ساعت شنی

استفان پابست، نقاش سرشناس آلمانی است که درکنار صنف اصلی خویشتن برای سرگرمی به کشیدن نقاشی های سه گانه بعد اینده می پردازد. استفان به عقب ساختن انگیزه داخل طرفداران هنر خود با استعمال از جادوی نقاشی است و به همین علت، آثار خود را به رایگان تو شبکه های مدنی قرار می دهد.

تکنیک استفان بسیار ساده، اما درعین حال دوست داشتنی است؛ به نحوی که علاقه مندان به هنر را شایسته کردن ها مجذوب آثار خویشتن می بطی ء. در برخی از نقاشی های استفان، سوژه ها بوسیله کمی جذاب طراحی شده اند که تفاوتی با واقعیت نداشته و بیننده را متحیر می کنند.

بخاطر دستیار به فرع مندان و نقاشان مبتدی، استفان پابست ویدیوهای مختلفی را در کانال یوتیوب خود قرار داده است که مراحل خلق آثار خویشتن را به وجه اشتراک مجله استراحت می دهد. استفان می گوید هر شخصی قادر به ابداع آثاری همچون آثار وی است و تنها به انگیزه، پشتکار و مسابقه بی شمار نیاز دارد.

در میان آثار استفان می توان نقاشی های مختلفی را تماشا کرد که هریک نظم ویژه خویشتن را دارد؛ ولی آنچه باعث صیت استفان شده، نقاشی های سه گانه مربوط باینده واقعیت گرای وی است که داخل ادامه، یک گالری از این تصاویر را درون اختیارتان استراحت خواهیم داد. استفان برای ابداع آثار خود از خودکار، قلم و فام های روغنی کاربرد می کند و اصولا بخاطر نقاشی نیز از کاغذ، تکه های مقوا و موارد مشابه کمک می گیرد.



دانلود ویدئو

نقاشی های استفان تا حدی زیبا، خلاقانه و تعجب انگیز هستند که شاید شما را نیز وادار به کشیدن آثاری مثل کنند. برای مشاهده کانال یوتیوب استفان پابست بوسیله این لینکمراجعه کنید. داخل ادامه فداکار از نقاشی های سه بعدی استفان را مشاهده می کنید.























































نظرتان داخل تک نقاشی های استفان چیست؟ آیا شما را نیز تحت تأثیر قرار داد؟ دید خود را با دیگر اعضای زومیت تو میان بگذارید.بیشتر بخوانید:اگر دشت ها و سبزیجات جان داشتند!تصاویری بهسازی شده از نوزادان که صحنه های خنده داری را رقم زده اندکارت های مقوایی که به سوژه های عکاسی جان می دهندیک دامنه تا آخرالزمان؛ تصاویری دلهره آور از نفوذ آتش سوزی نیستان روی قصبه سان فرانسیسکوعکس هایی که دگرگونی به سند ابتلا بوسیله اختلال دوقطبی شدند
  • ۹۹/۰۷/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی