ساعت شنی

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی ربیعی داخل نشست خبری امروز ۱۵ مهر درباره ابتلای رییس جمهوری آمریکا به ویروس کرونا و تاثیر آن بر بازارهای اقتصادی گفت: مساله اصلی ما درون این زمینه گفتمان حیات است، برای ما عمر همه مردم ها و درون میان آنها همگی ایرانیان و راست دسترسی همه ایرانیان به دارو و اقلام مورد نیاز بنیادی است.

سخنگوی اقبال گفت: داخل حالی که ترامپ امروز در همه دنیا بیزاری پراکنی می یواش و مردم های یدکی ناشی از محاکمه های او کشته می شوند و دستور ترور سردار بزرگ ما صادر می کند، اما ما مشابه ترامپ به اجل دیگران نمی اندیشیم.

 مشروح نشست خبری علی ربیعی سخنگوی دولت

ربیعی با یادآوری ابتلای خود بوسیله بیماری کرونا گفت: امیدوارم ابتلا به کرونا برای ترامپ تجربه منت شود تا بیشتر بوسیله مسائل انسانی فکر کند باید بداند با ظلم و بازی کردن با جان آدم ها دیگران چه می کشند، دیگرانی که در معرض داروهایی که او دریافت می درنگ ولی آنها دسترسی ندارند چه مشقت هایی می کشند.

وی با اشعار این که از واکنش راسته به ابتلای کرونا به ترامپ، تحلیلی ندارم، اعتراف داشت: امیدوارم کووید ۱۹ این تاثیر را پهلو روی رییس جمهوری آمریکا داشته باشد که نسبت به جان انسان ها و مسائل جهان انسانی خاطر نرم و نگاه بی رحمانه خود را به مصونیت و ضایع زندگی مردم جهان تحول دهد.
  • ۹۹/۰۷/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی