ساعت شنی

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

این مدرسه با مرام توانمندسازی و استخدام افراد مستعد و خلاق نحو اندازی شده است و به فارغ التحصیلان این دو رشته دانشگاهی کمک می بطی ء تا علاوه بر ارتکاب صفر تا صد یک پروژه با هم تیمی های خویشتن مهارت و توانایی های فنی و ارتباطی لازم را برای دخول به دنیای حقیقی کار کسب کنند.

در حال مهیا دبستان داتین با سه عنوان شغلی برنامه نویسی جاوا، NET و تجرید گر و باتوجه بوسیله شرایط ویژه شاگرد از شورش ویروس کرونا بوسیله عارض آنلاین و از اسلوب دورآغاز بوسیله کار کرده است و به دلبستگی مندان این امکان را می دهد تا زمانی را به منظور آمادگی محضر در فضای کار حرفه ای، صرف فراگیری و تجربه آموزی کنند.

این افراد درون صورت تأیید در فرایند جذب، مسبوق مدرسه داتین می شوند و ضمن برخورداری از حقوق و بیمه و با اتصال مربیان، خویشتن را برای ادخال بوسیله دنیای کسب وکار آماده می کنند. در نهایت، پس از تکمیل مراحل مدرسه داتین مورد تخمین فراغت می گیرند و تو قیافه قبولی درون این ارزیابی به عنوان یک نیروی حکم حرفه ای تو داتین مشغول به فعالیت می شوند.

داوطلبان می توانند مفروضات محدودیت خود را از قاعده سایت داتین بوسیله عنوان DOTIN.IR برای مدرسه داتین ارسال کنند.بیشتر بخوانید:دورکاری با پیام رسان مستخدم دارکوبکرج تبلیغ؛ بانک آنلاین مشاغل کرجفروش گوناگون پژو کارکرده با خودرو۴۵امکان خرید سهام مجری های تنخواه گذاری دولت، عزب با کد ملی و عاری احتیاج به کد بورسیخرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از روژا شاپ
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، ابراهیم کوچک اقرار کرد: بیش از ۱۳۰ مورد از طرح های توسعه باغ های دیم داخل اراضی شیبدار شهرستان فارسان استان چهارمحال بختیاری توسط کمیته فنی این شهرستان بررسی و پیگیری شد.

وی گفت: از مزایای این طرح جلوگیری از فرسایش مزار و ایجاد اشتغال و رونق تولید در بخش کشاورزی و همچنین مصرف از روان آب های سطحی و همچنین باهم اتحاد کردن مردم است.

کوچکی افزود: خرج های ارج چاله کنی بوسیله صورت ۱۰۰ درصد به عهده جهاد کشت استان است و بخاطر هر هکتار باغ احداث شده یک شغل به صورت یمین ایجاد می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فارسان اضافه کرد: بررسی و پیگیری سیلان توسعه باغ ها در اراضی شیبدار این شهرستان ۱۳۰ مورد و به سطح ۸۵۴ هکتار است که از این مقدار ۱۰۶ مورد بوسیله سطح ۸۰۱ هکتار آن مربوط بوسیله عرصه های ملی بوده است.

وی تصریح کرد: تاکنون از پروندهای بررسی شده توسط کمیته فنی این شهرستان ۹۲ هکتار انتقال انجام شده که ۲۸ هکتار آن به کشاورزی تراب محمدی و۶۳ درصد آن بوسیله زراعت بادام خاص یافته است.
فناوری های مد کمک شوفر مانند سیستم های کروزکنترل تطبیقی و سیستم هشدار خمیدگی از حروف حرکت، وظیفه ی حفظ ایمنی سرنشینان خودرو را برعهده دارد؛ اما تحقیقات متاخر علامت می دهد این سنخ سیستم ها جهت اختلال حواس پرتی رانندگی می شود؛ به ویژه داخل کسانی که درک بیشتری از نحوه ی عملکرد این جنس سیستم ها دارند.

به گزارش بنیان AAA بخاطر ایمنی ترافیک، رانندگانی که از هر دو سیستم حفظ پناه استفاده می کنند، بیشتر دچار حواس پرتی و اختلال حین رانندگی می شوند. آن ها با استعمال از تلفن همراهشان، سیستم های صوتی و دیگر جهیز های کنترلی خودرورا انتظام می کنند که همین عامل انگیزه می شود تا به آسانی نگاهشان از خوش نویسی جاده پر ازار شود و وقتی به سیستم های پیشرفته ی دستیار راننده عادت کردند، از کسانی که اولین بار از این سنخ جهیز ها استفاده می کنند، بیشتر دستخوش خطا و اشتباه هنگام رانندگی می شوند. مؤلفان این مقاله می گویند: «این می تواند علامت دهنده ی بی اعتمادی به جهیز های رانندگی خودران باشد».



مؤسسه ی تکنولوژی حمل ونقل ویرجینیا با وارسی دو پژوهش قبلی به اطلاعاتی دست یافت. در یکی از پژوهش ها، محققان رانندگی ۳۰ نفر از کسانی را مطالعه کرد که با خودرو خود رانندگی می کردند و بخاطر به دست آوردن این اطلاعات تقریبا یک سال اذیت کشیدند. در پژوهشی دیگر، آن ها رانندگی ۱۲۰ شریک شدن کننده را یک ماه زیرنظر گرفتند. همه ی خودروها از سیستم کروزکنترل تطبیقی و سیستم هشدار انحراف از مسیر حرکت برخوردار بودند. محققان همچنین خودروها را به دوربین و حسگرهایی فراهم کرده بودند که داده ها رانندگان و سایر داده ها را جمع آوری می کرد.

محققان دریافتند رانندگان گروه قبل که با خودروهای خویشتن رانندگی می کردند، حین کاربرد از سیستم های نیم خودران تقریبا ۵۰ درصد در فعالیت های ثانویه و تقریبا ۸۰ درصد در عملکردهای دستی و بصری دچار بی تمرکزی و حواس پرتی شدند. آن ها نیز به فعالیت های غیرمرتبط با رانندگی بیشتر و طولانی رطوبت توجه می کردند و حواسشان کمتر به مسیر حرکت خودرو حیات.

شرکت کنندگان گروه دیگر طی مصرف از سیستم های کروزکنترل تطبیقی و جهیز هشدار انحراف از مسیر حرکت درمقایسه با زمان استفاده از سیستم های دستی تمرکز کمتری داشتند. بااین حال، طی فعال وجود داشتن هر دو سیستم، سرعت عمل رانندگانی که خودرو لیزینگی دریافت کرده و آموزش دیده بودند چگونه از این سیستم ها استعمال کنند، درمقایسه با آن قسمت قسمت کردن از رانندگانی اندکی بیشتر حیات که از خودرو شخصی شان استفاده می کردند.مقاله های مرتبط:هر آنچه باید درباره سیستم معاون هوشمند سرعت خودرو بدانید۱۴ نکته ای که باید درباره ی خودروهای خودران بدانیم

محققان بر این باورند افرادی که بیش از کمیت به توانایی های جهیز های خودران اطمینان می کنند، کسانی هستند که به عملکرد این جهیز آشناترند. محققان همچنین دریافتند گروهی که با خودروهای خودشان رانندگی می کردند، آموزش های مربوط به جهیز های حفظ حمایت خودرو را مثل قسمت قسمت کردن دیگر یاد نگرفتند، با اینکه در برملا از نحوه ی عملکرد این سیستم ها پیش یا پس از خرید خودروشان وقوف داشتند.



علاوه براین، پژوهش اخیر داده ها جدیدی درباره ی اختلال حواس پرتی رانندگی به ما می دهد. طبق گزارش های راه اندازی ملی زنهار ترافیک بزرگراه های آمریکا، در سال ۲۰۱۷ آمار تلفات شاگرد از حیات جهیز های نیمه خودران تو خودروها، ۱۶۶/۳ نفر اعلام شده است. تو اوایل امسال، مؤسسه ی بیمه و امنیت ترافیک بزرگراه ها ی آمریکا، تحقیقاتی عمل داد که درون آن مشخص شد استعمال از تلفن همراه وقت رانندگی کاهش یافته است. باوجوداین، افراد زیادی خلال رانندگی از آن بخاطر ارسال پیامک استعمال می کنند.بیشتر بخوانید:بنیانی ترین خودروسازان دنیا که پیشگام فناوری تو زمان خود بودندفورد اطلاعات خودروهای خودران خود را در اختیار محققان استراحت می دهدولوو از حسگرهای لیدار لومینار در خودروهای آینده استعمال می کندقطعات الکترونیکی ۴۰ درصد قیمت خودرو را تشکیل می دهنداینتل استارتاپ Moovit را بوسیله مبلغ ۹۰۰ میلیون دلار ابتیاع
چندی پیش خبری منتشر شد که تعداد کاربران روزانه مایکروسافت تیمز از ۴۴ میلیون نفر در دو ماه گذشته به ۷۵ میلیون نفر رسا است. همین امر نیز سبب شد که سران مایکروسافت طی ارائه گزارش مالی این شرکت در سه گانه ماهه اول سال ۲۰۲۰ بارها از اپلیکیشن مایکروسافت تیمز و موفقیت های آن صحبت کنند.

با اینکه مایکروسافت تیمز توانسته هنگام ماه های اخیر موفقیت های بی شماری را کسب کند؛ ولی استوارت باترفیلد، مدیرعامل شرکت اسلک، در مصاحبه ای با رسانه ها گفت که تیمز را رقیبی بخاطر اسلک نمی داند. باترفیلد با اشاره به موفقیت های اسلک گفت که تیمز نمی تواند اپلیکیشن اسلک را از رقابت خارج سازد.

در اواخر ماه مارس اعلام شد که شمار کاربران اسلک از سرحد ۱۲/۵ میلیون نفر گذر کرده است؛ ولی آماری در مورد شمار کاربران یومیه اطلاع دادن نشده است و مقامات اسلک به نمایش داده هایی شبیه برگزاری روزمره متجاوز از ۳۰۰ میلیون جلسه ویدیویی طی ماه های اخیر کفایت کردند.

چنین امری در حالی است که آمارها از دیدار ۱۸۷ میلیونی وب سایت مایکروسافت تیمز در مقابل ملاقات ۱۳۴ میلیونی از وب سایت اسلک خبر می دهند. با این حال، باترفیلد در مصاحبه با رسانه ها گفت:شرایط دورکاری از ساختمان که بوسیله دلیل شیوع بلای ناگهانی کرونا به وجود آمده، باعث شتاب ستاندن دگرگونی در نحوه تعامل کارکنان کسب وکارها و استفاده خلاقانه تر از نرم افزارها شده است.

تعدادی پیش اعلام شد که امکان برقراری تماس میان کاربران اسلک و تیمز فراهم می شود. با این احصائیه کاربران هر یک از دو اپلیکیشن اسلک خواه تیمز برای شریک شدن در کنفرانس های ویدیویی احتیاج دگرگونی نرم افزارشان نخواهند داشت.مقاله های مرتبط:امکان برقراری وفاق از اسلک به مایکروسافت تیمز و زوم فراهم شدمایکروسافت تیمز چیست و آیا برای کسب وکار شما کم ارزش است؟

علاوه کنار آن، اسلک اطلاع دادن کرده است که امکان بستگی کاربران این اپلیکیشن از طریق VOIP با کاربران زوم، سیسکو Jabber، رینگ سنترال و Dialpad فراهم خواهد شد. درواقع با مصرف از این طور قابلیت هایی کاربران اسلک قادر به برقراری وابستگی به صورت مستقیم با شماره تلفن ها خواهند بود.بیشتر بخوانید:امکان برقراری بستگی از اسلک به مایکروسافت تیمز و زوم فراهم شداسلک روی امکان برقراری تماس با کاربران مایکروسافت تیمز کار می کندمایکروسافت تیمز چیست و آیا برای تصرف وکار شما کم ارزش است؟افت ارج سهام اسلک پس از دلسردی سرمایه گذاران از سیلان رشد آنIBM برای مناسبت تویی ۳۵۰ هزاره مستخدم خود، اسلک را گزینش کرد
این روزها دغدغه اصلی همه افراد، پیشگیری از ابتلا بوسیله ویروس کرونا است. به همین نیت همه سیستم ها و ادارات بخاطر مبارزه با این ویروس اقدام کرده تا عالمگیر کرونا را کنترل کنند.

باتوجه بوسیله اینکه مدتی است موضوع فاصله­ گذاری مدنی از سوی وزارت بهداشت مطرح شده و بوسیله در حال ایفا است، ولی با اول کسب ­وکارها و طرز ­اندازی مجدد مشاغل، تحقق این امر سخت بوسیله نظر می­ رسد. البته با بود اینکه ضدعفونی کردن محیط­ های کاری توسط ادارات و اداره­ ها از سوی وزارت بهداشت الزامی شده، اما هنوز نگرانی­ هایی داخل تک ضدعفونی بی عیب و کامل محیط­ های طرز کار وجود دارد. به همین دلیل، مدیران ادارات و سازمان­ ها تو این مقطع حساس، وظیفه سنگینی به عهده دارند.

در این مقطع، انجام اقدامات ایمن و کم نفقه در اساس ضدعفونی کردن محیط ­های کاری توسط متخصصان این امر، می تواند بوسیله پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محل فرمان و حتی جلوگیری از ارجاع آن به خانه دستیار کند، حضور متخصصان ضدعفونی تو محیط­ های موثر و منازل سبب کاهش کاربرد از مواد ضدعفونی شده و هزینه ­ها را نیز کاهش می­ دهد. البته باتوجه به اینکه تو جنین حساسی از مسری این ویروس فراغت داریم، بهتر است عملیات ضدعفونی ادارات و فضا­ های کسب­ وکار و نیز منازل به صورت دوره­ای اجرا شود.

متخصصان ضدعفونی سامانه «پلاک» با تشخیص نقاط پرخطر ادارات، مغازه ها و شرکت ها و همچنین ضدعفونی با مواد عاری مخاطره و بدون هیچ آسیبی ویروس ها را از بین می برند و فضای امان را برای کارمندان فراهم می کنند.



نکته بسیار مهم این است که کار متخصصان شرکت پلاک، هیچ خللی در مسئله موثر دایره ها، انبازی ها و مغازه ها ایجاد نمی کنند. مواد استفاده شده توسط پلاک نیاز بوسیله شستشو ندارند، و طولانی محصولات مورد تأیید وزارت بهداشت و FDA است. باتوجه به بی ریسک وجود داشتن این مواد و استفاده آن ها درون صنعت مواد غذایی، میخانه ها و فست فودها حزن می توانند به استراحت نگرش کار خورد را در اختیار متخصصان پلاک بگذارند تا آن ها فضایی پاک را در اختیار مشتریان فراغت بدهند.

تمیز کردن و مخالف عفونی تجاری و اداری، نقیض عفونی و پاکدامن کردن عمقی منازل، مخالف عفونی خودرو، تست نخستین کرونا (تشخیص ملکولی PCR)، تست اولیه نمره بیماری های ویروسی که دربرگیرنده ۴ فاکتور و شاخص خونی است، تست قطعی کرونا و امتیاز سرلوژی و تست آنتی بادی از جمله خدماتی است که سامانه پلاک به شما ارائه می دهد. نکته حائز اهمیت این است که در حین فرمان این متخصصان، هیچ خللی در کار پرسنل و کارمندان ساختن نمی شود.



سامانه «پلاک» سعی دارد با ارایه خدماتی متشابه نظافت و ضدعفونی محل حکم به همراه آزمایش ­های غربالگری منطبق با پروتکل ­های مدل که هم سو با دستورالعمل­ های وزارت بهداشت و موسسه بهداشت جهانی است، نگرانی هموطنانمان را برطرف یواش.بیشتر بخوانید:سرویس جدید تپسی با عنوان «سپید» وضع اندازی شدصدور مجوز برای آی ماینر؛ یکی از بزرگ ترین فارم های بیت کوین ایرانکاراتدریس؛ موفقیت تحصیلی بینش آموزان بوسیله عملکرد دبیران ریاضی وابسته استموبایل فیکس ارائه دهنده خدمات تعمیرات موبایلکارشناسی خودرو در خودرو ۴۵ چگونه ایفا می شود؟
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، کمپانی «mk۲» فرانسه که عبث بیشتر آثار ساخته شده توسط عباس کیارستمی را در اختیار دارد خلال قرارداد جدیدی حق نمایش نسخه نوسازی شده آثار کیارستمی و چند کارگردان بزرگ دیگر را در جوانمردی کمپانی نتفلیکس صبر میدهد.  

بر اساس این قرارداد که شامل حق عرضه ۵۰ فیلم بلند سینمایی است در ابتدا آثار کلاسیک مصنوع «فرانسوا تروفو» دربرگیرنده «فارنهایت ۴۵۱»، «۴۰۰ ضربه»، «زنی تو همسایگی»، «بالاخره یکشنبه» و ...  تو نتفلیکس عرضه می شود و داخل امتداد سال همچنین نسخه ترمیم شده آثار دیگری از «چارلی چاپلین»، «عباس کیارستمی»، «باستر کیتون»، «آلن رنه»، «کریستوف کیشلوفسکی» و ... را نیز داخل وبسایت خود فراغت می دهد.  

هنوز فهرست دقیق آثاری که سرویس اینترنتی نتفلیکس دامن این قرارداد بوسیله ارائه خواهد گذاشت روشن نیست. نتفلیکس در سال های دورتر فیلم های کلاسیک متنوعی را ارائه می کرد اما به تدریج بیشتر تمرکز خود را به خشکی امدن روی آثار جدید سینمای جهان استراحت قسط.  

کمپانی «mk۲» فرانسه که توزیع نسخه ترمیم شده آثار کلاسیک سینمای جهان با کیفیت های ۲K و ۴K را بر عهده دارد بی آرامی اکنون ۴۰۰ پی از بزرگان سینمای جهان را در کتابخانه خود دارد.
تلویزیون ها، محصولات ابهت هستند و با صندوق هایی در ابعاد ارشد روانه ی بازار می شوند. بهتر نبود چنانچه بتوان از مجری ی آن ها، جهت ساخت مسکن برای گربه یا صندوقچه ی کتاب یا محفظه ای بخاطر دیسک های DVD یا مواردی از این مشت استعمال کرد؟ زمان حال به نظر می رسد سامسونگ شلنگ مهمی تو این راستا برداشته است.

سامسونگ اخبار کرده است که تلویزیون های Lifestyle این شرکت، از اندوه زمان حال با مجری ای ذیل صیت «بسته بندی اکو»، به نشانی بخشی از روند آغازگرانه ی این همدستی بخاطر کاهش ردپای انسان ها تو محیط زیست به میدان نمایش خواهند شد. این تلویزیون ها شامل سری Serif که دارای لبه هستند، سری Frame که بوسیله قاب مبصر شمایل شباهت دارند و سری Sero که محصولاتی با قابلیت چرخش صفحه هستند، می شوند.مقاله های مرتبط:سامسونگ از تولید حسگر ۶۰۰ مگاپیکسلی شناسایی داد؛ حسگری با وضوحی بیشتر از چشم انسانسامسونگ از تلویزیون های QLED 8K سال ۲۰۲۰ خویشتن برای خاورمیانه رونمایی کرد

ایده ی سامسونگ این است که مشتری پس از سرهم کردن تلویزیون، بخاطر ساخت کالا خانگی دیگری همچون خانه ی گربه، امکان استفاده از صندوق ی آن را داشته باشد. صندوق های جدید تلویزیون از مقوای موج دار ساخته می شوند و برای خلق قابلیت برش و تاکردن، تو آن ها از طرح ماتریس نقطه ای استفاده خواهد شد. همچنین، چرک نویس ی راهنمایی برای مونتاژ جعبه ی مایه در داخل آن قرار خمود است.

همان سیاق که درون تصویر زیر مشاهده می کنید، طرح های سامسونگ چندان غصه بد به دیدن نمی رسند. اگر کاربر سعی می کرد خودش این طرح ها را بسازد، احتمالا بسیار نخستین و سهل از آب درمی آمدند. بااین حال، چنانچه قریحه هنری بیشتر و تسلط های حرکتی شایسته تری دارید، می توانید کاردستی جالب تری را تهیه کنید.



علاوه بر موارد یادشده، طرح های ارائه شده برای سرهم کردن قوطی ها به رویه ای طراحی شده اند که نشان سامسونگ تو مرکز و جلوی آن ها قرار گیرد. اگر کاربر نخواهد که چنین مارک هایی روی محصولی رایگان از تلویزیون او باشد، می تواند از اسپری طعم جزیی مصرف بطی ء.بیشتر بخوانید:توان عبرت ضیق خون به گلکسی واچ سامسونگ افزوده می شودبررسی گلکسی S20 و S20 پلاس سامسونگساعت های هوشمند سامسونگ به اپلیکیشن یادآور شستن دست مجهز شدندگلکسی اس 20 اولترا تو ایستگاه ششم بنچمارک DxOMark ایستادسامسونگ تو پی تولید حافظه ۱۶۰ لایه NAND است
معاهده قره داغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده ی موسسه تنظیم مقررات، می گوید درون اسفند ۱۳۹۷ و فروردین ۱۳۹۸، حدود ۹ هزاره و ۷۰۰ تماس تو سامانه ی ثبت و پاسخ گویی بوسیله شکایات (۱۹۵) ثبت شده بود؛ درحالی که این رقم در اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹ به ۱۳۵ هزاره و ۳۱ ربط فصیح است. نیز به گفته ی او، داخل اسفند ۱۳۹۷ و فروردین ۱۳۹۸، حدود ۱۲ هزاره و ۱۶۳ درخواست و شکایت درون سامانه ی ۱۹۵ ثبت شده بود که تعداد آن در اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹ به ۲۸ هزار و ۳۲۶ التماس رسید. این یعنی تعداد تماس ها ۴۹ درصد و تعداد شکایات ثبت شده ۱۳۳ درصد افزایش پیدا کرده است.مقاله ی مرتبط:سرانجام وعده ها برای گشایش چونی و سرعت اینترنت چه خواهد بود؟

قره داغی درادامه ی گزارش روابط اشتراکی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دلیل افزودن درخواست ها و شکایات ثبت شده را افزایش استفاده اینترنت درون ماه های اخیر دانست. به گفته ی او، پس ازآن از عالمگیر ویروس کرونا تو دو ماه گذشته در کشور، پیشنهادها متنوع وزارت ارتباطات اجرا شد تا کاربران بتوانند داخل حوزه های مختلف آموزش، خدمات الکترونیکی، مشغولیت و دورکاری از اینترنت کاربرد کنند.

قره داغی می گوید عرضه ی ۱۰۰ گیگابایت ترافیک رایگان به تمامی مشترکان اینترنت ثابت، افزایش سرعت مشترکان ADSL تا ۱۶ مگابیت برثانیه، ارائه ی حجم رایگان ۲۰ گیگابایت به معلمان، استفاده ی رایگان از پرتال مراکز دانشگاهی و آماده سازی زیرساخت های ارتقای تکنولوژی ADSL به VDSL ازجمله اقداماتی است که باعث شد حجم انتقال و پهنای باند ناحیه فدایی مقاطع سیری شود و درنتیجه، تعداد تماس ها و شکایات ثبت شده درون سامانه ی ۱۹۵ افزایش واضح کند.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده ی رگولاتوری درادامه تأکید کرد پاسخ گویی به کاربران و حفظ کردن حقوق آن ها از اولیت های رگولاتوری است و گفت:با وجود مشکلات بخاطر حضور فیزیکی کارشناسان در محل پاسخ گویی براساس مصوبه ها و سفارش های ستاد ملی مبارزه با کرونا، ظرفیت فنی سامانه ی ۱۹۵ افزایش یافته و تغییراتی داخل فرایند ثبت و جستجو به شکایات ابداع شده تا پاسخ گویی به کاربران درون تند ترین زمان ممکن انجام شود.

سجاد بنابی، مشاور مهتر هیئت مدیره ی همدستی ارتباطات زیرساخت، درون گفت وگو با فارس، از کاهش ۱۰ درصدی مصرفی اینترنت درون قلمرو از هفته ی دوم فروردین معارفه رحم. او گفت بعد از مسری ویروس کرونا در کشور، مصرف اینترنت بوسیله طورمیانگین ۱/۵ برابر افزایش نمایان کرده بود؛ اما با آغاز دوباره فعالیت باهم اتحاد کردن ها و سازمان ها استفاده اینترنت ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است و سیلان کاهشی آن در روزهای آینده بیشتر خواهد شد. بنابراین، تو رزوهای آینده به گمان زیاد شاهد رفع برخی مشکلاتی خواهیم بود که با افزودن مصرف اینترنت پیش آمده بود و درنتیجه، تعداد شکایات ثبت شده در سامانه ی ۱۹۵ نیز قضیه نزولی بی پرده خواهد کرد.بیشتر بخوانید:ارائه تسهیلات صندوق نوآوری به تصرف وکارهای آسیب دیده آغاز شدهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱ اردیبهشت ۹۹]وزارت علوم و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران هک شدن معلومات کاربران را تکذیب کردندتداوم تکثیر قیمت ساختمانی در رکود ناشی از ویروس کروناآموزش وپرورش: ۸۵درصد دانش آموزان امکان استفاده از شبکه شاد را دارند