ساعت شنی

این روزها دغدغه اصلی همه افراد، پیشگیری از ابتلا بوسیله ویروس کرونا است. به همین نیت همه سیستم ها و ادارات بخاطر مبارزه با این ویروس اقدام کرده تا عالمگیر کرونا را کنترل کنند.

باتوجه بوسیله اینکه مدتی است موضوع فاصله­ گذاری مدنی از سوی وزارت بهداشت مطرح شده و بوسیله در حال ایفا است، ولی با اول کسب ­وکارها و طرز ­اندازی مجدد مشاغل، تحقق این امر سخت بوسیله نظر می­ رسد. البته با بود اینکه ضدعفونی کردن محیط­ های کاری توسط ادارات و اداره­ ها از سوی وزارت بهداشت الزامی شده، اما هنوز نگرانی­ هایی داخل تک ضدعفونی بی عیب و کامل محیط­ های طرز کار وجود دارد. به همین دلیل، مدیران ادارات و سازمان­ ها تو این مقطع حساس، وظیفه سنگینی به عهده دارند.

در این مقطع، انجام اقدامات ایمن و کم نفقه در اساس ضدعفونی کردن محیط ­های کاری توسط متخصصان این امر، می تواند بوسیله پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محل فرمان و حتی جلوگیری از ارجاع آن به خانه دستیار کند، حضور متخصصان ضدعفونی تو محیط­ های موثر و منازل سبب کاهش کاربرد از مواد ضدعفونی شده و هزینه ­ها را نیز کاهش می­ دهد. البته باتوجه به اینکه تو جنین حساسی از مسری این ویروس فراغت داریم، بهتر است عملیات ضدعفونی ادارات و فضا­ های کسب­ وکار و نیز منازل به صورت دوره­ای اجرا شود.

متخصصان ضدعفونی سامانه «پلاک» با تشخیص نقاط پرخطر ادارات، مغازه ها و شرکت ها و همچنین ضدعفونی با مواد عاری مخاطره و بدون هیچ آسیبی ویروس ها را از بین می برند و فضای امان را برای کارمندان فراهم می کنند.



نکته بسیار مهم این است که کار متخصصان شرکت پلاک، هیچ خللی در مسئله موثر دایره ها، انبازی ها و مغازه ها ایجاد نمی کنند. مواد استفاده شده توسط پلاک نیاز بوسیله شستشو ندارند، و طولانی محصولات مورد تأیید وزارت بهداشت و FDA است. باتوجه به بی ریسک وجود داشتن این مواد و استفاده آن ها درون صنعت مواد غذایی، میخانه ها و فست فودها حزن می توانند به استراحت نگرش کار خورد را در اختیار متخصصان پلاک بگذارند تا آن ها فضایی پاک را در اختیار مشتریان فراغت بدهند.

تمیز کردن و مخالف عفونی تجاری و اداری، نقیض عفونی و پاکدامن کردن عمقی منازل، مخالف عفونی خودرو، تست نخستین کرونا (تشخیص ملکولی PCR)، تست اولیه نمره بیماری های ویروسی که دربرگیرنده ۴ فاکتور و شاخص خونی است، تست قطعی کرونا و امتیاز سرلوژی و تست آنتی بادی از جمله خدماتی است که سامانه پلاک به شما ارائه می دهد. نکته حائز اهمیت این است که در حین فرمان این متخصصان، هیچ خللی در کار پرسنل و کارمندان ساختن نمی شود.



سامانه «پلاک» سعی دارد با ارایه خدماتی متشابه نظافت و ضدعفونی محل حکم به همراه آزمایش ­های غربالگری منطبق با پروتکل ­های مدل که هم سو با دستورالعمل­ های وزارت بهداشت و موسسه بهداشت جهانی است، نگرانی هموطنانمان را برطرف یواش.بیشتر بخوانید:سرویس جدید تپسی با عنوان «سپید» وضع اندازی شدصدور مجوز برای آی ماینر؛ یکی از بزرگ ترین فارم های بیت کوین ایرانکاراتدریس؛ موفقیت تحصیلی بینش آموزان بوسیله عملکرد دبیران ریاضی وابسته استموبایل فیکس ارائه دهنده خدمات تعمیرات موبایلکارشناسی خودرو در خودرو ۴۵ چگونه ایفا می شود؟
  • ۹۹/۰۲/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی