ساعت شنی

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نغمه و سیما، کوروش محمودیان فرمانروا گیلانغرب در این زمینه گفت: حمید بقایی معاون اقبال های نهم و دهم تو مملکت استحفاظی شهرستان گیلانغرب به همراه خانواده دستخوش تصادم تصادف شدند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی پیاده شدن وضعیت حال عمومی ایشان و خانواده اش افزود: ایشان پس از انتقال بوسیله یکی از مراکز درمانی و ارتکاب اقدامات پزشکی به همراه خانواده با حال عمومی مساعد ترخیص شدند.

این ماجرا روز چهارشنبه رخ داده است.
فروش خودرو نیسان کارکرده در راسته مختلف خودروهای وارداتی، یکی از همان معاملاتی است که باید پیش از هر اقدامی به خوبی بررسی شود. نیسان جوک، قشقایی، ماکسیما و... ازجمله خودروهای پرطرفدار برند نیسان هستند که داخل سال های اخیر، مدنظر خریداران خودرو درون ایران بوده اند. حال در وضعیت رونق ابتیاع محصولات نیسان، موضوع ابتیاع انواع کارکرده ی این خودرو موضوعی بنیانی و ریسک پذیر است؛ چراکه میدان خودروهای وارداتی هرازگاهی با نوسان های نرخ ارز با افزودن و کاهش قیمت همراه می شوند و همین امر ابتیاع خودروهای کارکرده را با ریسک بیشتر همراه می کند.نگاهی بوسیله تاریخ ی نیسان

سرآغاز تاسیس برند نیسان به اوایل دهه ی دوم صد بیستم، یعنی سال ۱۹۱۱ بازمی گردد. در آن سال، ماسوجیرو هاشیموتو همدستی کوایشینشا موتور کار وُرکس را تأسیس کرد. پس ازآن با سرمایه گذاری سه نفر از تجار ژاپنی به اشتهار های کنجیرو کیش و روکارو آویاما و میتارو تاکئوچی، اولین خودرو خویشتن را داخل سال ۱۹۱۴ طراحی و تولید کرد و به بازار فرستاد.

این خودرو درواقع وسیله ی نقلیه ای با پیشرانه ی دوسیلندر و قوای محرکه ۱۰ اسب دود بود که «دات» نام گرفت. نام دات از اختلاط دست خط ابتدا نام خانوادگی سه تنخواه گذار این پروژه پژمرده شده وجود. در سال ۱۹۱۸، این شرکت به کوایشینشا موتورکو تغییرنام قسط و فعالیت خود را با تولید کامیون های نظامی از قاعده گرفت.

در سال ۱۹۲۵، نام همدستی کوایشینشا بوسیله دات سواری کار تحول یافت. پنج سال بعد نیز، محصول جدیدی از این باهم اتحاد کردن به اسم داتسان، یعنی پسر دات، تولید شد که بعضی سپس نامش بوسیله داتسون دگرگونی داده شد. داخل سال ۱۹۳۴، دات اتومبیل با خودروساز دیگری به شهرت نیهون سانگیو انبازی کرد که به یوشیسوکه آیکاوا تعلق داشت.

آیکاوا همچنین مدتی سپس دات سواری را خرید و پس از ادغام آن با چند شریک خودروسازی کوچک، هلدینگی صنعتی تشکیل انصاف که سهام آن در بازار بورس توکیو بوسیله اختصار با نام نیسان عرضه شد. نیسان خلاصه شده ی نیهون سانکیو بود. یک سال بعد، به طوررسمی شریک شدن خودروسازی نیسان بنیاد گذاری شد و پا به عرصه سرشت. در دهه ی ۱۹۹۰ نیز، مشارکت نیسان با شرکت رنو فرانسه آغاز شد و از آن زمان تاکنون، مشارکت رنونیسان به عنوان یکی از تولیدکنندگان ارشد خودرو در سراسر گیتی مبتلا بوسیله فعالیت است.

در دهه ی ۱۳۴۰، نیسان با محصولات داتسون متوجه بازار کشورمان شد و موفقیت های نسبتا زیادی همچنین تصرف کرد. درون دهه ی ۱۳۶۰ نیز، یکی از محصولات نامی نیسان، یعنی پاترول، تو کشورمان به نعوظ نسبتا گسترده حضرت یافت. نیسان جونیور خواه همان نیسان آبی خودمان نیز از همین عهد رنگ جزیی جاده های ایران را دید که البته همچنان روی شیار تولید حضرت دارد.

در دهه ی ۱۳۷۰ و با آزادشدن واردات خودرو، نیسان آلتیما A31 طرفداران نسبتا پروپاقرصی برای خود برملا کرد و پاترول نیز رفته رفته از خودرویی کاربردی به شاسی بلندی نیمه لوکس ویژه ی اقشار پردرآمد تبدیل شد. در دهه ی ۱۳۸۰، نیسان ماکسیما، نیسان پیکاپ، سرانزا و رونیز ازجمله محصولات نیسان بودند که پارس خودرو مونتاژ و روانه ی بازار کرد. درون این بین، ماکسیما یکی از سدان های لوکس و ماندگار مونتاژ ایران محسوب می شود و همچنان در بازار مشتریان فراوانی دارد.

همچنین بعدها، مورانو و تیانا و قشقایی به ایران وضع فاش کردند که البته حضورشان به اندازه ی ماکسیما پررنگ و درازمدت نبود. در دهه ی ۱۳۹۰ و پس از سازش برجام، شرکتی متاخر واردات نیسان را برعهده گرفت و دو مدل محبوب جوک و ایکس تریل را به دست مشتریان ایرانی رساند که با استقبال نسبتا درخورتوجه ایرانیان مواجه شدند. درحال حاضر بوسیله دلیل تعلیق فعالیت خودروسازان اجنبی و امانت ماندن سایت ثبت وصیت واردات خودرو، مونتاژ و ورود تمام محصولات نیسان به ایران ایستا شده و فعلا خبری از حضور تولیدات جدید نیسان در کشورمان به شنوایی نمی رسد. در ادامه، بعضی از نمونه های مشهور نیسان داخل بازار کشورمان را معرفی کردن خواهیم کرد.نیسان ماکسیما

اوایل سال ۱۳۸۰، زمزمه هایی درباره ی حضور سدان نیمه لوکس نیسان درون بازار ایران بوسیله گوش رسید. نمایش ی این سدان خوش چهره از سال ۱۳۸۱ آغاز شد و از آنجا بود که نیسان ماکسیما نسل پنجم حدود ۱۰ سال در شیار تولید شرکت پارس خودرو درگاه یافت. این میوه یکی از تولیدات محبوب نیسان در ایران به احصائیه می جوی و همچنان مشتریان پروپاقرص زیادی درون راسته خرید و ابتیاع نیسان ماکسیما مشت دوم درگاه دارند. نیسان ماکسیما از پیشرانه ی ۶ سیلندر تنفس غریزی سه لیتری نیرو می گیرد. این پیشرانه ۲۲۷ اسب بخار قدرت و ۲۸۸ نیوتن متر گشتاور تولید می بطی ء که جعبه دنده ی پنج سرعته ی دستی یا جعبه دنده ی چهارسرعته ی خودکار آن را به سوی چرخ های محور جلو ارسال می یواش. شتاب صفر تا قرن نیسان ماکسیما حدود ۸/۵ حین و حداکثر سرعتش ۲۳۰ کیلومتر پیاده شدن ساعت است. میانگین کاربرد سوخت این سدان ۱،۴۱۰ کیلوگرمی نیز موافق با ۱۰/۳ لیتر در هر قرن کیلومتر تقویم می شود.نیسان مورانو

دودمان اول نیسان مورانو از سال ۲۰۰۳ به فهرست تولیدات نیسان اضافه و با مدل ۲۰۰۸ مهمان جاده های کشورمان شد. باتوجه به سابقه ی درخشان نیسان درون ایران، مورانو ابتکاری وارد همچنین در کانون توجه مشتریانی از قشر مرفه قرار گرفت و خرید نسبتا مناسبی درون ایران امتحان کرد. نیسان مورانو بوسیله پیشرانه ی شش سیلندر ۳/۵ لیتری مجهز شده که ۲۴۵ اسب بخار قدرت و ۳۳۳ نیوتن متر گشتاور تولید می یواش. شتاب صفر تا قرن این کراس اور ۱،۸۰۷ کیلوگرمی ۸/۸ ثانیه و حداکثر سرعتش ۲۰۰ کیلومتر کنار ساعت است و در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود، ۱۰/۹ لیتر سوخت مصرف می بطی ء.نیسان جوک

نیسان جوک را می نبوغ متفاوت ترین محصول همکاری رنونیسان تلقی کرد. این خودرو که پیش از پیشگاه رسمی در ایران طرفداران یدکی در مناطق آزاد تجاری سرزمین پیدا کرده بود، از سال ۲۰۱۶ در جاده های سراسر کشورمان دیده شد و داخل قالب معیار های  ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ به دست مشتریان ایرانی رسید. این محصول درون ابتدا با پیشرانه ی تنفس طبیعی چهارسیلندر ۱/۶ لیتری روانه راسته شد. این پیشرانه ۱۱۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۸ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و شتاب صفر تا صد آن ۱۱/۵ ثانیه و حداکثر سرعتش ۱۷۱ کیلومتربرساعت و میانگین مصرف سوخت آن تو نمونه نفس کشیدن غریزی ۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. ناگفته نماند نیسان جوک اسپرت بوسیله پیشرانه ی چهارسیلندر توربوشارژ ۱/۶۲ لیتری مجهز شده که ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور نیرو تولید می کند. شتاب صفر تا صد این خودرو ۱،۳۷۲ کیلوگرمی حدودا ۸/۴ لحظه و حداکثر سرعتش ۲۰۷ کیلومتر پیاده شدن ساعت و میانگین مصرف بنزین آن در هر صد کیلومتر حدود ۶/۵ لیتر است.نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل که نشانی پرفروش ترین کراس اور جهان را در سال ۲۰۱۶ با خود یدک می کشد، از سال ۲۰۱۶ مهمان جاده های ایران شد و باتوجه به سابقه ی تابان برند سازنده اش سریعا مدنظر مشتریان صبر گرفت. نسخه ی فیس لیفت این خودرو همچنین تو قالب مدل ۲۰۱۸ هوشیار ایران شد که ظاهری مدرن خیس و جذاب زیرفون داشت. نسل سوم نیسان ایکس تریل بوسیله پیشرانه ی تنفس طبیعی چهارسیلندر ۲/۵ لیتری مجهز شده که ۱۷۰ اسب بخار غلبه و ۲۳۳ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. نیروی حاصل ازطریق جعبه دنده ی هفت سرعته ی خودکار سی وی تی و دو دیفرانسیل بوسیله سوی تمامی چرخ ها ارسال می شود. پیشدستی کردن صفر تا صد نیسان ایکس تریل ۹/۸ وقت و حداکثر سرعت آن ۲۱۰ کیلومتر بر زمانه و میانگین استعمال سوخت آن درون هر صد کیلومتر حدود ۸/۳ لیتر است. کیفیت ساخت چشمگیر، دوام فنی، کارامدی مناسب سیستم تعلیق، امکانات رفاهی گشاد و حمایت متعدد ازجمله نکات مثبت این شاسی اهتزاز معادل متوسط ژاپنی بوسیله حساب می آیند.راسته خریدوفروش نیسان کارکرده تو ایران

چنانچه منظور فروش نیسان کارکرده را داخل بازار دارید، دو راه داخل پیش رو دارید: ۱. خودرو خودتان را در یکی از سایت های بازار دست دوم آگهی کنید؛ ۲. به صبر و ازطریق شرکتی مانند خودرو 45 درخواست فروش فوری خودرو کارکرده تان را داخل فرم مرتبط ثبت کنید و پس از آن، منتظر تماس کارشناسان این شرکت و هماهنگی راحتی بازدید و بازدید حضوری خودروتان برای کارشناسی رایگان باشید.

پس از تنظیم زمان رجوع حضوری بوسیله یکی از نزدیک ترین شعب خودرو 45 بوسیله فروشنده، خودرو داخل کوتاه ترین زمان مقدور کارشناسی و نرخ گذاری می شود تا به نیکوترین مقدار ابتیاع شود. درنهایت پس از اعلام قیمت پیشنهادی خودرو بوسیله فروشنده و پیوستگی او کنار قانون قیمت اعلام شده، مراحل نقل و واگذاری سند و صیقلی آنی وجه ایفا می شود.بیشتر بخوانید:کارلنسر؛ فریلنسینگ و کسب درآمد اینترنتی با دورکاریتشخیص بیماری با شعور مصنوعی داخل درمانکدهخرید اینترنتی آجیل با بارجیلتجربه یک سفر آسان و سلامت با اپلیکیشن آپفروش مطمئن انواع خودرو مزدا کارکرده در خودرو 45
ASاینتلازHAROOOON دو پردازنده ی سری Lakefield پرده برداشت. پردازنده های جدید این خانواده که باعنوان پردازنده ی ۹ واتی Intel Core با فناوری هیبریدی اینتل (Intel Hybrid Technology) همراه هستند، درون کامپیوترهای باریک و کوچک همچون گلکسی بوک اس جدید سامسونگ استعمال خواهد شد.

سری Lakefield اینتل، مجموعه ای از پردازنده های کاملا جدید را دربرمی گیرد. این تراش های هیبریدی، برای کاربری های سنگین از هسته هایی درون کلاس Core روزی می گیرد و بخاطر مواقعی که عمر باتری درون رجحان استراحت دارد از هسته های اندک مصرفی در کلاس اتم (Atom) مصرف می کند. پردازنده های یادشده به معنای حقیقی عجیب هستند. آن ها به جای حالت مرسومِ ۴ یا ۶ هسته ای، از ۵ هسته و ۵ ترد قدرت می گیرند.

دو پردازنده ی جدید از سری Lakefield اینتل شامل Core i5-L16G7 با بسامد پردازشی ۱٫۴ گیگاهرتزی و تراشه ی Core i3-L13G4 با فرکانس ۰٫۸ گیگاهرتز است که هر دوی آن ها، هفت وات قابلیت نقشه کشی حرارتی (TDP) دارند. اینتل می گوید که پردازنده های Intel Core با فناوری ترکیبی اینتل، در باریک ترین و سبک ترین طرح ها ازجمله دستگاه هایی با یک نمایشگر، دو نمایشگر و وسیله های تاشدنی استفاده خواهد شد. تابه حال، تنها نوت بوک گلکسی بوک اس سامسونگ و تبلت تاشدنی ThinkPad X1 Fold لنوو با استعمال از تراشه های سری Lakefield معرفی شدند.

کریس واکر، معاون سازمانی و مدیر طاس پلتفرم های سازمانی موبایل اینتل می گوید:پردازنده های Intel Core با فناوری هیبریدی اینتل، بوسیله شفیع ی در پیش قبض رویکردی تجربه محور، برای طراحی تراشه هایی با ترکیب منجصربه فرد معماری و بلوک های IP اینتل، سنگ فتنه چشم انداز این همکاری برای پیشرفت درون صنعت کامپیوتر هستند. پردازنده های Intel Core که ترکیبی از همکاری مقاوم اینتل با شرکا تو زمینه ی مهندسی هستند، پتانسیل ساختن مایه هایی نوآورانه را تکثیر می دهند.

سال پیش اینتل گفت که خراش های سری Lakefield از سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهند شد. درنتیجه تأخیر به وجودآمده برای عرضه ی این محصولات، احتمالا ناشی از شیوع ویروس کرونا است.



اینتل ادعا می بطی ء که تراش های سری Lakefield، در حالت آماده به کار ۹۱ درصد قابلیت مصرفی کمتری درقیاس با سری Core Y از پردازنده های نسل هشتمی Amber Lake دارند. البته این آمار، استفاده برق فعال را محتوی نمی شود. پردازنده های متاخر از دید توان مصرفی، محافظه کارانه ترین طراحی بین تراشه های اینتل را ندارند. سری Y از خراش های آتی Ice Lake اینتل داخل کمترین حالت، ۹ وات قابلیت مصرفی دارند و درهمین حال، سری Y از خانواده ی نسل دهمی کامت لیک ۷ وات برق مصرف می کنند که تا ۴٫۵ وات نیز کاهش می یابد. اینتل می گوید دو تراشه ی سری Lakefield این شریک شدن نیز ۷ وات صاعقه مصرف می کنند و هیچگاه گزینه ی مشخصی برای کاهش بیشتر توان مصرفی آن ها حیات ندارد.

ترکیب هسته های قدرتمند با هسته های جداگانه ی کم مصرف، تکنیکی است که باهم اتحاد کردن ARMاز سال ها پیش بخاطر غلبه بخشی به گوشی های هوشمند به کار می گیرد؛ اما تابه امروز، پردازنده های مدل سازی شده با معماری این شرکت، تعداد زوج و اغلب برابری از هسته های قدرتمند و هسته های کمتر مصرف را داشته اند. براساس گفته های رام نیک، مدیر ارشد دشت تو گروه محاسبات کارمند اینتل، این شرکت مسیر متفاوتی را گزینش کرده و تنها یک هسته با معماری Sunny Cove را با چهار هسته کوچکتر معماری Tremont هسته های اتم ترکیب کرده است.مقاله های مرتبط:هر آنچه در مورد پردازنده های هیبریدی Lakefield اینتل می دانیمپردازنده سری Ice Lake-SP اینتل بخاطر ابتدایی بار در سیستم های آقا Inspur ظاهر شد

اینتل اطلاعاتی درباره ی عملکرد پردازنده های جدید لیک فیلد ارائه نمی دهد؛ ولی احتمالا درون پردازنده های Intel Core با فناوری ترکیبی اینتل، تمرکزی رو این شاخص بود ندارد. اینتل تنها می گوید که تراشه های سری Lakefield، دگرگونی فرمت ویدئوها را ۵۴ درصد سریع تر از پردازنده های قدیمی (احتمالا مقیاس Core i5-8200Y از پردازنده های خاندان هشتمی Amber Lake) انجام می دهد. اینتل نیز می گوید که در یک آزمایش تعریف نشده داخل بنچمارک 3DMark 11، این طور بازدهی ۱٫۷ موافق والاتر از تراشه ی Core i5-8200Y خواهد بود.

اینتل با ذکر مثال از همان تراشه ی خاندان هشتمی Core i5-8200Y، توقع کرد که سری Lakefield داخل بارهای پردازشی مبتنی پیاده شدن هوش بدلی درون بنچمارک MLPerf دوبرابر سریع مرطوب است. داخل مجموع، اینتل می گوید که پردازنده های جدید تو قیاس با Core i5-8200Y، دوازده درصد عملکرد سریع العمل لطافت تو ایفا محاسبات اعداد صحیح با کاربرد از یک ترد دارند.بیشتر بخوانید:پردازنده سری Ice Lake-SP اینتل برای اولین بار در سیستم های ارباب Inspur ظاهر شدAMD از ارائه به روزرسانی بخاطر درایور گرافیکی تراش Kaby Lake-G G اینتل ابا کردپردازنده چهار هسته ای Core-i7 1165G7 اینتل مرحله دیگر در بنچمارک 3DMark پیدا شدچرا مهاجرت اپل از پردازنده های اینتل به آرم، منطقی بوسیله نظر می رسد؟اپل احتمالا تو WWDC مهاجرت از پردازنده های اینتل به ARM را اعلام می
باتوجه به ورود شارژرهای زیاد سریع ۸۰۰ ولت ۳۵۰ کیلووات بوسیله اروپا، چه چیز دیگری بخاطر کاهش زمان ایستگاه های شارژ در هنگام سفرهای طولانی تیز نیاز داریم؟ یکی از مشکلات بزرگ توسعه دهندگان خودرو الکتریکی مدیریت مؤثر دما تولیدشده ی باتری خلال شارژ است.

بسته های باتری لیتیوم یون که صاعقه خودروهای الکتریکی را تأمین می کنند، از همان سلول ها یا بلوک های کوچک به کاررفته در محصولات شوهردار مخلوق می شوند. سلول لیتیوم یون واحد ساده و متجاوز کوچکی است که حدود ۳/۶ ولت برق تولید می کند و حجم الکتریکی آن حدود ۳/۴ آمپرساعت است. برای تکثیر ولتاژ کارکردی خودرو برقی به ۴۰۰ خواه ۸۰۰ ولت، صدها سلول به عارض گروهی به هم هموار می شوند (اتصالات سری موازی) که این اتصال حزن ولتاژ و حزن ظرفیت را چندبرابر می یواش.

بااین حال، آنچه برای شوفر ی خودروبرقی عظمت دارد، نرخ C یا C-rate باتری است که میزان شارژ و تخلیه ی آن را باتوجه به ظرفیت نشان می دهد. هرچه نرخ C باتری خلال شارژ بیشتر باشد، زمان شارژ اندک خواهد بود؛ اما یکی از محدودیت های عمده گرمای ایجادشده دراثر پایداری داخلی هنگام شارژ است. اگر باتری تلفن یا فداکار ابزارهای برقی را طی شارژشدن لمس کنید، متوجه مشتعل بودن آن می شوید. باتری خودرو برقی از صدها یا حتی هزاران سلول جداگانه در چند ماژول مختلف ساخته شده؛ درنتیجه گرمای زیادی هنگام شارژ تولید می شود که خلاص شدن از آن شاق است.

برای مقابله با این مشکل، ودیعه های باتری لیتیوم یون خودرو الکتریکی با آب یا آب و گلیکول خنک می شوند. سپس، مایع خنک کننده را مبدل حرارتی یا یخچال خنک می کند؛ اما انرژی گرمایی می تواند برای فرمان دیگری مانند گرم کردن فضای داخل کابین خودرو استفاده شود.



نمونه ای از این سنخ باتری ها، باتری خودرو آئودی E-tron است که در آن مایع یخ کننده ازطریق کانال هایی بوسیله داخل صفحات سرد آلومینیومی بیرون آمده (برجسته) پمپ می شود. سلول های جداگانه روی ژلی انتصاب می شوند که گرما از آن ها به تو صفحات سرد و پس ازآن به مایع یخ کننده منتقل خواهد شد. علاوه پیاده شدن این، راه های دیگری نیز برای خنک کردن باتری خودرو الکتریکی وجود دارد. بوسیله نشانی مثال، تسلا از لوله های خنک کننده استفاده می درنگ که بین سلول های استوانه ای موجود در باتری مغشوش تنیده شده اند.مقاله های مرتبط:فناوری ابتکاری خودروهای الکتریکی را داخل کمتر از ۱۰ دقیقه برای ۵۰۰ کیلومتر رانندگی شارژ می کندفناوری شارژ بین خودروها احتیاج بوسیله اسکان مدل های برقی را کاهش می دهد

به طورکلی، سلول ها هنگام شارژ حدود سه گانه طبق بیشتر از زمان رانندگی حرارت تولید می کنند و هرچه سرعت شارژ سریع تر باشد، استاندارد گرمای تولیدی نیز بیشتر می شود. یخ کار کننده غیرمستقیم انفراد های ویژه خویشتن را دارد؛ در برابر گرما فقط تو نقاط رابطه با صفحات یا لوله های سیستم یخ کننده از سلول بیرون می شود. بااین حال، مراد می جوی پروژه ی مشترک M
بسیاری از کاربران درون دنیای عکاسی این سؤال را مطرح می کنند که فیلتر UV اصولا چه کاربردی دارد؟ نیت از فیلتر UV، فیلتری برای مسدودسازی اشعه های UV است که امروزه به نشانی یکی از مرسوم ترین فیلترهای لنز دوربین شناخته می شود. تقریبا هر کیت تازه کار لنز، با چنین فیلتری عرضه می شود که درکنار فیلترهای پلاریزه و ND قرار می گیرد. تا اینکه برخی از دوربین ها بوسیله عارض پیش تصور با فیلتر UV فروخته می شوند.

فیلتر UV تعریف و مصرف سهل ای دارد: از عبور تلالو UV خواه همان فرابنفش جلوگیری می کند. اکنون این سؤال مطرح می شود که فیلتر کردن تلالو مذکور چه فایده ای دارد و چرا باید چنین عملکردی را نیاز داشته باشیم؟ لنزها اصولا دارای المان های تیغ ای بی شمار و پوشش های هستند که پرتو فرابنفش را بست می کنند. به علاوه، هر دوربین دیجیتال با یک قطعه ی شیشه ای سبز-آبی از کارخانه خارج می شود که روی حسگر قرار دارد و نورهای UV و IR را مسدود می درنگ. آیا این قطعه ی شیشه ای عملکرد کافی ندارد؟ آیا باز هم به قطعه ای اضافه احتیاج داریم تا آلودگی و مزاحمت نور فرابنفش را از بین ببرد؟

همان نعوظ که گفته شد، درصورت استعمال از دوربین ها و قطعات اپتیکی مدرن، نیاز چندانی به لنز UV نخواهید داشت. علوم نورشناسی در میزان های انواع دوربین و حسگر، زیاد از تمامی المان های دیگر روی نفاق های جزئی نور و چونی داخل عکس ها تأثیر دارند. درواقع امروزه اکثر افرادی که از فیلترهای UV استعمال می کنند، نمی توانند تفاوت چندانی بین عکس های ثبت شده با و عاری فیلتر تشخیص دهند.



بسیاری از کاربران می گویند تنها برای نگهداری از لنزهای خود از فیلتر UV مصرف می کنند که توجیهی نمایان تر بوسیله دید می رسد. بوسیله هرحال استفاده از یک لایه ی شیشه ای عاری رنگ بوسیله عنوان محافظی بین گیتی گرداگرد و لنز و دوربین گران قیمت یک عکاس، طرز کار قانون دان به نظر می رسد. البته تولیدکننده ها این طور اعتقاد و باوری برای حفاظت با فیلتر UV ندارند. درواقع اگرچه هنوز بسیاری از عکاسان، حفاظت از لنز را بالاترین مزیت فیلترها می دانند، تولیدکننده ها می گویند که لنز عزب برای جلوگیری از عبور نور UV کاربرد دارد و محافظت، بوسیله عنوان کاربر ثانویه مطرح می شود. درنهایت هنوز با این سؤال روبه رو هستیم که عنصر علمی برای استعمال از یک شیشه ی ساطع به منظور ازبین بردن تأثیر نور فرابنفش تو دوربین های مدرن چیست؟

باهم اتحاد کردن هایی همچون Kolari Vision، دوربین ها و لنزهایی را برای عکاسی طراحی و بهینه سازی می کنند که برای عکس برداری و فیلم برداری درون شرایطی ورای طیف نور مرئی کاربرد دارند. تجهیزاتی که برای کشش موج های والا سرخ و فرابنفش مصرف می شوند. تحلیل طیفی یکی از بخش های حقیقی چنین فرایندهایی محسوب می شود. آن ها در مسئله مدل سازی بررسی می کنند که کدام طول موج ها به تمثال بازپسین نقل مکان می شوند و با چه مقیاسی باید انتقال را صورت عدل. درون همین فرایندها می نبوغ بررسی کرد که چه مقدار از نور فرابنفش بوسیله حسگر یک دوربین مدرن منتقل می شود و آیا این نور به حد ای هست که نیاز به مسدودسازی داشته باشد؟ دوربین های مدرن حاضر به لایه ی مسدودساز UV روی حسگر هستند

تمامی دوربین های با این شعار مخلوق می شوند که طیف تلالو مرئی (بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ نانومتر) را بازسازی کنند. بااین حال، ارجاع طیفی در استاندارد های متفاوت دوربین با هم تفاوت دارد و خصوصا در بین برندها، تضاد بنیانی ای را نشان می دهد. تو یک بررسی، انحنای واگذاری تلالو در ۸۲ دوربین بررسی شد که تو ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته ساخته شده اند. این دوربین ها متعلق به مشارکت های کانن، نیکون، سونی، فوجی فیلم و پنتاکس بودند. محققان در معاینه خود به دنبال آن بودند که کدام دوربین ها زیادترین فایده را داخل مصرف از فیلتر UV می برند.

طیف فرابنفش، از ۴۰۰ نانومتر مبدا می شود و بوسیله سمت چپ جلوه گر و فراتر از آن دنباله روبرو می کند. یک فیلتر ارزان UV، باید هر کمی از خطوط قرار خمود پایین تر از ۴۰۰ نانومتر را بست کند. محسوس زیر، شهید شهودی مناسبی از ارجاع نور از فیلتر UV است.



بررسی ها و مقاله های متعدد و معتبر نشان می دهند که فیلترهای UV، نقاط پیمانه نور فرابنفش را در سرتاسر سطح خود دارند که امواج از ۳۳۰ تا ۳۹۵ نانومتر را مسدود می کنند. الماس های مدل عاری پوشش، انتقال تلالو فرابنفش را در حدود طول موج ۳۵۰ نانومتری متلاطم می کنند. ازطرفی تا اینکه اگر یک فیلتر بهتر کاربرد کنیم که UV را در طول موج ۳۹۵ نانومتری بست می کند، باز هم درون نمودار، پایین تر از نقطه ای هستیم که دوربین های مدرن به صورت پیش فرض پرتو UV را مسدود می کنند. در مجرای لنف زیر، خال ی وزن میانگین را در هریک از برندهای دوربین مورد مطالعه مشاهده می کنید.

همان طور که داخل پناد دیدیم، تمامی برندها نور UV را بیش از فیلترهای استاندارد مسدود می کنند. نیکون و فوجی و پنتاکس عملکرد قوی تری دارند و نور را تو طول موج ۴۲۰ نانومتر بست می کنند. کانن با مسدودسازی داخل عمه ی ۴۱۶ نانومتر، عملکرد اندکی ضعیف تر دارد و سونی با مسدودسازی در ۴۰۹ نانومتر، تقریبا اکثر پرتو UV را عبور می دهد. بوسیله هرحال هر دوربین عملکرد متفاوتی دارد و کارشناسان پیش بینی می کنند دوربین های جدید احتمالا به صورت پیش فرض با مسدودسازی از طول موج ۴۲۰ نانومتر ساخته شوند. آیا فیلتر UV خاصیت ای برای عکس های شما دارد؟

بوسیله صورت کلی اکثر فیلترهای UV نور تکثیر ای را از بزمین نشستن بوسیله حسگر دوربین شما مسدود نمی کنند. درواقع حسگر دوربین به تنهایی تلالو فرابنفش را متجاوز از فیلترهای مرسوم بست می کند. درنتیجه می توان مجددا همان عبارت «قطعه ی تیغ ای میسر ی شفاف» را برای فیلترها به فرمان برد.

فداکار اختلاط های خاص می توانند تأثیری قلیل روی عکاسی شما داشته باشند. به نشانی مثال یک فیلتر UV قوی با عمه ی مسدودسازی ۴۲۰ نانومتر در ترکیب با دوربین های سونی و کانن، تأثیر مثبتی خواهد داشت. بوسیله علاوه، ودیعه بوسیله دوربینی که استفاده می کنید، شاید دستگاه شما با برند نیکون یا فوجی خواه پنتاکس غصه مسدودسازی ناتوان لطافت داشته باشد. پس درون این طور شرایطی هم یک فیلتر پرعضله UV کاربردی خواهد بود. فیلتر UV قدرتمند برای دوربین های سونی اندکی کاربردی به نظر می رسد

داخل محتوای بازاریابی برخی از همکاری های تولیدکننده ی لنز، محصولاتی با عبارت UV Haze Filter دیده می شوند. تولیدکننده ها مدعی هستند که این فیلترها اقتدار بیشتری در مسدودسازی تلالو فرابنفش دارند. هرچند آزمایش ها نشان می دهد که آن ها نیز در اکثر موارد مسدودسازی در حدود ۴۰۰ نانومتر دارند.

شاید توضیحات بالا این سؤال را برای شما ایجاد کند که آیا اساسا، فیلترهای UV کاربردی داشته اند خواه ابد یک بهانه برای بازاریابی و بیع بیشتر بوده اند. پاسخ را باید در عکاسی مبتنی به خشکی امدن فیلم مشاهده کرد. تلالو UV تو چنین سبکی از عکاسی یک چالش اساسی محسوب می شود و مسدودسازی آن، مفید و حتی داخل فداکار موارد جبری خواهد بود. حتی در روزهای نخستین دوران عکاسی دیجیتال هم بسیاری از دوربین ها اقتدار فیلتر کردن UV را درون سطح حسگر نداشتند و استفاده از فیلتر، اجباری وجود.



مطالعه دوربین های قدیمی دیجیتال از اکثر برندها مدال می دهد که فیلتر کردن طول موج در آن ها، داخل محدوده ی ۳۵۰ نانومتر حیات. دوربین های قدیمی تنوع و فرق اضافی در فیلتر کردن تلالو داشتند و در اغلب آن ها، ۴۰۰ نانومتر به عنوان یک محدوده ی دست نیافتنی مشاهده می شد. به هرحال با نگاهی بوسیله انحنای احاله نور دوربین های مذکور، به لزوم مصرف از فیلتر UV معلول می بریم. تولیدکننده های دوربین بوسیله مرور راهکارهایی را برای این مشکل ترقی دادند و اولین دستاوردها تو دوربین نیکون D40x، نسخه ی بهبودیافته ی D40 دیده شد.

دوربین نیکون D40 در سال ۲۰۰۶ به بازار ارائه شد. شرکت ژاپنی یک سال بعد نسخه ای ارتقا یافته را به اشتهار D40x به راسته عرضه کرد که درکنار بهینه سازی های دیگر، دارای یک فیلتر قوی تر UV روی حسگر بود. تا اینکه دوربین قدیمی تیز D200 که داخل سال ۲۰۰۵ عرضه شده بود هم از این طور فیلتری نصیب می برد. به هرحال پیاده سازی فیلتر روی حسگرها به مرور تو دوربین های صنف ای بیشتر شد تا اینکه امروز به عنوان استانداردی داخل میان دوربین های دیجیتال شناخته می شود.

همان نعوظ که در بررسی ها مشاهده شد، دوربین های سونی با پایین ترین سطح مسدودسازی UV، عملکردی ضعیف مرطوب از دیگران دارند. این محصولات ابد بوسیله خاطر ضعف در پیاده سازی فیلترهای نوری خصوصا در فام پوست، مورد انتقاد بودند، اگرچه جدیدترین مقیاس ها از شرکت ژاپنی، گشایش زیادی را داخل فیلتر کردن نور امتحان کرده اند.

 داخل بخش دیگر بازار، کانن قرار دارد که به خاطر مسدودسازی برجسته تلالو فرابنفش، ابد با کیفیت بالای رنگ در عکس ها تحسین می شود. آن ها از مدت ها پیش عملکردی عالی در مدل سازی و تاسیس فیلتر برای حسگرها داشته اند. از میان دوربین های بررسی شده، کانن و پنتاکس به صورت میانگین عملکرد بهتری داشته اند. نیکون رویکردی محافظه کارانه دارد و پایین تر از طول موج ۴۰۰ نانومتر صبر می گرد. فوجی حزن عملکرد خوبی دارد و تو بخش مسدودسازی نور ذیل قرمزهم حساسیتی اعلی از میانگین را نسبت به مدل های دیگر نشان می دهد.

مجددا باتوجه به نمودارهای منتشرشده بوسیله این نتیجه می رسیم که شاید دوربین های سونی بیش از تمامی مدل های موجود داخل بازار، از مزایای یک فیلتر UV قوی بهره مند شوند. البته آزمایش های ایفا شده، لنز را داخل محاسبات شمارش نکرده اند. آزمایش های دیگر نشان می دهند که اغلب لنزها، نور UV اضافی را عبور نمی دهند.



کارشناسان اعتقاد دارند بهترین سازی واگذاری طیفی نور داخل یک دوربین، تأثیر مستقیمی پهلو دقت طعم جزیی عکس بازپسین ثبت شده با آن دارد. ازطرفی چنانچه چنین دستاوردی را مدنظر داشته باشیم، چونی عکس به همان اندازه که از طیف UV تأثیر می گیرد، از طیف مادون قزل درون محدوده ی ۶۰۰ تا ۷۰۰ نانومتر همچنین تأثیر خواهد پذیرفت. مقاله های مرتبط: فیلتر مخصوص لنز دوربین های عکاسی و فیلم برداری چیست و چه کاربردی دارند با دو ماژیک، نوارچسب و یک موبایل، نور سیاه بسازید

محدوده ی دون قزل در بررسی ها و انتزاع های کیفیت رنگی یک دوربین، وقار اضافی دارد. فراموش نکنید که بسیاری از این تفریق ها با هدف نیکوترین سازی طیف طعم جزیی پوست عمل می شوند که اکثرا از نور قرمز تشکیل شده است. تنظیم حساسیت پرتو قرمز یک دوربین، تأثیر قابل توجهی روی رنگ جزیی پوست سوژه دارد. سونی و نیکون (خطوط نارنجی و سرخ در محسوس)، رنگ قرمز را در طیف سنجی نشان می دهند، درحالی که کانن (شیار آبی) جذب تلالو قزل بیشتری دارد. دوربین فوجی فیلم (شیار قرمز) تو سوی دیگر محسوس قرار می گیرد و حس بالایی بوسیله نور قرمز و تا اینکه پایین تر قرمز نشان می دهد. به همین دلیل فدایی از مدل های دوربین فوجی در رخساره ستفاده از فیلترهای IR، اقتدار جذب و اکسپوژر سریع رطوبت نسبت به عرشه قرمز دارند.

درنهایت برررسی نمودارها علامت می دهد هرگونه تحلیل و پردازش پرتو داخل دوربین های متنوع از تولیدکننده های متنوع باید با تحلیل لایه ی مسدودسازی IR/UV در حسگر هریک از آن ها و پیش پردازش داخلی بررسی شود. در دوربین های حرفه ای تو سطح سینمایی، چند گزینه ی فیلتر UV/IR در سطح حسگر دراختیار کاربر صبر دارد که در موضع های گوناگون، از استاندارد ارزان استفاده می شود. درواقع امانت به موقعیت ثبت تصویر، باید نور بیشتر یا کمتری در محدوده ی مادون قزل و فرابنفش جذب شود. درنهایت تأثیر این فیلترها زیاد زیاد خواهد بود و رنگ را به گونه ای توافق می یواش که قطعا نرم ادوات توانایی اصطلاح در آن سطح را ندارد. بیشتر بخوانید: نتایج یک مطالعه: فاصله فلنج دوربین های دارای یک نوع مانت، متفاوت است سامسونگ حجم تولید حسگرهای تصویر را افزایش می دهد پاناسونیک لنزی مقیاس و همه کاره برای دوربین های L-Mount رونمایی کرد سامسونگ حسگر دوربین 50 مگاپیکسلی را با سرعت فوکوس خودکار بیشتر شناساندن کرد معامله دوربین درون ژاپن نسبت به سال گذشته ۷۵ درصد افت کرده است
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از اعتماد آنلاین، متن روزنامه ایشان به شرح والا است:

بسمه تعالی

بزرگواری محترم دیوانعالی ناحیه

درگاه آقای موسوی اردبیلی دامت افاضاته

با شرف سلام، تو اصل یکصد و چهل و دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی آمده است مایملک رهبر یا اعضای شورای رهبری، رییس جمهور، شروع وزیر، وزیران و همسر و فرزندان آنان قبل و بعد از خدمت توسط دیوانعالی ناحیه استفهام می شود که برضد حق اضافه نیافته باشد.

همانگونه که اطلاع دارید محضر معصوم در عمل بوسیله این اصل رخساره دارایی خود را به دیوانعالی قلمرو فرستادند که جوهر آن را می آورم:

صیت: روح الله – صیت خانوادگی: مصطفوی معروف بوسیله خمینی – شماره شناسنامه: ۲۷۴۴ – محل صدور: خمین – سمت: عالم

دارای غیرمنقول (با تذکر مشخصات):

۱ – یک باب منزل مشتمل بر بیرونی و اندرونی تو قم محله باغ قلعه که نامدار است.

۲ – قطعه ارضی است ارث پدری است و بوسیله حسب اطلاع حضور آقای پسندیده مشاع است بین اینجانب و معظم له و ورثه مرحوم اخوی آقای هندی که دربست سهمیه اینجانب از راحتی اطلاع آقای اخوی سالی چهار هزار ریال است که داده نمی شود.

دارایی منقول اعم از نقدی، موجودی یا سپرده بانکی، سهام و اموال غیرمنقول دیگر با تذکر بها تقریبی:

۱ – اسکناس مختصری است که درون تهران نذورات و هدایای شخصی است.

۲ – اثاث منزل ندارم. مختصر اثاثی است در قم و تهران ملک همسرم می باشد. دو قطعه قالی در منزل است داده اند که اگر خواستم بابت خمس احصائیه کنم و مال اینجانب و ورثه زدودن باید به سادات فقیر بدهند.

چند جلد کتاب، بقیه کتبی است که در زمان شاه مخلوع به غارت رفت و نمی دانم چه قدر است و چند جلد تاریخ که درون مدتی که در تهران هستم از طرف مولفین تحفه شده است که قیمت تقریبی آن ها را نمی دانم، ولی قدر قابلی نیست. اثاثی که در منزل مسکونی فعلی درون تهران است، ناحیه صاحبان منزل است، احمد وقوف دارد.

۳ – کلیه وجوهی که در بانک ها خواه تو منزل یا در نزد اشخاص است که آقای پسندیده مقدمه هستند، باستثناء اسکناس مختصری که رمز شد وجوه شرعیه می باشد و سرزمین اینجانب نیست و ورثه اینجانب در آن ها حقی ندارند و تکلیف آن ها را بوسیله حسب وصیت تعیین نموده ام.

تاریخ ۲۴ دی ماه ۱۳۵۹

۷ ربیع الاول ۱۴۰۱

روح الله الموسوی الخمینی

فرزندان امام نیز چون معصوم قیافه دارایی خود را بخاطر آن دیوان فرستادند.

از جنابعالی تقاضا می کنم بوسیله مسئولیت خویشتن در تک قوم جناب امام رضوان الله تعالی علیه بدون هیچ گذشتی انجام نمایید و شادی روح پرفتوح آن افضل را فراهم آورید.

از خداوند توفیق آن حضرت را خواستارم.

احمد خمینی

۲۴ خرداد ۶۸
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس بیرامی اظهار کرد: این میزان شامل ۳۲۵ روستای بالای ۲۰ خانوار استان است که هر سه مولفه ارتباطی از جمله تلفن ثابت، همراه شروع و اینترنت را تو جوانمردی دارد.

وی بوسیله رشد ۱۷ برابری حجم پهنای باند ورودی به ایلام درون چند سال اخیر اشاره کرد و افزود: ۲۵ شهر این استان حزن اکنون از خاندان ثالث اینترنت ۳G برخوردار هستند.

مدیر کچل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام ترقی زیرساخت های ارتباطی و اینترنتی ایلام را متوازن و همه جانبه داخل مناطق شهری و روستایی عنوان کرد و یادآور شد: ضریب تاثیر اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی این استان سال ۹۹ با اجرا و اتمام طرح های ترقی تو حال اجرا بوسیله ۱۰۰ درصد طاس مناطق روستایی استان (روستاهای بالای ۲۰ خانوار) افزودن می یابد.

بیرامی با اشاره بوسیله پروژه های در مشت اجرای این شریک شدن اصرار کرد: طرح های توسعه ارتباطی و اینترنتی حزن اینک درون ۲۲۶ روستای دیگر این استان در حال ادا و تکمیل است.

وی از ترفیع ۷۰ درصدی عملیات اجرایی اینترنت پرسرعت به این تعداد روستا (۲۲۶ شهر) اطلاع داد و گفت: همچنین ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در مناطق روستایی درون حال اجراست که تاکنون ۸۲ کیلومترآن اجرا شده است.

بیرامی به وحدت ۱۰۰ مدرسه روستایی به شبکه اینترنت تاکنون اشاره کرد و افزود: امسال تعداد مدارس هوشمند استان به  ۶۰۰ مدرسه افزایش خواهد یافت و خرد آموزان برای مصرف از اطلاع رسانی و آموزش نوین هوشمند، محدودیتی نخواهند داشت.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام یادآور شد: مدارسی که دارای اینترنت و ای. دی. اس. ال هستند ارتقای سرویس و سرعت (حداقل ۲ مگابیت با حجم ۳۰ گیگ شارژ ماهیانه) خواهند یافت و مدارسی که فاقد این درخت سرو هستند مودم مجانی دریافت می کنند و سرویس متاخر تو آنها متد اندازی می شود.

بیرامی ادامه داد: همچنین ترافیک تک تقاضای دانشگاه ها برای سایت و پورتال ها اعلامی از طرف وزارت علوم و تحقیقات توسط وزارت ارتباطات انجام شده و تا ته عزل آموزشی سال ۹۹به رخساره رایگان است.

به گفته وی، تامین این ترافیک به پیشنهاد و تامین خرج وزارت ارتباطات ارتکاب شده است.
هواوی یکی از شرکت های تولیدکننده ی مبصر گوشی داخل دنیا به حساب می آید و تو سال های اخیر، محصولات متنوعی دردسترس مخاطبان استراحت داده است. سال گذشته، ایالات متحده با مطرح کردن موضوع پناه ملی و ارتباطات هواوی با قضا و قدر چین، این شریک شدن را بایکوت کرد. بوسیله موجب تحریم هایی سرسختانه، شرکت های آمریکایی از همکاری تجاری با هواوی منع شدند. بدین ترتیب، گوگل نیز ارتباطات خویشتن را با هواوی اندازه کرد. اندازه ربط هواوی و گوگل بوسیله این معنی است که دستگاه های متاخر باهم اتحاد کردن چینی بدون خدمات موبایلی گوگل (GMS) عرضه می شوند. 

برای بسیاری از کاربران تو خارج از چین، تدارک ی موبایل اندرویدی بدون گوگل پلی استور  تصور کردنی نیست. این موضوع باعث شد فروش گوشی های هواوی در بیرون از مرزهای گره با مشکلاتی جدی مواجه شود. هواوی فورا به فکر راه چاره افتاد و سرویسی ویژه با عنوان HMS (خدمات موبایلی هواوی) معرفی کردن کرد تا آن را GMS جایگزین نرم. یکی از جزء های اصلی HMS فروشگاه آنلاین اپ گالری (AppGallery) است. هواوی امروزه ادعا می کند اپ گالری سومین فروشگاه اپلیکیشن پایه کسی را عزیز خطاب کردن دنیا است و چینی ها همچنان قصد دارند روند گشادگی اپ گالری را ادامه دهند و شمار اپلیکیشن های آن را متجاوز ازپیش اضافه دهند. 

چینی ها به عزیمت اتساع بیشتر اپ گالری با توسعه دهندگان ارتباط مستقر کردند تا آن ها را بوسیله انتشار اپلیکیشن هایشان در اپ گالری ترغیب کنند. هواوی می گوید در چند ثانیه اخیر با شمار درخورتوجهی از توسعه دهندگان ایرانی ارتباط قائم کرده است تا اپلیکیشن های آن ها را بوسیله اپ گالری اضافه بطی ء. در همین زمینه، این شریک شدن به تازگی فهرست ۱۰۰ اپلیکیشن محبوب فروشگاه اپ گالری را با تمرکز بر کاربران ایرانی منتشر کرده است که درادامه می توانید آن را مشاهده کنید.



برای مشاهده ی تصویر بالا درون ابعاد اصلی، روی آن کلیک کنید

همان طورکه در تمثال بالا می بینید، امروزه ورزش هایی نظیر Subway Surfers در اپ گالری موجود هستند که با آن ها می توانید خودتان را سرگرم نگه دارید. دنیاگیری ویروس کرونا و قرنطینه در خانه بهینه فرصت برای تجربه ی این دسته از بازی های موبایلی است. اپ گالری همچنین از Clash of Clans و Pou پشتیبانی می یواش. 

نیاز به مرورگرهای وب درون بین کاربران اجتناب ناپذیر است. بخاطر این منظور، هواوی جدیت کرده مرورگرهای وب را به اپ گالری افزایش نرم تا کاربران گوشی هایش بدون مشکل بتوانند وب دایره وار کنند. طبق اخبار هواوی، امروزه امکان دانلود گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس و اپراروی گوشی های این شرکت ازطریق اپ گالری مجهز شده است. در بین اپلیکیشن ها، نام زاپیا (برای انتقال فایل ها) و ADM (برای دانلود فایل ها) تیمار به چشم می خورد. 

اکثر شبکه های اجتماعی همچنین در اپ گالری یافت می شوند. هواوی داخل اطلاعیه ای که برای زومیت ارسال کرده، از پیشگاه فیسبوک، اینستاگرام، پینترست، توییتر، لیندکین و جستن تاک، واتساپ، تلگرام و تا اینکه فیسبوک مسنجر داخل اپ گالری خبر می دهد. به علاوه به لطف اپلیکیشن یاهو، می توانید ایمیل هایتان را سامان دهی کنید. 

اطلس یاب ها و مسیریاب ها جزو دیگر اپلیکیشن هایی هستند که در اپ گالری فراغت گرفته اند. براساس اطلاع دادن هواوی، گوگل مپس، اسنپ، ویز، بلد و نشان اندوه اکنون در اپ گالری موجود هستند. اپ گالری همچنین میزبان اپلیکیشن های مذهبی است. مایکروسافت ورد، اکسل، علی بابا، فیدیبو و اسپاتیفای جزو دیگر اپلیکیشن هایی هستند که امکان دانلود آن ها روی گوشی های هواوی فراهم شده است. 

امروزه افراد زیادی ازطریق همراه بانک ها تراکنش هایشان را ارتکاب می دهند. هواوی با وقوف از این موضوع، تقلا کرده است گوناگون اپلیکیشن های بانکی ایرانی را به فروشگاه آنلاین خود بیاورد؛ از هف هشتاد و همراه بانک ملی گرفته تا آپ و همراه بانک ملت و موارد مشابه. افزون کنار این، به لطف اپ گالری می توانید اپلیکیشن های آپارات، فیلیمو، خرابه و دیجی کالا را هم روی گوشی های هواوی دانلود کنید.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره ی اپ گالری دارید؟ تاکنون از این فروشگاه آنلاین مصرف کرده اید؟بیشتر بخوانید:ممکن است هواوی زمانه هوشمندی با برند میت معرفی کردن کندهواوی ظاهرا به دستاورد عظمت در فناوری آنتن های 5G مشت پیدا کرده استبا اپلیکیشن Anchor بوسیله سادگی پادکست بسازیدهواوی انجوی Z با نمایشگر ۹۰ هرتز و پشتیبانی از 5G رونمایی شدآنر داخل محصولات جدید خویشتن از تراشه های 5G مدیاتک استفاده می کند
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهتر اداره نگاهداری محیط زیست شهرستان تاکستان روز یکشنبه ۴ خرداد تقریر داشت: ماموران یگان حفاظت این شهرستان در حال گردش زنی در پایه ضیاء آباد به کوهین مشاهده کردند که ۲ دستگاه کامیون به طرز مشکوکی تو حال حمل چوب هستند.

احمد زارعی افزایش کرد: با مداخله ماموران و مطالعه های بوسیله عمل آمده مشخص شد که بسیار از ۱۶ تن کوهمیز قاچاق از درختان تراز و بید به صورت غیرمجاز قطع شده و برای خروج از استان قزوین به رانندگان تحویل داده شده است.

به گفته این مسئول، هیچگاه کدام از چوب ها تک ثبوت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نبود و رانندگان بوسیله برهان قاچاق و حمل غیر مشروع لوح دستگیر شدند.

زارعی با بیان اینکه کامیون ها دربند و تحویل نیروی انتظامی استان داده شده است گفت: پس از رخ میتینگ و تشکیل پرونده مقدماتی، رانندگان متخلف برای سیر مراحل عرفی به مراجع قضایی شناساندن شدند.

شهرستان تاکستان در بور ۶۵ کیومتری از مرکز استان قزوین قرار دارد و به لحاظ داشتن منطقه حفاظت شده باشگل از تنوع حیوانی و جنگلی نیکی برخوردار است.
گوگل چند سال پیش از پروژه ای جدید تحت عنوان پروژ ه ی سولی (Project Soli) پرده برداری کرد. گوگل در آن زمان مانوری ویژه روی پروژه ی سولی قسط و اعلام کرد که ازطریق آن می قابلیت گوشی های هوشمند را بدون لمس کردن آن ها و با اتکا بر فرمان های حرکتی، کنترل کرد. پس از مدت ها خاتمه اهالی مانتین ویو در گوشی های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال به استفاده از پروژه ی سولی در قالب سیستمی با صیت موشن سنس (Motion Sense) روی آوردند.

موشن سنس گوشی گوگل پیکسل ۴ بوسیله کاربر امکان می داد کارهایی اختصاص ازطریق ژست های حرکتی اجرا دهد. گرچه ژست های حرکتی پیکسل ۴ محدود بودند، ولی بسیاری از کارشناسان آینده ای درخشان بخاطر موشن سنس پیش بینی می کردند و باور داشتند که این سیستم بوسیله مرور زمان تو دوده های پس ازآن بوسیله استعداد هایی بیشتر و پیشرفته تر مجهز می شود.

گوگل برای اضافه کردن سیستم موشن سنس بوسیله قوم ی پیکسل ۴ از نوعی تراش ی ویژه با معروفیت سولی روزی گرفت. تراشه ی راداری سولی کاربر را قادر می سازد در فاصله ای فاش از گوشی بدون لمس کردن آن، برخی کارها را ازطریق ژست های حرکتی ارتکاب دهد. شایعه ای که به تازگی منتشر شده است ادعا می کند گوگل مشیت ندارد داخل پیکسل ۵ (Google Pixel 5) به کاربرد از تراشه ی سولی و سیستم موشن سنس روی بیاورد. 

برند پیکسل گوگل داخل سال ۲۰۱۶ به شکلی قدرتمند فعالیت خود را آغاز کرد؛ سلسله اول پیکسل تا قطع یدکی موردتوجه صبر گرفت و شمار درخورتوجهی از آدم از پیکسل ها به عنوان رقیبی موکد برای گوشی های آیفون اپل یاد می کردند. بااین حال از زمان ارائه ی نخستین مدل، میزان فروش گوشی های پیکسل به عارض نسل بوسیله تبار کاستی کرده و هرچه می گذرد کاربرانِ کمتری از این برند استقبال می کنند. هنگام یک سال اخیر تنها گوشی میان رده ی پیکسل 3a توانسته است عملکردی درخشان از خویشتن برجای بگذارد؛ سایر گوشی های گوگل که عموما رده بالا هستند عملکردی مفت ازلحاظ سودا نداشته اند. 

گوگل گوشی های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال را اواخر سال گذشته ی میلادی روانه ی میدان کرد، بااین حال از روزهای ابتدا معرفی کردن گوشی ها، احصائیه درخورتوجهی از کاربران به انتقاد از نقشه کشی آن ها پرداختند. گوشی های امروزی بوسیله طور معمول حاشیه ی زیاد اندکی در حوالی ورقه نمایش دارند تا ظاهری مدرن داشته باشند. این موضوع دررابطه با پیکسل ۴ صدق نمی کند. حاشیه های نسبتا ارشد اطراف صفحه ارائه باعث شدند طراحی گوشی چندان به مذاق کاربران خوش نیاید. گوگل داخل آن زمان اعلام کرد به سرود کاربرد از حسگرهایی پیشرفته برای قابلیت تشخیص چهره و البته حسگرهای مرتبط به پروژه ی سولی مجبور شده است حاشیه ای بزرگ تو بالای ورق ارائه قرار دهد.



توان موشن سنس که پهلو پایه ی پروژه ی سولی توسعه داده شده است برای فقره کردن به برخی حسگرهای ویژه حاجت دارد؛ گوگل برای کاربرد از این حسگرها مجبور شد تو بخش بالای صفحه ارائه پیکسل ۴ از حاشیه ی زیادی استعمال کند، اتفاقی که درنهایت بوسیله مذاق کاربران خوش نیامد و انتقادات را به سمت اهالی مانتین ویو روانه کرد

خبرگزاری 9to5Google بوسیله لطافت گزارشی عام به نقل از منابعی آگاه منتشر کرده و مدعی شده است که گوگل عزم دارد در برخی محاکمه های خود در قبال برند پیکسل بازنگری انجام دهد. این دعوی با برخی اتفاقات اخیر مطابقت دارند؛ زیرا چند روز پیش اخبار شد مدیران گوگل تو پی ناخرسندی از گوشی پیکسل ۴، دو بدنه از اعضای کلیدی آویشن پیکسل را از کارشان برکنار کرده اند. براساس اخبار، ماریو کی نحو و مارک لِوُی از این پس تو آویشن پیکسل فعالیت ندارند. کی گونه مدیر کل برند پیکسل بود و از سال ۲۰۰۵ در استخدام گوگل فراغت داشت. ازطرفی مارک لوی یکی از کسانی بوده که بوسیله طور ویژه روی دوربین پیکسل ها کار می کرده است. 

سولی که گوگل نخستین کود در سال ۲۰۱۵ ساخت آن را تأیید کرد نوعی خراش ی ویژه است که می تواند اشیاء و افرادی را که درون نزدیکی اش حضور دارند، رهگیری کند. گوگل به هنگام معرفی این خراش نشان داد که نقشه برداری راداری سولی می تواند به خلق تکمه هایی مجازی خلق شود. این پروژه داخل آن زمان متجاوز بلندپروازانه بود؛ بااین حال درنهایت موشن سنس در پیکسل ۴ که با اتکا کنار پروژه ی سولی توسعه داده شده است، قابلیت های چندانی دراختیار کاربر راحتی نمی داد. ازطریق تراشه ی سولی پیکسل ۴ تنها می شد کارهایی بسان کنترل کردن پخش موسیقی و هویدا شدن صفحه نمایش به محض برداشتن گوشی، ارتکاب داد.

امکانات یادشده بخاطر سولی ممکن است بخاطر فدایی کاربران کاربردی باشند؛ ولی این پروژه پتانسیل بسیار بیشتری دارد و عملکرد محدود آن درون پیکسل ۴ ناامید کننده بود. نیز بررسی کارشناسان نشان می انصاف نبوغ های یاشدده تو پیکسل ۴ به شکلی قابل اتکا ارائه نمی شوند و گاهی اوقات امکان بهره گرفتن از آن ها بود ندارد. افزون کنار این موارد تراشه ی راداری سولی تو برخی کشورها غیرفعال است؛ زیرا که گوگل نتوانسته مجوزهای لازم را بخاطر کاربرد از این تراشه در آن کشورها دریافت کند. 

گوشی های خانواده ی پیکسل گوگل همواره به دلیل داشتن باتری ضعیف موردانتقاد بوده اند و این موضوع بوسیله ویژه درمورد پیکسل ۴ صدق می نرم. کاربران می گویند عمر باتری این گوشی بوسیله خلال کاربرد از موشن سنس کمتر می شود و به همین دلیل تمایلی بوسیله نصیب دریافت از آن ندارند. پدیدار بودن ۲۴ ساعته ی خراش ی راداری داخل نهایت بوسیله استفاده بیشتر باتری منتهی می شود.

برخی گزارش های متاخر نشان می دهند گوگل بوسیله فکر استفاده از نبوغ موشن سنس در گجت های پوشیدنی افتاده است. در همین راستا به تازگی تماشاگر ثبت شدن پتنتی ازسوی گوگل بودیم که به ساعتی هوشمند با پشتیبانی از ژست های حرکتی اشاره می کند. این ساعت هوشمند که احتمالا درنهایت پیکسل واچ نامیده شود، نبوغ های مختلفی بوسیله کاربران بوسیله خصوص بخاطر کنترل وسایل خانه های هوشمند ارائه خواهد انصاف.

حذف کردن موشن سنس از گوشی پیکسل ۵ اتفاقی شرم آور بخاطر گوگل خواهد حیات. بااین حال چنین اتفاقی علامت می دهد که گوگل حتی اگر هزینه ای زیاد برای یک پروژه صبور شده باشد، درصورت عدم استقبال مردم، آن را بخاطر ابد کنار می گذارد. برخی کارشناسان می گویند نبود موشن سنس احتمالا می تواند باعث موفقیت بیشتر پیکسل ۵ نسبت به پیکسل ۴ داخل بازار شود. با حذف خراش ی سولی، بی آرامی ارج بازپسین پیکسل ۵ پایین می آید و اندوه احتمالا خبری از حاشیه نویسی ی بیش در بالای صفحه نمایش آن نخواهد بود. 

در حال فراهم حدودا پنج ماه تا معرفی رسمی پیکسل ۵ و نمایش ی آن به راسته فاصله داریم؛ بنابراین هرگونه خبری که درمورد این گوشی منتشر می شود تا زمان تأیید رسمی گوگل در پیمانه یقین جاویدان می ماند. در نظر داشته باشید گوگل از چند ماه قبل از شناساندن پیکسل ۴ به انتشار تدریجی مفروضات رسمی آن پرداخت. اگر این انبازی بخواهد چنین رویکردی را برای پیکسل ۵ هم درون پیش بگیرد، احتمالا در آینده ای نزدیک گواه پراکندن ابتدایی جزئیات گوشی خواهیم وجود.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد گمان حذف موشن سنس از پیکسل ۵ دارید؟بیشتر بخوانید:پتنت گوگل: ساعت هوشمند با پشتیبانی از ژست های حرکتیظاهرا مدیران گوگل بوسیله هیچگاه وجه از گوشی پیکسل 4 شادمان نیستنداپلیکیشن Messages گوگل به یکی از استعداد های iMessage اپل مجهز شددولت آمریکا احتمالا به زودی گوگل را دادگاهی می کندگوگل کروم تبلیغات کاهنده ی شارژ باتری را عقد می کند