ساعت شنی

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار علیرضا لطفی مهتر پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به متد اندازی سامانه نمایش دارایی مسروقه مکشوفه پلیس آگاهی، گفت: هموار یکی از مسائل جدی که پاسبان با آن مواجه بود، مساله بازگرداندن اموال مسروقه مکشوفه از سارقان و مالخران بود، به طوری که تا مدت ها این مایملک در خزانه ها و انبارهای پلیس آگاهی ابدی می ماند و صاحبان بسیاری از آنها شناسایی نمی شدند.

وی ادامه داد: مساله دیگر این بود که برای شناسایی مایملک مسروقه بعضا چندین بار از مالباختگان دعوت می شد که به انبارهای پلیس آگاهی بروند و همین موضوع بی قراری تردد را افزایش می انصاف و اندوه معطلی متجاوز زیادی داشت. در شرایط عالمگیر کرونا بی آرامی که این طور موثر حتی خطرناک حزن هست. به همین برهان در راستای هوشمندسازی پلیس و همچنین کاهش مراجعات درگاه به پلیس که یکی از ترجیح ها و مرام های واقعی طرح هوشمندسازی است. سامانه نما راه اندازی شده و ارتقا یافت.

رئیس پلیس آگاهی تهران ارشد با بیان اینکه داخل این سامانه تصاویر و شماره سریال مایملک مسروقه درج می شود، گفت: شهروندانی که اموالشان به سرقت رفته می توانند با ادخال به این سامانه ابتدا در دسته بندی ها سنخ اقلامی که از آنان به اختلاس رفته را گزینش کنند و پس ازآن ملتفت یک دسته بندی معدود مرطوب شده و از آنجا با معادله عکس وسیله و شماره سریال وسیله خود را معارفه کنند.

لطفی افزود: در دنباله مالباختگان با فرمی که داخل عرشه تصویر امکان دسترسی به آن حیات دارد، می توانند التماس خود را مطرح کرده و با مراجعه به مقر پاسبان و ارائه مستندات و اسنادی که مدال دهد صاحب آن دستگاه هستند، اشیا و اقلام سرقتی خود را تحویل بگیرند.

مهتر پلیس آگاهی تهران بزرگ افزایش کرد: شهروندان برای دسترسی به این سامانه می توانند بوسیله آدرس سایت پلیس (اینجا) مراجعه کنند.
  • ۹۹/۰۷/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی