ساعت شنی

به گزارش همشهری آنلاین داخل روزهای اخیر و با اشاعه اخباری مبنی بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال ماجرای محرومیت  او و علت آن دوباره از لفظ فداکار اهالی فوتبالی بازگو شده است. همین امروز داریوش مصطفوی  در گفت و گو با رادیو ابعاد بدیع ای از علل محرومیت کفاشیان و ترابیان را مطرح کرد.

حالا کفاشیان تو گفت و گو با خبرنگاران درون فدراسیون هندبال  اطلاع دادن کرده که ۳۱۲ هزار دلاری که گفته می شود بوسیله دوبی انتقال داده اند را مهیا است برگرداند.

 علی کفاشیان پس از حضور درون فدراسیون فوتبال درباره حواشی مربوط به بازگشتش به این فدراسیون اظهار کرد: بنده از انتخابات قبلی عضو هیات رئیسه و نایب رئیس فدراسیون فوتبال هستم. به تفکر بینوایی از سوی کمیته اخلاق، ایست ای درون حضورم ابداع شد و به فدراسیون نیامدم. سپس از تکمیل مدت محرومیت، تصمیم گرفتم به فدراسیون بیایم و با هیات رئیسه همکاری کنم.

وی امتداد داد: این همکاری هم تو قالب هیات رئیسه است. البته هنوز جلسه هیات ریسه تشکیل نشده اما با اکثر اعضا مصاحبت کردم و خودشان اعلام کردند با توجه به تجارب بنده و مسائلی که در پیش است که مهمترین آن تصویب اساسنامه و انتخابات است، می توانم معاون حال شوم. ان شاءالله از این وعده گذر کنیم و فدراسیون تو اصالت مدیریت متاخر قرار گیرد.

وی درون واکنش بوسیله اینکه کفاشیان برای مهندسی کردن انتخابات به سود وزارت ورزش متوجه فدراسیون فوتبال شده است، گفت: اگر افراد خاصی هم به قصد مهندسی انتخابات را داشته باشند، مجمع فدراسیون پیاده روی برای مهندسی کردن نیامده است. دیدن من غصه روی هیچ بی تا و شخص خاصی محو. با اعضای هیات رئیسه غصه صحبت کردم که باید انتخابات درست و بی طرفانه برگزار شود. الان اندوه اعضای نشست بیشتر شده و انتخابات باید دقیق برنده و بهتر ادا شود تا نفر بعدی فرمان را بهتر جلو ببرد.

مباشر رئیس فدراسیون پیاده روی درباره اظهارات متهم زاده هاشمی مبنی به خشکی امدن اینکه در صورت بازگشت کفاشیان، وزیر ورزش استیضاح می شود اقرار کرد: من به قانون قدر می گذارم. همان زمان که قانون بازنشستگان تصویب شد هیچگاه امضایی تعهد آوری از طرف خودم عمل ندادم و از فوتسال بیرون آمدم. ظاهرا برای اعضای هیات رئیسه این موضوع اشتغال محسوب می نمی شود. دستگیر الان ۶۵ سالم است و نمی توانم تو دور سپس داوخواه شوم. بنده که از دور قبل پیشگاه داشتم و بقیه حزن شرایطی مانند من دارند.

کفاشیان در واکنش بوسیله اینکه گفته می شود به جز اصفهانیان هیچ یک از اعضای فداسیون مشتاق بازگشت او نیستند گفت: من با اعضا گپ کردم. آن ها هیچ نگرانی و مشکلی ندارند. من جای کسی را نگرفته ام و هر تصمیمی که در هیات رئیسه فدراسیون انجام شود، دربند تیمار یک رای دارم. مسائل را می شنویم و رای می دهیم.

کفاشیان درباره اینکه بازگشت او بوسیله منزله سرپرستی فدراسیون پیاده روی است، گفت: الان مباحثه بازنشستگی غلام مطرح است. عادت مهم زیرفون از فدراسیون است. اگر حامی فدراسیون بخواهد امضاهای قانونی عمل دهد نباید بازنشسته باشد. اساسنامه حکم می یواش که نایب مهتر اول سرپرست شود ولی متقاعد ها نمی تواند رئیس شوند.

وی درباره اینکه بهاروند هم بازنشسته است، اشعار کرد: او ظاهرا بحث بازنشستگی خویشتن را حل کرده و مشکل قانونی ندارد.

وکیل رئیس ابتدا فدراسیون پیاده روی در خاصیت به اینکه برخی از فوتبالی ها مشابه دادگان، مصطفوی و درودگر می گویند او باید مبلغ گم شده مربوط به راست پخش تلویزیونی بازی های تیم ملی را بازگرداند و سپس به فدراسیون برگردد، گفت: پول موجود است. باید به چه کسی پرداخت کنیم؟ بارها توضیح دادم که پولی صیقلی نشد اما الان می گویم که اخبار کنند تا من پول را بدهم.

کفاشیان درباره اینکه گفته می شود بازگشت او بوسیله فدراسیون پیاده روی بی احترامی به خودش است، گفت: غلام برای دور جدید در اسب سواری نیستم. فقط برای معاون بوسیله برگزار انتخابات و اصلاح نظام نامه باز می گردم.

کفاشیان با توجه به صحبت هایی که شد و مستندات قانونی که اندوهناک شد، اعضی هیات رئیسه ای که سمتی را نگرفته اند و شاغل نیستند، حضورشان در هیات رئیسه تا انتخابات بعدی مشکلی ندارد. فقط رئیس، دبیرکل و خزانه دار نباید بازنشسته باشند.

وی درباره روند اصلاح اساسنامه و ایرادهای مکرر فیفا به این موضوع گفت: در این دو، سه روز وقت نشده مسائل را قفا کنم. هنوز بوسیله روز نشده ام و تمام معلومات را ندارم. باید تجسس کنم. تقریبا چیزهای که فیفا دعوی کرده، انجام شده است. همگی چیز مطابق با سر جمهوری اسلام ایران است. اگر یکسری موارد جزئی غصه از سوی فیفا اعلام شده، سزاوار سرزنش حل است.

وکیل مهتر شروع فدراسیون اسب سواری در واکنش به اینکه اگر بوسیله جای تاج بود، با ویلموتس پیمان نامه می بست؟ تقریر کرد: نمی دانم. من در آن شرایط نبودم. وقتی پیمان نامه با مربی مرحمت صحه می شود، به نظرم باید امتداد دهند تا اگر خوب شد، همه بگویند خوب است و وقتی ویرانه شد، گردن فدراسیون نیندازند.

وی درباره درخواست ویلموتس برای اخذ غرامت ۶ میلیون دلاری نیز گفت: ویلموتس دستمزدش را خمود و پرداخت هر چیزی غیر از این مستقر محو. وکلای فدراسیون اسب سواری غصه طولانی جدیت خویشتن را می کنند.

مباشر رئس مقدمه فدراسیون هندبال درباره شانس ایران برای پیروزی در این پرونده گفت: من تو سیلان جزییات این پرونده نیستم و نمی دانم چه اتفاقی رخ می دهد.

کفاشیان درباره ادعای نمازی مبنی پهلو اینکه شخضی به نام بهروز زنجانی "زیرآب او را پیش کفاشیان و کی متد زده است،" اقرار کرد: من در قضیه رفتم آقای نمازی نبودم. کی رویه وارسته بود و در مناسبت با کادر فنی و ورزشکاران ول عمل می کرد. باور نمی کنم کی روش زیر جنین حرف انحصاری برود. این مطالبه را تکذیب می کنم. خاطرم است که بعد از روبیدن نمازی هم پدر او به فدراسیون آمد تا صحبت کنیم ولی کی روش دلایلی آورد و قبول نکرد.
  • ۹۹/۰۴/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی