ساعت شنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، کمپانی «mk۲» فرانسه که عبث بیشتر آثار ساخته شده توسط عباس کیارستمی را در اختیار دارد خلال قرارداد جدیدی حق نمایش نسخه نوسازی شده آثار کیارستمی و چند کارگردان بزرگ دیگر را در جوانمردی کمپانی نتفلیکس صبر میدهد.  

بر اساس این قرارداد که شامل حق عرضه ۵۰ فیلم بلند سینمایی است در ابتدا آثار کلاسیک مصنوع «فرانسوا تروفو» دربرگیرنده «فارنهایت ۴۵۱»، «۴۰۰ ضربه»، «زنی تو همسایگی»، «بالاخره یکشنبه» و ...  تو نتفلیکس عرضه می شود و داخل امتداد سال همچنین نسخه ترمیم شده آثار دیگری از «چارلی چاپلین»، «عباس کیارستمی»، «باستر کیتون»، «آلن رنه»، «کریستوف کیشلوفسکی» و ... را نیز داخل وبسایت خود فراغت می دهد.  

هنوز فهرست دقیق آثاری که سرویس اینترنتی نتفلیکس دامن این قرارداد بوسیله ارائه خواهد گذاشت روشن نیست. نتفلیکس در سال های دورتر فیلم های کلاسیک متنوعی را ارائه می کرد اما به تدریج بیشتر تمرکز خود را به خشکی امدن روی آثار جدید سینمای جهان استراحت قسط.  

کمپانی «mk۲» فرانسه که توزیع نسخه ترمیم شده آثار کلاسیک سینمای جهان با کیفیت های ۲K و ۴K را بر عهده دارد بی آرامی اکنون ۴۰۰ پی از بزرگان سینمای جهان را در کتابخانه خود دارد.
  • ۹۹/۰۲/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی