ساعت شنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آناتولی، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت داخل کنفرانس خبری ویدیویی تو پاسخ بوسیله روزنامه نگار آناتولی اظهار داشت: وضعیت شهر تهران سرخ است. کوچکترین عدم مراعات و ساده شهود موضوع بوسیله استراحت می تواند نبض مجدد را ایجاد بطی ء.

وی افزود: تو تهران کاهش تعداد مرگ و میر و علیل داشتیم، اما با بازگشت مردم به ولایت و آغاز به حکم مشاغل باید هواخواه هفته آینده و تکثیر آمار باشیم.

جهانپور با اقرار اینکه اکثر شهرهای ایران با طغیان مصیبت مشخص هستند، از عملکرد چین در این مبنا نیز انتقاد کرد و گفت: 

«گره با ارائه آمار و مدارکش نسبت به بیماری کووید-۱۹ شوخی تلخی با دنیا کرد. همه کشورهای محبوس این بیماری به استناد مدارک چین تصور کردند بیماری شبیه و آسان مرطوب از بیماری آنفلوآنزا است. چنین نیست و نمی شود گفت دوروبر این بیماری دو ماه است».

وی با بیان اینکه قضیه کاهشی امروز در ایران به دلیل فاصله گذاری اجتماعی است، تصریح کرد:
فدایی پس از تعطیلات رسمی از خانهباارج شدند و در برخی شهرها مشاغل و اصناف به پیشواز آغاز حکم رفتند. این امکان پذیر است ما را از حالت مطلوب بیرون نرم و ۷ تا ۱۰ روز آینده بوسیله آمار ما افزودن می شود.
  • ۹۹/۰۱/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی