ساعت شنی

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «جوسپ بورل» با صدور بیانیه ای که بامداد جمعه در تارنمای سرویس رفتار اجنبی اتحادیه اروپا منتشر شد تصریح کرد: همان گونه که بارها اعلام کردم آمریکا به طور یکجانبه بوسیله مشارکت خود داخل برجامدر تاریخ ۸ «می» ۲۰۱۸ خاتمه داد و درون متعاقبا تو هیچگاه یک از فعالیت های مرتبط با این ارامش همدستی نکرد. بنابراین این قلمرو نمی تواند در کسوت طرف برجام از مکانیسم ماشه داخل قطعنامه ۲۲۳۱ استفاده درنگ.

وی افزود: به عنوان هماهنگ کننده برجام تمام تلاش خود را بخاطر اطمینان از حفظ و اجرای کامل این توافق توسط تمام طرف بوسیله کار می گیرم. 

مسئول سیاست اجنبی اتحادیه اروپا تفکر نشان کرد که برجام یکی از پایه های کلیدی معماری جهانی حاضر بودن اشاعه تسلیحات هسته ای به حساب می جوی و باعث ایجاد سکون در منطقه خاورمیانه می شود.

به گزارش ایرنا، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا عصر پنج شنبه (به دم محلی) به مقر نیویورک دایره ملل متحد رفت تا تو بازدید با دیجانی قاصد و نماینده دائم اندونزی در موسسه ملل متحد که زوجیت دوره ای این شورا را غصه برعهده دارد، درخواست دولت ترامپ را برای بازگرداندن بایکوت های شورای امنیت محصول ایران نمایش دهد.

داخل این دیدار که برایان هوک پاسبان مستعفی آمریکا داخل امور ایران وزیر خارجه ترامپ را اتصال کردند، پمپئو نامه ای را با امضای طاسی کرافت پلیس دائم آمریکا تو موسسه ملل متحد ارائه داد که هنگام آن اخبار شده است ایران به تعهدات برجامی خویشتن عمل نکرده و همچنین ممنوعیت تسلیحاتی را ابطال کرده است!

دقایقی بعد سه کشور اروپایی عضو برجام با صدور بیانیه ای اعلام کردند که از اقدام آمریکا بخاطر بوسیله کارگیری مکانیسم ماشه دشت ایران امان نمی کنند. آنها با رمز به ضرورت حفظ فرآیندها و سازوکارهای که بنیان چندجانبه گرایی است تصریح کردند: ما از طولانی اعضای شورای زنهار سازمان ملل متحد می خواهیم تا از هر اقدامی که باعث تعمیق اختلافات داخل شورا می شود و خواه پیامدهای منفی قطعی داخل پی دارد پرهیز کنند. پیام ظریف به مردم ایران درباره تلاش آمریکا برای فعال شدن مکانیسم ماشه مجله باریکه بوسیله رئیس شورای امن | آمریکا هیچ حقی برای تکاپو داخل انگیزه احیای تحریم ها ندارد روانچی: آمریکا با تقلا برای مسترد داشتن تحریم ها خود را خواری می کند نیویورک تایمز: مشخص حلق ترامپ بتواند مکانیسم ماشه را فعال بطی ء ادعای خبرگزاری فرانسه درباره زمان نمایش درخواست اجرای «مکانیسم ماشه» ترامپ به دنبال صلح با ایران است | ترامپ پیروز شود با روحانی دیدار می نرم بازی خطرناک آمریکا با ایران
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا؛ دعوا کرونا همچنان تو جهان پیش می رود و قربانی می گیرد. به دیدن می رسد که وضعیت فعلی تا مدتی دراز با ما خواهد بود. درون چنین چارچوبی، به نظر می رسد که جهانی کمابیش نوین در مقابل بشر فراغت محزون باشد. گفت وگوی پیش رو با اسلاوی ژیژک، فیلسوف و نظریه پرداز اسلوونیایی، که در تاریخچه ۱۴ آگوست درون خبرگزاری راشا تودی منتشر شد، بر چنین محوری می چرخد؛ دنیایی ابتکاری که تردید و اضطراب و مراد کنار آن سایه افکنده است و با این وجود باید درون جهت تغییر سازوکارهای موجود گام برداشت. سال گذشته میلادی، در مناظره با «جوردن پترسون» گفتید که مردمی به لفظ نوعی آخرالزمان پیش می رود، تا زمانی که نوعی فاجعه بزرگ همه مان را بیدار کند. آیا پاندمی فعلی را می توان چنین فاجعه ای خواند؟

خودِ پاندمی را به تنهایی خیر! اما چنانچه این شرایط را در کنار دیگر فجایع موجود و بالفعل در نظر بگیریم که وحدت اش کرده و در آینده ملازم با آن خواهد بود، می توان این طور حاصل گرفت. اکنون با یک پاندمی مواجه هستیم و این شرایط با دیگر فجایع طبیعی تماس دارد. آنچه واقعا مرا نگران می کند، وضعیت پس از نشت نفت درون زیرمجموعه «نوریلسک» درون خصیصه روسیه است. همه می دانند که برهان اصلی این واقعه آب شدن یخ های سیبری داخل پی گرمایش زمین و غیره حیات. بنابراین با فاجعه ای دیگر مواجه هستیم. از سوی دیگر با انقلاب هایی اجتماعی سروکار داریم. فداکار طبقات و نژادها داخل رنج دائم هستند و این به انفجار ناآرامی و آشوب می انجامد. بیایید صادق باشیم؛ آمریکا داخل آستانه نوعی غوغا داخلی قرار دارد. ایالات متحده در حال دوپاره شدن است: از یک سو، کشورِ مردمانی که ماسک می زنند و ناحیه افرادی که به این تهمیدات بی توجه هستند. از سوی دیگر، با زخم اقتصادی همچنین مواجه هستیم. می دانیم که شرایط آمارها در آمریکا و اروپا به چه صورت است و هنوز بهای آن را پرداخت نکرده ایم. کشورهای اروپای غربی و ایالات متحده برای مواجهه با این وضعیت به طبع پول روی آورده اند. ولی تا زمانی نمایان می نبوغ به این روانی دنباله داد. مشت آخر، با فساد مسئله و روحی نیز سروکار داریم. این موضوع را نباید دستکم گرفت. من این وضعیت را پشت می کنم. آیا از نخستین نشانه های تعرض های «غیرمنطقی» اشتراکی خبر دارید؟ می دانید، مانند معیار آلمان که حدود ۲۰ هزاره نفر درون برلین به خیابان ها آمدند. این تظاهرات عاری از هرگونه آگاهی بود. منطق چنین تظاهراتی این است که «فقط می خواهم بوسیله شکل پیشین زندگی ام وفادار بماند و حاضر نیستم از قوانین ابلهانه متابعت کنم.» درون ایالات متحده و بریتانیا، بیش از هر چیز دیگر نگران این دست فروپاشی روانی هستم و از این اصطلاح معنای بالینی اش را خواست دارم. تو چنین وضعیتی بی مانند توجهی به واقعیت نشان نمی دهد و صرفا می گوید: «دیگر درمانده شده ام.» حتی چنانچه فرد به تئوری توطئه مشخصی تاسی نکند، این طور استدلال می بطی ء: «دیگر بس است! می خواهم بوسیله عمر عادی ام بازگردم.»   غریزی است، چراکه حاضر بودن قطعیت و ترس مردم را بوسیله جنون می کشاند. شک و تردید بدترین چیز بخاطر روح و روان است، چراکه ما به نوعی نظم و انضباط ذهنی نیاز داریم.

بله و این همان چیزی است که رهبران سیاسی فاقد آن هستند. از این که این حرفم ممکن است مایه ناراحتی دوستان دموکراتم بشود عذر می خواهم، اما امروز زیاد از هر زمان دیگری بوسیله رهبران قوی سیاسی نیاز داریم، رهبرانی که نسب شور را بر واژه بیاورند و نیز نوعی چشم انداز را برایمان ترسیم کنند. آنچه مرا می ترساند این است که بسیاری می گویند صرفا باید به بصیرت متکی باشیم. البته تا حدی حق با آن هاست، ولی خود خرد همچنین تصویری امین و حسابی از وضعیت فعلی در دست ندارد. ماه های مارس و فوریه را که آغاز پاندمی وجود بوسیله یاد دارید؟ تو آن زمان همگی می گفتند که باید منتظر گرما بود و پس از آن ویروس از میان خواهد رفت. پس ازآن از آن قرنطینه از راه رسید و حتی برخی از دوستانم هم از این روانی استقبال کردند. آن ها می گفتند: «چه خوب! یک ماه پیش خانواده ام خواهم وجود و با پچه هایم ورزش می کنم. محشر است!» ولی این وضعیت بوسیله درازا کشید. پس ازآن نظری های مربوط به موج شیوع ویروس سر برآورد: موج اول و دوم و غیره. اکنون می بینیم که با موجی واحد و ارشد سروکار داریم و تمامی پیش دماغ ها درون سهو بودند. البته با اصول کلی حادثه آشنا هستیم، اما بوسیله طور دقیق نمی دانیم که چه خبر است. دست افزار و پیام حقیقی من این است که باید سفاهت مبتنی پهلو «طی چند ماه، عمر خوش نویسی عادی خود را پی خواهد گرفت» را پیاده شدن گذاشت. زندگی هیچ گاه به حالت عادی بازنخواهد تفرج! این جماز همان چیزی است که برخی فیلسوفان مشق نهایی برای وضعیت دائم با حضور دیگر مشکلات، از عموم گرمایش جهانی و تندباد و غیره، می خوانند، وضعیتی که البته اکنون داخل اروپا و دیگر کشورها با آن سروکار داریم. تو حال دخول به وضعیتی جدید در سطح جهانی هستیم و می توانیم با آن مواجه شویم، اما با رویکردی متفاوت و اداره دهی شده باید عمر مان را تبدیل دهیم. بیایید به این ایده که نمی استعداد بوسیله روند عادی زندگی پرداخت بپردازیم. اخیرا درون مقاله ای نشانی کردید که برخی اغتشاش ها مقدور است سال ها به درازا کشیده و گاه به نقطه عاقبت نرسند. آیا این درون مورد کووید-۱۹ نیز صادق است؟ آیا نوری در انتهای نقب به چشم می خورد؟

نمی دانم درباره واکسن باید چه انتظاری داشت. چیز دیگری مرا نگران می بطی ء. نمی دانم در باقی کشورها اوضاع بوسیله چه صورت است، ولی داخل اروپای غربی با چیزی مواجه هستیم که اسمش را «خستگی کرونا» می گذارند. انسان از اخباری که مدام درباره کرونا منتشر می شود، تنش های مدام و غیره درمانده شده اند. درون اسلوونی مردم چنان بیرون می آیند که انگار خبری از پاندمی زدودن. بسیاری حتی درون فضاهای دربسته مثل رستوران ها همچنین ماسک نمی زنند. چنانچه بی قراری بزنند به شکلی اشتباه آن را به رخ می زنند و دماغ شان را نمی پوشانند. انگار همین که تاحدی ماسک به چهره داشته باشند کافی است. این درست همان چیزی است که از آن هراس دارم. البته با کسانی که نگاه اقتصادی واقع گرایانه داشته و معتقدند که تا ابد نمی توانیم در قرنطینه بنامیم موافقم. اما نکته اینجاست که طبقه متوسط، روشنفکران و کارمندان رسمی هیچگاه گاه در قرنطینه نبود. قسمت قسمت کردن اندکی امکان قرنطینه را داشت و پاینده مجبور به امتداد کارشان بودند. برای مثال، وقتی در بناء مانده و وعظ غذا می دهید، کسی باید این غذا را برایتان بیاورد. بنابراین حرفم این است که ممکن است وضع بهتر شده و بتوانیم وضعیت را کنترل کنیم، ولی باید بپذیریم شرایط فعلی ملغمه ای است از امید با سازوکار دائمی پیش رو و باید لباس زندگی، از جمله اقتصاد، را تغییر دهیم. از وضعیت دائم حرف می زنید و بسیاری از آدم از این امر می ترسند، چراکه که دلبستگی ای به تردید و حاضر بودن قطعیت ندارند. اما از لفظ دیگر، اگر باید به موقعیت فعلی ضابطه کرده و تشریفات و رفتارمان را با آن تطبیق داد، چه بسا آنچه روی داده چندان بی قراری بد نباشد، چراکه داخل تمام مدت نیاز وجود که درباره مسیری که پیش گرفته ایم تفکر کنیم.

تا حدی با شما طبق هستم، اما آنقدرها غم کلبی مسلک نیستم. مردم های منفی باف می گویند که وضعیت فعلی به دردسرش می ارزد. من متصل در تاثیر می گویم که این شرایط درون نهایت یک وظیفه شناس است. با این همه، تاحدی با حرف تان موافقم. گمان نمی کنید که تو ریشه حال این وضعیت پی چیزهایی دیگر است؟ پاندمی کرونا تنش ها، تلاطم های نظامی و امنیتی و اجتماعی را آشکار کرد، بحران هایی که پیشتر نیز درون دنیا بود داشت. کرونا کاتالیزور دیگر انقلاب ها نیز هست. به این معنا، با شما موافقم. بحران فعلی ما را با ضرورت تغییر مواجه می کند. البته نمی خواهم بگویم که شرایط فعلی خوب است. سؤال دیگری که مطرح می شود این بوده که با دنباله مسئله فعلی، دیگر نه با یک بحران که وضعیتی دائمی سروکار داریم. زمانی که تهدید ویروس به عنوان هنجاری جدید پذیرفته شود، لزوم به ارامش و تبدیل همچنین از میان می جوی. چنانچه بناست اغتشاش را به نشانی هنجاری جدید بپذیریم، جوامع چگونه باید اراده به کنش و دگرگونی را در حفظ کنند؟

البته اگر آن را بپذیریم! به نظرم هنوز به آن وعده نرسیده ایم. اگر این قضیه را به عنوان هنجاری جدید بپذیریم، خوب خواهد حیات. اما نکته اینجاست که تنها فساد ازاله که باید بدل به هنجار شود. تو اینجا همچنین با گزینه های گوناگونی سروکار داریم: مثلا می نبوغ خطر را بی بزرگی جلوه انصاف. پیام پا بر جا اما باید این باشد که در سطح اقتصادی، سلامتی و غیره نمی استعداد به وضعیت پیشین بازگشت. به نظرم با باور کردن این روند فاصله بسیار داریم. هنوز رؤیای بسیاری بر محور «این کابوس چه زمانی خاتمه می یابد؟» می چرخد. این برقرار همان چیزی است که باید بپذیریم. این پاندمی صرفا رویدادی خارجی، بیولوژیک، زیست شیمیایی و الخ نیست. این وضعیت برآمده از جامعه جهانی است که درون آن زندگی می کنیم. بیایید تجربه ای بدبینانه را درون نظر بگیریم. بیایید تصور کنیم که این بحران تو میانه یا انتهای دهه ۱۹۵۰ روی می داد. اگر در آن زمان چنین چیزی در ووهان روی می داد، به احتمال بسیار چندان چیزی راجع به آن نمی شنیدیم و درون حد عارضه ای کوچک باقی می ماند. به نظرم تا اینکه اگر نتوانیم به واکسن دست یافته و ناتوان داخل برابر وضعیت جاویدان بمانیم، می قابلیت با سازماندهی اجتماعی دست به اقدام های دفاعی زد، متشابه فاصله گذاری اجتماعی و کذلک. همان اسلوب که گفتید، وضعیت فعلی نه صرفا بحرانی اقتصادی و الگووار، بلکه بحرانی روان شناختی است. آنچه شاهد آنیم این است که انسان تو خیابان ها عاشق پایان کار شرکت های ارشد یا بانک ها نشده بلکه مجسمه های نژادپرستانه یا نژادپرستی نماینده [داخل آمریکا] را هدف حملات خود قرار می دهند خواه آن که بوسیله قرنطینه و مقررات نهفتن ماسک اعتراض می کنند. به نظر شما، چه باید کرد تا انرژی اعتراضی مردم بوسیله مسیری در راستای تغییر بنیانی اجتماعی معطوف شود؟

در اینجا نگاهی بدبینانه دارم. به نظرم چنانچه انرژی تمامی این تشنج ها ثمر ویروس، مشکلات اقتصادی و مبارزه با نژادپرستی و تبعیض جنسیتی با یکدیگر متحد شده نمی استعداد بوسیله جنبشی پیشرو و قدرتمند دست یافت. هرچند که اغلب مرا بوسیله چنین دیدگاهی متهم می کنم. خوب می دانیم که این نزاع هایی که امروز به آن ها سروکار داریم درون هماهنگی با یکدیگر نیستند. برای مثال، به تظاهرات درون آمریکا و اروپای غربی محصول به اصطلاح میراث استثمار رمز کردید که به پایین کشیده شدن مجسمه ها و غیره انجامید. نیز می نبوغ بوسیله تظاهرات ثمر نژادپرستی در آمریکا اشاره کرد. با وجود احترامی که بخاطر این تظاهرات ها قائل هستم، احتمال نمی کنید که تمامی آن ها توکل پهلو منطق تسکین هستند («بالاخره سروکارمان با مشکلی باستانی و متعارف متشابه نژادپرستی افتاد و مثل ویروس کرونا ازاله که نتوان در برابرش کاری کرد»)؟ انسان خوشحال بودند که بالاخره اعتراضی سنتی در موافق دشمنی آشکار را شکل داده اند. در اینجا نوعی هزیمت در کار بود و خیر عزب مشت راستی ها بلکه چپ ها در آن با یکدیگر شریک بودند. من تا اینکه با گفته فداکار دوستانم که معتقدند بحران فعلی صرفا پزشکی بوده و اکنون زمان عدول کردن به سراغ دادرسی رهایی بخش زدودن نقیض هستم. زمان حال با حین ای سراسر سیاسی به سر می بریم. دیگر مناقشه بر سر انتخاب تحول نیست. تغییر در حیات مان آغاز شده است و یکتا راهی که می بینم نقش قوی تر بخت و جامعه است. یار دارم با از بهره گیری از لفظ «کمونیسم» دوستانم را تهییج کنم. اما خود اقتصاد نیز باید سیاسی شود. منظورم البته شیوه استالینیستی آن ازاله. میل من از «سیاسی کردن» آن است که باید نگرانی هایی عمومی و سیاسی در کار باشد که داخل بن صرفه جویی تعیین کننده و کلیدی تلقی شوند. در شرایط فعلی، نیازمند ماسک، بیمارستان، بیمه سلامت و غذا و دگرگونی شیوه های برداشت و علیه و غیره هستیم. درون مواجهه با چنین مشکلی، نیازمند مداخله ای دیپلماتیک هستیم. قناعت قدیمی بازار دیگر پاسخگو نیست. از نیاز بوسیله ماسک و بیمه سلامت و غیره سخن به میان آورید. اما زمانی که مناقشه کمونیسم را پیش می کشید، سیلان مشکل می شود. مربوط به برای کسی در مقابل من خواه شما که نیمی از عمر شان را والا سلطه کمونیسم عمر کرده اند، چنین بوسیله دید می رسد که این ایدئولوژی ایده منت بوده ولی هنگامی که عملیاتی شده جوابگو نخواهد بود. بنابراین، زمانی که می گویید نیازمند کمونیسمی جدید هستید چه معنایی را مراد دارید؟ چه باید کرد؟

طبعا منظورم کمیته مرکزی جدید حزب کمونیست، ک گ ب و غیره تراشیدن. منظورم صرفا چیزی است که حتی سیاستمداران محافظه فرمان نیز باید بدان بپردازند؛ اقدام هایی اقتصادی که از سوی راسته تعیین نمی شوند و در عوض بر نگرانی های مردمی متمرکز هستند. ترامپ به هر خانواده چیزی حدود هزار و ۲۰۰ دلار در میانه کرونا معاون مالی می کند. البته او تو عین حال بوسیله شریک شدن های میلیونر نیز رشوه می دهد، اما این مشت پایان قدمی بوسیله سوی یک دستمزد پایه بوسیله حساب می آید. تمامی آنچه از کمونیسم رایج رویت دارم همین است؛ این که منافع عمومی باید بر استیلای شمار وکتاب های اقتصادی تفوق داشته باشد. خوب می دانم که نیازمند رقابت و محاسبات اقتصادی هستیم. یادم هست که در دوران کمونیسم و سلطه دولت اقتصاد چه وضعیت نامناسبی داشت و بحران جوهر دوانده بود. اما در عین حال، نیازمند سیاسی سازی اقتصاد هستیم. این که می گویید در کمونیسم تو بر صرفه جویی بازار، قناعت سیاسی همچنین داریم قابل دریافتن است. البته این تاحدی برای من ناراحت کننده است چون در این عارض آزادی کمتری در فرمان خواهد بود. اما در نهایت انگار باید برگزینی کرد.

درست است، ولی چه انتخابی. تو اینجا، رویکردی کمابیش لنینیستی دارم. لنین نقل قول معروفی دارد: «بله، آزادی، اما برای چه کسی و بوسیله چه منظوری؟» معتقدم که نباید آزادی را به استیل لیبرال های غربی به آزادی انتخاب انفراد و وجودی فروکاست. یعنی مثلا این که «آیا می توانم بوسیله آمریکا بروم خواه نه، می توانم فلان کتاب را بخوانم خواه نه؟» این البته بسیار ارزشمند است. ولی آزادی همچنین باید بوسیله معنای شفافیت غلبه و همچنین این نکته باشد که مردم به نحوی درون تحولات جامعه تاثیرگذار باشند. اما شما معتقدید که همدستی های ارشد و بانک ها نباید بوسیله مردم و جوامع بگویند که چه می خواهند و چه باید بکنند و چطور زندگی کنند. منظورتان این است که باید این موضوعات را بوسیله مردم واگذارد کرد؟

بوسیله نظرم اگر نوعی دموکراسی اساسی را ارائه کنید که بوسیله شکلی ابتدایی مردم درباره همه چیز تصمیم بگیرند، مشکلی که نمایان می شود این است که چه کسی بوسیله مردم می گوید که باید درباره چه چیزی تصمیم گرفته و انتخاب هایشان را فرمول بندی کنند. در اینجا خطر نوعی بی نزاکت فریبی حیات دارد که می تواند به ارتشی مستبدانه بینجامد. غلام هیچ توهمی در این زمینه ندارم. تمام دست افزار غلام این است که منطق بازار درون اینجا عملکردی ندارد، چراکه نیروهای بازار مجبورتان می کنند تا به سوی سود بیشتر حرکت کرده و این فضایی را بخاطر دستکاری ایجاد می نرم. برای مثال، تکرار و بازخوانی تاریخ ها و مقالات درباره آنچه در صنعت پزشکی در روانی بوده بسیار دوست داشتنی است. بسیاری شریک شدن ها، دستکم در غرب، فرمولاسیون داروهای جدید را دارند اما می دانند که اگر آن ها را وارد بازار کنند دیگر منفعت کمتری از فروش داروهای گرانبها بها پیشین نصیب شان می شود. بنابراین آنان حق مالکیت این فرمولاسیون ها را خریداری کرده و آن را واقف بازار نمی کنند. به نوعی کنترل عمومی و دولتی یا چیزی مشابه به آن احتیاج داریم که باید بر شفافیت تمرکز داشته باشد. امیدوارم از این فرمول من خوشتان بیاید برای اینکه بارها از آن کاربرد کرده ام. ایده من نوعی کمونیسم غربی با ترکیب جولیان آسانژ است. بجای تو اینجا من نگاهی عادلانه به آمریکا دارم. بسیاری آمریکا را بوسیله تفکر رفتاری که با آسانژ داشته مذمت می کنند. اما من بوسیله این نگاه تعرض دارم. با نگاهی بدبینانه، پرسشم این است که اگر کسی در مقابل آسانژ درون چین سر برمی آورد چه می شد؟ در آن صورت، او به راحتی ناپدید می شد و حتی اسمش را بی آرامی نمی شنیدیم.
نکته مهم اینجاست که ما تو جامعه ای رسانه ای عمر می کنیم. بوسیله کنترل نیاز داریم. من هیچ مشکلی ندارم که نصیب و قسمت (یا وزارت سلامت) آیفون مرا کنترل کرده و ببیند که کجا می روم و غیره. داخل آمریکا و چروک و دیگر جاها ارتباط های تلفنی بوسیله طور خودکار ثبت می شود. البته این به معنای کنترل و کذلک است، ولی کنترل باید شفاف باشد. باید بدانیم که دولت دارد چه می کند. به همین خاطر هموار جبران می کنم که خطرناک ترین نوع محدویت آنی است که حتی مخبر نشویم آزادی مان محدود شده است. مشکل غلام با انسان آمریکا این است که حدس می کنند واقعا آزاد هستند، اما آن گونه که فکرش را می کنند این طور نیست. تمامی چیزهایی که حرفش را زدید نوعی جهان ایده آل پساکرونایی است. ولی بیایید به واقعیت بازگردیم.

اما درون این دنیا هم نیازمندی خواهد حیات و هم زندگی فروتنانه. از کمونیسم منظورم فراوانی و این چیزها تراشیدن. زمانی از لفظ «کمونیسم دوران شورش» دست افزار زدم که درون آن چون همگی درون وضعیتی دشوار عمر می کنند باید شرایطی را بخاطر بقای همگی فراهم کرد. دیدگاه من متجاوز فروتنانه است. شما از مفهوم فساد استفاده می کنید. ثبات نسبی پس از هیاهو هموار متکی کنار توافقی اجتماعی است که براساس آن دولت ها تو موجب بهبود استانداردها شلنگ برداشته و انسان باید شهریه گیرایی را انجام دهند. حالا که این بحران تمامی مسائل را در زمینه قراردادهای اجتماعی عرشه واکنش راحتی داده است، مردم به وظیفه خود عمل کرده اما دولت ها چیزی ندارند که به آن ها بدهند. نخبگان و شانس ها باید برای پس دادن اعتماد انسان باید چه بکنند، به ویژه آن که اوضاع دیگر مانند گذشته نخواهد بود؟ برای بازیابی اعتماد چه باید کرد؟

زمانی در آمریکا نوعی اعتماد و بیعت اشتراکی و عمده وجود داشت. منظورم ۱۰ سال پیش و داخل عهد پیش از ترامپ است. البته منکر جدل ها و نبردهای دیپلماتیک میان جمهوری خواستگار و دموکرات ها نیستم. رقابت در کار بود، اما باید به قوانین و دیگر چیزها احترام می گذاشتیم. این پیمان عمومی در آمریکا که براساس آن به رغم تمامی تباین ها در شماری از پیش تصور ها با یکدیگر مشترک هستیم، تو حال نابودی است. بنابراین این که ترامپ می گوید ممکن است نتایج انتخابات را بوسیله رسمیت نشناسد و غیره نمی تواند مقصد ای از جنون فردی باشد. هر دموکراسی موفقی حدود خود را دارد. منظورم از انفراد این است که دست بوسیله ورزش دموکراتیکی می زنیم، ولی پهلو سر شماری از قواعد سازش می کنیم. آنچه مرا می ترساند این است که پس از این پاندمی تمامی کشورها نخواهند توانست فردی انتقادی را حفظ کرده و قرارداد اجتماعی جدیدی ایجاد کنند. به توافق اجتماعی جدیدی احتیاج داریم. امیدواریم برخی کشورها داخل این امر موفق شوند. من شبیه فدایی دوستانم ضدآمریکایی صرف کردن نیستم. چنانچه آمریکا دچار دست پاچه بزرگ و اجتماعی شود، ما هستیم که باید بهایش را بپردازیم. بوسیله همین فکر است که باید بوسیله قرارداد اجتماعی جدیدی دست یافت که آمریکا درون حال حاضر بور زیادی با آن دارد.
ASGHARگزارشOOON های پیشین ادعا می کردند گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن سامسونگ (Samsung Galaxy S20 Fan Edition) قرار است با تراش ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام عرضه شود. بااین حال، به دید می رسد سامسونگ روی نمونه دیگری از گوشی با تراش ی اختصاصی خود حکم می کند؛ زیرا بوسیله لطافت این گوشی هوشمند با عده استاندارد SM-G780F در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده و از تراشه ی اکسینوس ۹۹۰ مصرف کرده است.

همچنین، داده های علنی شده در دیتابیس گیک بنچ علامت می دهند گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن قرار است هشت گیگابایت حافظه ی رم داشته باشد. پیش خیس مدلی دیگر از اس ۲۰ فن ادیشن با شماره معیار SM-G781B تو گیک بنچ دیده شده بود که از تراشه ی اسنپدراگون ۸۶۵ و ۶ گیگابایت حافظه ی رم استفاده می کرد. مدل اکسینوس ۹۹۰ گلکسی اس ۲۰ لم ادیشن توانسته است در بخش عملکرد مورد هسته ای گیک بنچ امتیاز ۵۸۸ و در بخش عملکرد چندهسته ای امتیاز ۲،۴۴۸ را کسب بطی ء.



سامسونگ هنوز رسما پیدایش گلکسی اس ۲۰ لم ادیشن را تأیید نکرده است؛ باوجوداین، این گوشی تاکنون بارها در شایعه ها ظاهر شده و افشاگران زیادی اطلاعات آن را با کاربران تو میان گذاشته اند. یقین ها تقاضا می کنند گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن قرار است در سه گانه ماهه ی پایانی سال سیال میلادی از راه برسد. رندری که به تری بی پرده شده و داخل شمایل اصلی این مقاله مشاهده می کنید، نشان می دهد گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن ورقه نمایش اینفینیتی O (O حفره ی اداره ای شکل در بخش) بالایی با وضوح فول HD پلاس و مقدار ترمیم ۱۲۰ هرتز و ابعادی بین ۶٫۵ تا ۶٫۷ اینچ خواهد. 

داشت فعلا نمی دانیم پنل پشتی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن قرار است چه ظاهری داشته باشد؛ بااین حال، شایعه ها به جناب مجموعه دوربین سه گانه گانه در گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن اشاره می: کنند دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگ نمایی سه گانه یکسانی. اپتیکال گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن از باتری ۴،۵۰۰ میلی آمپرساعتی کاربرد خواهد کرد و داخل دو نمونه 4G و 5G ارائه خواهد شد و به لطف داشتن معترف IP68، دربرابر نفوذ کردن آب و گردوغبار جماز خواهد. حیات مقاله های:مرتبط معیار ارزان گلکسی S20 احتمالا عرضه می شودگلکسی S20 تدبیر ادیشن احتمالا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز عرضه می شودرندر گلکسی S20 تدبیر ادیشن سامسونگ منتشر

شد بدوی بار خرداد امسال یکی از رسانه های نزدیک به سامسونگ با شهرت سم موبایل مدعی شد باهم اتحاد کردن اضطرار ای به فکر کردن ارائه ی میزان کم قیمت برنده خانواده یگلکسی اس ۲۰افتاده و ترانه دارد در صیت آن از پسوند لم ادیشن کاربرد. درنگ درون همان زمان، اطلاع دادن شد اس ۲۰ فن ادیشن تو دو مدل در مشت پیدایش. است ارتباط ی بین اس ۲۰ و اس ۲۰ فن ادیشن همچون بستگی ی بین دو  گوشی گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ لایت خواهد.

بود گوشی اس ۲۰ لم ادیشن احتمالا هنگام عرضه رابط کاربری One UI.2 5 برپایه ی جهیز عامل اندروید ۱۰ و موافق ادعای سم موبایل، حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی خواهد. داشت یکی از افشاگران صنعتی فناوری با نام کاربری Ice universe از سه ماهه ی پایانی سال ۲۰۲۰ بوسیله عنوان تاریخ نمایش ی اس ۲۰ تدبیر ادیشن یاد می.کند بیشتر:بخوانید پیش فروش آنر 9A از ۲۵ مرداد در ایران آغاز می شودتاریخ معرفی و عرضه آیفون 12 اپل توسط جان پراسر فاش شدمایکروسافت سرفیس دوئو سه سال آپدیت اندروید شهود می کندشیائومی تو می 10 اولترا از نمایشگر TCL مصرف کرده استموتورولا ۱۹ شهریور نسل دوم Razr را رونمایی می
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، حسین قراباغی با تأکید بر تأمین مسکن برای اقشار آسیب پذیر، گفت: تو این اساس دولت و مدیریت شهری بوسیله قیافه موکد ورود داشتند تا مشکل حل شود؛ ولی تاکنون پیوستگی مبارکی نیفتاده است.

 عامل گرانی مسکن تنها مالیات شهرداری، نظام مهندسی و گرانی یک سری اقلام موردنیاز ساختمانی نیست، بلکه عامل واقعی گرانی زمین است، متأسفانه قیمت زمین بوسیله صورت سرسام آور ارتفاع رفته و در حال حاضر برای تولید زمین مسکونی، رفتار عاجلی انجام نشده است.

اقبال بوسیله نیت رفع شاق ساختمان بر نظر است که مالیات شهرداری تا سقف ۵۰ درصد تکریم شود؛ اما بحث بر این است که داخل صورت لحاظ شدن این مهم، تو رفع گرانی مسکن تأثیرگذار خواهد بود؟

داخل سال مبدا پرگیر پنجم شورای شهر نسبت به رایگان کردن مالیات خانه مناطق کم برخوردار همدانتا سقف ۲ و نیم طبقه، مصوبه ای داشتیم که به عارض پایلوت در کشور، اجرایی شد؛ اما مشکل مسکن حل نشد.

رئیس کمیسیون قناعت و سرمایه گذاری شورای شهر همدان خطاب به اعضای شورای شهر درخواست کرد در حوزه مسکن بوسیله رخ جهادی ادخال ظاهر کنند؛ ازاین رو باید آمار شهروندان همدانی که فاقد مسکن هستند، استخراج شود تا ضمن برگزاری جلسات تخصصی، شهرداری نسبت به انتقال زمین بوسیله صورت تعاونی، ارزان مقدار خواه رایگان به افراد واجد شرایط، اقدام کند.

در صورت تفکیک عرفی و ارجاع زمین های شهرداری با همکاری سایر دستگاه ها، پیش دماغ می شود که شهروندان همدانی فاقد مسکن، صاحب زمین و بناء شوند و کار ماندگاری خواهد وجود که در کشور بوسیله عارض معیار مطرح می شود.

تو عارض تأمین حدود ۱۰۰ هکتار زمین که تفکیک آن باید از ضابطه خانه و گونه و شهرسازی محلول شود، شورای شهر بی قراری بر بنیان اختیارات خود نسبت به مصوبات موردنیاز اقدام خواهد کرد.

باید لایحه ای بوسیله مشیت رفع مشکلات ساختمانی در شهر همدان تنظیم شود و از لفظ دیگر کمیته تخصصی متشکل از استانداری، ادارات کل خانه و راه و شهرسازی، نیز شورا و شهرداری همدان به سرود سهولت سیلان تأمین، تفکیک و واگذاری زمین های مناسب بوسیله اقشار آسیب پذیر تشکیل شود تا کود روانی اجتماع را درون این مملکت التیام ببخشیم و الگوی مناسبی درون ناحیه باشیم.
هفته گذشته خبری منتشر شد که دونالد ترامپ به دنبال مسدودسازی برخی از اپلیکیشن های چینی در ایالات متحده مانند وی چت و تیک مو است. حال، گزارش ها علامت می دهد که امروز مهتر جمهور آمریکا دستور داده که مسدودسازی هرگونه تراکنش مالی شهروندان آمریکایی با محصولات دو شرکت بایت دانس و تنسنت بوسیله وهله اجرایی برسد.

هدف اصلی ترامپ، مسدود شدن اپلیکیشن ها و سرویس های چینی در ایالات متحده است که اساسی ترین آن ها دو اپلیکیشن وی چت همکاری تنسنت و جنبش مو شرکت بایت دانس هستند. در دستور ترامپ، نه تنها هرگونه تراکنش مالی درون برنامه ای با دو اپلیکیشن ذکرشده توسط شهروندان آمریکایی غیرممکن می شود؛ بلکه دیگر محصولات دو شرکت تنسنت و بایت دانس نیز شامل تحریم می شوند.

از دیدگاه مقامات ایالات متحده، اپلیکیشن های چینی رفتار بوسیله سرقت اطلاعات شهروندان آمریکایی و ارائه ی آن ها به دولت گره کرده اند و درنتیجه تهدید ملی محسوب می شوند. دستور دونالد ترامپ نیز طی ۴۵ روز آینده اجرایی خواهد شد.

تحریم دو باهم اتحاد کردن تنسنت و بایت دانس ضربه ثقل به اقتصاد دو شریک خواهد زد؛ اما برخی از مشارکت های آمریکایی نیز دچار خسارت شدیدی خواهند شد؛ برای شهید می توان به دو شرکت اپیک گیمز و رایت گیمز اشاره کرد که تنسنت یکی از بزرگ ترین سرمایه گذاران آن ها محسوب می شود. دو شریک نامبرده عرضه کننده ی بازی های محبوبی ازجمله بازی League of Legends و فورتنایت هستند.مقاله های مرتبط:با کنار رفتن اپل، مایکروسافت بزرگ ترین خریدار بخاطر خرید جستن تاک شدتیک تاک چیست و هرآنچه درباره آن باید بدانید

درون این بین، اخباری همچنین به گوش می رسد که مایکروسافت تمایل بسیاری برای فروش کسب وکار جهانی تیک تاک دارد. گویا ردموندی ها در ابتدا تنها علاقه بوسیله ابتیاع کسب وکار جستن مو داخل ایالات متحده داشتند؛ ولی پس از گفته های دونالد ترامپ مبنی بر اینکه بیع تصرف وکار جهانی جنبش تاک رفتار منطقی تازگی بوسیله نظر می رسد، ردموندی ها خواهش خویشتن برای ابتیاع تمامی کسب وکار تیک تاک را نشان دادند.

انتظار می رود تا ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) سران مایکروسافت تو مورد ابتیاع تیک تاک به غرض بازپسین برسند. درون صورتی که ردموندی ها موفق به خرید تیک مو نشوند، اپلیکیشن چینی به دستور ترامپ در ایالات متحده بست خواهد شد.بیشتر بخوانید:فردی محدودسازی ریپلای سرقت کردن بوسیله توییت ها در اختیار تمامی کاربران iOS توییتر قرار می گیردواکنش تیک تاک بوسیله امر اجرایی ترامپ: از قانون دادگاه اقدام قانونی می کنیماینستاگرام Reels چیست و چگونه از آن مصرف کنیم؟انتقاد مایکروسافت از اپل داخل جای پا حاضر بودن انتشار xCloud درون اپ استوراپل: به سرویس های گیمینگ ابری اجازه اشاعه داخل اپ استور را نمی دهیم
معارفه استفاده از پردازنده های سفارشی آرم درون محصولات آتی اپل، موج جدیدی تو دنیای کامپیوتر ایجاد کرد. اکنون اکثر کاربران و کارشناسان منتظر محصولات جدید مبتنی بر پردازنده های سفارشی هستند. تو چنین وضعیتی کوپرتینویی ها در اقدامی غیرمنتظره یک کامپیوتر متاخر آی مک مبتنی بر پردازنده  اینتل معرفی کردند. البته معرفی کردن علیه جدید با همان پردازنده های قبلی شاید نشانه ای از پیش دماغ های شرکت اپل باشد. به هرحال مهاجرت اپل از اینتل بوسیله آرم آسان زدودن و چالش هایی را درون پی خواهد داشت. شاید یک آی مک جدید با همان پایداری متداول که از پردازنده های x86 سراغ داریم، تا زمان عرضه ی محصولات درست مبتنی بر آرم، کاربران را شادمان و جذب یواش

جدیدترین محصول اپل در بازار کامپیوترهای شخصی، یک کامپیوتر آی مک ۲۷ اینچی است که ازلحاظ نقشه کشی هیچ تباین اکید با خاندان قبلی ندارد. همان نعوظ که گفته شد، ازلحاظ معماری پردازنده هم تفاوتی تو کامپیوتر دیده نمی شود. البته کوپرتینویی ها بهبودهای قابل توجهی داخل آی مک جدید ارائه کرده اند که قطعا کاربران را به خرید آن ترغیب خواهد کرد.

مقاله های مرتبط:طرح مفهومی مدل بازطراحی شده آی مک اپل منتشر شدنخستین مک های مبتنی کنار آرم احتمالا در قالب مک بوک پرو و آی مک عرضه می شوند

کامپیوتر iMac جدید اپل با جدیدترین پردازنده های دوده دهمی ۶ و هشت هسته ای اینتل نمایش می شود. کاربران همچنین با بخشی هزینه ی بیشتر می توانند این کامپیوتر را با پردازنده ی ۱۰ هسته ی نیز خریداری کنند که قطعا قدرت پردازشی بیشتری را دراختیار آن ها صبر می دهد. نسخه ی پایه ی کامپیوتر، با ذهن ی رم هشت گیگابایتی عرضه می شود، اما می قابلیت در نسخه های بالاتر، آن را با ۱۲۸ گیگابایت رم همچنین خریداری کرد. داخل بخش پردازنده ی گرافیکی همچنین انواع گزینه ها از خانواده ی Radeon Pro 5000 ارائه می شوند. حافظه پس انداز سازی ثمر جدید کوپرتینویی ها تو کامل مدل ها از نوع SSDاست. نسخه ی پایه با نصیب مندی از ۲۵۶ گیگابایت و نسخه ی پرچم دار با هشت ترابایت حافظه ی ذخیره سازی فروخته می شود.

نمایشگر5K رتینا آی مک ۲۷ اینچی در نسخه ی جدید از فناوری True Tone بهره می سرما که دمای رنگ نمایشگر را با نور محیطی هماهنگ و همگام می کند. خریداران با صیقلی هزینه ی بیشتر می توانند آی مک جدید را با پوشش نانو روی نمایشگر خریداری کنند که با حیات کاهش بازتاب نور، تأثیر اضافی روی کنتراست و شارپ بودن تصاویر ندارد.

آی مک جدید ۲۷ اینچی با قیمت پایه ی ۱،۷۹۹ دلار فروخته می شود که از پردازنده اینتل ۶ هسته ای نسل دهمی Core i5 بهره می برد. نسخه ی پایه مهیا به هشت گیگابایت حافظه ی رم DDR4، حافظه ی ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی SSD و پردازنده ی گرافیکی Radeon Pro 5300 است. البته نسخه های حرفه ای تر و گران تر، با برچسب قیمتی تا ۱۰ هزاره دلار فروخته می شوند.بیشتر بخوانید:کامپیوترهای آی مک ۲۱/۵ اینچی و آی مک پرو با حافظه SSD و پردازنده Xeon معرفی شدندطرح مفهومی نمونه بازطراحی شده آی مک اپل منتشر شدفروش کامپیوترهای گیمینگ سری Arespear کونامی آغاز شدمدل متاخر iMac احتمالا این هفته با پردازنده اینتل معرفی می شودبنچمارک متاخر مک مینی مجهزبه A12Z منتشر شد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از روزنامه اعتماد، بانک کارگشایی، تشکیلاتی موقوف به بانک ملی؛ در ازای شهود «طلا» وام قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت می کند و مشاهدات میدانی نشان از تقاضای بالای وام در ازای «گرو» گذاشتن طلا دارد. اما به دلیل همین «تقاضا» ی بالا، کسانی که برای ستاندن وام قرض الحسنه مراجعه می کنند؛ دست خالی برمی گردند. پاسخ کارمندان بانک حزن بی پرده است: «صف تقاضای وام قرض الحسنه زیاد شده و پس از اشتهار نویسی برای اخذ وام، باید ۴ ماه به قیافه حداقلی در بخت بمانید.»

بانک کارگشایی یا همان «موسسه رهنی دولتی» قدمتی نزدیک به یک صد دارد و از همیشه آدم می دانستند هر زمان که دست پایگاه از همه جا کوتاه شد و پولی داخل بساط نداشتند؛ می توانند با مراجعه به بازار «اعدام» قبلی و «محمدیه» فعلی و بوسیله امانت گذاشتن «طلا»، مطابق قوانین خاصی، وام قرض الحسنه بگیرند. تا همین خاتمه سال گذشته، ضوابط کارکرد این بانک به گونه ای بود که به ازای هر ۴۳ گرم طلا، ۳ میلیون تومان و هر ۱۴۳ گرم طلا، ۱۰ میلیون تومان وام جعاله پرداخت می شد. متقاضی بی آرامی باید کامل مبلغ وام را به اضافه ۴ درصد کارمزد و ۷ درصد حق نگهداری طلاآلات صیقلی می کرد. ولی حالا و در سال جدید، وام قرض الحسنه بانک کارگشایی با منفعت ۱۸ درصدی بوسیله اضافه ۲ درصد عطیه صیقلی می شود؛ آن هم پس از ۴ ماه گرایش! مبلغ چقدر حباب دارد؟ | عوامل تاثیرگذار بر افزایش بها سکه

تغییر ضوابط را یک مشتری بانک که روی صندلی انتظار نشسته تمجید می نرم. در بانک رهنی سابق، همه تعدی آدمی برملا می شود که به دنبال گرفتن اندک پولی هستند تا به صدمه زندگی شان بزنند. اما مشتریان آن، انسان عادی هستند. آنهایی که زندگی بهشان سخت محزون و مجبور شده اند برای اندک پولی که می گیرند؛ طلاهای خودشان را به گرو بگذارند. زنی که کرایه نشین است و پول صاحبخانه را باید بدهد و لنگ ۷۰۰-۶۰۰ هزاره تومان است و با ماسک و دستکش با سازمانی بانک حرف می زند. رجولیت که بیکار شده و طلاهای زنش را می خواهد به امانت بگذارد و پولی بگیرد. بانو میانسالی که برای بیع جهیزیه دخترش به دشوار زده. در این بانک نه از دستگاه عده گیری خبری هست نه کسی حال و حوصله راهنمایی دارد. کرونا هم تکثیر شده و برابر باجه ها پلاستیک های پهناور کشیده اند. اما اشفته و پر رفت و آمد است و اقلا یک بامداد تا قفا کشش می کشد تا طلا توسط «ارزیاب» وقوف و از کار افتادن شود؛ مهر و موم شود و به خزانه برود. گفته می شود که روزمره تا ۲۰ هزار نفر و گاه ۵۰ هزار نفر به این بانک برای دریافت بدهی رجوع می کردند. اما شیوع کرونا و بسته شدن کسب وکارها، وضعیت را ابکی نم کرده و تقاضا را بوسیله شدت افزودن داده است.

متقاضیان وام، از شرایط باطراوت بدهی گرفتن دست افزار می زنند. درون حال فراهم به ازای هر گرم زر که بها آن کمی آن طرف زیرفون و داخل بازار آزاد به یک میلیون تومان رسیده، ۱۰۰ هزار تومان وام دلبستگی می گیرد؛ آن هم با چندین شرط و شروط. عجیب ترین شرط، احراز نگرش سکونت است که باید از طریق قبض آب و صاعقه که به نام متقاضی وام است انجام شود. آقایی که پشت باجه با مسوول این امر دست افزار می زند صدایش را بالا برده و می گوید کرایه نشین است. مسوول باجه هم می گوید که کرایه روزنامه را بیاورد. ضمن اینکه باید با صاحبخانه خود بوسیله اداره پست برود و آنجا مجله تاییدیه کدپستی بگیرد. طالب وام برافروخته از گرما و جواب خونسردانه متصدی بانک، خارج می رود. شلوغی و ازدحام در روزهای کرونایی با پاسخ های سربالا و سردی که از در و دیوار شعبه بانک کارگشایی پشته می جوی. اعلان ها و اطلاعیه های هشداردهنده ای که می گوید اگر ظرف شش ماه از کتاب قبض وام، مشتری اقدام به نابرابر وام نکند؛ مشمول ۶ درصد جریمه تاخیر هم خواهد شد! اعلان دیگری از افزایش نرخ سود وام از ۱۱ به ۲۰ درصد خبر می دهد و اینکه فقط یک سال مهلت بازپرداخت وام وجود دارد.

کار سهل ای نیست اخذ وام در خم و خم کارهای اداری؛ آن هم پولی که استراحت است ۵-۴ ماه دیگر به دستت برسد. تا پیش از این صیقل وام قرض الحسنه در این بانک بوسیله رخ یک روزه بود. ارزیاب ها با آن ذره بین ها و تجهیزات شان، طلای مشتریان را به دقت بررسی می کردند و به نعوظ ساده بوسیله خریدار می گفتند که چقدر وام به این طلا که برای «گرو» آورده، تعلق می گیرد. برای این فقره تعرفه ای حیات دارد و کارها خیلی تند پیش می رود. خیلی از کسانی که به اینجا می آیند تازه هوشیار می شوند که طلایی که قبلا به نام ۱۸عیار و۱۷عیار و... خریده اند ارزشش خیلی ناچیز از آن چیزی است که فکرش را می کنند. بی شمار ها زر را هدیه گرفته اند. دستبند و گوشواره کودک سندیت است و بدیع اینجا می فهمند که مثلا زر نبوده و «بدل» بوده. معمولا با شروع مدارس و دانشگاه ها خواه در آستانه محرم و صفر یا ماه رمضان، ردیف مشتریان قبض بدهی شلوغ کار برنده از ابد است.

بی شمار ها بوسیله قفا تعدی کردن شهریه مدرسه و دانشگاه فرزندان خود بوسیله اینجا می آیند و اینک که زمان انتظار برای گرفتن وام بیشتر شده، دست خالی برمی گردند. کرونا و انفراد های شغلی، دست و بال خیلی ها را  بسته و همه به اشتیاق اندکی پول که بابت گرو گذاشتن طلا شاید نصیب شان شود بوسیله اینجا می آیند که با راه تازه، از پول هم خبری نیست. چرا مردمی که بخاطر قبض وام تو نوبت ۴ ماهه می نشینند دست بوسیله فروش طلای خود نمی زنند؟

لرزش های اقتصادی یکی از دلایل عمده آن است. متعدد از کسانی که تو بانک نشسته اند از این می گویند که تکلیف زر و ارز و ریال مشخص محو و نمی دانند فردا با چه قیمتی علنی هستند. از اینکه طلا را بفروشند و بوسیله لطمه زندگی بزنند و از آن طرف، قیمت ها بالا برود و دیگر نتوانند بخرند؛ هراس دارند. تقدم می دهند رنج شهود وامی هرچند کوچک ولی «امر راه انداز» را بوسیله جان بخرند اما طلا نفروشند. البته هستند کسانی که در میانه گفت وگوها، نومید از ستاندن وامی که ۴ ماه دیگر قرار است صیقلی شود از دروازه شیشه ای بانک بیرون می زنند. می گویند: «ای مالک تا آن زمان دلار چقدر رفته بالا؟ دو میلیون تومان چقدر نرخ دارد؟» چشم انداز میدان زر | پیش دماغ اونس ۲۳۰۰ دلاری
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در پی عالمگیر ویروس کرونا در قلمرو و کاهش مسافر و سفرهای بین استانی که تا حدود ۸۰ درصد درون ایام نوروز و تعطیلات قبل از آن ارزیابی شده وجود رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری از این جریان متضرر شدند و مانند دیگر مشاغل کسب و کار آن ها نیز با بغرنج مواجه شد.

نهایتا عبدالهاشم حسن نیا، مهتر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پسند و منحصر اعتبار حدود ۷۰۰ میلیارد تومانی برای ۱۱۳ هزاره و ۵۱ نفر راننده مسافری بین شهری در ستاد ملی مقابله با کرونا اطلاع داد که مقرر شد این رانندگان تسهیلات شش میلیون تومانی را با دستمزد ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه از تیرماه دریافت کنند.

ولی بوسیله نظر می رسد روند ثبت نام و صیقلی این تسهیلات بوسیله کندی رخ می گیرد. چرا که داریوش باقرجوان مدیرکل حمل و نقل مسافری راه اندازی راهداری و حمل و نقل جاده ای درون این باره به ایسنا گفت: تسهیلات کرونایی و روند صیقل آن به کندی قیافه می گیرد و با وجود اینکه تعداد زیادی از رانندگان ثبت نام کردند سایت و سامانه کارا جواب نمی دهد و با مشکلاتی مواجه است.

وی افزود: از میان حدود ۱۱۳ هزار نفر راننده مسافری بین شهری که در ناوگان حمل و نقل اشتراکی مشغول به کار هستند عزب حدود ۴۰۰۰ نفر چیره شدند تا امروز تسهیلات ریه میلیون تومانی کرونایی را شهود کنند که حدود سه درصد از کل رانندگان می شود و از آنجا که تا پنجم مردادماه زود ثبت شهرت برای آن ها درون سامانه کارا تعیین شده بود التماس کردیم تا این مهلت تمدید شود و همه رانندگان بتوانند درون این سامانه ثبت نام خود را ایفا دهند.

باقرجوان همچنین درباره برخی مشکلات بوجود آمده داخل صیقلی تسهیلات بانکی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا به رانندگان اظهار کرد: برخی از بانک ها با وجود مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا رقیق گیری می کنند و تضامینی غیر از آنچه به تصویب فصیح را از رانندگان طلب می کنند، بنابراین رانندگان بین شهری در دریافت این تسهیلات با مشکلاتی مواجه شدند و بعضا با تأخیر این قرضه بوسیله آن ها صیقل می شود. از همه مسئولان بانکی و متولیان اصلی آن یعنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می خواهیم که این موانع را از سر گونه بردارند تا رانندگان در اخذ این تسهیلات که صبر بود در تیرماه بوسیله حساب آن ها واریز شود، دچار بغرنج نشوند. قرار حیات ۱۱۳ هزاره شوفر تسهیلات کرونا بگیرند اما فقط ۲ تا ۳ هزار راننده قبض کرده اند
AبرایGHAROOOON همکاری هایی که در مرزوبوم ی تولید گوشی به تکلیف کامل رسیده اند، سپرده ی نرم افزاری عرضه شده با گوشی هوشمند شکوه بسیار یدکی دارد و همین درنگ افزارها و رابط کاربری روی میزان ابتیاع وسیله تأثیر بسزایی می گذارند. به علاوه، این بسته ی یواش افزاری در طول زندگی مفید دستگاه تغییرات چندان عمده ای به خویشتن نمی بیند و حتی درصورت به روزرسانی شدن، تجربه ای شبیه با روزهای اول ارائه می دهد.

باهم اتحاد کردن های تولیدکننده ی گوشی درکنار شاداب افزار بوسیله دفعات روی مبحث یواش افزار هم مانور داده اند تا توجهات کاربران را به سمت دستگاه هایشان فراخوانی کنند. بخاطر نمونه، می توانیم به اپلیکیشن 3D Scanner سامسونگ در گوشی گلکسی نوت ۱۰ رمز کنیم. این گوشی بوسیله ابزار ویرایش ویدئو جالبی همچنین مهیا است که به طور اختصاص برای قلم لمسی بهینه سازی شده است. 

مایکروسافت در صنایع مختلفی فعال است و تاکنون، محصولات متنوعی روانه ی بازار کرده؛ ولی فاصله ی زیادی تا تبدیل شدن به شرکتی جوان در صنعتی گوشی دارد. براساس فراخوان کاری متاخر مایکروسافت، این همدستی اراده دارد به مرورزمان یواش ادوات سرفیس دوئو (Microsoft Surface Duo) را بهبود بخشد. درواقع آن طورکه فراخوان متاخر نشان می دهد، کند افزاری که مایکروسافت می خواهد در سرفیس دوئو ایفا کند، نسخه ی اولین ی نرم افزاری است که به تدریج دردسترس فراغت خواهد گرفت. آن نسخه ی بازپسین کمال مطلوب پا بر جا مایکروسافت است.

مایکروسافت به تازگی فراخوان جدیدی برای استخدام معماری کردن بزرگ توسعه ی نرم اسباب منتشر کرده است. این همدستی با استخدام افراد کاربلد قصد دارد اپلیکیشن های نوآورانه ی جدیدی برای جهیز عامل اندروید ابداع کند تا بتوانند بهترین تجربه ی مقدور را از دستگاه دو نمایشگره ی سرفیس دوئو ارائه دهند.

مایکروسافت اطلس ی متد جدیدی نیز برای توسعه ی یواش اسباب سرفیس دوئو تعریف کرده است و برنامه هایی ویژه برای این دستگاه دارد. این یعنی امتحان ی کاربری سرفیس دوئو قرار است به مرورزمان بهبود علنی می کند؛ بااین حال، همین موضوع علامت می دهد نسخه ی بدوی ی بطی ء افزاری که با سرفیس دوئو دردسترس قرار می گیرد، جذابیت کمتری از حد انتظارمان خواهد داشت؛ چراکه انتظار داشتیم مایکروسافت بسته ی درنگ افزاری به تکامل روان ای همراه با سرفیس دوئو منتشر کند؛ اما شواهد متاخر خلاف این موضوع را نشان می دهند. مقاله های مرتبط:سرفیس دوئو در پنل جلویی به فلاش LED مجهز می شودتصویر جدیدی از مایکروسافت سرفیس دوئو منتشر شد

براساس آنچه از گوشه و کنار شنیده ایم، مایکروسافت از API اختصاصی گوگل برای وسیله های دونمایشگره هم پشتیبانی می نرم. این پشتیبانی نشان می دهد بهینه امتحان ی کاربری سرفیس دوئو قرار حلق صرفا به اپلیکیشن های توسعه داده شده ی خود مایکروسافت محدود باشد. درواقع، اپلیکیشن های دیگری نیز روبرو خواهند شد که بتوانند از تمامی حجم فرم فاکتور خاص سرفیس دوئو بهره بگیرند.

ظاهرا سرفیس دوئو مایکروسافت قرار است از خراش ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام و ۶ گیگابایت حافظه ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نصیب مند باشد. این گوشی دونمایشگره مدتی پیش تو وب سایت محفل ارتباطات فدرال (FCC) ظاهر شد؛ اتفاقی که غیرمستقیم مدال می دهد فاصله ی یدکی تا عرضه ی سرفیس دوئو نداریم. ناگفته نماند تاکنون، ارج گوشی مایکروسافت سرفیس دوئو مشخص نشده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این خبر چیست؟بیشتر بخوانید:تنظیمات مکتوم راگ فون 3، ارج نوسازی نمایشگر گوشی را بوسیله ۱۶۰ هرتز ارتقا می دهدتصویر پا بر جا نمایشگر آیفون 12 اپل با انشقاق مشابه آیفون 11 مشخص شدسامسونگ قاب کتابی با پوشش «میکروب زدا» برای گلکسی نوت 20 اولترا عرضه می کندنمایش قابلیت های متاخر قلم S S Pen گلکسی نوت 20 اولترا تو ویدئویی غیررسمیوالپیپرهای رسمی گلکسی نوت 20 را از اینجا دانلود
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی مهتر جمهور در توئیتی در واکنش به تهدید هواپیمای ایرانی توسط جنگنده آمریکایی نوشت: کسی که جان رهبرانش را یار دارد با جان مسافران ما ورزش نمی بطی ء.