراد» خواه «عرض خانوادگی» مواجه هستیم که جلوگیری کننده دستیابی و گستردن حقایق می شود تنها باید امیدوار باشیم، کارشناسان تجسس جرم به تمام جوانب بپردازند و حداقل انتظار این است که یافته ها تو وارستگی مراکز دانشگاهی، اتحادیه های تخصصی، علمی و پژوهشگران فراغت داده شود.  احکام پرونده کشتار رومینا اشرفی؛ ۹ سال زندان بخاطر پدر رومینا | اعتراض پاپا رومینا به رأی | فرمان پسری که رومینا را فراری داد چیست؟ فایده دادستان گیلان به حواشی رای پرونده جنایت رومینا اشرفی | چرا پدر رومینا به ۹ سال اسارت محکوم شد؟ سربریدن فرزند؛ فقط ۹ سال حبس؟ | چنانچه اعدام نمی کنید لاقل زندانی همیشه بدهید | تاثیر مخاطبان همشهری آنلاین بوسیله فرمان قاتل رومینا اشرفی

جزییاتی که مورد دیدن است را می استعداد داخل قالب چندین استفسار داخل عرشه گروه بندی کرد و تا پاسخ های ثابت قدم آن را ندانیم، قادر به ارایه تحلیل ها و وضع حل های درست نیستیم: 

۱- نقش مدرسه ای که رومینا در آن تحصیل می کرده متجاوز عمده است. رومینا چگونه دانش آموزی بوده؟ آیا به دانش اندوزی علاقه مند بوده، یا به عبارتی دانش آموز درس خوانی بوده؟ سطح فهم و پیشرفت تحصیلی او داخل چه حدی بوده؟ آیا علاقه مندی های دیگری غیر از درس داشته؟ آیا علاقه مند بوسیله ادامه یادگیری بوده یا دوست داشته، تشکیل خانواده بدهد؟

آیا رابطه نیکی با معلم یا سایر معلمینش در کشش سال های گذشته تحصیلش داشته؟ ارتباط اش با اولیای مدرسه چگونه بوده؟ از مبدا به همین دبستان می رفته، یا سابقه تغییر دبستان دارد؟ وفاق اش با حزن شاگردی هایش چگونه بوده؟

آیا دوست یا دوستانی صمیمی داشته؟ آیا دوست خواه دوستانش در روانی رابطه اش بوده اند؟ آیا مدرسه از ربط اش با خبر بوده؟ چنانچه بوده چه رفتار خواه اقداماتی انجام داده؟ آیا مدرسه مشاور دارد؟ چنانچه دارد چه اقدامی کرده؟ اگر دبیرستان مشاور ندارد برای چنین مواقعی چه تمهیداتی دارند؟ آیا والدین رومینا با اولیاء مدرسه در وابستگی بوده اند؟ آیا مدرسه با خانواده رومینا ارتباط داشته اند؟ آیا خانواده رومینا برای محلول این مشکل از اولیای مدرسه کمک خواسته اند؟

آیا رومینا دختری اهل مطالعه بوده؟ آیا مکتب قفسه دارد؟ آیا دبستان بصیرت آموزان را تشویق بوسیله مطالعه می کند؟ چه فعالیت های غیردرسی دیگری در مدرسه بود دارد؟ معمولا از مدرسه به عنوان ساختمانی دوم علم آموزان نام دربند می شود، آیا مدرسه رومینا چنین انفراد دارد؟

۲- چه کسانی از اعضای خانواده رومینا(چه قوم مادری و چه خانواده پدری) از ارتباط بین رومینا و بهمن با معارفه بوده اند؟ از چه زمانی اطلاع داشته اند؟ اگر مطلع نبوده اند چگونه داخل منطقه ای محدود و روستایی بی شناسایی الباقی اند؟

اگر اطلاع داشته اند چه مداخله ای اجرا داده بودند؟ چه کسی و به چه کیفیتی مداخله کرده بود؟ آیا مادر رومینا از این رابطه با وقوف بوده؟ آیا راضی به این رابطه بوده؟ اگر رضایت نداشته چه اقداماتی انجام داده؟ روابط عاطفی رومینا با بابا و مادرش چگونه بوده؟ آیا قوم از نیازهای مالی متعارف دخترشان با وقوف بوده اند؟ وضعیت اقتصادی، اشتغال و میزان درآمد بابا خانواده چگونه بوده؟

آیا نیازهای متعارف مالی دختر را بابا مطمئن می کرده یا مادر؟ رابطه عاطفی رومینا با برادرش چگونه بوده؟ آیا پدر و پاپا بین فرزند دوشیزه و پسر تبعیض قائل می شدند؟ در قوم ای با وجود پدر، مادر، برادر، پدر و پاپا بزرگ، خال و عمو، تلخ و دایی، چه عاملی امکان پذیر است دختر خردسال ای ۱۱ ساله را به سوی محبت مردی همسن پدرش در خارج از بناء سوق دهد؟ پدر رومینا اشرفی

۳- درون مصاحبه هایی که روزهای نخست حادثه ادا شده، گفته اند که در شب فرار، رومینا در چای پدرش داروی خواب آور ریخته و بابا درون رویا بوده، چه کسی داروی خواب آور را در اختیار رومینا قرار داده بود؟ رومینا از کجا مطمئن بوده که این دارو خواب آور است و مسموم کننده نیست؟ چنانچه این دارو مسموم کننده بود چه بسا جای قاتل و مقتول مبادله می شد. چرا داروی رویا آور را در چای مادرش نریخته؟

مادر توقع می یواش که طی قتل رومینا در حمام بوده و شوهرش مروارید حمام را به روی او قفل کرده، آیا درهای دوش از بیرون قفل می شوند؟ در مصاحبه ای بهمن خاوری گفته که قصد ازدواج با رومینا را داشته و به همین منظور به مایه شوهرخاله رومینا برای پدرش پیام فرستاده، آیا در خانواده های ایرانی بدین گونه دختری را از قوم اش خواستگاری می کنند؟ گفته می شود چند سال قبل هم بهمن خاوری دختری را به واژه فراری داده و در خانواده او همچنین این کار سابقه داشته، آیا فراری دادن دختران تو آن منطقه نوعی سرافرازی محسوب می شود؟ 

۴- آیا پزشکی قانونی سلامتی روانی بابا رومینا را بررسی کرده؟ اعتیاد بوسیله مواد افیون را چطور؟ آیا پدر رومینا هنگام ارتکاب به ترور تحت نفوذ الکل یا مواد روانگردان نبوده؟ همین آزمایشات و معاینه ها در مورد بهمن خاوری حزن باید انجام می شده. رومینا که از جهان رفته ولی گونه هایی بخاطر تجسس سطح هوش و ویژگی های روانی و سن عقلی او وجود دارد، آیا این تجسس ها ادا شده؟

سن پا بر جا رومینا چقدر بوده؟ روایت ها از سن رومینا متفاوت است. آیا پزشکی قانونی بستگی جنسی را بررسی کرده؟ قابل دریافتن است که پاسخ این استفسار برای خانواده مقتول دردناک است. یکی از پرسش های زیاد اساسی این است که چرا پدر رومینا برای کشتن دخترش از داس استفاده کرده؟ روانشناسان جنایی باور دارند وفاق مستقیمی بین شیوه ترور با استاندارد غضب بود دارد. پدر رومینا از خشن ترین سر ها برای کشتن فرزندش مصرف کرده، آیا دلیل این همگی غضب و تندی محسوس شده؟ آیا داس افزار فرمان پدر بوده یا برای این نیت تمهید شده؟

و در عاقبت اینکه آیا دادگاه فرصت کافی برای کشف کردن پاسخ همگی این پرسش ها داشته؟ یا دون فایده تنگ کردن افکار اشتراکی برای اجرای فرمان دقت را فدای سرعت کرده؟  مدتی است آنقدر سرگرم کرونا و تبعات آن هستیم که کمتر به آسیب های مدنی توجه می کنیم. توجه بسیار به مقوله بچه آزاری و خشونت ثمر کودکان و تمرکز زیاد بر میزان محکومیت پدر داخل ترور پسر و ردیابی اصلاح قوانین مربوط به قصاص ما را از سایر ابعاد موضوع بی خبر کرده.

جای آن دارد بوسیله کارشناسان و متخصصان این فرصت داده شود تا بررسی های نکته سنج و همه جانبه خود را انجام دهند و اگر نشود همه نتایج را برای مردم پیش روی کرد لااقل نتایج در دانشگاه ها پرورش و در سیاستگذاری ها و غرض گیری های کلان سرزمین لحاظ شود. رسانه ها همچنین با شفاهی ساده نتایج تحقیقات را بخاطر مردم بازگو کنند. نگاهی به صدور حکم برای ۲ مستنطق بایگانی یک قتل درون ساختمان پدری

۹ سال زندان برای پدر، دو سال زندان برای پسری که دوشیزه را فراری داد. حالا ۳ ماه از یکروز می گذرد که داس خشم پدر، جان رومینا اشرفی، دختر ۱۴ ساله تالشی را گرفته است. در این مدت، جزییات این ضبط بارها داخل رسانه ها و شبکه های مجازی مطرح شده و ابعاد حقوقی و اجتماعی این پرونده نیز از زاویه های مختلف بررسی شده است.

بوسیله رغم تمام این جنجال ها، فرمان نتیجه از این «رسیدگی اختصاص» بوسیله هیچ عنوان تسلایی پیاده شدن بیرونی مادر ندارد. «رعنا دشتی» مادر رومینا اشرفی از نخستین گفت وگوی خود با رسانه ها تا زمان حال که کار مقدماتی منتشر شده، منتظر «قصاص» قاتل بوده است. خواسته ای که با ماده ۶۱۲ روال گوشمالی اسلامی همخوانی ندارد.

این ماده می گوید:«هرکس مرتکب قتل عمد شود و شاکی نداشته یا شاکی داشته اما از قصاص گذشت کرده باشد یا بوسیله هر جهت قصاص نشود تو صورتی که اقدام او موجب اخلال درون نظام و صیانت و ایمنی جامعه یا بی تابی تجری مرتکب یا دیگران شود، محکمه مرتکب را به زندانی از ۳ تا ۱۰سال محکوم می نرم.» با این حال پاپا رومینا اشرفی در آخرین گفت وگوی خود می گوید:«رای محکمه ناراحتی و باک بوسیله جان من و خانواده ام انداخته است.

من بوسیله این رای اعتراض دارم و خواهان تجدیدنظر در دیوان عالی کشور هستم.» به گزارش ایلنا با وجود آنکه درون روزهای ابتدایی نشر خبر قتل رومینا بوسیله عنوان معیار ای از بطلان آشکار حقوق کودک نام برده و گفته می شد که بوسیله دلیل ماهیت جرم، دادستان مطابق با ماده ۵ قانون حمایت از نوزاد و نوجوان به عنوان «مدعی العموم» در این پرونده دانا عمل می شود اما رای دادگاه موجب برخی نگرانی ها برای مام رومینا و تنها فرزند خردسالش شده است.

مادر رومینا داخل گفت وگو با این خبرگزاری با تاکید کنار اینکه متقاضی تجدیدنظرخواهی در این بایگانی و قصاص همسرش است، اضافه کرد: دیگر نمی خواهم شوهرم به بخانه برگشتن برگردد. خانم دشتی گفته سپس از ۱۵ سال عمر مشترک هیچ علاقه و امیدی بوسیله ادامه زندگی با همسرش که این بلا را سر آنها آورده، ندارد و سراسیمه جان عزب فرزند و خانواده اش است. مام رومینا مدعی شد: در همین مدت کوتاه بارها خانواده همسرم غلام و فرزند خردسالم را تهدید کرده اند و با وجود آنکه صلاحیت لازم را ندارند؛ قصد گرفتن بچه خردسالم را دارند.

او معتقد است: اگر همسرش قصاص نشود باید بردگی خواه تبعید شود چراکه تو غیر این قیافه هیچ امنیتی بخاطر او و اطرافیانش زیبنده فرض حلق. به گفته والده رومینا امر دادگاه برای بهمن خاوری که فرزندش چند روز قبل از قتل با او فرار کرده بود طاقت تنها دو سال حبس است.

مادر رومینا اشرفی در ابتدایی گفت وگوی خویشتن با رسانه ها از اختلاف میان همسر و دخترش گفته و مداومت کرده حیات که همسرش بارها رومینا را تهدید به قتل خواه تشویق به خودکشی کرده حیات. دشتی پیش از این به خبرگزاری «بالا» گفته حیات: «شوهرم بارها به من گفته بود که به رومینا یاد بدهم خودش را حلق آویز یواش. اما غلام گفتم من این کار را نمی توانم  بکنم.» اینک مام رومینا بوسیله کار بدوی اعتراض دارد اما پیش از این «موهبت احمدی» وکیل و حقوقدان داخل گفت وگو با «توکل» ابرام کرده وجود که موافق قوانین مجازات اسلامی «خون صاحب دارد و صاحب خون خانواده است و پدر را اعدام نمی کنند در مقابل خودش صاحب خون است.»

به زعم این نایب مقابل ماده ۳۰۹ طریق مجازات اسلامی در مواردی از ضبط های قتل که بحث ولی قهری است، قانون حق تقاضای مادر برای قصاص قاتل(بابا) را نمی پذیرد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، خوبی دانشگر  افزود: داخل این حادثه که امروز بامداد در کیلومتر ۲۰ پایه برازجان به شیراز ۱۵کیلومتر قبل از شان امداد جاده ای ائتلاف افتاد سه نفر از سرنشینان خودروی سواری مگان متورم کردند. خودرو سواری پنج سرنشین از یک خانواده بودند که پس از شهود گزارش سانحه در تند ترین زمان ممکن نیروهای پایگاه امداد و نجات جاده ای دریاقلی برای امدادرسانی به نگرش اعزام شدند.

دانشگر گفت: پس از دریافت گزارش عارضه توسط کشیک امدادی نمایندگی و هماهنگی با کشیک EOC استان بوشهر، تیم عملیاتی نیروهای امدادی هلال احمر به نگرش رخداد گسیل و پس از تقویم صحنه مشاهد شد که به انگیزه واژگونی مرحله تریلی (تیر برق) به خودرو مگان برخورد و به دره سقوط کرده است.

مهتر هلال احمر دشتستان یادآورشد:  دو نفر سرنشین جلوی خودرو مگان در عریضی فوت کردند و سه نفر مصدوم  نیز توسط اورژانس واگذاری داده شد که یک نفر خانم ۴۰ ساله درون مسیر فوت کرد. اجساد توسط تیم عملیاتی سندیت رهاسازی و تحویل عوامل انتظامی شد.
مواد لازم: 

سینه مرغ: ۱ عدد

آب پیاز: شقه پیمانه

آب لیمو: ۳ ملاقه غذاخوری

زعفران ثانیه کشیده: ۱ قاشق غذاخوری

برز مرغ: ۲ عدد

آرد سوخاری: ۱/۵ پیمانه

پودر سفر: ۱ قاشق چایخوری

ادویه موثر: ۱ قاشق چایخوری

نمک و فلفل قزل: بوسیله ارزش لازم

چربی مخصوص سرخ کردن: به میزان لازم

رویه تمهید و دستور پخت: 

۱. برای درست کردن شنیسل باید ترجیحا از سینه یا فیله مرغ استفاده کرد. سینه مرغ را می توانید به قطع هایی که خویش دارید تکه کنید ولی بهتر است بوسیله اندازه کف مشت و ضخامت ۱/۵ تا ۲ سانت برش بزنید. پس ازآن گوشت مرغ را به مایه بیفتک کوب یا تیغه متعاقب چاقو که پهن تر است بکوبیم. بخاطر این حکم باید یک نایلون زیر گوشت و یک نایلون تیمار روی گوشت استراحت دهید و این کار باعث می شود گوشت هنگام کوبیدن پاره نشود.

۲. چون گوشت مرغ درنگ و زیبا است لازم نیست زمان زیادی بخاطر کوبیدن استفاده کنید. فقط در قطع چند ضربه. وقتی گوشت کوبیده شد، اندازه آن یک و نیم موافق می شود.

۳. با معاون نایلون طرف دیگر گوشت را تیمار برمی گردانید و بکوبید. سپس از اینکه سینه تکه شده مرغ کوبیده شد به آن آب پیاز اضافه می کنیم تا غصه عطر خوبی بگیرد و اندوه گوشت تردتر شود. اجازه می دهیم ۳۰ دقیقه در آب پیاز، نمک، زعفران و مقداری آب لیمو بخوابد.

۴. تو وهله بعد آرد سوخاری را با مقداری فلفل قرمز، نمک، پودر سیر و ادویه کار کننده طعم دار می کنیم. بعد تخم مرغ ها را در ظرفی مجزا می شکنیم و هم می زنیم تا زرده و سفیده بذر مرغ با بی قراری مخلوط شوند. مقداری هم زعفران به آن اضافه می کنیم تا خوشرنگ مرطوب شود.

۵. مرغ های آماده شده را ابتدا داخل آرد سوخاری مزه دارشده می غلطانیم و بعد داخل تخم مرغ می گذاریم و مکرر در آرد سوخاری می غلطانیم تا همه قسمت های آن بوسیله آرد آغشته شود. تابه مورد رویت را روی گرمی متوسط فراغت می دهیم و به اندازه ۱ سانت روغن در آن می ریزیم تا کاملا مشتعل شود و بعد مرغ های آغشته به آرد را داخل آن استراحت می دهیم.

۶. دما دامن تابه خیلی مهم است. اگر حرارت بیش باشد باعث می شود آردها زود رنگ تیره بگیرند و اگر هم بی نهایت کم باشد موجب می شود روغن بیشتری جذب گوشت شود.

منبع: ایرنا