ساعت شنی

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

نمایشگاه الکامپ امسال، برخلاف انتظار، با استقبال تعداد زیادی از همکاری ها و استارتاپ های داخلی و خارجی مواجه شده است؛ به طوری که محمدباقر اثنی عشری، رئیس راه اندازی نظام صنفی رایانه ای، آن را بزرگ ترین الکامپ هنگام ۲۵ دوره ی گذشته می داند. براساس اعلام اثنی عشری، الکامپ امسال با پیشگاه حدود ۱۰۰۰ شرکت، در قالب ۶۵ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و ۳۲۵۰۰ متر مربع مساحت مفید برگزار شد که از این فضا، ۸ هزار متر مربع برای استارتاپ ها، ۲۰ هزار متر مربع برای شرکت های مرزوبوم ی ICT، محتوی باهم اتحاد کردن های فعال تو زمینه ی شبکه، آموزش، امنیت و اپراتورها و ۲ هزار متر مربع برای طالع الکترونیک اختصاص دارد.

رئیس دایره تزیین صنفی رایانه ای می گوید امسال تقریبا کامل سالن ها در اصالت همدستی ها است. او رشد الکامپ را مرهون نمو مملکت ی ICT می داند و باور دارد که الکامپ آینه ای از این صنف به شمار می آید. اثنی عشری داخل دنباله می افزاید که شعار «آینده ی بهتر»، نه عزب برای نمایشگاه الکامپ، بلکه به کل صنف ICT تعلق دارد. او درخصوص انتخاب فصل تابستان برای برگزاری نمایشگاه می گوید، فصل پاییز و زمستان معایبی همچون کوتاهی روزها، درگیری بسیاری از کاربران در دانشگاه و مدرسه، مشکلات گرمایشی و ترافیک بیش را به همراه دارد.

داخل امتداد از شما دعوت می کنیم تا ویدیوی کامل مصاحبه ی زومیت با محمدباقر اثنی عشری، رئیس موسسه تزیین صنفی رایانه ای را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:نخستین پیشگاه دسته دیجی لوازم در الکامپ چگونه بودنشست الکامپ تاکز روز سوم نمایشگاه با حضور مدیر تبلیغات کافه بازار ادا شدسرویس ابونمان آنلاین آب آشامیدنی ابتیاع ساده لطافت به ارمغان می آورداشکان قویدل، معاونت فنی نوژن از حوزه ی فعالیت شرکت و چالش های پیش رو می گویداستارتاپ آرمه خدمات دهان پزشکی را تسهیل می کند
به گزارش موسسه ارتباطات و امور بین الملل انبازی ترمیم عباس آباد، عصرانه هنر تهران برنامه ای هفتگی است که در قالب عید تابستانی تابستان باغستان با رویکرد ترویج هنر نجیب ایرانی و تعامل با استادان، پیشکسوتان و هنرمندان ممتاز ایرانی عصر جمعه هر هفته روی پل طبیعت در مملکت های نمایش، خوشنویسی، کاریکاتور، خط، نقاشی، موسیقی و... برگزار می شود و میزبان هنرمندان و علاقه مندان است.

تابستان باغستان داخل برنامه های پیشین درون هفته فاتحه میزبان هنرمندان هنرهای نمایشی وجود و هفته دوم با پیشگاه نوازندگان داخل چند گروه سنتی و کلاسیک با موضوع هنر موسیقی برگزار شد. در سومین هفته عصرانه هنر تهران جمعی از هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست روی پل صنع گرد اندوه می آیند و همراه با شهروندان آثاری با موضوع پرتره، آلودگی هوا، معضلات شهری و... خلق می کنند.

ثالث دستور کار عصرانه هنر تهران در قالب جشنواره تابستانی تابستان باغستان شرکت ترمیم عباس آباد شایسته کردن ۱۸ تا ۲۱ روز جمعه ۲۸ تیرماه با حضور شهروندان تعلق مند بوسیله هنر روی پل طبیعت برگزار می شود.
شاید نوظهور به نظر برسد اما تا سال ها پیش هیچ شواهدی مبنی بر وجود سیاره های خارج از منظومه شمسی تحت عنوان «سیاره های فراخورشیدی» در دست نبود. نخستین مورد از سیاره های فراخورشیدی تا سال ۱۹۹۲ کشف نشد؛ ولی در طول سال های پس از آن، به تدریج تعداد رو بوسیله افزایشی از این دنیا های دوردست به فهرست سیاره های فراخورشیدی شناخته شده اضافه شد.

سیاره های فراخورشیدی نه تنها از لحاظ چرخش به دور ستاره ای متفاوت دعوت توجه می کنند؛ بلکه به لحاظ داشتن حجم حیات نیز از وقار برخوردار هستند. تنها درون یک دهه ی گذشته، بوسیله کمک تلسکوپ فضایی تازه وظیفه خور شده ی کپلرتعداد کشف این سیار ه ها به نعوظ نمایی بسط یافت؛ به نحوی که تا ماه ژوئن سال جاری، تعداد ۴هزار سیاره فراخورشیدی شناسایی شد.

کشف این تعداد سیاره ی فراخورشیدی تو چنین بازه ی زمانی کوتاهی، بدون وسواس دستاورد جلال به شمار می آید. اکنون ناسا بخاطر نشان دادن این پیشرفت خیره کننده درون بهبود نگاهمان از کیهان، یک تصویرسازی ویدئویی را منتشر کرده که به شفیع ی داده های به دست آمده از پروژه ی علمی System Sounds مصنوع شده است.

نقشه ی به تصویرکشیده در ویدئو علامت می دهد که تمامی سیاره های فراخورشیدی شناخته شده تاکنون، چه زمانی و کجا در آسمان شب کشف شدند. با تماشای این ویدئو به روشنی می توان اخذ که چگونه سرعت یافته ها با آغاز مأموریت کپلر داخل سال ۲۰۱۰ تکثیر یافت.



تلسکوپ فضایی کپلر

کپلر در سال ۲۰۱۸ بوسیله خواب ابدی فرو رفت؛ اما میراث آن با دیگر رصدخانه ها بسان ماهواره اطلس بردار فراخورشیدی گذران (TESS) همچنان درحال تداوم است. این تلسکوپ فضایی ساخت ناسا غصه اینک تو نخستین سال فعالیتش، بیش از ۷۰۰ سیاره ی فراخورشیدی جدید کشف کرده است.

داخل وهله بعد، ماهواره اروپایی شناسایی سیارات فراخورشیدی (CHEOPS) برای ارسال به هوا در اواخر سال جاری برنامه ریزی شده و تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا نیز قرار است درون ۲۰۲۱ زمین را ترک بطی ء. متأسفانه قضیه توسعه و اتمام این تلسکوپ با تأخیرهای زیادی مواجه شده است. استفاده هر دو تلسکوپ فضایی یادشده، فراتر از دید سیارات فراخورشیدی خواهد بود؛ بدین گونه که علاوه پهلو شناسایی گیتی های دوردست، می توانند دریابند که آیا وضعیت موجود روی سطح آن ها بخاطر پشتیبانی از حیات مفت خواهد بود یا نه.بیشتر بخوانید:استفاده از کامپیوتر قدیمی پروژه آپولو برای استخراج بیت کوینآزمایش موفقیت آمیز سیستم خروج اضطراری کپسول اوریون ناساهرآنچه باید در مورد ساعت اتمی جدید ناسا بدانیداغلب آمریکایی ها بخاطر سفر به مریخ اهمیت چندانی قائل نیستندسومین پرتاب فالکون میل اسپیس ایکس و حمل ۲۴ ماهواره به مدار
گروهی از پژوهشگران دانشگاه کارنگی ملون با انبازی دانشگاه مینه سوتا بوسیله صعود مهمی تو زمینه ی ابزار رباتیکبا رابط غیرمستقیم (بی نیاز از جراحی و انتصاب داخل بدن) دست یافته اند. توانایی کنترل ابزار رباتیک با ربط غیرمستقیم توسط مغز، سبب استفاده گسترده آن ها مخصوصا در زندگی بیماران معلول و دارای اختلالات حرکتی می شود.

برگ BCI با معروفیت کامل Brain computer interface (رابط کامپیوتری مغز) استفاده خوبی برای کنترل ابزار رباتیک با استفاده از سیگنال های دریافتی از حسگرهای کاشته شده در عدد داشته است. هنگامی که ابزار رباتیک با دقت پشته کنترل شود، می توان از آن برای عمل کارهای روزمره استفاده کرد. تابه حال BCI ها از حسگرهای کاشته شده در عدد بخاطر کنترل ساعد های رباتیک استفاده می کردند؛ اما کاشت حسگرها نیازمند احاطه بسیار بالا تو پزشکی و جراحی است، نیز علاوه بر خرج زیاد، خطری بالقوه مسبوق فرد خواهد بود. ازین رو استفاده از آن ها محدود به چند مورد معلولیت بالینی بوده است.

چالش بزرگی که پژوهشگران درمورد BCI ها با آن مواجه هستند، توسعه فناوری بی نیاز از جراحی یا حتی کاملا غیرمستقیم است تا بیماران فلج بتوانند از آن برای کنترل محیط اطرافشان استفاده کنند یا عضو های رباتیکی داشته باشند که با ذهن خودشان کنترل شود. چنین تجهیزاتی با ارتباط غیرمستقیم با مغز، اگر آزمایش توفیق آمیزی داشته باشند، برای بیماران و حتی جمله انسان متجاوز مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش خواهند حیات.



با این حال BCI های غیرکاشتی که سیگنال ها را بوسیله معاون تجهیزات خارجی ستاندن می کنند، دقت کمتر تری دارند. بنابراین تو طی کنترل یک بازوی رباتیک توسط مغز، BCI به ابزار کاشته شده درون بدن متوسل نمی شود. با این حال، پژوهشگران BCI مطالعه ی خویشتن را روی فناوری های بی نیاز از کاشت یا کاملا غیرکاشتی برای دستیار رسانی به معلولان متمرکز کرده اند. بین هی، مهتر و پروفسور دپارتمان مهندسی پزشکی دانشگاه کارنگی ملون در حال تقلا برای دستیابی به این هدف است. هی می گوید:پیشرفت های ابهت به وسیله ی کاشت های رباتیک وجود داشته، این یک علم عالی است؛ اما هدف نهایی، غیرکاشتی کردن سیاق مذکور است. پیشرفت تو رمزگشایی تندخو و قابلیت های کاربردی کنترل بازوی رباتیک بدون حسگرهای کاشته شده داخل بدن، اهمیت زیادی در توسعه ربات های عصبی خواهد داشت.

هی و گروهش با استفاده از حسگر های جدید و تکنیک های بی سابقه تحصیل ماشین ها توانسته اند بوسیله سیگنال های عمیق درون مغز و طرز کنترل ساعد های رباتیک با دقت رفعت دست یابند. به کمک تصویربرداری عصبی غیرکاشتی و یک نمونه جدید تو حال پیگیری، محققان بر سیگنال های نوار مغزی (EEG) قدرت کرده و توانسته اند رمزگشایی خشمناک مبتنی بر نوار مغزی را بهبود ببخشند. این فناوری، همچنین کنترل مداوم وسایل رباتیک تو فضا دوبعدی را تسهیل می کند.

با استفاده از یک BCI غیرکاشتی برای کنترل بازوی روباتیک که در حال عقب کردن یک مکان نما روی ورق کامپیوتر است، بخاطر اولین وعده در آزمایش روی یک میزان ی انسانی، ثابت شد یک بازوی روباتیک می تواند به طور مداوم مکان رقم را دنبال کند؛ قبلا حرکت بازوهای کنترل شونده توسط آدم به صورت غیر تهاجمی، نامنظم و گسسته لول می کردند، بوسیله وضع ای که عاطفه می شد ربات در حال چنگ انداختن بوسیله دستورها مغز است اما در این نمونه کاملا یک نوع دوستی و مداوم حرکت می کند.

دسته تحقیقاتی در مقاله ای منتشرشده در مجله ی بصیرت رباتیک (Science Robotics)، چارچوب جدیدی را ایجاد کردند که موجب بهبود ربط مغز و کامپیوتر به عنوان اجزای BCI بوسیله وسیله افزودن اشتغال و مانور کاربر و نیز رزولوشن فضایی داده های تندخو غیرکاشتی ازطریق تصویربرداری منبع نوار مغزی می شود.

داخل مقاله ای با نشانی «تصویربرداری عصبی غیرکاشتی باعث هموارتر شدن پیگیری امواج عصبی به عزم کنترل وسایل رباتیک می شود»، رویکرد منحصربه فرد تیم بخاطر محلول این مشکل خیر عزب باعث افزایش ۶۰ درصدی فراگیری BCI بخاطر تمرکز بر وظایف متداول شده بلکه پشت کردن مکان نمای کامپیوتر به عارض مداوم را حدود ۵۰۰ درصد گشایش بخشیده است.



این فناوری می تواند با ارائه ی کنترل ذهنی ایمن و غیرکاشتی روی ابزاری که به تعامل انسان با محیط اطرافشان کمک می کند، به گستره ی وسیعی از آن ها خدمات دهد. فناوری جدید BCI که روی ۶۸ میزان انسانی و هر کدام درون مدت ۱۰ کنفرانس آزمایش شده است، به روز بوده و شامل کنترل رمزی ابزار و تعقیب همواره و مداوم توسط یک بازوی رباتیک می شود. این فناوری برای بیماران و معلولان کم ارزش خواهد بود و در آینده نزدیک آزمایش ها بالینی از آن به انجام می آید.

هی می گوید:برخلاف چالش های تکنیکی در استفاده از سیگنال های غیرکاشتی، ما کاملا ضامن شده ایم که یک فناوری ارزان و ایمن را برای کسانی که نیازمند آن هستند به ارمغان آوریم. این کار یک قدم مهم در همراهی غیرمستقیم کامپیوتر بوسیله مغز است؛ اختراعی که ممکن است روزی بوسیله یک فناوری همه گیر برای کمک به همه، مشابه گوشی های هوشمند تغییر شود.

حمایت این پروژه را مرکز ملی تکمیل کننده و یکپارچه سازی سلامت، مؤسسه ی ملی آسیب ها و اختلالات عصبی، مؤسسه ی ملی تصویربرداری زیست پزشکی و مهندسی پزشکی و مؤسسه ی ملی سلامت رسیده امریکا برعهده داشته است.بیشتر بخوانید:برچیدن سریع برنده و ایمن برنده رآکتورهای هسته ای به کمک ربات های نیمه خودکارماهی رباتیکی که از باتری مایع انرژی می گیردمعرفی استارتاپ انقراض زده Rethink RoboticsRightPick2، نسل دوم ربات های قطعه بردار RightHand Robotics شناساندن شدهوش مصنوعی اکنون اقتدار نگارش محتوای باکیفیت را دارد
بنیان گذار اپل، استیو وزنیاک، در واکنش به افتضاح مربوط به اطلاعات مخصوص کاربران از فیسبوک خداحافظی می کند. وی درون ایمیلی به USA Today تصنیف است: کاربران تمامی جزئیات زندگی خود را داخل وارستگی فیسبوک می گذارند و فیسبوک از اطلاعات آن ها پول تبلیغاتی فراوانی بوسیله دست می آورد. تمامی این سود پیاده شدن پایه ی معلومات کاربران است؛ اما کاربران سهمی از آن قبض نمی کنند.

وزنیاک گفت ترجیح می دهد به فیسبوک پول بدهد تا اینکه اعلان کنندگان از اطلاعات شخصی اش کاربرد کنند. وی تو دنباله با کنایه به این موضوع اشاره کرد که حداقل در اپل بوسیله حریم مخصوص مردم احترام گذاشته می شود: اپل پول خود را از معامله محصولات کسب می کند؛ نه از طریق شما. اما همان طور که می گویند، در فیسبوک محصول خود شما هستید. 

وزنیاک گفته است که خداحافظی از پنج هزار دوست فیسبوکی اش برایش مهم تراشیدن. با این حال، او حساب فیسبوک خود را پاک نمی نرم و بخاطر اینکه کسی شهرت کاربری او یعنی Stevewoz را ندزدد، فقط آن را غیرفعال کرده است. 

او می گوید:نمی خواهم کس دیگری از آن استفاده کند؛ حتی اگر معروفیت او هم استیو وزنیاک باشد.مقاله های مرتبط:پروگرام مارک زاکربرگ بخاطر پیش گیری از رسوایی های متشابه کمبریج آنالیتیکا در فیسبوکفیسبوک و کمبریج آنالیتیکا؛ بختک حریم شخصی

این اطلاعیه در حالی منتشر می شود که مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ، فراغت است سه گانه شنبه و چهارشنبه در کپیتال هیل درباره ی فضاحت حریم مخصوص اطلاعاتی این شرکت شهادت دهد.   

فیسبوک این روزها به دلیل سوءاستفاده ی احتمالی از داده های کاربران به مایه ی شرکت کمبریج آنالیتیکا بخاطر اهداف دیپلماتیک وضعیت خوبی ندارد. بوسیله ارزیابی این شبکه ی اجتماعی، داده های خصوصی حدود ۸۷ میلیون نفر از کاربران که بیشتر آن ها داخل آمریکا هستند، به صورت نامناسبی به ابونمان گذاشته شده است.

از روز دوشنبه، این چندمیلیون نفر در فید خبری خود پیغامی مبنی کنار این موضوع دریافت می کنند که داده های آن ها دراختیار کمبریج آنالیتیکا قرار پژمان است.  بیشتر بخوانید:اپل در iOS 13 اسلوب جدیدی بخاطر ورود به اکانت iCloud معرفی می کندردپای جف ویلیامز در حصه طراحی ثمر اپل پررنگ تر از آویشن کوک استتمجید اساس گذار هواوی از رویکرد اپل در زمینه حفظ حریم خصوصیبیل گیتس در مصاحبه ای متاخر از خصوصیات عالی استیو جابز مصاحبت می کندانتقاد تند اساس گذار ویکی پدیا از فیسبوک و توییتر
هدف طاسی خویشتن را بوسیله دقت بررسی کنید. چرا می خواهید خطبه کنید؟ هر پیامی در خطبه تان باید بوسیله آن هدف ربط داشته باشد تا قضیه ی شما را استواری نرم.

دریافتن هدف کلی سخنرانی

به خطبه قرین هرمی برعکس بیندیشید. طریق ی هرم نشانگر هدف کلیِ سخنرانی است. هنگامی که سخنران روند اش را بازتعریف و تشریح می بطی ء و به طرحِ بحث های پشتیبان می پردازد، هرم رفته رفته باریک تر و ساخته تر می شود تا سخنران نکته اش را به شکلی اثرگذار بیان بطی ء. اغلب اوقات آسان است که پهلو باریک ترین نکته تمرکز کنید؛ اما به همان قطع همچنین بنیانی است که گامی به عقب بردارید و کمال مطلوب کلی خطبه را نرم کردن کنید.

از نگرگاهی گسترده تر، سخنران باید از خویشتن بپرسد: «امیدوارم که از این سخنرانی چه چیزی به دست آورم؟ آیا هدفم اطلاع رسانی است؟ متقاعد کردن دیگران؟ یا شاید بخشی از هر دو؟ یا شاید مشغولیت است؟» چهار سنخ سخنرانی اصلی (و بنابراین، چهار جنس کمال مطلوب) بود دارد: معارفه رسانی، متقاعدسازی، آموزش یا سرگرمی. هر سنخ از این خطبه ها شاید دربرگیرنده ی ویژگی هایی از دیگر انواع سخنرانی ها باشد تا سرانجام، ترکیبی جالب و اثرگذار خلق شود و سخنرانی به ساخته ترین خال در رأس هرم برسد.

بخاطر نمونه، تجسمِ موضوع پایه ای مانند فیسبوک را برای مخاطب درون دید بگیرید: سخنران برای چه کسانی سخنرانی خواهد کرد؟ سن شان و میزان دانش آنها تو چه حدی است؟ جمعی از دانشجویان شاید زمینه ی دانشِ گسترده تری در مقایسه با شماری از مخاطبان مرشد تر داشته باشند؛ البته خیر لزوما! امروزه، مادربزرگ های بسیاری همچنین می توانند بیش راحت تر از جوانی بیست ساله در دنیای فیسبوک به گردش وگذار سرگرم شوند.

اگر هدف کلی آموزش است، شاید سخنران توضیحی درباره ی تنظیماتِ حریم خصوصی در فیسبوک ارائه دهد. وقتی وی مرام و مسئله اش را مشخص پر حرارت کند، سخنرانی شاید به این موضوع محدود شود که چرا مهم است که تنظیمات حریم مخصوص یک نفر نمایان شود.

زمان حال خطبه ای را تخیل کنید که می خواهد مخاطبی را متقاعد کند؛ برای نمونه، سخنران می خواهد انباشتگی سالمندی را به بهره برداری از فناوری های نوینِ رایانه و اینترنت همچون فیسبوک ترغیب بطی ء. سخنران ممکن است تو اینجا نیز ناگزیر از مقداری آموزش باشد؛ اما قطعا هدف اصلی او متقاعدسازی این جمعیت است. بنابراین، می کوشد تا درباره ی مزایای شبکه های مدنی همچون فیسبوک یا مزایای شناختیِ یادگیری در سنین بالا و تأثیر فناوری در بهبود آن سخن بگوید. از آنجا سخنران می تواند این مسئله را توسعه دهد که مثلا، «فیسبوک ابزاری ارزشمند بخاطر سالمندان است تا بتوانند رابطه شان را با عزیزان شان حفظ کنند و نیز به طور بی آرامی زمان، توانِ شعور و حافظه ی خود را که با افزایش سن بوسیله ضعف و سستی می گراید، تقویت کنند.»

سخنرانی هر هدفی که داشته باشد، سخنران باید پیش از پرداختن به نکات مشخصِ قضیه، حتما گامی به عقب بردارد تا شعار کلی و گشاد ی خطبه خویشتن را معاینه و موشکافی کند. سخنران باید اطمینان یابد که همه ی شواهد و مطالب در خطبه بوسیله کمال مطلوب کلی وابسته است تا محتوایی منسجم و کنجکاو به مخاطب ارائه دهد. هدف خاص سخنرانی

هدف ویژه سخنرانی، موضوع و کمال مطلوب طاسی را با هم درمی آمیزد.

چنان که پیش تر گفته شد، سخنرانی را شبیه هرمی به پشت ببینید. وقتی سخنران هدفش را بازتعریف و تشریح می کند، سخنرانی بوسیله تدریج تا چسبیدگی به نکته ی پایانی باریک می شود. پهن ترین بسرنوشت شوم دچار کردن نشانگرِ موضوع است که در پی آن، شعار طاسی (اطلاع رسانی، متقاعدسازی، آموزش خواه مشغولیت) می آید.

پس از آن، نکته سنج ترین سطح، هدف خاص است که موضوع و هدف طاسی را با هم ترکیب می کند. برای نمونه، چنانچه موضوع، رسانه های مدنی است و نیت سخنران خبر رسانی است، هدف خاص، خبر رسانی به مخاطب درباره ی رسانه های اجتماعی است. سخنران شاید با تمرکز پیاده شدن مبحثی محدودتر در موضوعش متشابه توئیتر، دقیق برنده شود. درون این مورد، هدف ویژه خیس ممکن است شناسایی رسانی به مخاطب درباره ی سیر تکاملی توئیتر به نشانی یک رسانه ی اجتماعی باشد.

حرکت از هدف کلی به لفظ شعار خاص، کاملا به اصلاح و بهبود شعار وابسته است. چنانچه خطبه بسیار از حد گسترده باشد، مخاطب درباره ی آنچه که سخنران می کوشد از راه سخنرانی انتقال دهد، سردرگم و نامطمئن خواهد شد. بوسیله نعوظ اندوه زمان، سخنران باید تعادلی قرص درنگ و دریابد که بخاطر برقراری وابستگی با مخاطب، چگونه از مرام طاسی بوسیله سوی هدف خاص حرکت خواهد کرد. سخنران باید از مقیاس دانشِ پیشینِ مخاطبان خویشتن از موضوع خطبه آگاه باشد و بداند چطور انفراد های جمعیت شناختی آنها مانند سن، جنسیت، فرهنگ و سطح تحصیلات ممکن است کنار ماخذ ی دانشی شان تأثیر بگذارد؟

سخنران باید با بهره گیری از استاندارد هرم وارونه، حروف حرکت به روشن ترین و محدودترین نکته را به مداقه طراحی کند و از بحثِ بسیار ازحد ویژه داخل زمان غلط بپرهیزد که نتیجه ی موکد آن، ازدست رفتنِ توجه و تمرکز مخاطب است.

اما چه می شود اگر سخنرانی متجاوز از یک مرام داشته باشد؟ چنان که پیش پر حرارت رمز شد، همگی ی سخنرانی ها صرفا به چهار کمال مطلوب طاسی محدود نمی شوند. برخی از سخنرانی های ترغیب کننده شاید عناصری از سخنرانی های آموزنده یا سرگرم کننده را دربربگیرند. اگر این سیاق باشد، در آغاز باید مهم ترین و مهم ترین هدفِ سخنرانی را اطلاع کرد و درون نهایت، روشن کرد خطبه دقیقا می خواهد چه چیزی به مشت آورد؟ از این نقطه، می توانید اهداف خاص تر دیگر را تابع قرار دهید.

بخاطر نمونه، هنگامی که سخنرانیِ ترغیب کننده ای درباره ی تاسیس توئیتر به عنوان لباس غالبِ رسانه ی اجتماعی عرضه می شود، مرام کلیِ سخنران، متقاعدکردن است و مرام خاصش، متقاعدسازی درباره ی این اعتقاد است که توئیتر، لباس غالبِ رسانه ی اجتماعی است. اما شاید سخنران اهداف دیگری هم داشته باشد؛ مثلا با سخن از اینکه چطور برخی از احصائیه های کاربریِ تقلبی و تقلیدی بیشتر از شمار های کاربریِ رسمی هوادار دارند، جنبه های دیگری را هم از دنیای توئیتر نشان دهد.

سرانجام، سخنران همچنان می کوشد تا با متقاعدکردن مخاطب برای اعتقاد بوسیله اینکه توئیتر رسانه ی اجتماعی غالب است، بوسیله هدفی اختصاص دست یابد. روزی گیری از نقل تعهد های سرگرم کننده به عنوان اندکی از راهبردتان شاید تحت پوشش آن هدف راحتی بگیرد؛ خیر در کنار یا بالاتر از آن.

فقط به مجسم سازی هرم وارونه ادامه دهید و بوسیله پدیدار ترین نکات نزدیک تر و نزدیک مرطوب شوید تا از این طریق، موضوع را در فرایندی نرم و باثبات به هدفی اختصاص و مسئله ای محکم با شواهد واقعی توسعه دهید. درود سیلان

اعتراف سیلان تان باید به شکلی شفاف، کمال مطلوب و نکات اصلی سخنرانی تان را تقریر کند.

جریان تان را موشکی ببینید که فضاپیمایی را هدایت می کند که خطبه شماست. این موشک از همان مطلع حیات دارد و به نحوی مسیر خطبه تان را تربیت می کند.

تعریف ِ قضیه، اساسا ارائه ی خلاصه ای ساختاری از خطبه تان است. وقتی روند ای را تعریف می کنید، در واقع، بخاطر خودتان اشعار کرده اید که خطبه تان چه خواهد گفت؛ شما چه موضعی خواهید داشت و نیز هدف سخنرانی چیست. از کاری که برای محدودکردن دامنه ی موضوع سخنرانی تان انجام داده اید، بهره بگیرید؛ هدف سخنرانی تان را تعیین کنید و قضیه ای ستایش کنید تا بقیه ی آن را شکل بخشید. شکل دادن قضیه

به خطبه تان به شکل کلی نگاه کنید: جدیت می کنید تا از آن چه چیزی بوسیله مشت آورید؟ پیام واقعی تان که امیدوارید مخاطب گرفتن نرم چیست؟ از اینجا، با رک ترشدن فرایند، ابتدا به پردازش و ترقی ی مسئله تان کنید؛ تا وقتی که بتوانید یک تا پنج نکته ی واقعی خطبه تان را مدح کنید. اندازه ی این بخش معمولا از یک تا سه گانه یکسره است. تعیین نگرش سیلان

روند تقریبا باید درون آغاز سخنرانی تان و درون نتیجه گیریِ توضیحات اولین معرفی شود. قراردادن روانی داخل آنجا راهی برای آشناکردن مخاطب با موضوع خاص تان است. این شناساندن باید عبارتی اخباری باشد و اشعار نرم که شما از چه موضعی مناظره خواهید کرد.

همچنین، بوسیله ویژه مفید است که در چند جمله و موقت به دنبال تقریر روانی تان، خلاصه ای از اینکه چطور می خواهید به آن اهداف برسید بگویید. درون ته سخنرانی، باید قضیه تان را دوباره بیان کنید (احتمالا بوسیله شکلی مختصرتر) تا آنچه را که در کشش حروف خطبه تان به شکلی جامع مناظره کرده اید، دوباره بوسیله مخاطب تان یادآوری و اثبات کنید.

کلکسیون آموزش سخنرانی و تدبیر اعتراف احاطه خطبه و فن تقریر را بیاموزید و مخاطبان را کدر و مبهوت خود کنید.

24،000 تومان20،000 تومان مشاهده محصول
رژیم خیار، رژیم کوتاه مدتی است که می تواند بوسیله سرعت از اندازه فرد بکاهد. انواع متفاوتی از این نوع رژیم ها وجود دارد که مدعی اند پیروی از آنها می تواند باعث کاهش پیمانه ۷ کیلوگرمی درون مدت ۷ تا ۱۴ روز شود. درون حقیقت، طرفداران این نوع رژیم غذایی گاهی اوقات، شعار «۷روز، ۷ کیلوگرم» کاهش کمیت را به کار می برند. اما ممکن است با خود بیندیشید، این نوع رژیم چقدر می تواند تو کاهش وزن موثر باشد. در این مقاله رژیم خیار و همچنین مزایا و معایب آن معرفی شده است.

حتما بخوانید:انواع رژیم لاغری؛ ۹ رژیم لاغری مؤثر و پرطرفداررژیم لاغری یک ماهه؛ چگونه درون ۲۸ روز ۵ کیلوگرم اندازه ناچیز کنیم؟ رژیم لاغری هندی چطور بوسیله لاغری و اشتی شما کمک می کند؟

رژیم خیار عمدتا حاوی خیار تو کنار چند جنس غذای حاوی پروتئین، مانند تخم مرغ، جوجه، ماهی و آجیل است.

در این سنخ رژیم، توصیه می شود که به جای کاربرد بیشتر خوراکی ها، خیار مصرف شود. به این معنا که مصرف میوه ها و سبزیجات دیگر به حداقل برسد.

از آنجایی که در رژیم خیار تنوع غذایی حیات ندارد، پیروی از آن بسیار از ۱۴ روز توصیه نمی شود. در ضمن با حیات اینکه افراد بسیاری می گویند، رژیم خیار درون کاهش وزن آنها موثر بوده است ولی بررسی علمی روی این رژیم غذایی عارض نگرفته و نمی نبوغ درون این خصوص اظهارنظر علمی کرد. قوانین رژیم خیار

قانون خاصی برای این رژیم غذایی بود ندارد و فقط پند می شود، در بیشتر وعده های غذایی، خیار کاربرد شود. در این رژیم غذایی، افراد به محض گرسنگی باید خیار استعمال کنند. داخل این سنخ رژیم به دلیل اینکه خیارها کالری کمی دارند، می استعداد عاری نگرانی از کالری اضافی، چند مغز خیار را استعمال کرد.

همچنین خیارها حاوی پروتئین کمی هستند. پروتئین، مصونیت پوست، ماهیچه ها و مفاصل را حفظ کردن می کند. به همین دلیل در کنار رژیم خیار، باید غذاهای پروتئین دار نیز کاربرد کرد. از این مواد می تواند به تخم مرغ، گوشت اندک چرب، پنیر کاتیج (یکی از انواع پنیر) و آجیل اشاره کرد.

علاوه پیاده شدن آن می توانید برخی از کربوهیدرات ها مثل نان تست، برنج قهوه ای یا سیب زمینی را بوسیله رژیم خیارتان اضافه کنید.

در این سنخ رژیم می توانید بها مصرف خوراکی های مشروع را خودتان کمتر وبیش انتخاب کنید. رژیم خیار برای کاهش پیمانه

هیچ جنس مطالعه علمی خاصی روی رژیم خیار ایفا نشده است. اما به دلیل اینکه این رژیم، بسیار کمتر کالری است، می تواند از اندازه تان بکاهد. انقیاد از رژیم های غذایی محدودکننده در طولانی مدت زیاد سخت است. برعکس، آن دسته از رژیم های غذایی که پیروی از آنها آسان است، بوسیله طور کلی نتایج بهتر و بادوام تری دارند.

در یک بررسی، مشخص شد تا اینکه استفاده بسیار زیاد خیار، کالری بخشی بوسیله بدن افزایش می درنگ. ۳۰۰ گرم خیار فقط ۴۵ کالری دارد. درون واقع اگر ۱۰ مغز خیار متوسط بخورید، فقط ۴۵۰ کالری به بدن تان اضافه می شود.

همچنین خیارها فقط بسرنوشت شوم دچار کردن کمی از مواد مغذی، مشابه پتاسیم، ویتامین C و ویتامین K را داراست. آنها پروتئین، چربی، فیبر، کلسیم، آهن و بسیاری از مواد مغذی تک نیاز بدن را ندارند.

درون رژیم غذایی خیار، تا اینکه اگر در هر وعده، پروتئین حزن استفاده کنید، نیاز روزانه بدن تان بوسیله مواد مقوی ضروری مطمئن نمی شود.

در ضمن افراد پس از اینکه با اتخاذ این رژیم غذایی لاغر شدند، اگر رفتارهای تغذیه ای سالمی، قرین کنترل مقدار کالری مصرفی روزشان نداشته باشند، دوباره پهناور می شوند.

برای کاهش وزن و گشایش سلامت بدن، بهتر است از نوعی رژیم غذایی مختلف بهره بگیرید. بدین معنا که رژیم غذایی تان حاوی گندم های کامل، سبزیجات، میوه ها، چربی های سالم، گوشت ناچیز چرب و پروتئین های گیاهی باشد. رژیم خیار از نظر امتیازدهی تشخیص کلی : ۲ کاهش وزن تند: ۳ کاهش وزن طولانی مدت: ۱ به کارگیری آسان: ۲ چونی تغذیه: ۲

رژیم خیار با محدود کردن نرخ کالری دریافتی موجب می شود بی همتا در مدت زمان کوتاهی لاغر شود. اما در این نوع رژیم، مواد مغذی کافی حیات ندارد و از این نظر متجاوز محدود است و در نهایت نمی تواند بادوام باشد. مالیات رژیم غذایی خیار



این رژیم غذایی مالیات مهمی دارد که باید به آنها توجه کنید. در ادامه، این مالیات تطویل داده شده است: بیش محدود است

رژیم خیار تنوع ندارد و به مدت ۲ هفته، بیشترین مادهٔ خوراکی مصرفی تان فقط خیار خواهد وجود. این رژیم، خیر تنها از نظر مواد مغذی کم قیمت نیست، بلکه باعث ابداع رفتارهای غذایی منفی، مانند رژیم های قطعی غذایی، می شود که درون نهایت می تواند بی تا را به اختلال غذا مبتلا یواش.

مطالعه ها علامت داده است که رژیم های غذایی متجاوز محدود موجب اختلال های غذایی شده و روی توانایی فرد داخل کنترل استعمال غذا، اثر منفی می گذارد. این لباس از اختلال غذایی، برخلاف الگوهای فردی غذا، انگیزه چاقی افراد می شود. کمبود چربی و پروتئین

خیار وقتی همراه یک رژیم غذایی متعادل مصرف شود، منبع خوبی از مواد مغذی است. اما خیارها به نعوظ طبیعی از کالری بخشی برخوردارند و البته پروتئین و روغن که دو صلب مغذی ضروری بدن اند، بسیار کمی دارند. یک خیار ۳۰۰ حرارت فقط ۲ گرم پروتئین و ۰,۳ گرم روغن دارد.

در بسیاری از عملکردهای بدن، قرین تولید آنزیم و هورمون ها، حفظ ساختار پوست و نمو ماهیچه ها به پروتئین نیاز است.

همچنین چربی، جوهر خوبی از کالری است که در هر گرم آن ۹ کالری وجود دارد. چربی ها برای عملکرد جهیز عصبی، سلامت عدد و جذب ویتامین های حلال در چربی، مانند ویتامین A، ویتامین D، ویتامین E و ویتامین K ضروری اند.

در رژیم خیار باید همراه با خیار، خوراکی های سرشار از پروتئین مثل مرغ خواه تخم مرغ مصرف شود تا قدری پروتئین و روغن بوسیله بدن برسد.

داخل ضمن بنابر تجسس ها، درون هر وعده غذایی باید پروتئین مصرف کرد تا عضله ها به نواخت رشد کرده و اشتی آنها حفظ شود. بادوام حلق

بیش از ۷ تا ۱۴ روز نمی قابلیت از رژیم خیار تابعیت کرد. از آنجایی که این نوع رژیم، کالری تک نیاز بدن و مواد مقوی لازم را تامین نمی کند، برای دوروبر های طولانی مدت رژیم غذایی مناسب محو.

بوسیله طور مثال، یک روز رژیم خیار، فقط ۸۰۰ کالری به بدن می رساند. این مقدار دربرگیرنده ۶ عدد خیار، یک وعده مرغ یا ماهی، ۲ عدد برز مرغ، ۱ فنجان پنیر کاتیج و چند سنخ سبزی می شود.

به فکر داشته باشید که فداکار از انواع رژیم های خیار، حتی محدود برنده تیمار هستند.

محدودیت شدید کالری پس از مدتی جهت کاهش سوخت و ساز بدن می شود. در واقع این واکنش طبیعی بدن نسبت به گرسنگی است. درون نتیجه، احتمال اینکه دوباره ضخیم شوید، بیشتر می شود. این احتمال حتی اگر نسبت به زمان قبل از شروع رژیم، کمتر کالری استعمال کنید، باز هم به قوت خود پایا می ماند.

اگرچه خیار در مقدار محدود برای امین کردن دسرها و سالاد ها عالی و کیف مقدر شدن است و در بیشتر مجالس استعمال دارد اما رژیم خیار برای هرکس دلگشا طعم و مقوی نیست.

باید گفت بوسیله هیچ دلیلی نباید کاربرد خوراکی های کامل و سالمی قرین ماهی، غله کامل، سبزیجات و میوه ها را محدود کرد. خوراکی های مصرفی در رژیم خیار



داخل این رژیم باید در هر وعده و میان وعده، خیار مصرف کرد. اما بوسیله دلیل اینکه پروتئین آن متجاوز کمینه است باید نوعی لب پروتئینی در هر وهله غذا گنجاند.

فهرست خوراکی هایی که می توان به همراه خیار مصرف کرد، در زیر آورده شده است: سبزیجات: گوجه فرنگی، اسفناج، کرفس و سبزیجات دیگر به بها کم پروتئین: مرغ، گوشت کم چرب گاو، ماهی، تخم مرغ، ماست یونانی، پنیر کاتیج و پنیر چدار کربوهیدرات ها: برنج قهوه ای، سیب زمینی، نان گندم تمام چربی ها:چربی که

درون مورد مصرف نوشیدنی، دستورالعمل خاصی حیات ندارد، ولی درون بیشتر این نوع رژیم ها، نوشیدنی های کمتر کالری مانند آب و چای نصیحت می شود. خوراکی های ممنوعه در رژیم خیار

اگرچه در این رژیم غذایی استفاده هیچگاه جنس غذای خاصی ممنوع نیست، بهتر است بیشتر خوراکی ها با خیار جایگزین شود.

از خوراکی های مادون هنگام رژیم خیار کاربرد نکنید: علیه ها: مصرف اسموتی هنگام این نوع رژیم بیش محدود است. روش های پخت وپز: البته در خصوص نوع پخت وپز در این نوع رژیم صحبت چندانی نشده است. اما مصرف پروتئین های تفت داده شده بهتر از سرخ شده هستند تا کالری کمتری به بدن برسانند. خوراکی های حاوی قند پشته: خوردن شیرینی، شکلات، دسرهای شیرین و مشروب های گازدار باید بوسیله حداقل برسد. چند استاندارد از منوی میسر رژیم خیار



تو اینجا فهرستی از چند منوی سهل برای سه روز این نوع رژیم ارائه شده است: روز نخست صبحانه: ۲ مغز تخم مرغ به همراه خیار و چند جنس سبزی میان وهله: ۲ مغز خیار ناهار: سالاد خیار با آب لیمو و ماست یونانی میان وعده: ۲ عدد خیار شام: مرغ کاردان و تفت داده شده، خیار و کمی برنج قهوه ای روز دوم صبحانه: اسموتی خیار ( مخلوطی از خیار، سیب سبز و اسفناج) میان کود: ۱ مغز خیار و تعدادی بادام ناهار: ۱ مغز خیار، ۱ مغز پرتقال و چند لایه پنیر میان مرحله: چای سبز شام: ۱ مغز خیار و پنیر کاتیج روز ثالث صبحانه: تست گندم کامل، خیار و پنیر میان وعده: ۲ عدد خیار ناهار: سالاد خیار به همراه گوجه فرنگی و روغن زیتون میان وهله: ۱ عدد سیب سبز شام: ماهی ورزیده قزل آلا، خیار و سیب سماوی تفت داده شده

در نوع بسیار محدود رژیم خیار، درون هر وعده غذایی فقط می قابلیت دو عدد خیار استعمال کرد.

در خصوص مصرف مقدار خوراکی های غیر خیاری، اطلاع کاملی درون دست حلق. کلام فرجام

رژیم غذایی خیار پس از یک هفته می تواند از حد تان بکاهد. اما به محض مراجعت به رژیم غذایی معمولی تان ظن دارد، دوباره قطع از دست رفته تان را به دست آورید. علاوه بر آن، رژیم خیار به معادل کافی مواد مغذی ندارد و زیاد محدود است و داخل مولود بادوام نیست.

اگر بوسیله عقب کاهش وزن تمام مدت و بادوامی هستید، بهتر است از نوعی رژیم غذایی متعادل پیروی کنید که نه عزب تنوع غذایی دارند، بلکه از دید تکثیر کالری محدود هستند. تو ادامه بخوانید: ۳۶ خوراکی با کالری تقریبا صفر که باید درون رژیم لاغری خود بگنجانید
باهم اتحاد کردن تولید تراشه ی آرم در دیدن دارد سرمایه گذاری های خود درون تایوان را افزایش دهد تا مراکز تولیدی بیشتری برای رقابت تو دنیای خراش داشته باشد. تمرکز اصلی همکاری درون تایوان روی فناوری های مرتبط با هوش بدلی و اینترنت اشیاء خواهد بود. ماسایوشی سان، رئیس هیئت مدیره ی آرم و مدیرعامل غول سرمایه گذاری سافت بانک وقوف افزایش سرمایه گذاری را به رسانه ها اعلام کرد.مقاله های مرتبط:ARM روابط تجاری با هواوی را بخاطر تولید تراش تعلیق کردARM در رویای چیرگی بر بازار پردازنده های اینتل

خطبه سان در تایپه و در خلال کنفرانس G2 و به مدیریت Digitimes انجام شد. تمرکز اصلی دستور کار های G2 و رخدادهای حاشیه ای آن روی وارسی هوش مصنوعی، فناوری های 8K و 5G و دیگر کاربردهای ترکیبی دنیای فناوری بود که رشد جهان تو آینده را رقم خواهند زد. البته تمامی پروگرام ها و وارسی ها تحت تأثیر جنگ تجاری میان آمریکا و گره فراغت دارند. سان درون روانی صحبت های خویشتن بوسیله برنامه و پیش بینی آرم درباره ی آینده رمز کرد. او گفت که شرکتش تخیل می کند درک قدر یا بهای چیزی تقلبی ارشد ترین دگرگونی کتاب بشریت را رقم خواهد زد.

مدیرعامل سافت بانک در بخشی از گپ هایش گفت:اینترنت داخل ۲۵ سال گذشته تغییرات برنگ خون متعددی را خلق کردن کرده است. تغییراتی که عموما تو حوزه های تبلیغات و خرده فروشی دیده می شوند. البته نهضت مربوط باینده را باید متعلق به درایت مصنوعی دانست که همگی ی صنایع را بازتعریف خواهد کرد.

رژه درکنار توضیح درباره ی برنامه های توسعه ای آرم تو تایوان، از برنامه ی آینده برای ارائه ی مجدد سهام شریک در بورس شناسایی رحم. در سال ۲۰۱۶ و چند هفته پس از اخبار وقوف Brexit، سافت بانک شرکت بریتانیایی تولید خراش را به قیمت ۳۲ میلیارد دلار معامله و آن را مجددا به شرکتی خصوصی دگرگونی کرد. سافت بانک هنوز برنامه ای برای IPO پیش رو ندارد. البته برخی پیش دماغ ها چین و هنگ کنگ را به عنوان آماج این همکاری تخمین می زنند.

درون روند سخنرانی سان، سؤال هایی دوره ارتباط آرم با انبازی چینی هواوی مطرح شد. او پاسخ آن چنان صریحی نداد و عزب از موافقت و همکاری با تحریم های آمریکا ثمر هواوی مصاحبت کرد.



آرم داخل سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که یک مرکز طراحی پردازنده داخل سینچو تایوان تأسیس خواهد کرد تا خاندان مربوط باینده هسته های کلای Cortex-M را برای دستگاه های اینترنت اشیاء و پوشیدنی ها طراحی یواش. چنین تصمیمی کاملا برضد رویکرد شرکت رقیب یعنی اینتل بود که آینده ی مدل سازی و ترقی ی پردازش موبایلی را در شنژن می دید.

برنامه های اینتل در شنژن به فکر چالش های متعدد حقوقی و عرفی شکست خوردند. پروگرام های آن ها برای تأسیس مرکز تحقیق و ترقی درون این شهر حزن عاری هیچ دستاورد خاصی پیش رفتند. درنهایت امروز مرکز سینچو شرکت آرم ۱۵۰ کارمند دارد و اینتل نتوانست آن ها را شکست دهد. شایان ذکر است آرم در سال ۲۰۱۴ فعالیت خویشتن را با ۴۰ نفر شروع کرد.

رویداد G2 ابتدایی حضور سان درون تایپه بود. او توسط دوست قدیمی اش تری گو بوسیله رویداد طلبیدن شده بود. تری گو قبلا مدیر فاکسکان بود و اینک در Kuomintang فعالیت می درنگ. او چند هفته پیش از فاکسکان استعفا داد.

پروگرام های ترقی ای آرم برای افزایش فعالیت طراحی تراشه می تواند تأییدی بر همکاری آن ها با اپل غم باشد. قبلا در اطلاع دادن خوانده بودیم که کوپرتینویی ها بخاطر توسعه ی تراشه های موبایلی به جای اینتل با آرم همکاری خواهند کرد. به هرحال آرم پس از سرازیر شدن تنخواه های کثرت ماسایوشی رژه و شرکت عظیمش سافت بانک، بوسیله مرور به تهدیدی قطعی برای فعالان بازار تراش های موبایلی بدل شده است.بیشتر بخوانید:جاه طلبی اپل داخل تولید تراش با استخدام طراح ارشد ARM قوت می گیردهمکاری انویدیا و ARM برای نیکوترین سازی کاربرد انرژی ابرکامپیوترهاکارکنان هواوی دیگر نمی توانند درون قضیه داوری مقالات IEEE فعالیت کنندکوالکام عرضه ویندوز 10 کم قیمت نم روی لپتاپ های ARM را ممکن می کنداسنپدراگون 8cx عملکرد بهتری نسبت به برخی پردازنده های Core i5 اینتل دارد
با بزمین نشستن فصل گرما، در محیط های شلوغ بوی بدن افراد بیشتر حساسیت می شود. بویی اغلب آزاردهنده که با رایحه های دیگر اشتباه پژمان نمی شود. شاید بوی افرادی که مشغول کار بدنی بوده اند بوسیله مشامتان خورده باشد. شاید هم تو حال ورزش کردن درون باشگاه آن را هر چیز شبیه هوا کنید. این بو می تواند هرجایی دریافتن شود! نکتۀ نادیده دربارۀ بوی بدن این است که بسته به شرایط، می تواند انزجارآور یا فریبنده باشد! درون این مقاله با ۱۰ حقیقت دربارۀ بوی بدن آشنا خواهید شد.

حتما بخوانید:۵ نوع بوی بد بدن که باید اکید بگیریدرفع بوی پا با ۶ روش غریزی و انگیزه ساختن آنچرا بعد از خوردنی نوشیدن شیره یا شهد زدن به می کنیم؟ ۱. منشأ و جهت بوی بدن کجاست؟

غدد تعریق «آپوکراین» ترکیبی بدون رایحه از چربی ها، آمینو اسید ها و فرومون ها رسوخ می کنند. این ترکیب توسط باکتری ها پردازش (متابولیزه) و بوسیله عرقی بد بو تغییر می شود. غددِ «اکراین» دیگر منبع تعریق تو بدن هستند که در مقایسه با آپوکراین ها عصاره بیشتری تولید می کنند. محلول غلیظ قندی دارویی اکراین ها بدون بو است. غدد اکراین بوسیله وسیلهٔ جهیز کولینرژیک (قدری از سیستم عصبی بدن) و در یکدلی با آن فعال می شوند؛ درحالی که غدد آپوکراین به وسیلهٔ سیستم آدرنرژیک (بخشی دیگر از سیستم عصبی) و هم زمان با آن فعال می شوند. ۲. محل غدد تعریق که منشا بو هستند



زیادترین تعداد و بزرگ ترین غدد تعریق آپوکراین داخل زیربغل استراحت دارند. این غدد پس از رسیدنِ فرد بوسیله عهد بلوغ، کوشا می شوند. غدد آپوکراین علاوه پیاده شدن زیربغل، در غشا سر، ناحیهٔ میان دو راه (محدودهٔ میانِ منطقهٔ تناسلی و مقعد)، پلک ها، سوراخ گوش و پستان نیز وجود دارند. تعداد قدری از این غدد نیز تو صورت و شکم قرار دارند. غدد تعریق آپوکراینِ زیربغل، تو مردان ارشد تر از نسوان است. پس تعجبی ندارد که بوی شیره یا شهد زدن به مردان داخل مقایسه با نسوان زننده تر است! ۳. عملکرد

بوی بدن مردم از دو ضابطه به معلوم کردن همسرکمک می یواش:

جلوگیری از عیب ژنتیکی در زناشویی فامیلی: بوی عرقِ هر فرد می تواند نشان دهندهٔ تکامل ژن های جهیز دفاعی او (مانند آنتی ژنِ گلبول سفید انسانی) باشد؛
ارزیابی سلامتی شوهر احتمالی: بوی شیره یا شهد زدن به با بروز بیماری و عفونت تغییر می یواش. ۴. تأثیر تغذیه

تغذیه های متفاوت در نفاق بوی شیره اثرگذارند. تحقیقات علامت می دهد زنان بوی مردانی را که غذای شان شامل تخم مرغ، پنیر، سویا، میوه و سبزیجات است، به بوی مردانی ترجیح می دهند که گوشت قرمز می خورند. ۵. جذابیت

زنان بیشتر از مردان، قضاوت خود دربارۀ جذابیتِ جنس ضد را به بوی عرق ربط می دهند. شاید به همین علت شامهٔ زنان پرعضله تر از شامهٔ مردان است. ۶. خالی کردن سلول ها

بوسیله همان میزان که شیره می کنیم، سلول های غدد آپوکراین را نیز دفع می کنیم. به عبارت دیگر، محلول غلیظ قندی دارویی حاویِ محتوای سلولیِ ماست. ۷. زردیِ غشا

تحقیقات نشان می دهد با توجه بوسیله زردیِ پوست می توان جذابیتِ بوی شیره بخاطر نسوان را پیش بینی کرد. زردیِ پوست علامت دهندهٔ رژیم غذاییِ سرشار از میوه و سبزی (تغذیه سالم) تخیل می شود. کاروتنوئید های موجود در ثمر و سبزی این فام زرد را ایجاد می کنند. دانه مرغ تنها محصول جاهل گیاهیِ دارای کاروتنوئید است. ۸. انزجار

دانشمندان مقیاسی با نشانی «شاخص انزجار از بوی بدن (BODS)» طراحی کرده اند. این مقیاس تاحدی منعکس کنندهٔ آگاهی ما از آسیب پذیری دربرابر بلای ناگهانی هاست. فراموش نکنید که بوی شیره یا شهد زدن به بر اثرِ بیماری تحول می بطی ء و جذابیتِ آن بخاطر نسوان کاهش می یابد. ۹. عطر و طعم های متفاوت

افراد مختلف باکتری های متفاوتی در زیرِبغل و دیگر نواحی بدن خود دارند. این باکتری های متفاوت رایحه های متفاوتی (شبیه بوی ترشی، گوشت، پیاز یا تخم مرغ گندیده) ایجاد می کنند. ۱۰. خوشبو کننده ها

خوشبو کننده ها بوسیله شیوه های مختلفی ارتکاب می کنند: باکتری ها را می کشند، بوی نا ستوده را با بو می پوشانند یا تولید عرق را کاهش می دهند. در ادامه بخوانید: از بین بردن بوی بد بدن با ۱۰ روش ساده خانگی

مقاله صوتی

مدت ۲ روزگار و ۲۰ دقیقه قالب فایل MP3 گوینده مژگان اصغری حجم ۴۹ مگابایت تعداد فایل ۱۰ فایل صوتیمجموعه صوتی علائم، پیشگیری و تداوی بیماری ها



صلح و صفا ارزشمندترین اموال آدم است

9،000 تومان مشاهده مقاله صوتی
دقایق ابتداییِ روزِ کاری در یکروز وری شما در طول روز نقشی حیاتی دارند. گاه با تأخیر بوسیله محل حکم می رسید یا داخل متراکم ایمیل های دریافتی غرق می شوید. به همین راحتی از فضای کارگر دور می شوید و حفظ کردن تمرکز در ادامۀ روز برایتان متجاوز دشوار می شود. با بخشی رسیدگی به ۱۲ تلهٔ متداول داخل آغاز روز مفید رسیدیم: تله هایی که می توانند در ۱۰ دقیقهٔ ابتداییِ روز کاری، شما را بوسیله دام بیندازند! با قرائت کردن این مقاله یاد می گیرید چگونه در این دام ها گرفتار نشوید و خود را برای توفیق آماده کنید.

حتما بخوانید:خانم ها بخوانند: افزایش نصیب وری کار کننده به کمک حرکت دورانی قاعدگی ۸ کاری که افراد قاهر قبل از ۸ بامداد انجام می دهند۶ عادت صبحگاهی که یکروز وری شما را تو طول روز افزایش می دهد ۱. با تأخیر سر کار مجهز می شوید

شما می توانید روز موثر خود را تا اینکه پیش از آغاز شدنش نابود کنید! پژوهشی که درون نشریۀ «Huffington Post» منتشر شده است علامت می دهد: رؤسا تصور می کنند کارمندانی که با تأخیر طریق کار فراهم می شوند، وجدان موثر کمتری دارند.



این کارمندان حتی اگر دیر نم از محل کار بیرون شوند، داخل رده بندیِ روزی وریِ پایین تری قرار می گیرند. این رویکرد عادلانه ای تراشیدن اما واقعیت دارد. بنابراین سعی کنید هرچه زود برنده به نگرش کار برسید. ۲. فراموش می کنید بوسیله همکاران تان سلام کنید

شما می توانید با چند دقیقه احوالپرسی با همکاران ، فضای بانشاطی برای خویشتن و اطرافیان تان فراهم کنید. لین تیلور متخصص فضا امر و نویسندهٔ کتاب «حاکم ستمگرِ شرکت را فرمانبردار کنید: چگونه رفتار خردسال گانۀ مهتر را مدیریت کنیم و در شغل خویشتن موفق باشیم» است. بوسیله عقیدهٔ او، اگر شما راهنما یک دسته باشید و بوسیله اعضای آن گروه سلام نکنید، احاطه مدنی ضعیف تان، لیاقت فنی شما را تباه خواهد کرد.

حتی اگر مدیر حزن نباشید، این مهارت های اجتماعی اهمیت دارند. اگر در ابتدای روز با سکوت، پشت میز خود بخزید، نزدیک شدن به شما برای همکاران تان رقیق خواهد بود. ۳. بامداد خیلی زود چای می نوشید

فداکار از انسان بامداد ها به محض بیدار شدن چای می نوشند. تا اینکه اگر این امر را نمی کنید، احتمالا بوسیله محض رسیدن به محل کار، برای خودتان چای می ریزید. پژوهش ها حاکی از آن است که بهترین زمانه برای نوشیدن چای، ۱۰ بامداد است، در مدت رسوخ هورمون استرس (کورتیزول) معمولا دوروبر ۸ تا ۹ صبح به بلندی می رسد. این هورمون انرژی بدن را تنظیم می کند. چنانچه درون این ساعات چای بنوشید، بدن تان کورتیزول کمتری رسوخ می کند و به کافئین وابسته می شود.

سطح هورمون کورتیزول (هورمون استرس) پس ازآن از ۹:۳۰ صبح رو به افول می رود و انرژی شما کاهش می یابد. بنابراین بخاطر افزایش انرژی، مقدور است واقعا به نوشیدن چای و تقویت کافئین داخل بدن حاجت داشته باشید. ۴. روزتان را با جواب دادن بوسیله تک تک ایمیل ها شروع می کنید

وقتی پشت میز می نشینید، وسوسه می شوید در باتلاق پیام های دریافتی تو طول شب شیرجه بزنید. میشائیل کر، سخنران تجارت بین المللی و نویسندۀ کتاب «نمی توانید قطعی باشید! افزودن کردن شوخ طبعی به کار» است. به عقیدهٔ او، ۱۰ دقیقهٔ نخستین روز را باید برای وارسی و رجحان بندی سریع ایمیل ها صرف کردن کرد. به این ترتیب، می توانید اول بوسیله ایمیل های ضروری بپردازید و بخاطر پاسخ اعطا کردن به بقیهٔ پیام ها پروگرام ریزی کنید.

میشائیل لال می گوید: «چک کردن ایمیل ها ممکن است در راستای ایفا وظایف تان باشد، اما خطر اینجاست که شما اولویت حکم ها را درنظر نمی گیرید. داخل حقیقت، به سایرین رخصت می دهید آنها پروگرام طرز کار تان را انتظام کنند.» ۵. ابتدا به میسر ترین کار ها می پردازید

پژوهش ها نشان می دهد انرژی و قدرت ارادهٔ شما با عبور زمان تو روز تفریق می رود. به همین دلیل، بسیار ضروری است که کار های بنیانی را هرچه زننده تر انجام دهید. برخی، بنابر نقل قول مشهوری از مارک تواین، این راهبرد را «وزغ ات را قورت بده» نامیده اند. به گفتۀ او: ابتدا صبح یک قورباغهٔ زنده قورت بده. محال است درون ادامهٔ روز اتفاق بد تری پیش بیاید. – مارک تواین وجه اشتراک مجله گذاری درون Facebook ابونمان گذاری در Twitter ۶. فراموش می کنید پیش از اول کار، برنامهٔ کاریِ خود را تخمین بزنید

به عقیدۀ لین تیلور، پیش از مطلع تمرکز به خشکی امدن کار، باید بدانید چگونه نصیب خواهید داشت؛ این یعنی رجحان های روز و فعالیت های کلیدی را یادداشت و تقویم کار کننده خود را مرور کنید.

شما باید رویداد های برنامه ریزی شدهٔ خویشتن را بررسی کنید و بخاطر هرگونه تماس تلفنی یا نشست ای آماده باشید. داخل جاهل این صورت، وقتی ۱۰ دقیقه پیش از شروع جلسه ای آن را بوسیله شما یادآوری می کنند، غافل گیر خواهید شد؛ درست وقتی که در حال نگاشتن طرح یک پروژه هستید! ۷. چندین حکم را هم زمان ادا می دهید

بامداد ها کارمایه بالایی دارید؛ آن حیثیت که دریافتن می کنید یک میلیون فرمان متنوع را غصه زمان می توانید انجام دهید! باوجود این، تحقیقات مدال می دهد عمل تیمار زمانِ چند کار، به عملکرد شما درون ایفا کارهای عمده تر صدمه می زند. بهتر است در یک زمان، روی یک امر تمرکز کنید.

اگر روز کاریِ خویشتن را با غلت زدن داخل انبوه کار ها شروع کنید، درون ادامهٔ روز از انجام حکم ها عقب می افتید. به جای این کار، در ۱۰ دقیقهٔ ابتدای روز فقط بر یک امر متمرکز شوید تا فضای مساعدی بخاطر ادامۀ روز مهیا کنید. حتما بخوانید: چطور کارهای متداخل و همزمان مان را مدیریت کنیم؟ ۸. با افکار منفی دست وپنجه کند می کنید

شاید غصه سفرِ سمجی تو دست خط رفتن به محل کار عصبی تان کرده باشد؛ شاید بی قراری شبِ قبل با یکی از دوستان خود دعوا کرده باشید. نباید اذن دهید این اتفاقات در عمل وظایف روزانه تان خللی ابداع نرم. در این وضعیت، پیشنهاد لین تیلور این است که افکار تان را تقسیم بندی کنید. داخل آغاز روز، افکار منفی را درون صندوق ای مجزا قرار دهید. هر زمان لازم شد می توانید این افکار را از جعبه درآورید. ۹. جلسات مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش را صبح زود برگزار می کنید

جلسات صبح می تواند اقتدار ذهنیِ شما را هدر دهد. لارا وندرکام، نویسندهٔ کتاب «موفق ترین افراد قبل از صبحانه چکار می کنند»، توصیهٔ خوبی دارد. او می گوید: «صبح زود را باید به کار هایی ویژه دهید که به توجه و تمرکز قابل توجهی نیاز دارند مانند نگاشتن».

اگر مُجازید که دربارۀ زمان برگزاری جلسات با رؤسا و همکاران نظر دهید، حتما زمان های کمینه انرژی وجود داشتن متشابه بعدازظهر را پیشنهاد دهید؛ جز اینکه محضر در جلسه به انرژیِ انتزاعی بسیاری نیاز داشته باشد. ۱۰. بخاطر فرمان هایی که می خواهید ارتکاب دهید، پروگرام های اهتزاز پروازانه دارید

شاید اندیشه کنید شروع کار با اهداف بزرگ به شما جهت می دهد. باوجود این، یافته های علمی مدال می دهد شما با این نگاه احتمالا فقره ها را بوسیله تعویق خواهید انداخت. به عقیدۀ سحر یوسف، ورید شناسِ شناختی، ریشهٔ به تعویق انداختن کار ها بیم است. هنگامی که با کار جلال رو به رو می شوید، می ترسید و به اقتدار خود بخاطر انجام آن شک می کنید.

بخاطر اینکه کار های امروز را به فردا موکول نکنید، هر حکم را بوسیله اجزای کوچک تری تقسیم کنید. قدیم بر موثر تمرکز کنید که می توانید درون بازهٔ زمانیِ تعیین شده انجامش دهید. ۱۱. زمانی را برای مدیتیشن درنظر نمی گیرید



مارک مک لاگلین، جراح مغزواعصاب، در نشریۀ «Business Insider» می نویسد: «مدیتیشن نیکوترین سیاق جلوگیری از فرسودگی شغلی، افزایش سلامت روان، افزایش خلاقیت و بهبود رویا است.» به همین دلیل، او مدیتیشن های آگاهانه را تو برنامهٔ کاریِ صبح خویشتن قرار داده است. مک لاگلین معتقد است اشاره موفقیتش همین است.

پیشنهاد او این است که درون آغاز روز حداقل ۱۰ دقیقه مدیتیشن کنید؛ خواهید دید چقدر کیفیت زندگی شما بهتر می شود. ۱۲. پرتو کافی قبض نمی کنید

پژوهشی که نشریهٔ «Clinical Sleep Medicine» در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد، مدال می دهد: آفتاب قبض در آغاز روز کارگر می تواند مصونیت و حال و هوای کارمندان را بهبود دهد. قرار گرفتن داخل معرض نور ملایمِ طبیعی و مصنوعی در صبح، افسردگی، آشفتگی و اختلالات خواب را بهبود می دهد.

با بر زدن پرده ها تو صبح می توانید در کل روز سرحال بمانید. اگر میزتان نزدیک پنجره نیست، «لامپ ضدافسردگی» تهیه کنید. تو دنباله بخوانید: ۱۸ سرگرمی جذاب که بهره وری را بلندی می برند

مقالات صوتی مجموعه صوتی رازهای موفقیت موفقیت چیزی سوا پاسداری یک سری اصول و محک مداوم آنها حلق

مشاهده علیه