ساعت شنی

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، حمیدرضا کلامی تو جلسه ستاد تنظیم بازار که صبح امروز (۳۰ مقصد) برگزار شد، تو خصوص ترخیص کالاها، اظهار کرد: تاکنون از ابتدای سال تا ٢٨ تیرماه سال جاری ۵ میلیون و ۵۰۰ هزاره جثه کالا که مربوط به ۵ خامه کالای اساسی است ترخیص شده است.

وی با اشاره به مصوبه متاخر ستاد اقتصادی اقبال مبنی پهلو شتاب تو ترخیص کالاهای اساسی گفت: تجار، بازرگانان و واحدهای تولیدی و .. که کالاهای رادیکال آنها در قسمت قسمت کردن یک کالایی است و درون بنادر و گمرکات مانده، درون صورت انتظار می توانند بخاطر ترخیص و خروج آن با مقدار ارز ۴۲۰۰ تومانی رفتار کنند و ارز آن را سه ماه آینده شهود کنند.

وی داخل خصوص ترخیص کالاهای گروه دوم که با ارز نیمایی است، نیز افزود: ترخیص این گروه کالایی نیز به دو صورت ایفا می شود، روش مطلع اینکه تجار می توانند همین الان با خرید قیمت ارز اشخاص اقدام به ترخیص کالای خود کنند.

حامی معاونت بازرگانی تویی وزارت صمت تأکید کرد: طرز دوم برای ترخیص کالاهای قسمت قسمت کردن دوم این است که می توانند با ارز نیمایی روز مرخص کردن کنند و بانک مرکزی قول داده است سه گانه ماه آینده ارز آن را تأمین کند.

نویسنده ستاد تنظیم بازار فکر کردن نشان کرد: تا ۲۸ نشانه ماه حدود ۶ میلیون و ۷۰۰ پیکر کالای بنیانی قسمت قسمت کردن دوم کالایی ترخیص شده است . البته اولویت مرخص کردن با افرادی است که مواد مقدماتی تولیدات را با ارز اشخاص و یا اعتباری فروش کرده اند.

به گفته وی، ۴ میلیون تن کالای مهم نیز درون بنادر وجود دارد.

کلامی با رمز به اینکه فراوانی کالا برای دولت و وزارت صمت اهمیت یدکی دارد، تأکید کرد: سازمان میادین ثمر و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و صنوف همگی باید با طولانی ظرفیت نسبت به کالارسانی اقدام کنند.

وی تو خصوص بازرسی و کنترل راسته نیز افزود: قرار است در هر استان به مشیت تشدید بازرسی و بازرسی، شورای تشدید بازرسی تشکیل شود تا بتوانیم بهترین اقدام را در این هدف داشته باشیم که روز گذشته این امر به استانها ابلاغ شد.

بوسیله گفته کلامی، شورای مرکزی تشدید کنترل و نظارت در تهران به ریاست بنده و حضور اعضایی از طرف سازمان حمایت، دایره تعزیرات، سازمان صمت استان تهران، اتاق اصناف تهران تشکیل شده است.

دبیر ستاد تنظیم بازار تأکید کرد: ۲۰ تیم بازرسی از انبارها و محل نگه داری کالا در استان تهران با حضرت همه اعضایی که گفته شد، تشکیل شده است که مستنطق تعزیرات و متهم دادستان نیز در این تیم ها حضور دارند تا همان لحظه نسبت به صدور کار اقدام کنند. بنابراین با این اقدامات به قفا این هستیم که مراکز نگهداری و انبارها را نا زنهار کنیم.

کلامی افزود: شوراهای تشدید نظارت داخل استان ها نیز، قرار است همزمان در بازرسی ها، متهم تعزیرات و مستنطق دادستان پیشگاه داشته باشد و باید از همه وسیله های نظارتی بخاطر کنترل انبارها مصرف شود. تا اینکه از مردم نیز درخواست می کنند تا اگر باغ، منزل و یا انباری را می شناسند که کالا تو آن حراست می شود، به این شورا اعلام کنند تا اقدامات لازم را انجام دهند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر عامل دایره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: تو دو هفته اخیر بدبختانه به رغم اصرار آقای شهردار، مصاحبه های بنده و اخطارهای داده شده، هیج کدام از مالکان ساختمان های ناایمن پای کار نیامده اند.

امیر عزیزی افزود: پهلو همین بنیان داخل رخ مراجعه نکردن و تشکیل ندادن پرونده، روز یکشنبه (فردا) اسامی ۱۳ ساختمان ناایمن را اعلام می کنیم.

این ۱۳ ساختمان، مراکز تجاری و بازارهای پرخطر هستند که هر کدام از آنها ظرفیت تحول شدن به یک پلاسکو را دارند، این ها پرخطرترین ساختمانی ها تو مشهد هستند و با کوچک ترین حریقی دچار مشکل می شوند.
 
از زمان گلچین زود دو هفته ای شهردار برای تامین ایمنی ساختمان ها با وجود صدور اخطاریه مجدد بخاطر آنان، تاکنون مالکان این جماعت ها هیچگاه اقدامی اجرا نداده اند.
 
او تصریح کرد: این ۱۳ بناء نه کپسول آتش نشانی دارند، نه سیستم اخبار حریق دارند و خیر امکانات دیگر، هیچ یک از الزامات حمایت را بزرگداشت نکرده اند و حتی برخی از این ها استحکام بنا غم ندارند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیرایی وزارت ورزش و جوانان، جلسه هماهنگی خصوصی سازی دو جماعت پرسپولیس واستقلال باهدف وارسی آخرین وضعیت دو کانون برای انتقال سهام بوسیله بازار سرمایه در حالی عصر امروز برگزار شد که مسعود سلطانی فر، شمس معاون خصوصی سازی، مهدی علی نژاد و فرامرزیان معاونین وزارت ورزش و جوانان و مدیران دو باشگاه حضور داشتند.

تو این میتینگ آخرین وضعیت دو جماعت در راستای واگذاری قانونی مالکیت زورخانه های متعلق به پرسپولیس و استقلال، صورت وضعیت های مالی و دیگر موارد مرتبط بحث و بررسی عارض گرفت.

نیز خواجه وند، کمک حقوقی مجلس پرسپولیس پیرامون جلسه امروز خصوصی سازی سرخابی ها گفت: این جلسه ملت جلسات هفتگی درون خصوص مجهز نمایش دادن شرایط واگذاری دو انبازی پرسپولیس و استخلاص و پافشاری مؤکد مسعود سلطانی فروزیر بازی و جوانان تو خصوص امکان واگذاری در زود گلچین شده، برگزار شد.

وی تصریح کرد: گزارشی از اقدامات تو روند مخصوص سازی عرضه شد و به امید خدا در زمان مدح شده و با مجاهدت وزیر ورزش و جوانان این پیوستگی مهم محقق خواهد شد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در این جلسه در خصوص روند امکان انتقال سند مجموعه درفشی فر و قیمّت گذاری دو ورزشگاه دیگر و حسابرسی دفاتر انگیزه امکان ارائه به موسسه خصوصی سازی بحث و گزارش مفت ارائه شده است.

جلسات خصوصی سازی این دو باشگاه از ١٨ فروردین ماه بصورت هفتگی برای تعجیل در فرآیند ارجاع سهام این دو باشگاه، با درگاه سلطانی فر برگزار می شود. سند مالکیت دو مجموعه ورزشی به باشگاه های استقلال و پرسپولیس واگذار می شود
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن شیخ روز یکشنبه  ۲۲ تیر در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با اشاره به نوسانات ارزی ناشی از بایکوت ها و محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: وزارت صمت مسئول ایجاد انضباط در بخش صادرات و واردات رخت در سرزمین است و در این سطر با همدستی بانک مرکزی دادرسی های تعادل ارزی ناحیه را با زیادترین دقت و شفافیت انجام می کند.

رئیس جمهور سیاست طاسی طالع را امنیت از بخش مخصوص و مشارکت کوشا بازرگانان و تولید کنندگان برشمرد و مداومت کرد: با توجه بوسیله گزارش ها و ارزیابی مثبت وزارت صمت و بانک مرکزی از همدستی و فعالیت های سازنده بازرگانان دلسوز و متعهد و دارای کارنامه فاحش اقتصادی، مقررات و ضوابط باید در حروف حمایت و تشویق صادرکنندگان و وارد کنندگان باشد و به آن دسته ازکسانی که رفتار قانونمند داشته و بوسیله تعهد خود داخل چارچوب قانون عمل کرده اند، تسهیلات تشویقی ارائه دهند.

عالم در لب حال تصریح کرد: در کنار تشویق و تقویت صادرکنندگان و مسبوق کنندگان کوشا و متعهد به سیاست های تجاری کشور، در چارچوب همان  ضوابط و سیاست ها گروه قدری که با مرام سوء کاربرد از این شرایط و به عزیمت سوداگری ارز صادراتی خود را بوسیله دوچرخه قناعت کشور برنمی گردانند تک پیگرد قانونی  قرار می گیرند و با هماهنگی اتاق بازرگانی فعالیت آنها محدود می شود.

تو این جلسه رئیس کل بانک مرکزی مصوبات کمیته بازگشت ارز صادراتی را سبب تسریع برگشت ارز صادرات ارائه کرد که براساس آن، صادرکنندگان  برای برگشت ارز از تاریخچه صدور پروانه صادراتی ۴ ماه فرصت دارند و اگر ظرف سه گانه ماه بعد از تاریخ صدور پروانه صادراتی گمرک، ارز خویشتن را برگردانند بوسیله عنوان تشویق مبنای برگشت ارز آنها ۹۰ درصد ارج پایه صادراتی خواهد وجود.

پیاده شدن اساس این مصوبه درصورت تاخیر در برگشت ارز به حرکت دورانی اقتصاد، صادرکنندگان مکلفند باقیمانده تعهدات خود را درون سامانه نیما با ارزش روز ته مهلت ۴ ماهه مذکور در سامانه نیما، یا قیمت روز راسته هر کدام کم باشد، به بانک مرکزی بفروشند.

عبدالناصر همتی نیز گزارشی از روند ارائه ارز درون سامانه نیما عرضه کرد که براساس آن، طی دو هفته گذشته این عرضه جریان افزایشی داشته است.
لینکدین اعلام کرد که دسترسی و کپی کردن محتوا از وسیله های iOS را راکد خواهد کرد. پس از عرضه ی نسخه ی آزمایشی iOS 14، نبوغ های متمرکز بر حریم خصوصی این جهیز عامل مورد بررسی موشکافانه ی کاربران و کارشناسان دلبستگی مند قرار گرفت. یکی از توان های حریم خصوصی، درصورت دسترسی اپلیکیشن ها به کلیپ بورد، به کاربر هشدار می دهد. جهش تاک، مقدماتی اپلیکیشنی حیات که نامش درون میان سرویس های با دسترسی به کلیپ بورد دیده شد. پس از آن که اپلیکیشن چینی اخبار کرد دسترسی را ایستا خواهد کرد، فهرست دیگری از متجاوز از ۵۰ اپلیکیشن با دسترسی به کلیپ بورد iOS منتشر شد. زمان حال بزرگ ترین شبکه ی مدنی متمرکز به خشکی امدن کسب وکار تقاضا می کند که قابلیت ناقض حریم خصوصی را در نسخه های بعدی، برطرف خواهد کرد. مدیران لینکدین می گویند دسترسی اپلیکیشن به کلیپ بورد، یک باگ درنگ افزاری بوده است.لینکدین می گوید کپی کردن کلیپ بورد یک باگ بوده است و به زودی برطرف می شود

معاون ارشد مقدر شدن مهندسی لینکدین، اران برگر، تو مصاحبه ای جزئیات عملکرد قابلیت دسترسی به کلیپ بورد را توضیح انصاف. او می گوید اپلیکیشن لینکدین برای «بررسی یکسانی» متن درحال تایپ کاربر و متن موجود در کلیپ بورد، محتوای حافظه ی موقت را کپی می درنگ. البته او توضیحی درباره ی دلیل چنین تجسس عرضه نکرد. برگر درنهایت می گوید لینکدین هیچ قدری از محتوای موجود در کلیپ بورد را نگه داری یا منتقل نمی بطی ء.

همان طور که گفته شد، نسخه ی بتا توسعه دهنده iOS 14، دسترسی اپلیکیشن هایی همچون لینکدین را به کلیپ بورد برملا کرد. نبوغ های حریم مخصوص جدید، درصورت کپی کردن محتوا از اپلیکیشن ها و دستگاه های دیگر هم به کاربر هشدار می دهد تا درصورت نیاز، دسترسی را راکد یواش. درمیان اپلیکیشن هایی که به کلیپ بورد iOS دسترسی داشتند، نام های عفیف اضافی درکنار لینکدین و تشنج مو دیده می شود که پس از ملتفت کردن هر کاراکتر، کلیپ بورد مایه را کپی می کنند.

مقاله های مرتبط:نگاه نزدیک به iOS 14 نسخه توسعه دهندگاناپلیکیشن Find My در iOS 14 می تواند مایه های غیراپلی را نیز پیگیری بطی ء

نخستین کاربری که کپی کردن محتوای کلیپ بورد توسط لینکدین را پدیدار کرده بود، تو توییتی به کشف خود اشاره کرد. او می گوید اپلیکیشن لینکدین، محتوا را از منابع دیگر همچون اپلیکیشن های یادداشت غصه کپی می کند. سخنگوی شرکت در پاسخ به سئوال خبرنگاران، تنها به توییت برگر رمز می درنگ و می گوید که پس از ارائه ی بوسیله روزرسانی اصلاحی، معلومات تکمیلی منتشر خواهند شد.

از میان اپلیکیشن هایی که بوسیله کلیپ بورد iOS دسترسی داشتند، تیک مو بیش از همه ی اپلیکیشن ها شعار انتقادهای موکد قرار گرفت. بسیاری، این اپلیکیشن محبوب را بوسیله جاسوسی متهم کردند. البته سخنگوی بایت دنس (آقا تشنج تاک) اعلام کرد که دسترسی بوسیله کلیپ بورد جزئی از قابلیت های ضد اسپم اپلیکیشن بوده است. نکته ی رادیکال دیگر اینکه تیک تاک، این قابلیت را در اندروید پیاده نکرده بود. به هرحال شبکه ی اجتماعی اخبار کرد که دسترسی را بوسیله زودی متوقف می یواش.

با عرضه ی عمومی بیشتر iOS 14 (که نسخه ی بتا اشتراکی آن در هفته های آتی منتشر می شود)، قطعا گواه معاینه ها و آزمایش های عمیق تری ازسوی کاربران خواهیم بود. شاید نکات مخفی بیشتری به لطف استعداد های متمرکز پیاده شدن امنیت و حریم خصوصی، جلوه گر شود.بیشتر بخوانید:اپل فرجام شیار مشی یکجانبه گرایانه اپ استور را تغییر می دهدراهنمای اضافه کردن ویجت داخل iOS 14اپل در iOS 14 یک انفراد مختص دوچرخه سواری به اپلیکیشن Maps افزوده استبا استفاده از حالت Wind Down اپل، به موقع به رختخواب خواهید رفتاپ کلیپس، قابلیت متاخر iOS 14 تو رویداد WWDC معرفی شد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مرکز روابط عمومی و وقوف رسانی وزارت تعاون، کار و شادکامی اجتماعی، با توجه به مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، صاحبان، شاغلان کسب و کارهایی که کد بیمه و کد کارگاهی ندارند، از سوی طالع حمایت می شوند.

با معاینه های ایفا شده، حدود ۳ میلیون نفر شاغل در ۱۴ رسته برگزیده فراغت دارند که مشمول حمایت های دولت می شوند.  

به منظور شناسایی این افراد با وزارتخانه ها و دستگاه های مربوطه از جمله وزارت  کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بازی و جوانان، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نحو و شهرسازی و ... هماهنگی لازم ارتکاب شده  است.

 بر همین اساس، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از شاغلان معارفه و احراز هویت شده اند.

 از بامداد امروز پنج شنبه ۱۲ تیر، پیامک خبر رسانی و فراخوانی از متقاضیان مشمول اخذ تسهیلات از لفظ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

متقاضیان مشمول می توانند از دوشنبه هفته آینده، ۱۶ نشانه با مراجعه به سامانه کارا – برای تسهیلات کرونا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام  کنند. معرفی کردن واحدهای آسیب دیده از کرونا بوسیله بانک | بیمه بیکاری بخاطر ۸ هزار کارگر کرمانشاهی
رشوه ادوات امروز به چالش واقعی دنیای آنلاین تغییر شده است و به مرور، جنبه های انواع امن سایبری را شکل می دهد. ایده ی پا بر جا میسر ی رشوه گیری افزار، کمال مطلوب توسعه و بهینه سازی دائمی مجرمان سایبری استراحت دارد و از راه های پیچیده ای توزیع می شود. گروه های مجرم آنلاین، همواره درحال رفع نواقص بدافزارهای خویشتن هستند و جدیت می کنند تا ابزارهایی با تأثیرگذاری و گام ی واکنش بیشتر ترقی دهند. امروزه تسهیم رادیکال ای از زندگی ما شامل عکس، ویدئو، طرح های کاری و پایگاه داده ی مشتریان به قیافه دیجیتالی ذخیره و نگه داری می شود. ازطرفی، بسیاری از ما کاربران در نگاهداری از داده های دیجیتال دقت و همت کافی را نداشته ایم. مجرمان سایبری با دریافتن همین عدم دقت به این نتیجه روان اند که برای سوءاستفاده از دنیای آنلاین، لزوما نیازی به دزدیدن داده ندارند. عزب با رمزنگاری کردن داده های شخصی و غیرممکن کردن خواندن آن ها، می نبوغ تأثیر قابل توجهی کنار فداکاری گذاشت.

تهدید رشوه گیری افزارها زمانی تنها متمرکز بر کاربران شخصی وجود. امروزه کسب وکارها هدف حقیقی مجرمان سایبری توسعه دهنده ی باج افزار هستند. تنها در هفته ی گذشته گزارش های متعددی منتشر شد که حمله ی سلاله جدیدی از رشوه گیری افزارها را به ۳۱ سازمان بزرگ تأیید می کرد. در مجموع، میلیون ها دلار رشوه برای رمزگشایی داده ی موسسه های قربانی، درخواست شد. هکرها با نفوذ به زیرساخت شبکه ای سازمان های هدف، پایه های پا بر جا را برای حمله های اتیه خود غم طراحی کرده بودند.هدف گیری موسسه ها با رشوه افزار، قطعا منفعت بیشتری نسبت به کاربران عادی برای مجرمان سایبری دارد

در میان دایره های بزرگی که هدف حمله ی اخیر مجرمان سایبری راحتی گرفتند، اشتهار هشت همدستی از فهرست فورچن ۵۰۰ تیمار دیده می شود. شرکت ایمنی سایبری سیمانتک می گوید چنانچه حمله ها خنثی نمی شدند، بوسیله خاطر اکید درخت سرو ها، میلیون ها دلار ضرر بوسیله همکاری ها هوشیار می شد و تا اینکه روی زنجیره ی تأمین آن ها اندوه تأثیر می گذاشت. حمله های اخیر توسط گروهی موسوم به Evil Corp انجام شد.

با حیات تهدید بالای با ج افزارها، بخشی از هیاهوی خبری دوره آن ها اغراق شده است. حمله های اخیر دسته Evil Corp به نام WestedLocker شناخته شدند که طبق پیش بینی برخی از رسانه ها، احتمالا واکنشی به خبر و دستگیری برخی از رهبران دسته توسط وزارت دادگستری ایالات متحده محسوب می شود. البته فداکار توقع می کنند که گروه جدیت می بطی ء تا حضور و هیاهوی رسانه ای خویشتن را بوسیله حداقل برساند. شاید به همین دلیل تاکنون آن ها هیچ تهدیدی مبنی بر انتشار معلومات دزدیده شده از قربانیان مطرح نکرده اند. درنهایت نباید فراموش کنیم که گروه های مجرم سایبری باهوش و تیره هستند و با ستاندن باج وسایل از اکثر همکاری های قربانی، سرمایه های زیادی هم داخل دست دارند.

محققان زنهار سایبری می گویند گروه مسئول حمله های اخیر، به توسعه دهنده های حرفه ای دسترسی دارد که توانایی ایجاد ابزارهای فایده و دور زدن دیوارهای امنیتی پیچیده را دارند. درواقع اکثر سطوح امنیتی سازمانی درون طبق واکنش این گروه ها آسیب پذیر هستند. بخاطر دریافتن صنف ای وجود داشتن گروه ها همین بس که به محض خبر یکی از بدافزارها توسط گروه های متخصص امنیت، نسخه ای جدید و غیر سزاوار سرزنش شناسایی ترقی روشن می بطی ء. آن ها حتی تو یکی از حمله ها، خود را یک مشتری سازمانی بخاطر ابزار امنیتی قدرتمندی معرفی کردند که بوسیله صورت عمومی عرضه نمی شود.



همان طور که گفته شد، اهداف باج وسایل و گروه های مجرم سایبری، روز به روز پیشرفت می نرم. آن ها دیگر تنها کامپیوترهای شخصی را هدف فراغت نمی دهند. مجرمان سایبری زمان حال بوسیله دنبال اهداف ارزشمندتری در اموال های یک کسب وکار هستند. مایملک هایی که بوسیله راحتی شایان جایگزینی نباشند. به نشانی مثال، امروزه سرورها و سرویس های مدیریت شان داده درکنار محیط های پردازش ابری و ماشین های مجازی، مرام نفوذ کردن رشوه افزارها صبر می گیرند. مجرمان پس از رمزنگاری داده درون مراکز حساس، هرگونه نسخه ی پشتیبان را هم رمزنگاری می کنند. نسخه های پشتیبان عموما با مدیریت نه چندان صحیح، در منابعی هموار به شبکه نگه داری می شوند که دسترسی به آن ها را آسان می کند. ترکیب فعالیت ها، بازگردانی داده را برای قربانیان متجاوز مشکل می کند و آن ها تقریبا راهی به جز صیقلی باج ندارند. درنهایت سودی که حمله های باج افزاری بخاطر مجرمان دارد، آن ها را مجاب می یواش تا زمان بیشتری را برای توسعه ی نفوذ اختصاص دهند. در برخی موارد چند هفته خواه بیشتر طول می کشد تا هکرها از یک آسیب پذیری جزئی برای ادخال به شبکه ی سازمانی و نصب و اجرای باج افزار سوءاستفاده کنند.

اکثر نیروهای امنیتی و نماینده که از مهارت افسران متخصص جرایم سایبری غم بی بهره هستند، برای بازرسی جرم های مرتبط با باج ادوات تمایل زیادی ندارند. آن ها می دانند که مجرمان اکثرا در موقعیت های جغرافیایی متجاوز دورتر از حوزه ی مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش موجودی فعالیت می کنند و دسترسی به گروه های مجرم سایبری آسان نخواهد بود. درنهایت بسیاری از شرکت ها تصمیم به صیقلی رشوه به مجرمان سایبری می گیرند. آن ها اولویت می دهند تا با پرداخت این هزینه، هرچه زودتر به فرایند عادی کسب وکار بازگردند و به نوعی هزینه ی پرداخت شده را هم فراموش کنند.

این احتمال حیات دارد که رشوه اسباب بوسیله نرم کردن بوسیله هسته ی اصلی نوعی از تهدیدهای سایبری جدید تحول شود. شاید به مرور، سازمان های امنیتی دولتی بی قراری تو جنگ های سایبری از همین ابزار استفاده کنند تا هرچه راحت تر، شبکه های هدف را از حکم بیندازند. فراموش نکنید که نوعی از بدافزار وجود دارد که در گروه ی رشوه افزار استراحت می گیرد، ولی نمی توان داده های رمزنگاری شده توسط آن را بازیابی کرد. ابزار مذکور که تنها بخاطر خرابکاری هدف عمل می شود، داده ها را بوسیله صورت طولانی از بین می برد. تاکنون معیار های محدودی از حمله ی باج افزارهای این چنینی موسوم بوسیله Wiper گزارش شده است، اما نگرانی زیادی پیرامون توزیع و شمول شدن آن ها حیات دارد.مقاله های مرتبط:شیوع گسترده باج افزار STOP/DJVU در کشورمایکروسافت: قربانیان رشوه وسایل نباید بوسیله صیقلی رشوه انگیزش شوند

گروه های مقصر سایبری با افزایش دارایی و درآمد از عملیات مجرمانه، احتمالا بوسیله گسترش قدم ی حملات وسوسه می شوند. یکی از نگرانی هایی که با قدرتمند شدن گروه های عاصی بیشتر می شود این است که مجرمان داده های را دزدیدن کرده و همان موقع، شبکه را اندوه رمزنگاری می کنند. سپس، ترساندن بزرگ لطافت به سازمان ارسال می شود تا بخاطر جلوگیری از افشا و سرایت اطلاعات به سرقت رفته، رشوه گیری بیشتری پرداخت بطی ء.

دسته های حرفه ای مجرم سایبری اغلب هفته ها زمان خود را روی یک شبکه صرف می کنند و سپس حمله ی نهایی را عمل می دهند. آن ها در همین زمان می توانند اموال های کلیدی یک سازمان را از شبکه ی آن درک و شناسایی کنند. به عنوان مثال ایمیل های مدیرعامل شاید تو همین بررسی های مقدماتی خبر شوند که امکان اعمال تنگ کردن بیشتر را دراختیار مجرمان قرار می دهد. درنهایت هیج پایانی برای بالا گیری باج افزارها دیده نمی شود. اشخاص و سازمان ها راهی به مگر تکثیر لایه های امنیتی و پشتیبان گیری منظم از داده ها ندارند، چون کابوس باج افزار قطعا روز به روز مبهم مرطوب می شود.بیشتر بخوانید:علاوه پیاده شدن تشنج تاک، ۵۳ اپلیکیشن iOS دیگر به کلیپ بورد دسترسی دارنداپل ۱۶ رابط پروگرام نویسی کاربردی را بوسیله خاطر مشکلات حریم مخصوص تو سافاری مسدود کردهک کردن چیست؟ معرفی، گوناگون و همه آنچه باید بدانیدتیک تاک دسترسی به کلیپ بورد iOS را راکد می کندسونی برنامه ای برای گزارش باگ های پلی استیشن آغاز کرد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین، حسام عقبایی درباره شرایط میدان اجاره اظهار داشت: داخل مورد کرایه مقدار باید بگویم که اجاره بها وضعیت احسان ندارد، به این دلیل که ورم عمومی به عنوان یکی از عوامل طرز کار تو بلندی رفتن قیمت اجاره بها است و وقتی دمل ایجاد می شود، موجر توقع دارد که این تورم در دربست بها آن تیمار محاسبه شود.

وی افزود: دلیل دوم این است که رادیکال موجران ما، موجران حرفه ای نیستند؛ گروهی هستند که تامین معاششان از اجاره اعطا کردن خانه است. بنابراین وقتی پای میز مذاکره با مستاجر می نشینند، فاتحه می گویند دمل پشته رفته و بعد می گویند بخاطر مثال پارینه پرتقال را کیلویی ۵ هزار تومان می خریدیم و حالا باید کیلویی ۱۰ هزار تومان بخریم؛ خواه این که اسنپ سوار می شدیم ۱۳ هزار تومان و اکنون باید همان خوش نویسی را ۳۰ هزار تومان بدهیم و... یعنی طولانی کالاهایی که امروز با تکثیر ارج روبه رو شده، همه این افزایش مقدار ها را به نوعی از قانون کرایه ارج تامین درنگ.

مشاور رییس اتحادیه مشاوران املاک تصریح کرد: از طرف دیگر، مستاجری که می خواهد خانه اجاره کند، با توجه بوسیله این که جریان هوا ۳۰ درصد است، حقوق او ۸ درصد از جریان هوا عقب است. اینک اجاره بهای این فرد تا سقفی باید اضافه یابد که غلبه پرداخت داشته باشد.

عقبایی متذکر شد: بر این اساس، با حیات این که در سال ۹۸ قیمت بناء از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد، برخی از مستاجران ادعا داشتند که به دلیل این که نرخ ساختمانی افزایش یافته و اصلی ترین شاخص گلچین اجاره نرخ قیمت مسکن است، بنابراین مقدار دربست نرخ باید ۱۰۰ درصد افزایش یابد. این داخل حالی است که اگر چنین اتفاقی می افتاد، اجاره دار در تهران یا شهرهای مبصر نمی توانست دوام بیاورد.

وی دنباله انصاف: افزایش متوسط کرایه بها داخل سال ۹۸ حدود ۳۰ درصد بود؛ با وجود این که قیمت بناء ۱۰۰ درصد اضافه یافته حیات. امسال افزایش ارزش ساختمان آن اعتبار نیست و در وزن پف خواهد بود و سونامی و جستن قیمت نخواهیم داشت، اما افزایش قیمت داریم. پیش بینی غلام این است که دربست ارج داخل شهرهای بزرگ به تورم نزدیک تر است و تو شهرهای کوچک فاصله بیشتری با پف دارد و در شهرهای بی شمار کوچک افزایش ارزش نخواهیم داشت، زیرا که فاصله عرضه و تقاضا وجود ندارد. چرا شرایط کرونایی مستاجران دریافتن نشد؟

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک تو پاسخ به این پرسش که دیده شد بسیاری از موجران در شرایط کرونایی حال مستاجران را درک نکردند، گفت: در هر رخ مالکیت معتبر است و بوسیله جز سفارش و ارشاد مفید نمی شود کرد. نمی شود به مالک بلوغ کرد. از سوی دیگر، نوبت تو این کار باید پیش قدم باشد. متاسفانه دولت پیش قدم نبوده و فقط حرفش را زده است. ما فقط بوسیله مردم توصیه کردیم که از مستاجران اجاره بهای کمتری بگیریم. ولی طالع چه کرده است؟

عقبایی افزود: اقبال باید منصب اول، خودش یک گامی بردارد. برای مثال، مشوق مالیاتی بگذارد و تسهیلات بوسیله مستاجران بدهد. حتی در تک تاخیر صیقلی تسهیلات بانکی نصیب و قسمت اقدامی نکرد. یعنی سه ماه فرصت به کسانی که تسهیلات بانکی خمود بودند، نداد و فقط در تک گروهی صحبت کرد که وام قرض الحسنه خمود اند. در این شرایط، چطور می نبوغ ادعا داشت موجری که می خواهد قسط دربست بهای بناء بدهد، از مستاجر اجاره قیمت نگیرد!؟

وی تصریح کرد: در مملکت مستاجران، دولت می توانست به مستاجران تسهیلات کارا و کارگر دیربازده و با سود کمینه صیقل یواش. بنابراین اگر ما تقاضا داریم در دهک های مختلف جامعه، موجران با مردم همکاری کنند، خود نوبت هم باید تبلیغات درنگ و هم این که درون ادا اقدامی داشته باشد. ۲۰ درصد مستاجران مشمول جابه جایی های اجباری شدند

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک در پاسخ به این پرسش تو خلال مدتی که قیمت اجاره در سال های گذشته افزایش یافته، چه مدل بوسیله حاشیه نشینی افزوده شده است؟ گفت: آمار موثقی وجود ندارد و مرکز آمار حزن اعلام نکرده، ولی تا آن جایی که می دانم، به خصوص از سال ۹۷ بوسیله بعد حصه یدکی از مستاجرانی که در خصیصه تهران مستاجر بودند، به میانه تهران آمدند و آنهایی که در میانه تهران بودند، به جنوب تهران رفتند و گروهی که در جنوب تهران بودند، به حاشیه تهران نقل مکان کردند؛ آن بی آرامی بوسیله برهان این که نمی توانستند اجاره بهای خود را صیقلی کنند.

عقبایی تصریح کرد: من فکر می کنم جمعیتی در حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از مستاجران سرگشاده این جابه جایی های قهری شدند. جزئیات پرداخت امانت کرایه به خانوارهای واجد شرایط
به گزارش همشهری آنلاین داخل روزهای اخیر و با اشاعه اخباری مبنی بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال ماجرای محرومیت  او و علت آن دوباره از لفظ فداکار اهالی فوتبالی بازگو شده است. همین امروز داریوش مصطفوی  در گفت و گو با رادیو ابعاد بدیع ای از علل محرومیت کفاشیان و ترابیان را مطرح کرد.

حالا کفاشیان تو گفت و گو با خبرنگاران درون فدراسیون هندبال  اطلاع دادن کرده که ۳۱۲ هزار دلاری که گفته می شود بوسیله دوبی انتقال داده اند را مهیا است برگرداند.

 علی کفاشیان پس از حضور درون فدراسیون فوتبال درباره حواشی مربوط به بازگشتش به این فدراسیون اظهار کرد: بنده از انتخابات قبلی عضو هیات رئیسه و نایب رئیس فدراسیون فوتبال هستم. به تفکر بینوایی از سوی کمیته اخلاق، ایست ای درون حضورم ابداع شد و به فدراسیون نیامدم. سپس از تکمیل مدت محرومیت، تصمیم گرفتم به فدراسیون بیایم و با هیات رئیسه همکاری کنم.

وی امتداد داد: این همکاری هم تو قالب هیات رئیسه است. البته هنوز جلسه هیات ریسه تشکیل نشده اما با اکثر اعضا مصاحبت کردم و خودشان اعلام کردند با توجه به تجارب بنده و مسائلی که در پیش است که مهمترین آن تصویب اساسنامه و انتخابات است، می توانم معاون حال شوم. ان شاءالله از این وعده گذر کنیم و فدراسیون تو اصالت مدیریت متاخر قرار گیرد.

وی درون واکنش بوسیله اینکه کفاشیان برای مهندسی کردن انتخابات به سود وزارت ورزش متوجه فدراسیون فوتبال شده است، گفت: اگر افراد خاصی هم به قصد مهندسی انتخابات را داشته باشند، مجمع فدراسیون پیاده روی برای مهندسی کردن نیامده است. دیدن من غصه روی هیچ بی تا و شخص خاصی محو. با اعضای هیات رئیسه غصه صحبت کردم که باید انتخابات درست و بی طرفانه برگزار شود. الان اندوه اعضای نشست بیشتر شده و انتخابات باید دقیق برنده و بهتر ادا شود تا نفر بعدی فرمان را بهتر جلو ببرد.

مباشر رئیس فدراسیون پیاده روی درباره اظهارات متهم زاده هاشمی مبنی به خشکی امدن اینکه در صورت بازگشت کفاشیان، وزیر ورزش استیضاح می شود اقرار کرد: من به قانون قدر می گذارم. همان زمان که قانون بازنشستگان تصویب شد هیچگاه امضایی تعهد آوری از طرف خودم عمل ندادم و از فوتسال بیرون آمدم. ظاهرا برای اعضای هیات رئیسه این موضوع اشتغال محسوب می نمی شود. دستگیر الان ۶۵ سالم است و نمی توانم تو دور سپس داوخواه شوم. بنده که از دور قبل پیشگاه داشتم و بقیه حزن شرایطی مانند من دارند.

کفاشیان در واکنش بوسیله اینکه گفته می شود به جز اصفهانیان هیچ یک از اعضای فداسیون مشتاق بازگشت او نیستند گفت: من با اعضا گپ کردم. آن ها هیچ نگرانی و مشکلی ندارند. من جای کسی را نگرفته ام و هر تصمیمی که در هیات رئیسه فدراسیون انجام شود، دربند تیمار یک رای دارم. مسائل را می شنویم و رای می دهیم.

کفاشیان درباره اینکه بازگشت او بوسیله منزله سرپرستی فدراسیون پیاده روی است، گفت: الان مباحثه بازنشستگی غلام مطرح است. عادت مهم زیرفون از فدراسیون است. اگر حامی فدراسیون بخواهد امضاهای قانونی عمل دهد نباید بازنشسته باشد. اساسنامه حکم می یواش که نایب مهتر اول سرپرست شود ولی متقاعد ها نمی تواند رئیس شوند.

وی درباره اینکه بهاروند هم بازنشسته است، اشعار کرد: او ظاهرا بحث بازنشستگی خویشتن را حل کرده و مشکل قانونی ندارد.

وکیل رئیس ابتدا فدراسیون پیاده روی در خاصیت به اینکه برخی از فوتبالی ها مشابه دادگان، مصطفوی و درودگر می گویند او باید مبلغ گم شده مربوط به راست پخش تلویزیونی بازی های تیم ملی را بازگرداند و سپس به فدراسیون برگردد، گفت: پول موجود است. باید به چه کسی پرداخت کنیم؟ بارها توضیح دادم که پولی صیقلی نشد اما الان می گویم که اخبار کنند تا من پول را بدهم.

کفاشیان درباره اینکه گفته می شود بازگشت او بوسیله فدراسیون پیاده روی بی احترامی به خودش است، گفت: غلام برای دور جدید در اسب سواری نیستم. فقط برای معاون بوسیله برگزار انتخابات و اصلاح نظام نامه باز می گردم.

کفاشیان با توجه به صحبت هایی که شد و مستندات قانونی که اندوهناک شد، اعضی هیات رئیسه ای که سمتی را نگرفته اند و شاغل نیستند، حضورشان در هیات رئیسه تا انتخابات بعدی مشکلی ندارد. فقط رئیس، دبیرکل و خزانه دار نباید بازنشسته باشند.

وی درباره روند اصلاح اساسنامه و ایرادهای مکرر فیفا به این موضوع گفت: در این دو، سه روز وقت نشده مسائل را قفا کنم. هنوز بوسیله روز نشده ام و تمام معلومات را ندارم. باید تجسس کنم. تقریبا چیزهای که فیفا دعوی کرده، انجام شده است. همگی چیز مطابق با سر جمهوری اسلام ایران است. اگر یکسری موارد جزئی غصه از سوی فیفا اعلام شده، سزاوار سرزنش حل است.

وکیل مهتر شروع فدراسیون اسب سواری در واکنش به اینکه اگر بوسیله جای تاج بود، با ویلموتس پیمان نامه می بست؟ تقریر کرد: نمی دانم. من در آن شرایط نبودم. وقتی پیمان نامه با مربی مرحمت صحه می شود، به نظرم باید امتداد دهند تا اگر خوب شد، همه بگویند خوب است و وقتی ویرانه شد، گردن فدراسیون نیندازند.

وی درباره درخواست ویلموتس برای اخذ غرامت ۶ میلیون دلاری نیز گفت: ویلموتس دستمزدش را خمود و پرداخت هر چیزی غیر از این مستقر محو. وکلای فدراسیون اسب سواری غصه طولانی جدیت خویشتن را می کنند.

مباشر رئس مقدمه فدراسیون هندبال درباره شانس ایران برای پیروزی در این پرونده گفت: من تو سیلان جزییات این پرونده نیستم و نمی دانم چه اتفاقی رخ می دهد.

کفاشیان درباره ادعای نمازی مبنی پهلو اینکه شخضی به نام بهروز زنجانی "زیرآب او را پیش کفاشیان و کی متد زده است،" اقرار کرد: من در قضیه رفتم آقای نمازی نبودم. کی رویه وارسته بود و در مناسبت با کادر فنی و ورزشکاران ول عمل می کرد. باور نمی کنم کی روش زیر جنین حرف انحصاری برود. این مطالبه را تکذیب می کنم. خاطرم است که بعد از روبیدن نمازی هم پدر او به فدراسیون آمد تا صحبت کنیم ولی کی روش دلایلی آورد و قبول نکرد.