ساعت شنی

بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مرکز روابط عمومی و وقوف رسانی وزارت تعاون، کار و شادکامی اجتماعی، با توجه به مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، صاحبان، شاغلان کسب و کارهایی که کد بیمه و کد کارگاهی ندارند، از سوی طالع حمایت می شوند.

با معاینه های ایفا شده، حدود ۳ میلیون نفر شاغل در ۱۴ رسته برگزیده فراغت دارند که مشمول حمایت های دولت می شوند.  

به منظور شناسایی این افراد با وزارتخانه ها و دستگاه های مربوطه از جمله وزارت  کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بازی و جوانان، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نحو و شهرسازی و ... هماهنگی لازم ارتکاب شده  است.

 بر همین اساس، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از شاغلان معارفه و احراز هویت شده اند.

 از بامداد امروز پنج شنبه ۱۲ تیر، پیامک خبر رسانی و فراخوانی از متقاضیان مشمول اخذ تسهیلات از لفظ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

متقاضیان مشمول می توانند از دوشنبه هفته آینده، ۱۶ نشانه با مراجعه به سامانه کارا – برای تسهیلات کرونا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام  کنند. معرفی کردن واحدهای آسیب دیده از کرونا بوسیله بانک | بیمه بیکاری بخاطر ۸ هزار کارگر کرمانشاهی
  • ۹۹/۰۴/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی