ساعت شنی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مشرق، رئیس پلیس پایتخت گفت: امنیت بستر ترفیع جامعه است از این رو دشمنان همواره درصدد ایجاد ناامنی، آشوب و بلوا در کشور عزیز ما هستند که به نعوظ حتم با سرپنجه های قدرتمند نماینده مواجه خواهند شد.

سردار حسین رحیمی در قرارگاه معصوم علی (ع) با اشاره به اینکه دشمنان همواره درصدد ایجاد ناامنی، قلق افکار عمومی جامعه و ترویج احساس ناامنی در جامعه هستند، بیان داشت: نیروی انتظامی با اقتدار حافظ امن و آرامش آدم است و اجازه نخواهد عدل کسی گزند ای به این مهم خبردار نماید.

رئیس نماینده پایتخت با تأکید به خشکی امدن این که تهران در کمال امن و آرامش است و هیچ راه موارد امنیتی نداریم، نشانی داشت: ما خود را خادم و ننه مردم می دانیم و بوسیله این خدمتگزاری افتخار می کنیم .

وی با رمز بوسیله درگاه پر رنگ یگان های انتظامی در سطح شهر تو قالب برگزاری رزمایش امنیت، گفت: امنیت بستر صعود جامعه است از این رو دشمنان همواره درصدد ایجاد ناامنی، آشوب و بلوا داخل سرزمین معزز ما هستند که بوسیله نعوظ حتم با سرپنجه های قدرتمند پلیس مواجه خواهند شد.
  • ۹۸/۱۰/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی